Проблем автомат -след смяна на масло!---РЕШЕН

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от el_toro » 02 Юни 2009, 21:33

така де ама имали доста коли и не могат да ми кажат час , а по -добре било да я оставя.
Иначе каде се намира този превключвател?
Някаква схема или нещо подобно може ли да се види?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Юни 2009, 0:06

намира се под централната конзола.
той се виджа като я махнеш
имаше една статия със снимки за Е32 как се ремонтира но утре ще я пусна като линк
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от el_toro » 03 Юни 2009, 0:20

ок мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Юни 2009, 10:20

сега като попрочетох темата от началото се замислих че по принцип проблема не може да е в селектота на предавките след като изобщо ти успяваш да включиш на D, защото ако той е прецакан не винаги ще успяваш да включиш на D, на R или която и да било предавка или просто ще ти прави проблеми. Така че просто силно ме съмнява че това е истинксия проблем на кутията, по скоро те ще я ровят нея самата...
Съответно и ще искат достатъчно много пари.
Прецени си сам за себе си дали ще им я оставяш освен ако вече не си го направил... Мога да ти дам контакт на друг сервиз в който ще я прегледа човека и ще изисква много по малко пари.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 03 Юни 2009, 10:35

Колега здравей.Първо преди да ходиш където и да било и да оставяш колата направи някои неща.Първо да те питам къде ти смениха маслото и ако можеш напиши какво бе то.Второ ако можеш иди някъде на канал или крик и виж цвета на табелата на кутията какъв е зелен или черен намирасе от лявата страна на кутията.Ако е зелен много лошо си направил че си сменил маслото щото на тия кутии им дават доживотна експлоатация на масло само доливине ако има теч.Маслото за нея е спецялно и е от порядъка на над 50лв. литъра.Че типа на кутията е еднакъв като на Е34 е вярно но маслото е различно.Моя съвет е да не я караш много така да не я съсипеш.Направи това което ти казвам първа и пиши и после ще ти дам акъл какво да правиш щото нещата са сериозни ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от el_toro » 03 Юни 2009, 12:07

значи маслото е ESSO LT71141 извадихме го от вари по номера отдолу на скоростите -- 8322/9409807---цвят май нямаше отдолу(поне зелен не ми се видя) .Иначе на табелата пише лайфтайм оил.Сменихме го в сервиза на Джемини и там мина на диагностика. Не откриха грешки в кутията.А относно оставянето в джемини още не съм се прежалил.
Слушам съвети и предложения

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 03 Юни 2009, 12:57

ми колегата ти е написал не ти е било работа да го сменяш!Камо ли пък с ессо!Лаифтаим е доживот!
А тея от вари сега може да отидеш да им благодариш за мечата услуга дето са ти направили!
Мислех си ,че там са коректни но уви,поредните мошета измамници,явно са точни само с определени хора!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 03 Юни 2009, 14:51

el_toro написа:значи маслото е ESSO LT71141 извадихме го от вари по номера отдолу на скоростите -- 8322/9409807---цвят май нямаше отдолу(поне зелен не ми се видя) .Иначе на табелата пише лайфтайм оил.Сменихме го в сервиза на Джемини и там мина на диагностика. Не откриха грешки в кутията.А относно оставянето в джемини още не съм се прежалил.
Слушам съвети и предложения

Значи ако е със зелена табела са ти дали правилното масло друг е въпроса дали не е менте.Остава само да провериш нивото на маслото в кутията.Отиваш при тия майстори дето незнаят кво правят и им казваш първо да закачат колата на компютъра и на лайф дата да видят колко е температурата на маслото в кутията.Ако е над 50 гр. гасите колата и я чакате да изтине.Когато маслото е между 30 и 50 гр. палиш колата включваш фарове и климатик, буташ бутона на зимен или ръчен режим незнам при теб как е и приминаваш през всички придавки като чакаш на всяка по 3 сек. След като ги изредиш по тоя начин от Р до 2 и обратно буташ лоста на паркинг Р и оня да отвива пробката отдолу ако протече масло значи нивото е наред ако не да наливат докато протече.През цялото това време един шльоко задалжително да стои на компютъра и да следи температурата на маслото да е в границите между 30-50гр. иначе никва няма да я свършите.Колега дано нивото да ти е ниско и от там да е проблема щото не веднъж са се скапвали кутии които са с лайфтайм масло като им се смени.Айде това е от мен и стискам палци дано се оправи. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от el_toro » 03 Юни 2009, 15:28

ок благодаря. Вчера уж го гледаха маслото там, ама не съм сменял скоростите и казаха че е добре и налягането му ,което мериха на комп. също.Днес пак ще ходя към 5 да видим какво става.
А относно колегата --- Вари са коректни и нямам оплаквания към тях.
Те все пак продават , а не сервизират

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Юни 2009, 15:54

вари са коректни и са предложили няколко тупа масла и човека си е избрал.
Това дали той просто си го сменя или е счупил картер или нещо друго си е негов проблем и го прави по негово осмотрение.
Така че Вари не носят отговорност, той ако иска да се къпе с маслото :mhihi:
А факта че в сервиза нещо може да са омазали е истинския проблем...
Така че едва ли е маслото...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 03 Юни 2009, 20:13

el_toro написа:ок благодаря. Вчера уж го гледаха маслото там, ама не съм сменял скоростите и казаха че е добре и налягането му ,което мериха на комп. също.Днес пак ще ходя към 5 да видим какво става.
А относно колегата --- Вари са коректни и нямам оплаквания към тях.
Те все пак продават , а не сервизират

аз останах с впечатлението, че си ходил в сервиза на Вари!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от el_toro » 03 Юни 2009, 21:16

изчерпахме идеите май.ако до неделя не се случи чудо и тръгне сама ще трябва да се отваря :(
Препоръчайте някои надежден човек ,който ги чува нещата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 03 Юни 2009, 21:34

Колега, отиди в сервиза на Вари и обясни на Коцето какъв е проблема. Той е специалиста по автоматичните скорости. По горе в темата съм писал за него.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Юни 2009, 14:29

Здравейте колеги,
аз мисля,че не е от маслото-ако е то,проблема няма да е само на 5-та скорост,а на всичките.
Все пак колегите Дино и Зветико описаха всичко ,което може да се провери за самото масло,за да се отпише като вариант за проблема.
Въпроса е какво друго може да са прецакали по време на смяната му:
Зацапана букса на автомата;
Разхлабена клема на соленодоида за 5-та скорост(не дава постоянен контакт);
И другата(най-вероятна според мене причина)-неправилно зацепено жило за автомата(долу при кутията),може и да е леко извито-тогава се получава разминаване на положението на лоста със механичния клапан ,които трябва да е отворен в автомата т.е механиката и електрониката в автомата не могат да се разберат по между си.
Тези неща се проверяват лесно и не изискват никакви разходи,само време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Юни 2009, 14:35

ivan. написа:Здравейте колеги,
аз мисля,че не е от маслото-ако е то,проблема няма да е само на 5-та скорост,а на всичките.
Все пак колегите Дино и Зветико описаха всичко ,което може да се провери за самото масло,за да се отпише като вариант за проблема.
Въпроса е какво друго може да са прецакали по време на смяната му:
Зацапана букса на автомата;
Разхлабена клема на соленодоида за 5-та скорост(не дава постоянен контакт);
И другата(най-вероятна според мене причина)-неправилно зацепено жило за автомата(долу при кутията),може и да е леко извито-тогава се получава разминаване на положението на лоста със механичния клапан ,които трябва да е отворен в автомата т.е механиката и електрониката в автомата не могат да се разберат по между си.
Тези неща се проверяват лесно и не изискват никакви разходи,само време.


Опа колеги, разговаряхме с колегата el_toro тези дни по телефона относно проблема. Оказа се че датчика от който взима информация автоматика, при Е38 (за други модели нямам инфо) се намира на предно дясно колело, а колегата точно на него е бил с различна и по голяма гума и съответно за това колата е правела магарията да включва 5-та при 120км/ч а не при 100км/ч както би трябвало да е нормално. Въпроса е че той не си е и помислял че това може да причини такъв проблем изобщо, както и аз лично самия.
В последния разговор се оказа че при последното му ходене в сервиза на Вари 2000, още "от вратата" майстора като е разбрал за какво иде реч без да гледа колата само е казал - "...и предна дясна гума ти е различен размер нали?". Евала правя на такива майстори които от раз просто се сещат за такива дреболии, които "преобръщат" колата. ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook