Мени оборотите..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Юли 2009, 15:13

откачи и обърни дебитомера, и му махни квадратната капачка, ще видиш пистите на потенциомера - сподели дали им е останало покритие в самото начало (ниски обороти).
Виж дали постоянно пластинката контактува.
Свали дебитомера и виж дали не му е крива клапата от бивша газова уредба ...
Пробвай дали клапата се движи свободно навсякъде.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 09 Юли 2009, 15:28

_65536_kb_sec_ написа:откачи и обърни дебитомера, и му махни квадратната капачка, ще видиш пистите на потенциомера - сподели дали им е останало покритие в самото начало (ниски обороти).
Виж дали постоянно пластинката контактува.
Свали дебитомера и виж дали не му е крива клапата от бивша газова уредба ...
Пробвай дали клапата се движи свободно навсякъде.


газовата уредба е настояща ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 09 Юли 2009, 15:29

Зайо от М40 на М30 голяма промяна , браво
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юли 2009, 16:09

ddddk написа:
dj_ennsy_1 написа:На М50 стъпковото се сваля точно за 4-5 минути... не е нищо особено.
...


4-5 минути, ама друг път! Аз рових два часа, изподрах си ръцете, пуснах тема, четох, пак се драх, пак псувах, пак псувах и още не е почистено!
4-5 минути с цената на скъсан маркуч или нещо друго потрушено съм съгласен...
С други думи бих искал да видя как става за 4-5 минути, но не на моята кола...

Еми толкова... важен е подхода, какво да ти кажа... аз разбирам да не съм пипал и да ти говоря, ОК.. ама при положение че съм го свалял, чистил и ти казвам, а ти ми спориш при положение, че даже и не си го свалял... ми малко е несериозно.

До колегата пуснал темата-ако до сега не си свалял стъпковото-свали го! На дали някой преди теб го е чистил... След това провери кабели и свещи (вече ти го казах, но...) и ако не се оправи, потърси колега с такъв мотор и пробвай с неговия дебитомер. Не се набутвай излишно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Юли 2009, 16:14

Охаааа 40, секс, аз успях да стигна 26 :mhihi:
Дебитоера провери както ти казаха колегите, няма нужда да се залъгваме почти 100% е той.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Юли 2009, 16:16

Айде сега да извадя и аз тежката артилерия от статии :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
http://mysite.verizon.net/vzerdcib/e34a/id6.html

Това върши работа само ако сме сигурни че ламбдата работи коректно.
Описано толкова конкретно и детайлно, че ако има по-добро здраве му кажи 8) 8) 8)
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 09 Юли 2009, 17:52

Утре ще отида на газаджия да ми нагласи уредбата перфе.. защото в момента на газ прекъсва.. и е като мъртвец.. но пък като от газ обърна на бенз колата се изтрелва.. :confused: хмм.. Събота и неделя слагам лаптопа на стъклото а аз под капака..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 09 Юли 2009, 19:09

Дай да я видим тая Е32-ка ;) не си се похвалил
Изображение
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 09 Юли 2009, 19:15

uricatoli написа:..... Събота и неделя слагам лаптопа на стъклото а аз под капака..

Темите с проблеми са ясни, само гледай да не заринеш Е32/34 подфорума с глупости ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 09 Юли 2009, 19:46

то кога се купува се гледа,че инак се страда

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 09 Юли 2009, 21:37

павката написа:то кога се купува се гледа,че инак се страда

е колкото и да гледаш избора на е32-ките с платения акциз е ограничен. И общо взето на всичките е32-ки с м30 проблемите са едни и същи и дори да ги няма в момента на покупката се почват след това. Проблема е,че цената на качествен ремонт както си трябва е нереална
Дебитомер нов 800 лева...инжектори 600 лева ламбда 200 лева помпа 200 лева кабели+свещи+дистрибуторна капачка+палец= 400-500 лева.
Или по схемата с втората употреба даваш по 50-100-150 лева за разни неща дето после само ти се трупат и ефект никъкъв....
Истината е,че с годините проблемите стават доста комплексни с променящи се симптоми и на пръв поглед случаен характер.
При мен поне има моменти в които колата работи перфектно направо като нова,в следващия момент нещо и става и почва да прекъсва/притриса. Но като разход нямам забележка падна от 20/100 бенз до 16.3 в София 30 км дневно минавам в час пик през целият град.
Цените просто са нереално високи на резервните части и отделно няма много майстори които да могат с точност да кажат това е и това е проблемът. По скоро те си знаят нещо по скъпо като дебитомер-а и ламбдата и си казват от тва е сменят ги и после ако не се оправи търсят другото и накрая 2200 лева части и 300-400 труд и то отива на втора кола :)))

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 09 Юли 2009, 21:57

Истината е, че М30, а и повечето Баварски двигатели газ не понасят, който каквото ще да си говори...Зайко ще му побелее косицата, докато проработи тая кола както трябва (ако въобще стане)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 09 Юли 2009, 22:23

това с баварските уникални двигатели и газовото е мираж,ама айде да не спорим
а заеца като не разбира и не пита кога трябва,ще си търпи последствията!нямам как да вземеш нещо разсипано и само да търкаляш,ако иска да разбере кво е истинска 32-ка,ще трябва се изсипе с пара,ама надали....

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2009, 1:10

павката написа:това с баварските уникални двигатели и газовото е мираж,ама айде да не спорим
а заеца като не разбира и не пита кога трябва,ще си търпи последствията!нямам как да вземеш нещо разсипано и само да търкаляш,ако иска да разбере кво е истинска 32-ка,ще трябва се изсипе с пара,ама надали....


Мой ше събираме ко да праим.. А иначе колата е на DK_Krasi.. бившата..
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 12 Юли 2009, 0:53

Развитие по темата... Колата в момента работи перфектно на газ.. Проблема излезе в инсталацията на газовата.. или по-точно от това че като пусна на газ.. не спирало бензина.. :shock: ами ми горяло и бенз и газ.. демек Мноооого обогатена горивна смес... сега колата е перфект даже нямам думи за икономия :shock:

ПП: за това разбрах чак като свърши бензина в резервоара и остана само на газ.. :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook