Чуденка - Нивомат VS sachs
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
От толкова четене за нивомата- за стабилноста на колата е ясно-с нивомат се подобрява,нали затова е създаден.
Но не разбрах с нивомата може ли да се подобри комфорта-вземаме едно комби със стандартно задно окачване и едно с нивомат,на който се пипват регулировкате -коя от двете ще вози по-комфортно. Ако може да ми отговори някой ,който го е изпитвал,за да знам дали да влизам и аз в този филм-мен лично ме интересува комфорта,мисля ,че BMW има доста добро окачване за да влизаш спокойно с голяма скорост в завои със съответните гуми разбира се.
А по отношение на скоростното каране с нивомат-влизам в завоя със 190-200 и в този момент се пука маркуч,какво точно ще се случи 
Но не разбрах с нивомата може ли да се подобри комфорта-вземаме едно комби със стандартно задно окачване и едно с нивомат,на който се пипват регулировкате -коя от двете ще вози по-комфортно. Ако може да ми отговори някой ,който го е изпитвал,за да знам дали да влизам и аз в този филм-мен лично ме интересува комфорта,мисля ,че BMW има доста добро окачване за да влизаш спокойно с голяма скорост в завои със съответните гуми разбира се.


- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Със стандартните настройки е по-меко 52 см - колкото повече го вдигаш колата придобива по клинообразна форма, но окачването се втвърдява. На въпроса ти какво ще стане ако спукаш маркуч - колегата Пенчев имаше тема за спукан маркуч - може да я прочетеш - просто цялата задница пада на земята, тежестта се поема само от пружините, които на нивомата са много по-слаби от на нормалното окачване и си у тиквите 

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
zvetiko написа:От толкова четене за нивомата- за стабилноста на колата е ясно-с нивомат се подобрява,нали затова е създаден.
Но не разбрах с нивомата може ли да се подобри комфорта-вземаме едно комби със стандартно задно окачване и едно с нивомат,на който се пипват регулировкате -коя от двете ще вози по-комфортно. Ако може да ми отговори някой ,който го е изпитвал,за да знам дали да влизам и аз в този филм-мен лично ме интересува комфорта,мисля ,че BMW има доста добро окачване за да влизаш спокойно с голяма скорост в завои със съответните гуми разбира се.А по отношение на скоростното каране с нивомат-влизам в завоя със 190-200 и в този момент се пука маркуч,какво точно ще се случи
По въпроса за спуканите маркучи Penchev ви каза задължителна смяна !
А в предишната тема не разбрах защо всички спрягаха Е34 М5 ,че е с нивомат а тя е с адаптивно окачване което е малко по различно акто начин на работа ! И при него идеята не е като на нивомата да издържа на товар а да накара окачването да се адаптира по бързо,точно и адекватно към променящите се пътни условия!
Поздрави!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
skylord написа:Със стандартните настройки е по-меко 52 см - колкото повече го вдигаш колата придобива по клинообразна форма, но окачването се втвърдява. На въпроса ти какво ще стане ако спукаш маркуч - колегата Пенчев имаше тема за спукан маркуч - може да я прочетеш - просто цялата задница пада на земята, тежестта се поема само от пружините, които на нивомата са много по-слаби от на нормалното окачване и си у тиквите
Това имах в предвид-бях прочел темата на Пенчев

А питах за разликата между стандартно окачване без нивомат и окачване с нивомат със съответните настройки-кога е по-комфортно
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
С нивомат е по гот - хем повече усещаш пътя хем по-стегнато, но в същото време меко - специфично е...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.
варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34

1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги

за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране

kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.
варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34има няколко основни неща които пречат на е 34,
1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги![]()
за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране
Мдаа, ясноо... Нищо не разбрах

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.
варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34има няколко основни неща които пречат на е 34,
1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги![]()
за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране
Това е-и за мен нивомата е система ,която допринася за стабилноста на колата ,когато е много натоварена и не трябва да се разглежда като система позволяваща по-агресивно каране.Както колегата каза за това си има други начини.
С нивомат е по гот - хем повече усещаш пътя хем по-стегнато, но в същото време меко - специфично е...
Мисля ,че те разбрах-все едно си с хидравлично окачване. Или пък с оргинални маслени амортисьори на BMW-хем возенето е някак си меко, хем усещаш пътя ,но не много грубо,оцених ги когато заминаха бързо от дупките и сложих газови.

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
то не е все едно да си с хидравлично окачване - то си е именно такова
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
BMW дизаин написа:дайте сега и цена на едно и на др колко излиза (ако колата не е имала нивомат)
само 2-ра ръка и ребилд иначе бройката в дару е към 1400 лв, сферите са към 300, пружини 180/бр., маркучи т'ва онова още 100
1 кола грубо

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kraininski написа:то не е все едно да си с хидравлично окачване - то си е именно такова
Хидравлично окачване ,не означава ли без пружини.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:Аз искам преди всичко КОМФОРТ, и после стабилност.
Така че моля ориентирайте се в тази посока.
аз цял живот искам това,хем да е комфортна,хем да е стабилна,да върви много и да гори малко,да не се чупи и данъка да е 10 лева

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
_65536_kb_sec_ написа:Аз искам преди всичко КОМФОРТ, и после стабилност.
Така че моля ориентирайте се в тази посока.
Май си приличаме-КОМФОРТ и много екстри,стабилността Е34 за мен си я има.


35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани