топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Тоя термостат ми се струва заклинил до някакво положение.При движение навънка щом пада чак на без 10,а в града отива на и 5 значи е полуотворил,но не достатъчно,че при по-тежки условия да успява да върти достатъчно водата.Аз имах подобен проблем на друга кола и докато се ослушвах ми духна гарнитура от тия разхожданки из различни температури.Е така при нормално каране всичко е ОК,като я сръчкам отива да грее и като свалих термостата клапата му заседнала на едно никакво положение.Според мен ако ще сменяш нещо то пробвай с най-евтиното-термостата
Иначе за постоянно зацепено виско не знам дали водната помпа ще свари да се преебе,защото само едно вкарване в прекъсвач и нито една лопатка няма да остане по перката,че дори и дифузьора може да изчезне
Пиши после какво е станало

Иначе за постоянно зацепено виско не знам дали водната помпа ще свари да се преебе,защото само едно вкарване в прекъсвач и нито една лопатка няма да остане по перката,че дори и дифузьора може да изчезне


Пиши после какво е станало


8.32
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
топло - задръстване - 12:03 - бели коси...
Колега изкам да ти обясня какво направих аз когато ми се случи същата случка но с по-голямо покачване на температурата: свалих си радиатора и го изчистих до блясък от вънка от вътре беше добре,нов термостат. Това го направих преди три години и до момента никакви проблеми. Имам четири пътувания до Испания,шест месеца съм живял в Алкой/на50км от Аликанте/ там температурите лятото стигат около 48градуса и не съм имал никакви проблеми.А относно виското и моето е на същия хал като твоето но нямам намерение да го сменям защото за сега нямам проблеми,а има и друго,че като се вклучи и 20,30 коня отиват да пасът на някоя ливада
Така отрегулирах моите проблеми аз
Успех с отстраняването на проблемите

Така отрегулирах моите проблеми аз

Успех с отстраняването на проблемите
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Toва че при по-висока скорост, температурата пада, означава че термостата не работи коректно! Функцията му е да поддържа оптимална работна температура на мотора - "12 часа" , чрез отваряне и затваряне на големия кръг.
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: .
cherrypopper написа:при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа
Обясни ни моля ...
когато е зацепено постоянно виското,натоварването на оста на водната помпа е доста голямо и от там и бързото и разбиване...да не говорим,че тормози и двигателя

...преди години ги пробвахме тези номера с зацепване на виско...резултата винаги беше един и същ ....нова помпа
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
dj_ennsy_1 написа:Toва че при по-висока скорост, температурата пада, означава че термостата не работи коректно! Функцията му е да поддържа оптимална работна температура на мотора - "12 часа" , чрез отваряне и затваряне на големия кръг.
Правилно казано и аз съм за термостат както и профилактика на радиаторите.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
А как да проверим дали степените на перката на климатика работят 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: .
the_gate написа:cherrypopper написа:при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа
Обясни ни моля ...
когато е зацепено постоянно виското,натоварването на оста на водната помпа е доста голямо и от там и бързото и разбиване...да не говорим,че тормози и двигателя![]()
...преди години ги пробвахме тези номера с зацепване на виско...резултата винаги беше един и същ ....нова помпа
точно така

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
dj_ennsy_1 написа:Ми тя се чува осезаемо като включи втора степен-бучи като боинг
е ако е развалена как се проверява, колата не качва повече от половината и не се чува перката на климатика

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
сменете виското,когато моята кола мине малко над средата след яко юркане като дам гас се чува яко фучене от виското,това значи че виското работи,не го ли чуваш значи не работи,сменяй
ел перката си е единствено за климатика,просто като защита е поставен датчик на радиатора на 105 градуса ако случайно не сработи виското-тази защита сработва независиму от това дали е включен климата или не,дори и при напълно махнато виско температурата не трябва да минава 12,5 освен ако не я натовариш много-например да теглиш нещо на голям наклон.впечатленията са от личен опит,след смяна на виското минавам 12 часа само при бърнаут на място.при скорости над 60км въздушния поток е достатъчен колата да се охлажда дори и виското да го няма-личен опит 


- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
dj_ennsy_1 написа:След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...
Аз питам за да знам, не че ще ръчкам. Интересноми е как се проверява, пък и може да ми се случи да ми потрябва тази информация, а в форума не съм видял да пише как става

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
dj_ennsy_1 написа:След като всичко е нормално, защо ти е да пипаш и проверяваш каквото и да било? Не си отваряйте на сила работа бе хора. Това са стари коли...
може да са стари но са с много по добра охладителна система от маса нови боклуци,сложиш ли правилните консумативи на време няма мърдане,цял ден на пистата на температура 36 градуса оборотомера в червеното и педала до метала,няма никакви грижи

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани