Чуденка - Нивомат VS sachs

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Нивомат или оригинален Sachs?

Нивомат
23
70%
Sachs
10
30%
 
Общо гласове : 33
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Юли 2009, 10:07

От толкова четене за нивомата- за стабилноста на колата е ясно-с нивомат се подобрява,нали затова е създаден.
Но не разбрах с нивомата може ли да се подобри комфорта-вземаме едно комби със стандартно задно окачване и едно с нивомат,на който се пипват регулировкате -коя от двете ще вози по-комфортно. Ако може да ми отговори някой ,който го е изпитвал,за да знам дали да влизам и аз в този филм-мен лично ме интересува комфорта,мисля ,че BMW има доста добро окачване за да влизаш спокойно с голяма скорост в завои със съответните гуми разбира се. ;) А по отношение на скоростното каране с нивомат-влизам в завоя със 190-200 и в този момент се пука маркуч,какво точно ще се случи :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 04 Юли 2009, 10:22

Със стандартните настройки е по-меко 52 см - колкото повече го вдигаш колата придобива по клинообразна форма, но окачването се втвърдява. На въпроса ти какво ще стане ако спукаш маркуч - колегата Пенчев имаше тема за спукан маркуч - може да я прочетеш - просто цялата задница пада на земята, тежестта се поема само от пружините, които на нивомата са много по-слаби от на нормалното окачване и си у тиквите :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 04 Юли 2009, 10:29

zvetiko написа:От толкова четене за нивомата- за стабилноста на колата е ясно-с нивомат се подобрява,нали затова е създаден.
Но не разбрах с нивомата може ли да се подобри комфорта-вземаме едно комби със стандартно задно окачване и едно с нивомат,на който се пипват регулировкате -коя от двете ще вози по-комфортно. Ако може да ми отговори някой ,който го е изпитвал,за да знам дали да влизам и аз в този филм-мен лично ме интересува комфорта,мисля ,че BMW има доста добро окачване за да влизаш спокойно с голяма скорост в завои със съответните гуми разбира се. ;) А по отношение на скоростното каране с нивомат-влизам в завоя със 190-200 и в този момент се пука маркуч,какво точно ще се случи :?:

По въпроса за спуканите маркучи Penchev ви каза задължителна смяна !
А в предишната тема не разбрах защо всички спрягаха Е34 М5 ,че е с нивомат а тя е с адаптивно окачване което е малко по различно акто начин на работа ! И при него идеята не е като на нивомата да издържа на товар а да накара окачването да се адаптира по бързо,точно и адекватно към променящите се пътни условия!

Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Юли 2009, 11:19

skylord написа:Със стандартните настройки е по-меко 52 см - колкото повече го вдигаш колата придобива по клинообразна форма, но окачването се втвърдява. На въпроса ти какво ще стане ако спукаш маркуч - колегата Пенчев имаше тема за спукан маркуч - може да я прочетеш - просто цялата задница пада на земята, тежестта се поема само от пружините, които на нивомата са много по-слаби от на нормалното окачване и си у тиквите :confused:


Това имах в предвид-бях прочел темата на Пенчев :confused:

А питах за разликата между стандартно окачване без нивомат и окачване с нивомат със съответните настройки-кога е по-комфортно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 04 Юли 2009, 13:16

С нивомат е по гот - хем повече усещаш пътя хем по-стегнато, но в същото време меко - специфично е...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 04 Юли 2009, 14:10

_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.


варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34 ;) има няколко основни неща които пречат на е 34,
1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги ;)

за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране ;)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 04 Юли 2009, 14:28

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.


варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34 ;) има няколко основни неща които пречат на е 34,
1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги ;)

за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране ;)


Мдаа, ясноо... Нищо не разбрах :uups:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Юли 2009, 14:39

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:чудесно значи варианта е един - нивомат.


варианта е истинско окачване,всичко друго е някъв компромис,ако товариш 5 човека и 300 кила тикви нивомата е много полезен,но не придава стабилност на колата при спортно шофиране.на по скъпите и нови бегачки се слага подобна екстра но тя няма нищо общо с тва което се вгражда в е34 ;) има няколко основни неща които пречат на е 34,
1- тампоните с големи кухини-от тях колата губи сходимост и не е директна
2-секторна кутия-повечето имат луфт-от там се влошава също директността в управлението
3-високите стандартни гуми-под 235/45/17 колата не стои
4-висок просвет-дори свалянето с 2см.прави чудеса със поведението на колата
другото е ясно,комплект пружини амортисьори и щанги ;)

за пълен ефект ако се ползва само за спортно шофиране е нужно олекотяване,по малко инерционни сили,по бързо взимане на завоите по добро ускорение и по добро спиране ;)


Това е-и за мен нивомата е система ,която допринася за стабилноста на колата ,когато е много натоварена и не трябва да се разглежда като система позволяваща по-агресивно каране.Както колегата каза за това си има други начини.

С нивомат е по гот - хем повече усещаш пътя хем по-стегнато, но в същото време меко - специфично е...

Мисля ,че те разбрах-все едно си с хидравлично окачване. Или пък с оргинални маслени амортисьори на BMW-хем возенето е някак си меко, хем усещаш пътя ,но не много грубо,оцених ги когато заминаха бързо от дупките и сложих газови.;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 04 Юли 2009, 15:23

то не е все едно да си с хидравлично окачване - то си е именно такова
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 04 Юли 2009, 16:47

дайте сега и цена на едно и на др колко излиза (ако колата не е имала нивомат) ;)
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 04 Юли 2009, 16:57

BMW дизаин написа:дайте сега и цена на едно и на др колко излиза (ако колата не е имала нивомат) ;)


само 2-ра ръка и ребилд иначе бройката в дару е към 1400 лв, сферите са към 300, пружини 180/бр., маркучи т'ва онова още 100
1 кола грубо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Юли 2009, 17:03

kraininski написа:то не е все едно да си с хидравлично окачване - то си е именно такова


Хидравлично окачване ,не означава ли без пружини. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Юли 2009, 19:21

Аз искам преди всичко КОМФОРТ, и после стабилност.
Така че моля ориентирайте се в тази посока.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 04 Юли 2009, 19:31

_65536_kb_sec_ написа:Аз искам преди всичко КОМФОРТ, и после стабилност.
Така че моля ориентирайте се в тази посока.


аз цял живот искам това,хем да е комфортна,хем да е стабилна,да върви много и да гори малко,да не се чупи и данъка да е 10 лева ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 04 Юли 2009, 22:19

_65536_kb_sec_ написа:Аз искам преди всичко КОМФОРТ, и после стабилност.
Така че моля ориентирайте се в тази посока.


Май си приличаме-КОМФОРТ и много екстри,стабилността Е34 за мен си я има. :mhihi: Освен климатроник,ще правим и нивомат-похвали се като го сложиш. ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook