Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ
Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките
Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се
Георги Пенчев






Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките





Георги Пенчев
Да бе!
Гледам и не мога да повярвам на очите си. Славянко да разкости 525-цата??? Не е истина. Това онази ппетица ли е, дето я беше нагласил, като за изложба, дето и взе онези страхотни джанти и дето висеше ден и нощ до нея? Ако е тя, то нямаш акъл. Не можеш да орезилиш така тази машина, не можеш. Просто не можеш. Ей, на мене ми става гадно...
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Като я разкостиш,ако ще има за продаване от салона драсни едно Л.С.
И все пак много жлако за хубавата кола,но поне ще бъде яка дрифтачка
И все пак много жлако за хубавата кола,но поне ще бъде яка дрифтачка

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките![]()
![]()
![]()
Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се
![]()
Георги Пенчев
благодаря приятелю за добрите думи




http://img139.imageshack.us/img139/1500/dsc00690h.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/812/dsc00693n.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/7297/dsc00757.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/3194/dsc00695a.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6645/dsc00756nfl.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/6982/dsc00758.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8051/dsc00760w.jpg
ето малко снимки.
Помня я тая 5-ца как ги правеше луд още на едно от първите състезания в Плевен,когато пусках тема заради тебе,а сега си представям за какво иде реч..Много смело си я орязал.И доста си и олекотил в интерес на истината.Само знам,че е хубаво да се грундира ламарината след като си го оголил,но ти си знаеш...
Колега
Колега, извинявай но като ти се наложи примерно да се возиш на по-дълъг път предвидил ли си вътре в колата колко ще е "комфортно"? Или имаш друг автомобил за возене?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
TUZara` написа:Е явно не са им е евридейки ..

Днес мислих мислих. Обикалях колата половин час и почнах но първо от багажника. Изхвърлих всичко от него като реших дори утре да изрежа цялата дупка където стои резервната. Вътре в купето започнах да махам но само от средата назад. Поне за сега. Или поне докато малко посвикна че това вече не ми е евридейката


Имам и един въпрос до колегата kirililiev. С какво затвори отгоре дупката след като изряза коритото където стои резервната??? Иска ми се да го затворя с нещо за да не влизат всички прахоляци отвън но пък и да е леко разбира се.
Последна промяна slavianko на 19 Юли 2009, 20:54, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
///peter написа:Ти си луд...
+ 1
Знам с какъв мерак и желание я направи тази кола да изглежда по този начин! Знам какво коства и като мерак и като труд и като време и като пари! А сега с лека ръка се отказваш от всичко това. Честно-ако аз имах тези мераци щях да взема една друга и да я оревжа мъжката, но не и да съсипя такъв екземпляр. И все пак-ти си знаеш, ние просто споделяме мнение.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....
Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването? 


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ




на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам

http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg
Последна промяна kirililiev на 20 Юли 2009, 0:54, променена общо 1 път
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
и в крайна сметка пак остана ти сам трябва да си решиш точно за какво ще я ползваш щото имаш отговори и на двете положения
п.п. аз лично няма да олекотявам не че не харесвам дрифта даже много ме радва но с любителска цел кораво окачване и V8 са ми напълно достаъчни
май 

п.п. аз лично няма да олекотявам не че не харесвам дрифта даже много ме радва но с любителска цел кораво окачване и V8 са ми напълно достаъчни



63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани