технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
klintan66 написа:Очаквам още мнения от ТДС - " почитатели " .
Аз бензинова глава пукната не съм виждал . Те са вечни , те са извън времето и пространството .
Аз пък видях на М20В20 на две места беше цепната
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
klintan66 написа:Очаквам още мнения от ТДС - " почитатели " .
Аз бензинова глава пукната не съм виждал . Те са вечни , те са извън времето и пространството .
Аз пък видях на М20В20 на две места беше цепната
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
ми те и бензиновите пукат глави, всичко си е до начин на каране и потдръжка
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Именно ,пичове ... иронизирах !
Всичко е да кола и до собственик !
Той щото е много лош за това го слагат в ровър и в опел .Ма те не разбират, за това .
Виж, местните инжинери знаят тайната .

Всичко е да кола и до собственик !
Той щото е много лош за това го слагат в ровър и в опел .Ма те не разбират, за това .
Виж, местните инжинери знаят тайната .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
ddddk написа:Zubcho написа: Ако бях по-умен тогава щях да намеря 1 автомобил донор и да туря 4.0 мотор и да не се занимавам с ремонти по този дизел.
Иво, мислиш ли, че този мотор не се нуждае от обслужване? Мислиш ли, че не е каран яко и много? Мислиш ли, че не надува маркучи, не пука глави, че дори и за блока в средата има една легенда?
Нека напишем малко цифри за този мотор:
Свещи - 8 бр.
лули - 8 бр.
бубини - 8 бр.
вериги - 4 бр.
клапани - 32 бр.![]()
повдигачи - 32 бр.
вложки - 32 бр.
разпределителни валове - 4 бр.
лагери - XXL бр.![]()
гарнитура на капака - 2 бр.
гарнитура на глава - 2 бр.
комплект "горни уплътнения" - XXL лв![]()
масло... ами не става с 10VV 40 ще трябва по скъпо и повече литри
антифриз...
маркучи - XXL лв![]()
... и т.н.![]()
Само за информация, аз миналата седмица дадох над 100 лв. за уплътнения и маркученца на смукателната система! И при това без гофрирания маркуч между дросела и дебитомера! Той беше в кондиция.
Разбира се всичко това с уговорката за каква цел я подготвяш тази кола:
Дали искаш да качиш семейството в събота и да отидеш в Балкана и да си сигурен, че круиза ти ще е без произшествия...
Или искаш да замъкнеш колата някакси до дрифт зоната на града и да скъсаш две гуми и да се прибереш някакси...
Само, че за втория случай не ти трябва чак V8.
Поздрави,
Д
Стига с тези глупости,бубини 8бр,вериги 5бр,клапани 50бр

Колега ти от колко време я имаш твойта 20ка и колко км си минал с нея,че като гледам само се оплакваш

Тези бубини да не се сманят с маслото или пък веригите? Мойта кола е с оригиналните бубини и вериги и клапани и е на 315 000км(реални)аз лично сам и навартял вече 34 000км и нищо не съм пипнал(в друга тема го има точно и ясно къкво съм сменил по колата за тези км).Това лято всеки се вайкаше,ама виско ли е,ама термостат ли е и т.н. Еми гледайте внимателно като като купувате,ако не разбирате вземете с себеси някой който разбира,щото после се пише в форума "купих си 34-ка ама това и е така онова и е така"

Нищо лично към никои,но да коментирате така някой мотор само заради това че вашия ви прави проблеми и несте доволни.
Колегата Иван. е на същото мнение но за тдс-а

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Колеги ,това сигурно го пиша за трети пьт,от 10 години карам все тдс -овия мотор дали в омега Б или бмв,(имал сьм и е-34 и е-39),така се завьртат работите че все такива кратуни карам,имах и е-36 м50б20,оставих го и пак взех тдс,толкова години как не грьмна турбо ,как несе сцепи някоя глава,работя извьн града,километрите се навьртат нее като да сти пред вкьщи ,та ка че.......?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Един плюс за ТДС-а.
Не е най-здравия мотор на света, но не е и най-лошия. И още нещо на тея, които казват ,че всеки втори пост е свързан с проблем на ТДС - да така е...защото всяка 2ра кола тук е ТДС даже повече от 2000 човека във форума сигурно 1500 са с ТДС еми коя кола се чупи повече ?! Много ясно ,че тая която е в по голямо количество, статистиката гледайте не слушайте градски легенди. Така ,че стига сте набеждавали мотора за вашата немърливост. ТДС-а има няколко слаби и скъпи места: Плочка на горивната помпа, маховик,водна помпа + термостат останалото са консумативи просто ги смяняйте и не се циганете като мен за да не прегреете мотора (строших водната помпа и въпреки всичко я закарах до вкъщи на собствен ход на 15км като спирах за почивки за по 15 минути да се охлажда сигурно 10 пъти я вкарах в червената зона докато я прибера, смених помпата и от тогава съм минал 17хил км). Не съм чувал за проблем с дюзи на ТДС ,а виж за комон рейла почти всяка 2ра тема е проблем с дюзи...дайте да го оплюем малко него....
Не е най-здравия мотор на света, но не е и най-лошия. И още нещо на тея, които казват ,че всеки втори пост е свързан с проблем на ТДС - да така е...защото всяка 2ра кола тук е ТДС даже повече от 2000 човека във форума сигурно 1500 са с ТДС еми коя кола се чупи повече ?! Много ясно ,че тая която е в по голямо количество, статистиката гледайте не слушайте градски легенди. Така ,че стига сте набеждавали мотора за вашата немърливост. ТДС-а има няколко слаби и скъпи места: Плочка на горивната помпа, маховик,водна помпа + термостат останалото са консумативи просто ги смяняйте и не се циганете като мен за да не прегреете мотора (строших водната помпа и въпреки всичко я закарах до вкъщи на собствен ход на 15км като спирах за почивки за по 15 минути да се охлажда сигурно 10 пъти я вкарах в червената зона докато я прибера, смених помпата и от тогава съм минал 17хил км). Не съм чувал за проблем с дюзи на ТДС ,а виж за комон рейла почти всяка 2ра тема е проблем с дюзи...дайте да го оплюем малко него....
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Само едно ще кажа откакто се регистрирах във форума проблемите свързани с бензиновите агрегати са свързани с мененето на обороти на празен ход или някоя изгоряла бубина или датчик.А за ТДС-а пред ден все някой нещо се оплаква и повечето оплаквания са свързани с доста разходи.Това са наблюденията ми към момента.
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
проблема на TDS идва по - скоро от пишман майсторите отколкото от мотора.
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
@2bar написа:проблема на TDS идва по - скоро от пишман майсторите отколкото от мотора.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
tisho_ написа:@2bar написа:проблема на TDS идва по - скоро от пишман майсторите отколкото от мотора.
точно така,тдс-а ходи повечко по майстори,а те повечето са пишман


- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
kirililiev написа:tisho_ написа:@2bar написа:проблема на TDS идва по - скоро от пишман майсторите отколкото от мотора.
точно така,тдс-а ходи повечко по майстори,а те повечето са пишман![]()
е да ама аз не съм виждал пръснато бутало и дупки в блока от биелките на тдс,ама точно на 2.5бенз.съм виждал!Няколко пъти!


bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
momo-1st написа:kirililiev написа:tisho_ написа:@2bar написа:проблема на TDS идва по - скоро от пишман майсторите отколкото от мотора.
точно така,тдс-а ходи повечко по майстори,а те повечето са пишман![]()
е да ама аз не съм виждал пръснато бутало и дупки в блока от биелките на тдс,ама точно на 2.5бенз.съм виждал!Няколко пъти!![]()
аз видях ферари със биела през картера и....?пък и как да видиш тдс с такъв проблем,то няма как да стане,почнеш ли да го вкарваш в червеното се доближаваш до един весел момент,нарича се"колеги проблем с тдс"трака,хлопа,май не пали топъл,май надува,май умната дюза,май пуши нещо,май турбото,не пали студен,нещо маховика май,ама май шайбата,и все такива весели неща които след като се сблъскаш с тях придобиваш изключителния навик да караш гордо вперил поглед в стрелката на температурата и слушаш нежния шум на тдс-мотора,и изобщо не ти идва на ум да изюркаш великия дизел,или ако го настъпиш до лютеницата за 5 секунди на първа и втора си горд от факта и си спомняш че караш бмв

та колега,мисълта ми беше че когато с не отварян мотор на 400 000км две години ходиш по писти,шоута,сбирки,непрестанно караш до 7200 оборота,гумите ги превърнеш в консоматив и единственото нещо което си правил по мотора е да сменяш маслото,тогава ела да ми говориш за здравина.
пп
са отивам на полигона за пореден път да пробвам да изкарам някоя биела и да скъсам 2,3 комплекта гуми,ако случайно успея ще пиша

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
кирчо, не се мори моля ти се
... за колегата не знам, ама ти не си взимай тдс моля ти се, щото не са им много ясни целите на кола в твоите ръце на младежите
къде ще е следващия слалом на самолетоносача
... и поздрави на централното море 


къде ще е следващия слалом на самолетоносача


- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Добре де, аз също карам ТДС, понякога вижда доста зор и все още му няма нищо вече почти година, нито глава, нито бутало, нито турбо...
А имам и наблюдения в/у един друг ТДС който вече 2-3г. също вижда доста зор и нищо му няма!
Дори колегата presko79 смятам, че го знае този ТДС!

А имам и наблюдения в/у един друг ТДС който вече 2-3г. също вижда доста зор и нищо му няма!

Дори колегата presko79 смятам, че го знае този ТДС!

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани