Да се похваля...Вече и снимки :)
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
00Cool написа:не бре аз само ти казвам ,че не тряя се чака да умре едно нещо и
тогава да тръне се съживява![]()
а и не ти знам дереджето на съединителя
дереджето ми хич не е цветущо, но се надяваме още 10к км да изкара

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: ...
Днеска отделих цял ден за колицата,смених повечето неща по предницата,тампони,биалетки,шарнири...лелеее,ебати забавлението беше,виждал съм всякакви коли ,ама толкова объркана предница не бях виждал
- носачи ,щанги и подобни във всякакви посоки
...оказа се че за пониската предница са виновни едни жълти пружинки,а отзад просто си е увиснала от годините
дори си намерих и задна кора с оригинална щора
ааа,щях да забравя,даите съвет,постоянно духа топло
взех целия панел с копчетата и врътките ,ама утре ще се занимавам...





- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За обърканата предница бъркаш жестоко - автомобил над тон и половина да се движи и държи на пътя хем толкова чевръсто хем толкова комфортно се дължи на именно на тази кинематична схема.Ако човек погледне окачванията на конкурентите модели по това време може само да сочи с пръст и да се смее от сърце
За постоянното духане на топло си смени клапаните на парното - им а доста теми писани тук , разрови се с търсачката и ще намериш всичко необходимо като информация и съвети
Георги Пенчев

За постоянното духане на топло си смени клапаните на парното - им а доста теми писани тук , разрови се с търсачката и ще намериш всичко необходимо като информация и съвети
Георги Пенчев
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани