студен маркуч кьм радиатора
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
Когато термостата работи нормално и няма аномалии в него нещата са такива, каквито сме свикнали да ги виждаме, но се получава термостата да се "счупи" и тогава има 3 варианта:
1. Термостата въобще не отваря (питайте Иван какво се случва тогава). Значи охлаждането неможе да включи големия кръг.
2. Термостата остава отворен напълно, аномалиите са... когато се кара в трафик или в градски условия, колата се държи нормално и само малко по-дълго загрява, но когато излезете на "пътя", температурите са ниски и вие карате "нормално" - температурата на охладителната система "пада".
3. Термостата работи, но не затваря напълно, тогава аномалията е следната - всичко е наред, докато не влезете в режим на "изстиване", а по-точно - движение по инерция, по наклон (надолу) и всички други режими ненатоварващи двигателя, когато двигателя почва да изстива и тогава охладителната течност изстива, защото големия кръг продължава да е "включен" в системата, макар и с малък процент.
Надявам се, че бях полезен.
П.П. Кирчо, ти обичаш книжките с данни, вземи и попрочети и за това. От БМВ са написали, че при по-новите автомобили БМВ (относително) температурата при положение "12 часа" е със доста широк диапазон и няма как при теб да е различно, ако таблото ти е "казионното" табло за модела Е34. При моделите до Е30 нещата са доста по-различни, там стрелката "плава" с температурата.
1. Термостата въобще не отваря (питайте Иван какво се случва тогава). Значи охлаждането неможе да включи големия кръг.
2. Термостата остава отворен напълно, аномалиите са... когато се кара в трафик или в градски условия, колата се държи нормално и само малко по-дълго загрява, но когато излезете на "пътя", температурите са ниски и вие карате "нормално" - температурата на охладителната система "пада".
3. Термостата работи, но не затваря напълно, тогава аномалията е следната - всичко е наред, докато не влезете в режим на "изстиване", а по-точно - движение по инерция, по наклон (надолу) и всички други режими ненатоварващи двигателя, когато двигателя почва да изстива и тогава охладителната течност изстива, защото големия кръг продължава да е "включен" в системата, макар и с малък процент.
Надявам се, че бях полезен.
П.П. Кирчо, ти обичаш книжките с данни, вземи и попрочети и за това. От БМВ са написали, че при по-новите автомобили БМВ (относително) температурата при положение "12 часа" е със доста широк диапазон и няма как при теб да е различно, ако таблото ти е "казионното" табло за модела Е34. При моделите до Е30 нещата са доста по-различни, там стрелката "плава" с температурата.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: студен маркуч кьм радиатора
Е34 имат ли жалузи?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: студен маркуч кьм радиатора
predel написа:Когато термостата работи нормално и няма аномалии в него нещата са такива, каквито сме свикнали да ги виждаме, но се получава термостата да се "счупи" и тогава има 3 варианта:
1. Термостата въобще не отваря (питайте Иван какво се случва тогава). Значи охлаждането неможе да включи големия кръг.
2. Термостата остава отворен напълно, аномалиите са... когато се кара в трафик или в градски условия, колата се държи нормално и само малко по-дълго загрява, но когато излезете на "пътя", температурите са ниски и вие карате "нормално" - температурата на охладителната система "пада".
3. Термостата работи, но не затваря напълно, тогава аномалията е следната - всичко е наред, докато не влезете в режим на "изстиване", а по-точно - движение по инерция, по наклон (надолу) и всички други режими ненатоварващи двигателя, когато двигателя почва да изстива и тогава охладителната течност изстива, защото големия кръг продължава да е "включен" в системата, макар и с малък процент.
Надявам се, че бях полезен.
П.П. Кирчо, ти обичаш книжките с данни, вземи и попрочети и за това. От БМВ са написали, че при по-новите автомобили БМВ (относително) температурата при положение "12 часа" е със доста широк диапазон и няма как при теб да е различно, ако таблото ти е "казионното" табло за модела Е34. При моделите до Е30 нещата са доста по-различни, там стрелката "плава" с температурата.
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/D ... erheat.jpg
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
E30 или много ранна E34 от зората на '88 година
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: студен маркуч кьм радиатора
predel написа:E30 или много ранна E34 от зората на '88 година
не,е34 от зората на 91 година с бош електроника.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
bera написа:Е34 имат ли жалузи?
Имат но са хоризонтални, докато на Е39 са вертикални

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: студен маркуч кьм радиатора
predel написа:bera написа:Е34 имат ли жалузи?
Имат но са хоризонтални, докато на Е39 са вертикални
Не не са, хоризонтални са. Да се договорим кое е хоризонтално и кое вертикално ( вертикално от горе на долу, хоризонтално от ляво на дясно). Аз имам Е39 и да не ходя до гаража да проверявам ама съм сигурен ,че са хоризонтално.
А по темата да не е проблем с вакума на жалузите?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: студен маркуч кьм радиатора
Моите са вертикал...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: студен маркуч кьм радиатора
къде се намират тези жалузи при Е34? Между двата радиатора или преди прката за климатика още... не съм виждал досега затова питам...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: студен маркуч кьм радиатора
dj_ennsy_1 написа:къде се намират тези жалузи при Е34? Между двата радиатора или преди прката за климатика още... не съм виждал досега затова питам...
Зад радиатора между него и пластмасата около виското (дифузьора);)
А по темата - не ми се вярва, защото те са по дефолт отворени, затварят се след пускане на двигателя, ако е студен и се движат от вакуум.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: студен маркуч кьм радиатора




- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: студен маркуч кьм радиатора
ivan. написа:Мнението на Валери и аз мога да го потвърдя///MILEN написа:Извинявам се Валери но при 101 градуса не показва 12 часа!!!predel написа:stambo_81dg написа:dani1 написа:карам 525тдс долниа маркуч от дясно на радиатора студен след 1 час каране а температурата е на 12 чесаъ
щом е на 12 часа , имаш парно- няма място за притеснения.
ако преминава 12 часа и е студен тогава нещо не е у ред.
Без да прозвучи като заяждане, но колата може да е със запушен радиатор или с неработещ изцяло термостат (неотварящ напълно) и тогава не е съвсем сигурно, че тази кола ще покаже нещо различно от "12" часа. Апропо, знаеш ли колко градуса са "12" часа? От личен опит знам, а и Владос ще го потвърди, че при запушен на 90% радиатор колата трябва да я изтормозиш доста за да ти покаже нещо различно от "12" часа. На моя радиатор работещи бяха точно 5 тръбички от цялата пита.... и показваще "12" часа и ми беше "студен" долния маркуч, който излиза от термостата. При 101 градуса по Целзий пак показва "12" часа.![]()
става въпрос за колата на Владо
Аз също потвърждавам

Тайната на фокуса е, че датчика за показателя на температурата е напред, а този за 101 градуса е най-накрая на двигателя в посока купето. При кофти водна помпа (като моята) например, водата върти само в една част от двигателя (предната) и съответно стрелката показва 12 ч. (каквато е и температурата при датчика). В същото време перката на климатика се включва, въпреки че датчика й за 2-ра скорост е 101 градуса. Така е защото охладената вода не стига до задната част на двигателя и там наистина е 101 градуса (колкото и датчика да сменяте, там наистина е топло). Аз например така си карах колата 6 месеца и накрая като свалихме колекторите се оказа, че задните 4 болта са зелени, а 4-те преди тях - лилави...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: студен маркуч кьм радиатора
Доколкото попрочетох сред темите излиза, че термостата ми е за смяна... освен, че загрява малко по-бавно... при температури около -10 до -16 градуса (при по-високи не съм забелязал) стрелката на температурата се връща до чертичката преди средната... дори трудно достига средата при леко каране на 5-та или по инерция...
Дайте съвет относно температурата на термостата... 88 или 92 градуса... четох мнения за някакви 80-градусови, ама...
Ще сменя гарнитурата, но реално тя е номер 7, нали http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
а номер 8 какво се явява и къде точно се поставя и да купувам ли и нея? Също така капачката на термостата ми е пласмасова - не изглежда зле, но ако трябва да се сменява дали ще пасне някоя 2-ра ръка метална - пак във форума четох ако е пластмасова, че е желателна смяна...
Последно: може ли някой да ми обясни как точно циркулира водата, че и на мен е постоянно студен долния маркуч излизащ от радиатора - близо до компресора на климата... и номер 10 на долната схема - термостатче на кутията за филтъра ли е и каква точно роля играе, че ми бе счупено и е на бай-пас в момента... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Благодаря!
Дайте съвет относно температурата на термостата... 88 или 92 градуса... четох мнения за някакви 80-градусови, ама...
Ще сменя гарнитурата, но реално тя е номер 7, нали http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
а номер 8 какво се явява и къде точно се поставя и да купувам ли и нея? Също така капачката на термостата ми е пласмасова - не изглежда зле, но ако трябва да се сменява дали ще пасне някоя 2-ра ръка метална - пак във форума четох ако е пластмасова, че е желателна смяна...
Последно: може ли някой да ми обясни как точно циркулира водата, че и на мен е постоянно студен долния маркуч излизащ от радиатора - близо до компресора на климата... и номер 10 на долната схема - термостатче на кутията за филтъра ли е и каква точно роля играе, че ми бе счупено и е на бай-пас в момента... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Благодаря!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: студен маркуч кьм радиатора
dokie написа:Доколкото попрочетох сред темите излиза, че термостата ми е за смяна... освен, че загрява малко по-бавно... при температури около -10 до -16 градуса (при по-високи не съм забелязал) стрелката на температурата се връща до чертичката преди средната... дори трудно достига средата при леко каране на 5-та или по инерция...
Дайте съвет относно температурата на термостата... 88 или 92 градуса... четох мнения за някакви 80-градусови, ама...
Ще сменя гарнитурата, но реално тя е номер 7, нали http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
а номер 8 какво се явява и къде точно се поставя и да купувам ли и нея? Също така капачката на термостата ми е пласмасова - не изглежда зле, но ако трябва да се сменява дали ще пасне някоя 2-ра ръка метална - пак във форума четох ако е пластмасова, че е желателна смяна...
Последно: може ли някой да ми обясни как точно циркулира водата, че и на мен е постоянно студен долния маркуч излизащ от радиатора - близо до компресора на климата... и номер 10 на долната схема - термостатче на кутията за филтъра ли е и каква точно роля играе, че ми бе счупено и е на бай-пас в момента... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Благодаря!
ами нормално е да неможе да стигне средата дълго време,и при мен е така,долния маркуч също е студен,тва е нормално,едно че радиаторите на парното смъкват температурата,освен това радиатора е леден и охлаждането става мигновенно.при кратки преходи от 10,15 километра на дали изобщо термостата ще ти отвори,за примр мога да ти дам следния факт,лятото при екстремно каране понякога виското неможе да охлади достатъчно и отива почти до червеното понякога,като пусна парното на макс смъква температурата доста и нещата се оправят въпреки че температурата на въздуха е 36,38 градуса.иначе оригиналния термостат го дават на 80 градуса,но това е предполагам за умерен климат,в момената е сибирски студ и няма как да работи коректно охладителната система с такъв термостат,освен ако няма жалузи.предната зима карах с термостат на 88 градуса и беше много по добре.та в този ред на мисли на дали имаш проблем с охладителната система.освен това не забравяй че имаш електрическа помпа която подобрява доста циркулацията на водата и при тихи обороти дори.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Re: студен маркуч кьм радиатора
kirililiev написа:ами нормално е да неможе да стигне средата дълго време,и при мен е така,долния маркуч също е студен,тва е нормално,едно че радиаторите на парното смъкват температурата,освен това радиатора е леден и охлаждането става мигновенно.при кратки преходи от 10,15 километра на дали изобщо термостата ще ти отвори,за примр мога да ти дам следния факт,лятото при екстремно каране понякога виското неможе да охлади достатъчно и отива почти до червеното понякога,като пусна парното на макс смъква температурата доста и нещата се оправят въпреки че температурата на въздуха е 36,38 градуса.иначе оригиналния термостат го дават на 80 градуса,но това е предполагам за умерен климат,в момената е сибирски студ и няма как да работи коректно охладителната система с такъв термостат,освен ако няма жалузи.предната зима карах с термостат на 88 градуса и беше много по добре.та в този ред на мисли на дали имаш проблем с охладителната система.освен това не забравяй че имаш електрическа помпа която подобрява доста циркулацията на водата и при тихи обороти дори.
Нека да помислим логично - дали е възможно за 60 см. разстояние водата да изстине от 90 градуса до 20, било то и -20 градуса на вън. Вместо виско трябва да има самолетна перка, за да свали температурата със 70 градуса за такова късо разстояние на водата.
Примера, който си дал за лятото е достатъчно красноречив - не е нормално при каквито и да е натоварвания лятото, стрелката да отива дори и милиметър в дясно, да не говорим за червената област...
При мен с неработещо виско и счупена водна помпа, стрелката не ми е мърдала повече от милиметър вдясно и то при 2 км.баир и температура на въздуха над 30 градуса.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани