Дюза тдс - и продължение....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Дюза тдс

Мнение от predel » 08 Окт 2009, 22:26

Нафтовата помпа в резервоара. (може ли да връща нафтата...?)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Re: Дюза тдс

Мнение от Barovski » 08 Окт 2009, 22:35

Значи нафтовата помпа в резервоара я сменях в началото на тази година. Мислихме си,че е възможно от нея да е проблема и направо и пускахме постоянен плус на нея,ама нямаше промяна - студения старт си беше същия. Не че пречи да се направи и тая гимнастика с 23-ти предпазител :)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Дюза тдс

Мнение от dinozab » 08 Окт 2009, 22:41

Колега къв цвят пушек хвърля и с къв мирис отзад като запали колата.И кво ти каза Иван и кво направи ти с ГНП-то че той е малко пияно вале и мой да не е знаел кво говори :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Re: Дюза тдс

Мнение от Barovski » 08 Окт 2009, 22:53

:mhihi: :mhihi: Значи почвам да обяснявам проблема от самото му начало.

Значи колата я купих миналата година,октомври (скоро имаме годишнина :P ). В началото тея проблеми с паленетата ги нямаше. Дойде обаче зимата,яката зима,и една сутрин не можа да запали. Оказа се от свещи. Смених свещите и проблема се реши. Имах едни пътувания сяка цедмица до Пловдив и обратно. Единия път обаче като отидох и малко не можах да стигна до крайната точка. Тогава едни колеги ми помогнаха в Пловдив. Имаше даже тема по въпроса. Беше заминала въпросната помпа в резервоара. Смениха ми я момчетата и се прибрах в Ловеч. Мина около месец и колата със секи изминал ден почваше малко по малко да пали доста трудно студена (първото палене за деня,с другите нямаше проблеми). Тва ми го правеше даже и лятото.Постепенно почна да ми прави въртели и с топлия старт. Понякога палеше от четвърт оборот,а понякога палеше даже по-трудно и от сутрешното палене. Колегата ivan ми каза да завъртим помпата в посока към двигателя,за да променим ъгала на впръскване и трябва да се оправи. Каза също,че и ако помпата не иска да иде към мотора,значи съм за смяна на вериги и др там работи. помпата за мое щастие мръдна. Проблема с паленето се реши,с изключение на въпросното първо палене за деня. Иначе дори и само сутринта примерно със зор да съм я запалил и да съм я карал 2-3 километра градско и да я зарежа някаде за 4-5 часа после няма проблеми с паленето. Само първото за деня и е проблем :( Относно пушека - мога да кажа какъв е според това което са ми казали на мен,тъй като съм в чужбина и приятелката ми кара колата в момента. Та значи сутрин като запали колата (със 300 зора) изкарвала километрични облаци от дим. Цвета е нито черен нито синьо-синкав. Нещо горе-долу по средата е както ми го обяснява тя.Мирише иначе яко на неизгоряла нафта. Почти на прясна даже миришело. Та те тва е. Мисля,че не мога да бъда по-изчерпателен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Дюза тдс

Мнение от Zubcho » 08 Окт 2009, 23:18

Barovski написа::mhihi: :mhihi: Значи почвам да обяснявам проблема от самото му начало.

Значи колата я купих миналата година,октомври (скоро имаме годишнина :P ). В началото тея проблеми с паленетата ги нямаше. Дойде обаче зимата,яката зима,и една сутрин не можа да запали. Оказа се от свещи. Смених свещите и проблема се реши. Имах едни пътувания сяка цедмица до Пловдив и обратно. Единия път обаче като отидох и малко не можах да стигна до крайната точка. Тогава едни колеги ми помогнаха в Пловдив. Имаше даже тема по въпроса. Беше заминала въпросната помпа в резервоара. Смениха ми я момчетата и се прибрах в Ловеч. Мина около месец и колата със секи изминал ден почваше малко по малко да пали доста трудно студена (първото палене за деня,с другите нямаше проблеми). Тва ми го правеше даже и лятото.Постепенно почна да ми прави въртели и с топлия старт. Понякога палеше от четвърт оборот,а понякога палеше даже по-трудно и от сутрешното палене. Колегата ivan ми каза да завъртим помпата в посока към двигателя,за да променим ъгала на впръскване и трябва да се оправи. Каза също,че и ако помпата не иска да иде към мотора,значи съм за смяна на вериги и др там работи. помпата за мое щастие мръдна. Проблема с паленето се реши,с изключение на въпросното първо палене за деня. Иначе дори и само сутринта примерно със зор да съм я запалил и да съм я карал 2-3 километра градско и да я зарежа някаде за 4-5 часа после няма проблеми с паленето. Само първото за деня и е проблем :( Относно пушека - мога да кажа какъв е според това което са ми казали на мен,тъй като съм в чужбина и приятелката ми кара колата в момента. Та значи сутрин като запали колата (със 300 зора) изкарвала километрични облаци от дим. Цвета е нито черен нито синьо-синкав. Нещо горе-долу по средата е както ми го обяснява тя.Мирише иначе яко на неизгоряла нафта. Почти на прясна даже миришело. Та те тва е. Мисля,че не мога да бъда по-изчерпателен.


Лоша работа брат. Майстор трябва да я види. Тук само боб можем да хвърляме.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от dinozab » 08 Окт 2009, 23:19

Иван значи е бил трезвен като сте си кому :mhihi: никирали :mhihi: :mhihi: Колега за мен проблема е свещи,реле на подгряващите свещи или липса на компресия :confused:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от dinozab » 08 Окт 2009, 23:22

Сега се сещам и друго нещо помпата ако не е врътнете я максимално към двигателя да видите какво ще стане ако е вече врътната остават горните предположения :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Zubcho » 08 Окт 2009, 23:24

Свещите са му нови.

:OT:

Къде се загуби бре. Липсваше ни.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Barovski » 08 Окт 2009, 23:26

Значи помпата е докрай към двигателя. И както каза адаша - свещите са нови. Значи остават релето за подгрева и сегменти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Иван Стоянов » 09 Окт 2009, 8:26

За да не се здухваш,пробвай и това което и аз ще ти кажа.
Върнете помпата назад към купето и после драсни два три реда да кажеш кво е станало.
Имах почти същия проблем и след тази интервенция сега от 1г.съм О.К. :D :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от mitko525tds » 09 Окт 2009, 9:21

здравей колега,искам да те попитам погледна ли този 80 амперовия мост да ли не е прекъснал,той е точно до компютъра като отвориш капака за компа погледни го.Успех :yes:
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от ivan. » 09 Окт 2009, 12:04

dinozab написа:Иван значи е бил трезвен като сте си кому :mhihi: никирали :mhihi: :mhihi: Колега за мен проблема е свещи,реле на подгряващите свещи или липса на компресия :confused:

:mhihi: :mhihi: :OT: А ти господине на колко бутилки извади компресията преди да го напишеш това :mhihi:
Сега сериозно
няма как да е липса на компресия(все пак това е тдс)-колата си пали топла без проблем.
Студения старт -проблема е в подгряването,това в случай,че няма течове от гнп(както писаха по-горе колегите,да връща нафтата или да изтича)
п.п.Дино защо те няма в списъка за събора :bang:
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Barovski » 09 Окт 2009, 12:22

Течовете и връщането на нафта също са проверени. не връща нафта. Имаше лек теч от помпата. Работата там се реши с подмяната на един скапан болт,дет нямаше развиване. Сложихме нов и помпата вече е суха. Сменихме и абсолютно всички маркучи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Пресиян Василев » 09 Окт 2009, 19:52

Колега,колата пуши сутрин много защото помпата впрьсква гориво,то няма кьде да отиде и като запалиш аспусите вече са пьлни ,започва да се ичиства та затова пуши ,проверете още ведньж подгревната система,имах случаи в които свещите нови работят но бяха прекьснати 2 проводника и фактически не стигаше ток до две от тях.проверете авансатора дали работи адекватно и не на последно измерете компресията на студен мотор.всико под 20бар не е добре
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Re: Дюза тдс - и продължение....

Мнение от Barovski » 10 Окт 2009, 17:33

Колеги,да ви кажа кво се оказа на колата.

Значи днеска мойта приятелка е закарала колата на Росен Врачански и Румен Тонков (споменавам имената,защото знам,че доста от вас ги познават.надявам се те да нямат нищо против). Аз през цялото време ме притесняваше какво ще кажат,какъв ще е проблема,който ще открият. Когато ми звъннаха,ми казаха,че целия проблем е от свещите. Смених ги и 6-сте март месец,а сега са изгорели сичките. Как е станало това :dunno: Не мога да си обясня просто как е палела досега без нито една свещ. Тя и затова е плюела нафта през aспуха. Както и да е. Ще се сменят сичките свещи. Марката беше нещо с Б ама не се сещам точно кво. Не Бош,ами... Колата ще е готова в понеделник-вторник. Не знам кога ще имам информация за крайния резултат. Или ще е вторник,или другата събота,когато приятелката ми вземе колата. Общо взето не се съмнявам и грам,че колата ще е в ред. Благодаря на всички ви за дадените мнения и предположения. Надявам се тази тема да е от полза и на други колеги,които имат или недай си Боже ще имат този проблем.

Отново благодаря на всички ви! Когато разбера какво е станало ще споделя с вас.

Поздрави :bchug:


П.С. - Сега потърсих разните марки свещи в интернет. Свещите,които ще ми сложат колегите са Беру. Предложиха ми тях и Бош.Казаха,че според тях това е най-добрия вариант,а и досега бях с Бош и не съм много доволен. Доверявам се изцяло на техния избор.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook