монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Stanchev написа:и има тема от 10 страници с проблеми
Само дето проблемите нямат нищо общо с газовият инжекцион ,но здраве да е,важна е идеята ,че газта е виновна за всичко,както и нафтата между другото.

По темата-колега сложи си на BSM,много съм доволен,вече избих газовата-все едно на софийско градско колата ми харчи 7-8/100 бензин,сега почвам да "спестявам" за един В28,че с В20 каквото и да правиш Е34 си е покойник

За Борето от Пазарджик-перфектно монтира и регулира инжекциона,но след един месец като му се обадих ,че сондата е дефектирала и бутилката се пълни до горе,почна да се цигани и да обяснява ,че ме лъжели на газостанциите и цялата работа за 20лв.-за толкова ми я оправиха в София,с една дума много ми падна в очите тоя човек.

Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Пепи колегата е с доста приятно за окото е34 с б25,така че от страна за мотор е в златната средаzvetiko написа:Stanchev написа:и има тема от 10 страници с проблеми
Само дето проблемите нямат нищо общо с газовият инжекцион ,но здраве да е,важна е идеята ,че газта е виновна за всичко,както и нафтата между другото.![]()
По темата-колега сложи си на BSM,много съм доволен,вече избих газовата-все едно на софийско градско колата ми харчи 7-8/100 бензин,сега почвам да "спестявам" за един В28,че с В20 каквото и да правиш Е34 си е покойник
За Борето от Пазарджик-перфектно монтира и регулира инжекциона,но след един месец като му се обадих ,че сондата е дефектирала и бутилката се пълни до горе,почна да се цигани и да обяснява ,че ме лъжели на газостанциите и цялата работа за 20лв.-за толкова ми я оправиха в София,с една дума много ми падна в очите тоя човек.


by ''kompleksa''
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Реших да слагам газ щото средно по 800-1000 км на месец по 18-20/100 градско взе да става дебело
Към днешна дата а и за напред се очертава да ни е основен семеен автомобил.
По въпроса за продажбата ------ бяха някакви мои залитания
НЯМА ДА СЕ ПОВТОРИ
Та въпроса ми беше не дали да си наливам газ в резервоара а къде работят и монтират газови инжекциони като хората и кои марки са по надеждни /в смисъл да не откривам топлата вода тепърва /
Благодаря много на отзовалите се.

По въпроса за продажбата ------ бяха някакви мои залитания

Та въпроса ми беше не дали да си наливам газ в резервоара а къде работят и монтират газови инжекциони като хората и кои марки са по надеждни /в смисъл да не откривам топлата вода тепърва /
Благодаря много на отзовалите се.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
И аз съм се интересувал за газ на тоя мотор и по моите преценки ...марката е брц.
За сервиз,монтаж нека колегите те насочат.
Ма най-вероятно КЕ трябва ти да насочваш доста хора,икономисали от към качество
За сервиз,монтаж нека колегите те насочат.
Ма най-вероятно КЕ трябва ти да насочваш доста хора,икономисали от към качество


by ''kompleksa''
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
За където и да попиташ ще има и доволни и недоволни...
На мен и двете газови са поставени в Перник:
на Фиат-а обикновена газова с плочка на моно-инжекциона - хората я направиха "добре" изхарчих над 20лв бензин, докато сам установя, че не са захранили газовия клапан и прекъснали инжектора... след отстраняване на проблема всичко бе перфектно, но и до ден днешен колата си харчи 12-13 на сто градско газ и 12 по тракия със 120-140 (1.4 е двигателя, 70 коня) а на бензин около 7/100 за същия маршрут, ходил съм и на княжево при едни момчета, които се занимават с това - откриха някакъв проблем, уж го отстраниха, ама резултат с разхода никакъв - газовата Ловато. Иначе колата на газ е както на бензин като ускорение.
На БМВ-то след много уговорки за БРЦ и 1600лв за всичко с монтажа ми монтираха АГ Зенит (полска някаква) като проблемите започнаха веднага (сега сме много гъсти с майстора
) - то не бе разменени маркучи, незакачена ламбда-сонда и т.н. - некадърни настройки... нямам думи... след година ходене по мъките, много псувни по майстора и телефонен тормоз от моя страна (+ няколко ходения до едни газаджии близо до ИСУЛ - негови познати - и резултат същия) си закупих кабела за връзка с компа на газта и мога да се похваля, че сега работи добре вече половин година (съвсем леко прекъсва когато премине на газ и не е още добре загряла, но за 1мин. и се оправя ... и това само м/у 1000-2000 оборота). Разход - доволен.
Ако имаш възможност най-добре сам си я монтирай и настрой - и парите ги дай за по-хубава система - познат сложи Би-газ на V6 на ауди и е доволен... нооо 2300лв... иначе и за Принс добро съм чел, ама и там парите са....
Оферти и фирми много...
Цялото го изписах с идеята, че който и да монтира газовата винаги има какво да се донагласява, а най-добрата настройка ще я направиш ти, който я караш всеки ден и виждаш как се държи... просто смятам (а май и не само аз - то думите бяха на колегата 6ineline) че в БГ няма кой да ти настрои като хората газовата на лимозините ни...
Имам приятел с Ауди 100 с Пропан-бутан и Метан едновременно... е тоз човек се счупи от возене, а аз само разправииииии... и все пак е по-евтино! и вече карам спокойно...
Успех!
ПС: За горепосочените сервизи на лично мога да ти дам конкретно адресно инфо ако искаш да ходиш/не ходиш
На мен и двете газови са поставени в Перник:
на Фиат-а обикновена газова с плочка на моно-инжекциона - хората я направиха "добре" изхарчих над 20лв бензин, докато сам установя, че не са захранили газовия клапан и прекъснали инжектора... след отстраняване на проблема всичко бе перфектно, но и до ден днешен колата си харчи 12-13 на сто градско газ и 12 по тракия със 120-140 (1.4 е двигателя, 70 коня) а на бензин около 7/100 за същия маршрут, ходил съм и на княжево при едни момчета, които се занимават с това - откриха някакъв проблем, уж го отстраниха, ама резултат с разхода никакъв - газовата Ловато. Иначе колата на газ е както на бензин като ускорение.
На БМВ-то след много уговорки за БРЦ и 1600лв за всичко с монтажа ми монтираха АГ Зенит (полска някаква) като проблемите започнаха веднага (сега сме много гъсти с майстора

Ако имаш възможност най-добре сам си я монтирай и настрой - и парите ги дай за по-хубава система - познат сложи Би-газ на V6 на ауди и е доволен... нооо 2300лв... иначе и за Принс добро съм чел, ама и там парите са....
Оферти и фирми много...
Цялото го изписах с идеята, че който и да монтира газовата винаги има какво да се донагласява, а най-добрата настройка ще я направиш ти, който я караш всеки ден и виждаш как се държи... просто смятам (а май и не само аз - то думите бяха на колегата 6ineline) че в БГ няма кой да ти настрои като хората газовата на лимозините ни...
Имам приятел с Ауди 100 с Пропан-бутан и Метан едновременно... е тоз човек се счупи от возене, а аз само разправииииии... и все пак е по-евтино! и вече карам спокойно...
Успех!
ПС: За горепосочените сервизи на лично мога да ти дам конкретно адресно инфо ако искаш да ходиш/не ходиш

Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
..........a brc ги няма по форумите,защото няма ядове с тях
Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотор
мохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено
ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис
170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг
Всичко написано е от личен опит.

Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотор

мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено

ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис

170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг

Всичко написано е от личен опит.

by ''kompleksa''
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
никой ли в сф на кара е34 на газ
пък дори да изрази впечатления от монтажистите му

пък дори да изрази впечатления от монтажистите му


by ''kompleksa''
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
IXа ми е с обикновенна газова Ловато в града гори 16-17 на вън 12,5 

Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
///MILEN написа:IXа ми е с обикновенна газова Ловато в града гори 16-17 на вън 12,5
Но е без някакви измислени ком-ри,а както я наричат тук обикновена(за мен -практична),нали

Обосновавам си мнението за ловато инжекцион

by ''kompleksa''
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Кой пита дали някой кара Е34 на газ в София. Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ. Газовата е обикновена с плочка след дебитомера. Няма грижи вече толкова време. 18-19л/градско и 11/извън. Но си я натискам добре. Слага ми я едно момче в Княжево - Емо се казва. Преди 7 години само той и още едни се навиха да сложат обикновена газова на този мотор. Един ден посмятах, изплатил съм не газовата, а колата...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
ivan. написа:..........a brc ги няма по форумите,защото няма ядове с тях![]()
Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотормохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено![]()
ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис
170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг![]()
Всичко написано е от личен опит.
За Бардолини не съм съгласен ,че аз съм с такава

За монтажа -не мога никой да препоръчам,от BSM препоръчват сервиза в Горна Баня и Горубляне,но най-добре колегата да се обади във фирмата и от там да го насочат къде да я монтира,после ако има проблеми с настройките от BSM са отзивчиви и ще му я направят,е в краен случай може и аз да му я направя

Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ.
Не е възможно.Според много колеги Е34 с газова се разпада след около 10К км


Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
@2bar написа:тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
Колега,при мен няма никаква разлика в никакво отношение между бензин и газ,ако искаш да ти пратя моя файл с настройките.Това ,че изключваш някои от дюзите по-двойки,не означава и че работят така-гледай работата им по местенето на червените квадратчета в съответният прозорец.А това ,че оня от BSM си е малко простак или просто не му издържат нервите защото ,човек ,който печели милиони все пак отговаря на такива като нас ,които го занимават с една газова уредба си е факт,но нали все пак ти предлага да ти погледне колата.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
zvetiko написа:Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ.
Не е възможно.Според много колеги Е34 с газова се разпада след около 10К кмНяма значение ,че бакшишите ,успяват с разни кии на газ да изминат по 400-500К
Tия голословни умници (дето са чули и недоразбрали) да си карат модерните 20 годишни БМВ-та веднъж в седмицата, АМА НА БЕНЗИН и да не дават повече акъл

На моята й направих вече 50 000 км с газова уредба Lovato за 90лв, която си я монтирах сам в нас. Колата не знае ден почивка... даже днес като си купувах отново филтър за маслото (понеже утре сутрин преди да тръгна за работа ще й го сменя


Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
zvetiko написа:@2bar написа:тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
Колега,при мен няма никаква разлика в никакво отношение между бензин и газ,ако искаш да ти пратя моя файл с настройките.Това ,че изключваш някои от дюзите по-двойки,не означава и че работят така-гледай работата им по местенето на червените квадратчета в съответният прозорец.А това ,че оня от BSM си е малко простак или просто не му издържат нервите защото ,човек ,който печели милиони все пак отговаря на такива като нас ,които го занимават с една газова уредба си е факт,но нали все пак ти предлага да ти погледне колата.
Пепи раздуй повече за настройките на бардолини.Интересува ме повече командването на аванса.
Тука с никой не може да го накара да работи без аномалий:
-като му се намали газта(не върви и гори и държи добре тихите обороти)
-като му се пусне ,за да върви(гасне по светофарите и на над 4500оборота се почва едно сецане,забиване -прекъсване)разхода е добър и вървежа също.
За забиването във високите се разширяваха инжектори,правиха какви ли не карти и това си е.Колата е и с аванс процесор без него почва да забива от 3500 оборота.
Преди това беше с обикновен изпрител и се държеше доста по-добре.
Забравих да каже,че е метан-газ.Но инжекциона е един и същ като на пропан-бутана.
Последно го оставихме ламбда сондата да пише еднакво на бензин и на газ.
Колата върви много добре,разхода е 6.50лв за 140км.мотора е м40б18......но след 4500 оборота се почва прекъсването,като за недостиг


by ''kompleksa''
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани