Закупуване на E34?
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Закупуване на E34?
slavianko написа:Не мисля че М50 В25-цата няма сила в ниските. Аз поне не съм забелязъл. Но пък във високите е смешно да се сравнява с М30. Все пак са си 24 клапана и мотора съвсем съвременен а не от на хитлер новобранската. А за гонки не говоря защото не за това е темата. Аз лично тия М30 ки освен турбинирани по друг начин не ги харесвам. Прекалено мудни са ми и това си е. Но това си е мое мнение и не ангажирам с него.stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Карал съм веднъж колега и какво да ти кажа... върви, но горенето му е... лично аз винаги бих взел М50В25 пред М30.
горенето му е същото като на м50 б25
многократно съм засичал на дълги разтояния така и градско.
за вървенето даже повече ми харесва от м50 б25,защото тръгва от ниските а м50 е муден доста в тях.
аз съм супер доволен от моята 530-ка не съм се пробвал с 525и но предполагам ще върви повече или не по малко като е по приятна за каране е 530
говоря за коли които нямат АГУ
това си е лично мое мнение не ангажирам никои с него
чисто приятелски-няма сила в ниските,ама с автомат все си във високи


by ''kompleksa''
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Закупуване на E34?
slavianko написа:Не мисля че М50 В25-цата няма сила в ниските. Аз поне не съм забелязъл. Но пък във високите е смешно да се сравнява с М30. Все пак са си 24 клапана и мотора съвсем съвременен а не от на хитлер новобранската. А за гонки не говоря защото не за това е темата. Аз лично тия М30 ки освен турбинирани по друг начин не ги харесвам. Прекалено мудни са ми и това си е. Но това си е мое мнение и не ангажирам с него.stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Карал съм веднъж колега и какво да ти кажа... върви, но горенето му е... лично аз винаги бих взел М50В25 пред М30.
горенето му е същото като на м50 б25
многократно съм засичал на дълги разтояния така и градско.
за вървенето даже повече ми харесва от м50 б25,защото тръгва от ниските а м50 е муден доста в тях.
аз съм супер доволен от моята 530-ка не съм се пробвал с 525и но предполагам ще върви повече или не по малко като е по приятна за каране е 530
говоря за коли които нямат АГУ
това си е лично мое мнение не ангажирам никои с него
ако си карал някоя газаджиика

под ръка са ми и двата двигателя и затова си правя тези изводи
и двата са в отлична кондиция
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Закупуване на E34?
1+ за читав ТДС.проличен разход.добра динамика,достатьчен вьртящ момент
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Закупуване на E34?
Мерси на всички, спрял съм се на 525i и 530i моделите. Ще разгледам пак хубаво обявите, иначе ръчка бензинка ми трябва на мен. Дизел и автоматик...губи се пълното удоволствие от карането за мен. Така че ще бъде ръчка и бензинка 525i или 530i. А как да разбера по обявите с кой мотор са ? М20, М30 М50 и т.н.? Знам че от годината на производство може да се разбере, но не помня с точност.
- Тато
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Закупуване на E34?
Е34 между 1986-та и 1989-та, задължително ги има с М20 мотор. Дали ще е М20В20, М20В25...все тая. Същите мотори ги има в Е30, а мотора е от времето на Е21, 70-те години. М30 мотора (той е от времето на Е 23 и Е28, 70-те години) го има през същите години, наред с М20. В прочем, М30В30, М30В35 напълно реално се срещат и през 90-те в купето на Е34. М52 няма много общо с тях. Пръква се в началото на 90-те и го има заедно със всичките останали мотори. Разликата в обявата ще разбереш по снимката под капака. М20 мотора е с тясен капак на клапаните, отвора за наливане на маслото е в предния край му край - от страната на радиатора. С алуминиеви всмукателни колектори е, красиво извити. М30 - отличава се с малко по-различен капак на клапаните, отвора за наливане на маслото е в задния му край - от страната на трансмисията. Вероятността да бъде с 2 карбуратора, мисля че е нищожна. Върви с инжекцион, с отново алуминиеви всмукателни колектори, красиво извити. М50 мотора, няма нищо общо с дъртите чукове. Колекторите му са различни - пластмасови са, мотора на вид е напълно различен, капака на клапаните е видимо изменен, по-широк от тези на М20/М30 и така нататък. Предполагам, че това ще ти послужи за улеснение на пръв поглед.
ПС За годините на М20 в Е 34, може и да бъркам малко, но съм сигурен, че ги има в първите им няколко години на производство.
ПС За годините на М20 в Е 34, може и да бъркам малко, но съм сигурен, че ги има в първите им няколко години на производство.
- Тато
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Закупуване на E34?
Е 34 от 1986-та до началото на 90-те със сигурност има. ДАли ще бъде М20В20, М20В25....все тая. Тоя мотор е от времето на Е21/Е 28 и прочие, 70-те години. Отвора за наливане на маслото е в предният край на капака на клапаните. Капакът е метален, тясен и дълъг. Всмукателните колектори са метални, алуминиеви, красиво извити.
М30 мотора е от времената на Е 23/Е28...прочие, отново 70-те години. Вариянта да го срещнеш с два карбуратора в Е 34, мисля, че е нищожен. Вървят с инжекцион. Капака на клапаните е малко различен от този на М20. Отвора за наливане на маслото е в задния му край - от страната на трансмисията. Плюс разни други различия, които не са толкова важни в случая. С алуминиеви всмукателни колектори е.
М52 мотора е напълно различен от горните два. Колектори (пластмасови, с различна дължина, извивка и въобще геометрия) се различават от тези на старите М20 и М30. Капак на клапаните+разните там кори върху него видимо го отличават от старите му предшественици.
Предполагам, че това е достатъчно за да ги различиш от пръв поглед.
М30 мотора е от времената на Е 23/Е28...прочие, отново 70-те години. Вариянта да го срещнеш с два карбуратора в Е 34, мисля, че е нищожен. Вървят с инжекцион. Капака на клапаните е малко различен от този на М20. Отвора за наливане на маслото е в задния му край - от страната на трансмисията. Плюс разни други различия, които не са толкова важни в случая. С алуминиеви всмукателни колектори е.
М52 мотора е напълно различен от горните два. Колектори (пластмасови, с различна дължина, извивка и въобще геометрия) се различават от тези на старите М20 и М30. Капак на клапаните+разните там кори върху него видимо го отличават от старите му предшественици.
Предполагам, че това е достатъчно за да ги различиш от пръв поглед.

Re: Закупуване на E34?
misho2423 написа:Мерси на всички, спрял съм се на 525i и 530i моделите. Ще разгледам пак хубаво обявите, иначе ръчка бензинка ми трябва на мен. Дизел и автоматик...губи се пълното удоволствие от карането за мен. Така че ще бъде ръчка и бензинка 525i или 530i. А как да разбера по обявите с кой мотор са ? М20, М30 М50 и т.н.? Знам че от годината на производство може да се разбере, но не помня с точност.
Не си се ориентирал правилно. 525i с M50 - ОК , обаче 530i няма смисъл освен ако не намериш много читав екземпляр. Ако говориш за 530i с M30 (стария 6 цилиндров мотор) тогава по-добре 535i защото харчлъка е почти същия, а вървежа си е малко повече при 3.5 -те литра. Ако си мислиш за 530i с М60(новия V8 мотор) тогава по-добре 540i защото разхода е подобен като на по-малкия V8 мотор, обаче вървежа е доста по-добър. Проблема с М30 моторите е не толкова в мотора и харчлъка колкото в това, че са по-старите модификации на модела и трудно се намират читави. Щом си готов да дадеш толкова пари си търси от последните модификации на Е34 - 525i след 94-а година, след фейс лифта и със стабилни екстри и добро състояние. Освен стандартните - климатик, ел стъкла , аз много държа колата ми да е има темпомат и зимен пакет. Хубаво е и да е с големия борд.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Закупуване на E34?
Pavlinius написа:misho2423 написа:Мерси на всички, спрял съм се на 525i и 530i моделите. Ще разгледам пак хубаво обявите, иначе ръчка бензинка ми трябва на мен. Дизел и автоматик...губи се пълното удоволствие от карането за мен. Така че ще бъде ръчка и бензинка 525i или 530i. А как да разбера по обявите с кой мотор са ? М20, М30 М50 и т.н.? Знам че от годината на производство може да се разбере, но не помня с точност.
Не си се ориентирал правилно. 525i с M50 - ОК , обаче 530i няма смисъл освен ако не намериш много читав екземпляр. Ако говориш за 530i с M30 (стария 6 цилиндров мотор) тогава по-добре 535i защото харчлъка е почти същия, а вървежа си е малко повече при 3.5 -те литра. Ако си мислиш за 530i с М60(новия V8 мотор) тогава по-добре 540i защото разхода е подобен като на по-малкия V8 мотор, обаче вървежа е доста по-добър. Проблема с М30 моторите е не толкова в мотора и харчлъка колкото в това, че са по-старите модификации на модела и трудно се намират читави. Щом си готов да дадеш толкова пари си търси от последните модификации на Е34 - 525i след 94-а година, след фейс лифта и със стабилни екстри и добро състояние. Освен стандартните - климатик, ел стъкла , аз много държа колата ми да е има темпомат и зимен пакет. Хубаво е и да е с големия борд.
тия неща се слагат без особени трудности-да следи предимно мотора и купето
Re: Закупуване на E34?
White 1913 Power написа:Pavlinius написа:misho2423 написа:Мерси на всички, спрял съм се на 525i и 530i моделите. Ще разгледам пак хубаво обявите, иначе ръчка бензинка ми трябва на мен. Дизел и автоматик...губи се пълното удоволствие от карането за мен. Така че ще бъде ръчка и бензинка 525i или 530i. А как да разбера по обявите с кой мотор са ? М20, М30 М50 и т.н.? Знам че от годината на производство може да се разбере, но не помня с точност.
Не си се ориентирал правилно. 525i с M50 - ОК , обаче 530i няма смисъл освен ако не намериш много читав екземпляр. Ако говориш за 530i с M30 (стария 6 цилиндров мотор) тогава по-добре 535i защото харчлъка е почти същия, а вървежа си е малко повече при 3.5 -те литра. Ако си мислиш за 530i с М60(новия V8 мотор) тогава по-добре 540i защото разхода е подобен като на по-малкия V8 мотор, обаче вървежа е доста по-добър. Проблема с М30 моторите е не толкова в мотора и харчлъка колкото в това, че са по-старите модификации на модела и трудно се намират читави. Щом си готов да дадеш толкова пари си търси от последните модификации на Е34 - 525i след 94-а година, след фейс лифта и със стабилни екстри и добро състояние. Освен стандартните - климатик, ел стъкла , аз много държа колата ми да е има темпомат и зимен пакет. Хубаво е и да е с големия борд.
тия неща се слагат без особени трудности-да следи предимно мотора и купето
Къде ги слагат голега тези неща и за колко пари ? Колегата ще дава 3000Е за Е34 от Германия. Мисля, че все ще намери някое тъпкано с екстри Е34 с добър двигател.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Закупуване на E34?
Pavlinius написа:White 1913 Power написа:Pavlinius написа:misho2423 написа:Мерси на всички, спрял съм се на 525i и 530i моделите. Ще разгледам пак хубаво обявите, иначе ръчка бензинка ми трябва на мен. Дизел и автоматик...губи се пълното удоволствие от карането за мен. Така че ще бъде ръчка и бензинка 525i или 530i. А как да разбера по обявите с кой мотор са ? М20, М30 М50 и т.н.? Знам че от годината на производство може да се разбере, но не помня с точност.
Не си се ориентирал правилно. 525i с M50 - ОК , обаче 530i няма смисъл освен ако не намериш много читав екземпляр. Ако говориш за 530i с M30 (стария 6 цилиндров мотор) тогава по-добре 535i защото харчлъка е почти същия, а вървежа си е малко повече при 3.5 -те литра. Ако си мислиш за 530i с М60(новия V8 мотор) тогава по-добре 540i защото разхода е подобен като на по-малкия V8 мотор, обаче вървежа е доста по-добър. Проблема с М30 моторите е не толкова в мотора и харчлъка колкото в това, че са по-старите модификации на модела и трудно се намират читави. Щом си готов да дадеш толкова пари си търси от последните модификации на Е34 - 525i след 94-а година, след фейс лифта и със стабилни екстри и добро състояние. Освен стандартните - климатик, ел стъкла , аз много държа колата ми да е има темпомат и зимен пакет. Хубаво е и да е с големия борд.
тия неща се слагат без особени трудности-да следи предимно мотора и купето
Къде ги слагат голега тези неща и за колко пари ? Колегата ще дава 3000Е за Е34 от Германия. Мисля, че все ще намери някое тъпкано с екстри Е34 с добър двигател.
ми на адски много места ако искаш по-конкретен отговор ще ти дам на лично


- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: Закупуване на E34?
няма смисал от 530,аз имам 520 150 конски сили ! Добър е и в града и извън него,но донякаде ми се иска да имам 525,все пак още 42 коня отгоре които не харчат повече,би било много добре.
Относно моторите - могат да се познаят по конете,понеже често се лъже за годините,но горе долу до 1991 година са старите мотори,монтирани в е30-ки.Намери си 525-няма да съжаляваш,но според мен няма смисъл от по голям,освен ако не искаш да смачкваш всички "състезатели" по улицата!!! Но и 520 е много добро,тъй че....
Пиши тук да кажеш какво си намерил,а ако и снимки качиш... УСПЕХ
ето я и моята --->
Относно моторите - могат да се познаят по конете,понеже често се лъже за годините,но горе долу до 1991 година са старите мотори,монтирани в е30-ки.Намери си 525-няма да съжаляваш,но според мен няма смисъл от по голям,освен ако не искаш да смачкваш всички "състезатели" по улицата!!! Но и 520 е много добро,тъй че....
Пиши тук да кажеш какво си намерил,а ако и снимки качиш... УСПЕХ


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: Закупуване на E34?
здр ,понеже сам горд собственик на е34 535и от година и полувина и не толкова горд още година и малко преди това,да пиша поне за моето мнение.значи м30 б35 маи не е точно това което повечето описват.при половение че сам я настроил да хварля повече гориво и от дебитомера и по електронен пат и сам сас спортен филтар и вапреки това не мисля че харчи многозначи при икономично каране градко при купе от 1700кг ми дава около 14-15 на сто а изванградско бургас софия натоварен до горе и 160 на магистралата ,като на моменти и 180-200,и на джулентовия пат от карнобат до стара загора -само 2,3 до 6000оборота и после до кам 150 поддаржаща ми даде 10.5 л на 100 по борд и 11 по резервоар.саответно при икономично изванградско ми дава около 8.5 на сто.а като паргавина може би колегите са прави че м50 б25 е по добре ,но само от около 5000 оборота нагоре,а преди това има огромна разлика в полза на м30.и вапреки това ако си я настроиш като хората,кефа е потресаващ.от 0 до 100 за под 7 секунди (замервано по г-тек) и около 15 сек за 400м.като максимсимална не сам правил повече от 240 на около 6100 оборота.
та да обобще поне моето мнение-по добре си вземи м50 б25,защото надали ще намериш достатачно 4итав м30.
успех все пак и гледай каквато и да е -просто да е читава
та да обобще поне моето мнение-по добре си вземи м50 б25,защото надали ще намериш достатачно 4итав м30.
успех все пак и гледай каквато и да е -просто да е читава
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Закупуване на E34?
Jikata написа:здр ,понеже сам горд собственик на е34 535и от година и полувина и не толкова горд още година и малко преди това,да пиша поне за моето мнение.значи м30 б35 маи не е точно това което повечето описват.при половение че сам я настроил да хварля повече гориво и от дебитомера и по електронен пат и сам сас спортен филтар и вапреки това не мисля че харчи многозначи при икономично каране градко при купе от 1700кг ми дава около 14-15 на сто а изванградско бургас софия натоварен до горе и 160 на магистралата ,като на моменти и 180-200,и на джулентовия пат от карнобат до стара загора -само 2,3 до 6000оборота и после до кам 150 поддаржаща ми даде 10.5 л на 100 по борд и 11 по резервоар.саответно при икономично изванградско ми дава около 8.5 на сто.а като паргавина може би колегите са прави че м50 б25 е по добре ,но само от около 5000 оборота нагоре,а преди това има огромна разлика в полза на м30.и вапреки това ако си я настроиш като хората,кефа е потресаващ.от 0 до 100 за под 7 секунди (замервано по г-тек) и около 15 сек за 400м.като максимсимална не сам правил повече от 240 на около 6100 оборота.
та да обобще поне моето мнение-по добре си вземи м50 б25,защото надали ще намериш достатачно 4итав м30.
успех все пак и гледай каквато и да е -просто да е читава
колега аз нарочно си трая щото до тука всички сипаха по адрес на М30, а той мотора си е ОК, и лесно се обслужва и евтино и си има бая въртящ момент и си харчи нормално.
Ма бил еди колко си стар, ми може да е стар ама и харчи колкото М50 и върви повече...

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Закупуване на E34?
ма нали знаете че от м30б30 до м30б35 има сериозна разлика,несериозно и некоректно е да се сравнява б35 с б25 пък и не е много по темата щото човека си е казал че търси максимум 3литров мотор-м30б30 е железен мотор(независимо че е от по-старата генерация) с евтина поддръжка НО м50б25 е определено по-бърз и по-малък бензинояд(естествено че б35 върви повече но той не участва в сравнението)
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Закупуване на E34?
Я понеже сте заформили тука една групичка от "стари пушки" във форума ме светнете, някой мерил ли си е колата на кантар? И колко тежи там. А моята съм я мерил с пълно обурудване и 1/2 резервоар без пасажери.... Познайте колко тежи един ТДС с пълно "въоръжение"?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани