Жескот класик
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
За мен ТОВА
С едни шницер жанти
http://media.photobucket.com/image/AC%2 ... G_7562.jpg
... Няма да има втора като нея.
С едни шницер жанти
http://media.photobucket.com/image/AC%2 ... G_7562.jpg
... Няма да има втора като нея.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Penchev написа:И просто не знаеш колко и жестоко се лъжеш![]()
Аз ти пожелавам да си купиш една такава Е34-ка , точно екземпляр като тази зеленичката да я покараш две години и да си купиш едно Е60 да покараш 2 години ......
Пенчев, не ме разбираш правилно...знам много добре какво представлява Е34-уникална машина е! НО и годинките си казват своето, просто няма кой да го отрече... форума постоянно е пълен с проблемни теми, а и то няма как да не е така-нищо не е вечно. На всички са ни ясни предимствата на по-новите автомобили...
Доста хора казваха че нникога не биха заменили Е34 за по-новите "пластмасови" модели, но ето дори тук за последните дни, 2-ма от нашите минаха в лагера на Е39, което е нормално.
Просто каквото и да го правиш старотоо.... смениш едно, друго се обади, смениш трето, четвърто се появи и все така...
Не мисля, че има хора които могат да си позволят покупката и най-вече поддръжката на едно Е38 примерно, но да си стоят с 20 годишните 34-ки... интериор, простор, комфорт, визия, габарити... и мотори-нови системи и технологии, динамика и мощност-всичко е на много по-високо ниво. Фен съм на 34-ките, не мога да видя някоя и да не я огледам от-до, но не мога да кажа на черното бяло, заради едната фенщина. Както искате ме разбирайте.
Поздрави!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Различни автомобили са с Е38 ,даже Pesho ,който има и Е34 и Е38 беше писал ,че колкото и да е уникална кола ,която всъщност и аз боготворя
не може да даде увството на лекота при шофирането и удоволствието от това ,както комплексно дава Е34.
Не мисли ,че с новите автомобили няма смяна на това и онова ,защото много ще се разочароваш ,та ако ще и по списанията да напишат ,че никога нищо не е било сменено по автомобила в 100 000 км тест
Няма смяна при по-старите БМВ-та на по-малък пробег ,там където новите просто вече почват да издишат (около третата ,четвъртата годинка).Имам и директен пример на два автомобила в семейството ни - единия 2007 година гаранционен все още на 97 000 км а другия на 106 000 км производство 1998 година ...
Всеки има право на избор разбира се
Кой каквото харесва това да кара
Георги Пенчев

Не мисли ,че с новите автомобили няма смяна на това и онова ,защото много ще се разочароваш ,та ако ще и по списанията да напишат ,че никога нищо не е било сменено по автомобила в 100 000 км тест

Няма смяна при по-старите БМВ-та на по-малък пробег ,там където новите просто вече почват да издишат (около третата ,четвъртата годинка).Имам и директен пример на два автомобила в семейството ни - единия 2007 година гаранционен все още на 97 000 км а другия на 106 000 км производство 1998 година ...
Всеки има право на избор разбира се

Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Аз съм единия от дезертиралите от Е34 в Е39.
Когато преди много време видях Е34 за първи път-АХНАХ
баси колата-Наистина беше така.Е34 е много много сериозен автомобил.Все още е сериозен конкурент на някои чисто нови коли.Бях много против е39ките -не отричам.Чупливи били-тежки били.Страшно скъпи части и си викам-прескачам направо на Е60-тия Е39 са боклуци.И така до преди драга в Серес.Тръгваме с една Е39 520 бензин през почти половин България .Ве таа кола път нема ли за нея.Нема дупки нема троп лоп.Вътре нищо не се чува -мирише на ново.Краката са ми изпънати докрай а аз трудно си намирам место в коли.Около 190см съм и над100кг.В тия завои около Юндола влиза с кеф.Неколко пъти пресветна ASCто-ве стабилна работи.Викам на авера -я дай да я покарам тоа провал на БМВ.ДА ама таа кола седи доста добре на пътя - и си помислих.Ве таа кола нали е БМВ.Кои сме ние та да даваме ниска оценка на един автомобил ново поколение.Та то си е БМВ-не е Ауди или Фалве.Харесах си модела и не пропуснах момента да се метна на Е39 и за сега не съжелявам.Единствената кола все пак зад която се обръщам винаги е Е12.Първото ми БМВ и никога нема да я забравя.Е34 е класа -но не забравяйте че има и доста други БМВта които също са модел за подражание и УВАЖЕНИЕ

Когато преди много време видях Е34 за първи път-АХНАХ







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
bmwfena написа:Аз съм единия от дезертиралите от Е34 в Е39.
Когато преди много време видях Е34 за първи път-АХНАХ![]()
![]()
баси колата-Наистина беше така.Е34 е много много сериозен автомобил.Все още е сериозен конкурент на някои чисто нови коли.Бях много против е39ките -не отричам.Чупливи били-тежки били.Страшно скъпи части и си викам-прескачам направо на Е60-тия Е39 са боклуци.И така до преди драга в Серес.Тръгваме с една Е39 520 бензин през почти половин България .Ве таа кола път нема ли за нея.Нема дупки нема троп лоп.Вътре нищо не се чува -мирише на ново.Краката са ми изпънати докрай а аз трудно си намирам место в коли.Около 190см съм и над100кг.В тия завои около Юндола влиза с кеф.Неколко пъти пресветна ASCто-ве стабилна работи.Викам на авера -я дай да я покарам тоа провал на БМВ.ДА ама таа кола седи доста добре на пътя - и си помислих.Ве таа кола нали е БМВ.Кои сме ние та да даваме ниска оценка на един автомобил ново поколение.Та то си е БМВ-не е Ауди или Фалве.Харесах си модела и не пропуснах момента да се метна на Е39 и за сега не съжелявам.Единствената кола все пак зад която се обръщам винаги е Е12.Първото ми БМВ и никога нема да я забравя.Е34 е класа -но не забравяйте че има и доста други БМВта които също са модел за подражание и УВАЖЕНИЕ
![]()
![]()
фенче и аз така съм карал Е38 през цяла България, но все пак нещо му липсва откъм усещане което Е32 го има. Не мога да кажа какво точно но има някаква магия за мен лично.

т'ва комби го разискваха преди няколко дена и в е34.de
не че е лоша колата ама парите са си доста. за толкова пари може да се вземе и е39, което си е една стъпка напред. личното ми мнение, че една такава стара кола е34 с какъвто и да е мотор, след като носи удоволствие не е лошо да си има човек, но задължително като втора, стояща в гаража и изкарваща се чат пат - например едно кръгче на Nürburgring.
истината е, че мухабеда си го правите без никой да се съобразява например с техн. преглед, който обикновено се минава само с документи. друго става положението, ако на една такава 15 - 20 год. кола, която струва макс. 2000 евро, трябва да се купи катализатор, който струва около 50% от стойността на колата. или примерно да се сменят/изчистят всички хидр. тръбопроводи.
като сложиш и разхода на бензин, който е съизмерим с 3 - 3.5 литрови мотори от новото поколение май везните се накланят в посока нова кола, е стига да може човек да си я позволи. лично аз все още не мога.
не че е лоша колата ама парите са си доста. за толкова пари може да се вземе и е39, което си е една стъпка напред. личното ми мнение, че една такава стара кола е34 с какъвто и да е мотор, след като носи удоволствие не е лошо да си има човек, но задължително като втора, стояща в гаража и изкарваща се чат пат - например едно кръгче на Nürburgring.
истината е, че мухабеда си го правите без никой да се съобразява например с техн. преглед, който обикновено се минава само с документи. друго става положението, ако на една такава 15 - 20 год. кола, която струва макс. 2000 евро, трябва да се купи катализатор, който струва около 50% от стойността на колата. или примерно да се сменят/изчистят всички хидр. тръбопроводи.
като сложиш и разхода на бензин, който е съизмерим с 3 - 3.5 литрови мотори от новото поколение май везните се накланят в посока нова кола, е стига да може човек да си я позволи. лично аз все още не мога.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
@2bar написа:т'ва комби го разискваха преди няколко дена и в е34.de
не че е лоша колата ама парите са си доста...
Цитирам теб, защото пръв си писал за цената...
От тези близо 11000 евро 5000 евро струват само подобренията с инсталирането им (компресорен кит и спирачки), та в този смисъл колко да струва самата кола предвид състоянието?!? Те проблемните 540-ки започват от 1000-1500 евро - 6000 евро (ако извадим подобренията) за перфектните много повече ли са?
Колата струва с няколко хиляди по-малко от перфектно М5 комби, а предлага осезаемо повече динамика.
П.П. Младежи, такива теми не са за този раздел, който е технически, не забравяйте!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз мисля ,че темата трябва да бъде преместена някъде другаде ,но не мога да преценя дали в Тунинг-а или къде изобщо ,защото все пак това не е автомобил на колега от България
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
[quote="dj_ennsy_1"]
Просто каквото и да го правиш старотоо.... смениш едно, друго се обади, смениш трето, четвърто се появи и все така...
/quote]
Прав си, че старото си е старо, но тези коли имат някакси по-агресивен външен вид с ръбестите си форми, които правят дизайна им неостаряващ.
За проблемите си много прав. Аз от както съм взел колата имам само проблеми с нея, но съм тъп и упорит и не смятам да я сменям
Бих и сменил само вътрешностите 
Просто каквото и да го правиш старотоо.... смениш едно, друго се обади, смениш трето, четвърто се появи и все така...
/quote]
Прав си, че старото си е старо, но тези коли имат някакси по-агресивен външен вид с ръбестите си форми, които правят дизайна им неостаряващ.
За проблемите си много прав. Аз от както съм взел колата имам само проблеми с нея, но съм тъп и упорит и не смятам да я сменям


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ако се ползват оригинални части, старото не е толкова старо.
Но както ползваме окачване на "АС МЕТАЛ" е нормално всеки сезон,,,
Но както ползваме окачване на "АС МЕТАЛ" е нормално всеки сезон,,,
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани