Хора ПОМАГАЙТЕ (TDS не пали топъл)
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
valeri написа:stambo_81dg написа:Maxijaz написа:Значи принципно ползвах търсачката преди да пиша,но не намерих каквото ми трябва.Както и да е намерих в тема ОТ А до Я
4. НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ НЕИЗПРАВНОСТИ И НАЙ-ВЪЗМОЖНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ТЯХ:
4.1 Не пали топла – разтегната ангренажна верига.
Това ли ще да е или е по сложен проблема нещо датчици електроника ???И смяна ли се налага или може да се натегне.
аз залагам на ГНП-то
Бате,не залагай толкова,че ако вземе да сложи едно мостче на релето за подгряване на свещите току виж запалила и тога ще се окажат други проблеми.Не стряскайте човека толкова,нека отиде първо на диагностика-(за предпочитане пред гадаене).
+1!Не казвам че не може да е от вериги или ГНП-колегите имат много повече опит но ако датчика на подгревните свещи не е изправен напълно-дори при току 6то запалена кола когато я загасиш и отчете дори лека темп.промяна(когато не е изправен имам впредвид )и не подгряват свещите!И оттам не иска да запали лесно!Това е най-лекия вариант!Така че както каза колегата-провери първо тоя датчик и тогава ве4е се ориентирай към вериги и ГНП!Успех и дано е най-лекия проблем!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
За тези, които залагат на ГНП-то. Има лесен начин да се провери това. Двигателят се загрява до нормална работна температура. Гаси се и се излива внимателно студена вода няколко литра между смукателните колектори точно върху ГНП. Казвам внимателно, за да не се пукне блока, ако студената вода се излее върху него. Въртиш на стартера. Ако запали от раз, причината е в ГНП. В помпата има клапан за обратна нафта, която служи да охлажда ГНП. В повечето от случаите този клапан блокира, спира притока на обратната нафта и когато помпата загрее не може да се създаде необходимото налягане за стартиране. Възможно е да има и друга повреда в ГНП.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани