Съвет за 520 i
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
zvetiko написа:А какъв е този номер с тдс-ков вал
В тунинг подфорума има тема на ludiagsm за такава манипулация, после се оказа, че някой отдавна кара така направен мотор и няма проблеми-общо взето:
колянов вал от тдс + по-къси биели = 2.3 с въртящ момент 240-250Nm
Поне така помня, че беше написано, потърси темата сигурен съм, че някой колега караше 20-ка с колянов вал с по-голям ход, ама не помня кой


Djelebov написа:zvetiko написа:А какъв е този номер с тдс-ков вал
В тунинг подфорума има тема на ludiagsm за такава манипулация, после се оказа, че някой отдавна кара така направен мотор и няма проблеми-общо взето:
колянов вал от тдс + по-къси биели = 2.3 с въртящ момент 240-250Nm
Поне така помня, че беше написано, потърси темата сигурен съм, че някой колега караше 20-ка с колянов вал с по-голям ход, ама не помня кой
С колянов вал от ТДС (ход 82,8мм) работният обем става 2,5 литра, а 2,3 литра се получава с колянов вал от 2,5 (М50В25, ход 75мм) в блок на М50В20. Мотовилките се сменят във всички случаи.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Postman написа:Djelebov написа:zvetiko написа:А какъв е този номер с тдс-ков вал
В тунинг подфорума има тема на ludiagsm за такава манипулация, после се оказа, че някой отдавна кара така направен мотор и няма проблеми-общо взето:
колянов вал от тдс + по-къси биели = 2.3 с въртящ момент 240-250Nm
Поне така помня, че беше написано, потърси темата сигурен съм, че някой колега караше 20-ка с колянов вал с по-голям ход, ама не помня кой
С колянов вал от ТДС (ход 82,8мм) работният обем става 2,5 литра, а 2,3 литра се получава с колянов вал от 2,5 (М50В25, ход 75мм) в блок на М50В20. Мотовилките се сменят във всички случаи.
Мерси за уточнението, колегата, за който четох, беше с 2.3 значи с вал от М50В25

Zvetiko, по моите кръчмарски сметки с вал от тдс може да доближиш въртящия момент на е34 тдс

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
А ,аз си мислех ,че М50 е безинтересен двигател по който нищо не може да се прави-благодаря за инфото колеги.
И може би горивната система ще се справи-въздух има колкото искаш,горивната помпа ще подължа нужното налягане,но ECU-то едва ли.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не става въпрос за налягането на горивната помпа, а за количеството гориво влизащо в цилиндрите за еденица време, което се определя от дюзите и компютъра.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
zvetiko написа:@2bar написа:както си го написал оставам с впечатлението, че просто искаш няколко човека да ти кажат "взимай я".
без снимки, някаква информация на колко км, състояние на салона, боята, ръжда и т.н. какво да ти каже човек. пък и самата цена, също е доста важна. макар, че кеф цена няма, ама все пак става и смешно като се подминат някакви граници.
иначе за паленто - не е нормално. ако всичко е наред пали веднага. 15 сек. е прекалено много. а за вървенето - там нещата са малко или много субективни. макар, че винаги можеш да провериш сондата и състава на изгорелите газове.
а картофчето....той сменял ли е маслото на кутията в сервиз? щото едно влизане в бокса не е много евтино, и при такива коли повечето гледат да го избегнат. ако наистина е пазена, 100% трябва да си пази докладите от TÜV и сервизната книжка. в доклада на TÜV си пише всичко - какво трябва да се направи, какво може да остане така до следващият преглед, какво е добре да се смени и т.н. разбира се всичко зависи и от това, кога колата е минала за последно TÜV.
Горе-долу си имам понятие от Е34,търся от август миналата година и досега само тази ме впечатли-колата е перфектна във всяко едно отношение,само тия две неща не ми харесаха.За автоматика-каза ми ,че не е сменяно защото в сервизите на Германия са му казали ,че е доживотно и не се сменя-наистина има и подобни модификации на скоростите ,които са със зелена табелка върху тях и маслото наистина не се сменя и най-вероятно тази е от този тип.Иначе работата на кутията ми хареса,само дето превключването се усеща съвсем леко и предполагам ,че при смяна на маслото на кутия ще се оправи-все пак колата е на 210К ,а доживотното масло е до 250К.Колата е 96г.-вече го писах и я дава за 5500 с две нови зимни гуми.Няма ръжда,няма удари,няма тропане-нарочно минах по един черен път,държи температура,виското е на 50%,алуминиеви джанти,салона е в идеално състояние-всичко е като ново,има подлакътници,климатика работи идеално,две електрически стъкла,два еърбека,огледало със затъмняване,ски-сак,щора с мрежа.Даде ми добра идея да го питам за TÜV и сервизната книжка ,но те ще са от преди 2 години.
dj_ennsy_1 и Christoff ,точно това прави колата-отначало нещо се мъчи и мисли,аз също се мъча и докато мисля какво точно карам ,колата тръгва и изведнъж гледам съм на 120 ,а оня подскача до мен и вика найн-найн и ми сочи ,че знака бил до 70![]()
Christoff,няма да иска да смъкне повече-тази цена е след пазарлъка или трябва да го чакам да уври няколко седмици и тогава може да я даде за 5000
Колеги М50 защо може да пали трудно.Каза ми ,че бил сменил свещите на скоро,не забелязах да пуши черно,маслото беше на минимума ,но пък светеше жълтото квадратче,а пръчката личеше ,че не е пипана отдавна-едвам я извадих.
Колега, случайно да си сменял бензинов филтър скоро? Хайде смени го и тогава пак ще говорим относно паленето...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
dj_ennsy_1 написа:A горивната система сменя ли се? По-големия работен обем изисква и повече горивна смес.
но оригиналната електроника има запас за доста коне

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
@2bar написа:zvetiko написа:
Като ми ги написа тия неща се сетих-каза ми ,че бензиновият филтър е за смяна,значи може и да е налягане или просто недостиг на гориво.
А маслото е повече от ясно ,че ще го сменя и понеже ще го направя сам ,ще ми излезе доста евтино-чел съм как се прави и съм го правил.
А датчик на кол. или разпр. вал как се проверяват-може ли с подръчни средства
то второто е следствие от първото.
датчика, зависи какво значи за теб подръчни. с осцилоскоп се хваща 100%.
Какви стойности ще отчетеш на осцилоскопа само, че не ми е ясно

Това е прост индукивен датчик и се мери с на ОМ-метър, стойностите са от 400-800 ома на коляновия и 800-2ко на разпределителния

///peter написа:Какви стойности ще отчетеш на осцилоскопа само, че не ми е ясно![]()
Това е прост индукивен датчик и се мери с на ОМ-метър, стойностите са от 400-800 ома на коляновия и 800-2ко на разпределителния
ми то и на мен не ми е много ясно, ама освен да видиш формата на сигнала измериш нивото и времената, друго не се сещам да стане с осцилоскоп.
едно е ясно, колко кг е няма да можеш да измериш

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
kirililiev написа:dj_ennsy_1 написа:A горивната система сменя ли се? По-големия работен обем изисква и повече горивна смес.
но оригиналната електроника има запас за доста коне
Да разбирам ли, че необходимите неща за да стане модификацията са само колянов вал и биели, или и друго е нужно? Самите бутала, буталните болтове, лагерите? Не се ли сменят?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега, случайно да си сменял бензинов филтър скоро? Хайде смени го и тогава пак ще говорим относно паленето...
Колега ,стигнахме до този извод след като се сетих ,че Ханс ми каза ,че горивният филтър е за смяна-дано да е това.



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
///peter написа:Какви стойности ще отчетеш на осцилоскопа само, че не ми е ясно![]()
Това е прост индукивен датчик и се мери с на ОМ-метър, стойностите са от 400-800 ома на коляновия и 800-2ко на разпределителния
За Сименса съпротивлението и при двата датчика, на коляновия и на разпределителния валове, е 12,2 - 12,6 ома между пинове 1 и 2 и 0,39 - 0,41 ома за пинове 2 и 3. Пиновете са в един ред: 1 - 2 - 3.
Датчиците са с 3 пина всеки и работят малко... даже като се замисля доста по-особено от простия индуктивен VR датчик при Bosch системата. Сигналът им също е специфичен.
към zvetiko - ако колата пали трудно поради неработещ датчик на коляновия вал (или разпределителния) тя съвсем няма да има мощност, да не говорим че форсирането на място ще бъде потресаващо зле... ако изобщо двигателя работи.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dj_ennsy_1 написа:Еее от това ти изказване изкара ТДС-а че върви 2 пъти колкото М50
Като пипнеш регулировките ТДС-а почва да се изстрелва-повярвай ми няма нищо общо с 520i .

50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани