Задни носачи Е34 + нов проблем :(

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юни 2009, 11:26

Pesho_1 написа:Dinozab,благодарско ще ги сменя!А от двете страни ли да ги сменя или е допстатъчно само от тази страна от която яде гумата???

Задължително и на двата носача то доколкото си спомням тампоните се продават комплект 4 бр. за двете страни :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 26 Юни 2009, 11:39

dinozab написа:
Pesho_1 написа:Dinozab,благодарско ще ги сменя!А от двете страни ли да ги сменя или е допстатъчно само от тази страна от която яде гумата???

Задължително и на двата носача то доколкото си спомням тампоните се продават комплект 4 бр. за двете страни :roll:


Тампоните на задните носачи се продават по двойки и цената им варира между 80-95 лв.на двойка в зависимост от ползваната отсъпка в официалния представител. Аз февруари ги купих с отстъпка на 80 лв. двойката, демек 160 лв. за двата носача.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Юни 2009, 17:32

Аз преди време като смених на куп всички показани тампони от схемите на Дино и колата просто се успа :) Колеги ,ако можете сменяйте наред всичко ,защото всичко е заминало не е ли сменяно :!:


Георги Пенчев
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 27 Юни 2009, 7:56

VesoPesa написа:Дино, ще ги сменя, барабар с на Кольо от люлин носача и се чудя дали да не ида и да му го ударя в главата, та друг път да знае като му повториш 1000 пъти че ти трабват части а не нерви да внимава какво говори :evil:

kraininski написа:я тя и мойта така седи от дясно малко по ниско...тампони викате...дмем


Колега, предполагам имаш нещо в предвид, сподели какво :)

Другия колега който питаше за кои тампони става дума защото му е разкрачена и на него колата, ние в момента говорим за тампоните на носачите, там къде се хващат за моста. При твоя проблем може да са само тампоните на самия мост, 2 на брой ;)
Аз и тях ще сменям защото и при мен леко се забелязва разкрачване. :roll:

ДА не забравя да ви се похваля, вече официално съм тролей :mhihi:
ела ми удари бе охлюф :mhihi: :mhihi: цял ден няма да мърдам от сервиза :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 27 Юни 2009, 8:14

sachs написа:...
ела ми удари бе охлюф :mhihi: :mhihi: цял ден няма да мърдам от сервиза :mhihi: :mhihi:[/quote]

Не си го проси че верно ще взема да дойда :winky:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 28 Юни 2009, 14:11

VesoPesa написа:
sachs написа:...
ела ми удари бе охлюф :mhihi: :mhihi: цял ден няма да мърдам от сервиза :mhihi: :mhihi:


Не си го проси че верно ще взема да дойда :winky:[/quote]
ма глей да не забраиш носача у бързината нинджа :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 28 Юни 2009, 15:33

Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 29 Юни 2009, 6:52

///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче :shock:

я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Юни 2009, 15:01

VesoPesa написа:
///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче :shock:

я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга :mhihi:


:shock: надявам се не ти е казал, че си с рейка?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 29 Юни 2009, 15:24

///peter написа:
VesoPesa написа:
///peter написа:Тва ли беше, човеко дето беше стабилягата майсторче :shock:

я го питай каква е разликата между рейка и тампони на стабилизираща щанга :mhihi:


:shock: надявам се не ти е казал, че си с рейка?

Не на мен, на собственика на тая Z4-ка дето съм я пуснал в продава :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 05 Юли 2009, 13:08

Колеги мога ли да попитам информативно и за някаква ориентировачна цена за тампоните на моста (там където моста се хваща за купето)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 05 Юли 2009, 14:06

nafkata написа:Колеги мога ли да попитам информативно и за някаква ориентировачна цена за тампоните на моста (там където моста се хваща за купето)

Номенклатурен номер : 33311128670
Описание : ТАМПОН ГРЕДА ЗАДЕН МОСТ - Е 34
Ед.цена (с ДДС) : 71.20 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

или

http://shop.strato.de/epages/61905415.s ... B%20E32%22

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: Варна
Кара: е36 купе М52B20
Мечтае да кара: V8

Мнение от nafkata » 05 Юли 2009, 16:39

Благодаря мн !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 08 Юли 2009, 19:30

Колеги, да не пускам нова тема, да ви питам за мнение и тук :help:
Така вчера смених свещите, защото двигателя даваше индикаций че не някоя не работи като хората :roll:
Хубаво купих си 6 чисто нови сложих ги и уж работата заспа снощи...
...да ама НЕ! :( :evil:
Днеска паля колата и положението същото като с старите свещи :confused:
Тук е момента да кажа че старите изглеждаха доста добре, особенно като се има в предвид че най-вероятно италиано веро не ги е сменял никога :mhihi:
Хубаво си казах проблема е някъде другаде, обаче точно в този момент хух как при форсиране и като смъква оборотите някъде около ~1250 припуква сякаш сместа е много богата :shock: :confused:
За капак не го прави винаги :roll:
Та от там се насочвам към дебиломер и/или ламбда сонда.
Направих си следния тест, докато двигателя работи на празен ход загряла, откачих букста на дебитомера и нищо не се случи :shock:
Да, обаче като го закачих отново работата на двигателя се промени за секунда към по-добро и после пак старата песен :confused:
Ламбдата не съм я тествал.
Сега обаче се сещам и за датчици на валовете :roll:
Та кажете според вас кой е най вероятния причинител на проблема, защото ми се реве вече :(

П.С.: Ако някой колега има карсофт и е в радиус 30 км от центъра на София и има малко свободно време или би ми го доверил за един ден да си пусна една диагностика ще съм адско благодарен :)

П.С.2: Забравих да кажа че леко е вдигнала разхода откакто я взех след зимния сън :roll:
Също така и вървежа снощи веднага след смяната на свещите беше доста по-добър, тя не че и сега не върви, но снощи разликата в времето за който ускоряваше беше осезаемо по-кратко.
Също така и звука на двигателя се промени коренно, а сега пак същата песен пропя :(
Лули автоматично изключвам защото са като нови, бубините мисля да слеза в гаража да ги тествам след малко :roll: но ме съмнява и в тях да е проблема :(


П.С.3: Дебиломера и той май май е изправен, защото сега пробвах да запаля с откачен и как не изгасна не ми е ясно :uups:
Остават датчици на валове и ламда :roll:

Та на въпроса, в някоя от безбройните теми имаше снимка къде са куплонзите на двата датчика, обаче нещо не я намирам :uups:
Та ако някой може да даде линк или да обясни къде да ги търся че ся цяла нощ няма да се спи :(

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 09 Юли 2009, 20:22

Тургам 5лв. на бобина :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook