Проблем с паленето на 525тдс
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с паленето на 525тдс
.........иначе няма как да разбереш как се кара лимузина с разход като на ежедневка._65536_kb_sec_ написа:Zubcho написа:Почваш от разтегнати вериги, лоша центровка, гадна нафта, запушен горивен филтър, запушена цедка в резервоара, запушена цедка на нафтовата помпа, слаб акумолатор, скапан стартер, преебани разпръсквачи, преебан контактен ключ, проблеми с алармата, преебани маркучи за обратната нафта, НИСКА КОМПРЕСИЯ и още 100 неща.
е за това не искам дизел, че не знаеш от къде може да излезе катеричка![]()
![]()
Ако не беше двойно бензина ,досега 100 пъти да си бех припалил тдс-а и да си свиркам,ама предпочитам сигурноста и проходимоста в тези условия,пред ''5 лева''
спестено гориво.


by ''kompleksa''
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Прецакан стартер и слаб акумулатор напълно ги изключвам като причини за проблема. И двете бачкат на 6+
Опитвам се да търся логиката в това - защо като е студена пали веднага а загряла си е**ло майката
Вчера сутринта всички комшии ахнаха като те докато размразяваха ключалки и врати и качваха акумулатори Баварката запали от четвърт
Опитвам се да търся логиката в това - защо като е студена пали веднага а загряла си е**ло майката

Вчера сутринта всички комшии ахнаха като те докато размразяваха ключалки и врати и качваха акумулатори Баварката запали от четвърт

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Колега остави тая логика, Заба ти написа какво да провериш!! Аз също смятам че е верига, но не пречи да се направи първо диагностика, да се види положението на помпата също което веднага може да покаже до някъде имали проблем с веригата. Виж си първо елементарните неща по мотора и последно да остане веригата.
Стояне преди време имаше твоя тема която дълго време беше в топ класацията на темите как не можеш да запалиш твоя бензинов мотор




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Peter Angelov написа:Стояне преди време имаше твоя тема която дълго време беше в топ класацията на темите как не можеш да запалиш твоя бензинов мотор
![]()
Да не отричам, но в крайна сметка се оказа проблем който е често срещан само при М30 и никой друг матор, така че не мисля че е показателно, като цяло за бензините.


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем с паленето на 525тдс
_65536_kb_sec_ написа:Peter Angelov написа:Стояне преди време имаше твоя тема която дълго време беше в топ класацията на темите как не можеш да запалиш твоя бензинов мотор
![]()
Да не отричам, но в крайна сметка се оказа проблем който е често срещан само при М30 и никой друг матор, така че не мисля че е показателно, като цяло за бензините.
Не че нещо ама почна да приличаш на Славянко с неговите супер компетентни мнения за мотора М51

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на 525тдс
blackbery написа:соростната кутия е конструиранада се предава усилието от двигател към деферинцеал,а не обратноShishmanov написа:Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.




Е по-голяма тъпотия не бях чувал!!!!
А като си по инерция и включваш на предавка от къде на къде е констойрана скоростната кутия???
Re: Проблем с паленето на 525тдс
верно бе,ИДЕАЛНОООООО, разликата е само 750 оборота и малко енерционен момент заради маховика

Re: Проблем с паленето на 525тдс
Колега blackbery, написал си една абсолютна техническа глупост, която не може да бъде защитена по никакъв начин.
Поради това, приканвам всички да пишем по темата, която е за непалещ М51, а не защо не трябва да се пали с бутане, или изобщо да не пишем.
Поради това, приканвам всички да пишем по темата, която е за непалещ М51, а не защо не трябва да се пали с бутане, или изобщо да не пишем.
- shumanski1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318-жената,e34 520-аз
Re: Проблем с паленето на 525тдс
здравейте имам проблем с мойта е34 524тд
спря да пали когато е топла.
съвет
спря да пали когато е топла.
съвет
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Пак ли трябва да повтарям предния си пост? Ами търсачката също е от полза. Баси кога ще стане тука като в опел форума? Пуснеш тема вече обсъждана 1 500 000 пъти и ти я трият и получаваш лично с жълт картон.
И.А.
И.А.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- shumanski1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318-жената,e34 520-аз
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Zubcho написа:Пак ли трябва да повтарям предния си пост? Ами търсачката също е от полза. Баси кога ще стане тука като в опел форума? Пуснеш тема вече обсъждана 1 500 000 пъти и ти я трият и получаваш лично с жълт картон.
И.А.
добре ЗЪБЧО место да се нервиш удари едно рамо
п.с. мислиш ли че нетърся с търсачката но повярвай няма точното инфо от което се нуждая „
поздрави
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Ами 524 и 525 са почти еднакви мотори. Почваш пак по реда който съм описал по-горе. Само не съм сигурен дали 524 е с верига или ремък. Иначе - ГНП, филтри, нафта, вериги (ако е с такива), центровка на ГНП. Провери всички пътища на нафтата да не капи. Цедките провери на резервоара, и на самата помпа. Възможно е ГНП да е сдало багажа. Има вариант с центровка само да се оправят нещата ако е от него. Абе иди при Архитекта и диагностика и диагноза. После по каналния ред 
ПП. може и да има един мотор - ТДС за продаване (моя), ама няма да е много евтин, че всичко му е направено както трябва.
Поздрави
И.А.

ПП. може и да има един мотор - ТДС за продаване (моя), ама няма да е много евтин, че всичко му е направено както трябва.
Поздрави
И.А.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Проблем с паленето на 525тдс
За паленето на тдс е важен и акумолатора .На ако и той е здрав не е лошо да се провери стартера . При моята бяха свършили 2 от четките а усещането беше като - "проблем с топлия старт" от 2-3-4 оборота палеше . Сега пали от 1/8
...Също така смених и всички гумички в ГНП -то профилактично . Аз лично не виждам връзка но след изчистване на боклуците вътре , разхода намаля осезаемо и макар, и преди да вървеше сега е някак по-леко !

Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Колеги, честно казано не мога да разбера какво имате предвид под повреден стартер.
Ако стартера не е наред, проблема е много осезателен и поне при мен няма как да остане незабелязан.
Стартера или върти нормално, или върти бавно, ако има укъсил ротор, стари четки и т.н. но това се чува ясно и осезаемо, или изобщо не върти(пускова бобина, четки, ротор), или ако на зацепва бендикса(т.е. върти се само стартера, без да завърта двигателя) тогава стартера звучи като миксер. Във всички тези случаи бих усетил, ако някоя от тези нередности е налице при работата на стартера.
Ако стартера не е наред, проблема е много осезателен и поне при мен няма как да остане незабелязан.
Стартера или върти нормално, или върти бавно, ако има укъсил ротор, стари четки и т.н. но това се чува ясно и осезаемо, или изобщо не върти(пускова бобина, четки, ротор), или ако на зацепва бендикса(т.е. върти се само стартера, без да завърта двигателя) тогава стартера звучи като миксер. Във всички тези случаи бих усетил, ако някоя от тези нередности е налице при работата на стартера.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]