Проблем автомат -след смяна на масло!---РЕШЕН
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
така де ама имали доста коли и не могат да ми кажат час , а по -добре било да я оставя.
Иначе каде се намира този превключвател?
Някаква схема или нещо подобно може ли да се види?
Иначе каде се намира този превключвател?
Някаква схема или нещо подобно може ли да се види?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
намира се под централната конзола.
той се виджа като я махнеш
имаше една статия със снимки за Е32 как се ремонтира но утре ще я пусна като линк
той се виджа като я махнеш
имаше една статия със снимки за Е32 как се ремонтира но утре ще я пусна като линк

- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
сега като попрочетох темата от началото се замислих че по принцип проблема не може да е в селектота на предавките след като изобщо ти успяваш да включиш на D, защото ако той е прецакан не винаги ще успяваш да включиш на D, на R или която и да било предавка или просто ще ти прави проблеми. Така че просто силно ме съмнява че това е истинксия проблем на кутията, по скоро те ще я ровят нея самата...
Съответно и ще искат достатъчно много пари.
Прецени си сам за себе си дали ще им я оставяш освен ако вече не си го направил... Мога да ти дам контакт на друг сервиз в който ще я прегледа човека и ще изисква много по малко пари.
Съответно и ще искат достатъчно много пари.
Прецени си сам за себе си дали ще им я оставяш освен ако вече не си го направил... Мога да ти дам контакт на друг сервиз в който ще я прегледа човека и ще изисква много по малко пари.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега здравей.Първо преди да ходиш където и да било и да оставяш колата направи някои неща.Първо да те питам къде ти смениха маслото и ако можеш напиши какво бе то.Второ ако можеш иди някъде на канал или крик и виж цвета на табелата на кутията какъв е зелен или черен намирасе от лявата страна на кутията.Ако е зелен много лошо си направил че си сменил маслото щото на тия кутии им дават доживотна експлоатация на масло само доливине ако има теч.Маслото за нея е спецялно и е от порядъка на над 50лв. литъра.Че типа на кутията е еднакъв като на Е34 е вярно но маслото е различно.Моя съвет е да не я караш много така да не я съсипеш.Направи това което ти казвам първа и пиши и после ще ти дам акъл какво да правиш щото нещата са сериозни 

- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
значи маслото е ESSO LT71141 извадихме го от вари по номера отдолу на скоростите -- 8322/9409807---цвят май нямаше отдолу(поне зелен не ми се видя) .Иначе на табелата пише лайфтайм оил.Сменихме го в сервиза на Джемини и там мина на диагностика. Не откриха грешки в кутията.А относно оставянето в джемини още не съм се прежалил.
Слушам съвети и предложения
Слушам съвети и предложения
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
ми колегата ти е написал не ти е било работа да го сменяш!Камо ли пък с ессо!Лаифтаим е доживот!
А тея от вари сега може да отидеш да им благодариш за мечата услуга дето са ти направили!
Мислех си ,че там са коректни но уви,поредните мошета измамници,явно са точни само с определени хора!
А тея от вари сега може да отидеш да им благодариш за мечата услуга дето са ти направили!
Мислех си ,че там са коректни но уви,поредните мошета измамници,явно са точни само с определени хора!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
el_toro написа:значи маслото е ESSO LT71141 извадихме го от вари по номера отдолу на скоростите -- 8322/9409807---цвят май нямаше отдолу(поне зелен не ми се видя) .Иначе на табелата пише лайфтайм оил.Сменихме го в сервиза на Джемини и там мина на диагностика. Не откриха грешки в кутията.А относно оставянето в джемини още не съм се прежалил.
Слушам съвети и предложения
Значи ако е със зелена табела са ти дали правилното масло друг е въпроса дали не е менте.Остава само да провериш нивото на маслото в кутията.Отиваш при тия майстори дето незнаят кво правят и им казваш първо да закачат колата на компютъра и на лайф дата да видят колко е температурата на маслото в кутията.Ако е над 50 гр. гасите колата и я чакате да изтине.Когато маслото е между 30 и 50 гр. палиш колата включваш фарове и климатик, буташ бутона на зимен или ръчен режим незнам при теб как е и приминаваш през всички придавки като чакаш на всяка по 3 сек. След като ги изредиш по тоя начин от Р до 2 и обратно буташ лоста на паркинг Р и оня да отвива пробката отдолу ако протече масло значи нивото е наред ако не да наливат докато протече.През цялото това време един шльоко задалжително да стои на компютъра и да следи температурата на маслото да е в границите между 30-50гр. иначе никва няма да я свършите.Колега дано нивото да ти е ниско и от там да е проблема щото не веднъж са се скапвали кутии които са с лайфтайм масло като им се смени.Айде това е от мен и стискам палци дано се оправи.

- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
ок благодаря. Вчера уж го гледаха маслото там, ама не съм сменял скоростите и казаха че е добре и налягането му ,което мериха на комп. също.Днес пак ще ходя към 5 да видим какво става.
А относно колегата --- Вари са коректни и нямам оплаквания към тях.
Те все пак продават , а не сервизират
А относно колегата --- Вари са коректни и нямам оплаквания към тях.
Те все пак продават , а не сервизират
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
вари са коректни и са предложили няколко тупа масла и човека си е избрал.
Това дали той просто си го сменя или е счупил картер или нещо друго си е негов проблем и го прави по негово осмотрение.
Така че Вари не носят отговорност, той ако иска да се къпе с маслото
А факта че в сервиза нещо може да са омазали е истинския проблем...
Така че едва ли е маслото...
Това дали той просто си го сменя или е счупил картер или нещо друго си е негов проблем и го прави по негово осмотрение.
Така че Вари не носят отговорност, той ако иска да се къпе с маслото

А факта че в сервиза нещо може да са омазали е истинския проблем...
Така че едва ли е маслото...

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
el_toro написа:ок благодаря. Вчера уж го гледаха маслото там, ама не съм сменял скоростите и казаха че е добре и налягането му ,което мериха на комп. също.Днес пак ще ходя към 5 да видим какво става.
А относно колегата --- Вари са коректни и нямам оплаквания към тях.
Те все пак продават , а не сервизират
аз останах с впечатлението, че си ходил в сервиза на Вари!
- el_toro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E38
изчерпахме идеите май.ако до неделя не се случи чудо и тръгне сама ще трябва да се отваря
Препоръчайте някои надежден човек ,който ги чува нещата

Препоръчайте някои надежден човек ,който ги чува нещата
Здравейте колеги,
аз мисля,че не е от маслото-ако е то,проблема няма да е само на 5-та скорост,а на всичките.
Все пак колегите Дино и Зветико описаха всичко ,което може да се провери за самото масло,за да се отпише като вариант за проблема.
Въпроса е какво друго може да са прецакали по време на смяната му:
Зацапана букса на автомата;
Разхлабена клема на соленодоида за 5-та скорост(не дава постоянен контакт);
И другата(най-вероятна според мене причина)-неправилно зацепено жило за автомата(долу при кутията),може и да е леко извито-тогава се получава разминаване на положението на лоста със механичния клапан ,които трябва да е отворен в автомата т.е механиката и електрониката в автомата не могат да се разберат по между си.
Тези неща се проверяват лесно и не изискват никакви разходи,само време.
аз мисля,че не е от маслото-ако е то,проблема няма да е само на 5-та скорост,а на всичките.
Все пак колегите Дино и Зветико описаха всичко ,което може да се провери за самото масло,за да се отпише като вариант за проблема.
Въпроса е какво друго може да са прецакали по време на смяната му:
Зацапана букса на автомата;
Разхлабена клема на соленодоида за 5-та скорост(не дава постоянен контакт);
И другата(най-вероятна според мене причина)-неправилно зацепено жило за автомата(долу при кутията),може и да е леко извито-тогава се получава разминаване на положението на лоста със механичния клапан ,които трябва да е отворен в автомата т.е механиката и електрониката в автомата не могат да се разберат по между си.
Тези неща се проверяват лесно и не изискват никакви разходи,само време.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ivan. написа:Здравейте колеги,
аз мисля,че не е от маслото-ако е то,проблема няма да е само на 5-та скорост,а на всичките.
Все пак колегите Дино и Зветико описаха всичко ,което може да се провери за самото масло,за да се отпише като вариант за проблема.
Въпроса е какво друго може да са прецакали по време на смяната му:
Зацапана букса на автомата;
Разхлабена клема на соленодоида за 5-та скорост(не дава постоянен контакт);
И другата(най-вероятна според мене причина)-неправилно зацепено жило за автомата(долу при кутията),може и да е леко извито-тогава се получава разминаване на положението на лоста със механичния клапан ,които трябва да е отворен в автомата т.е механиката и електрониката в автомата не могат да се разберат по между си.
Тези неща се проверяват лесно и не изискват никакви разходи,само време.
Опа колеги, разговаряхме с колегата el_toro тези дни по телефона относно проблема. Оказа се че датчика от който взима информация автоматика, при Е38 (за други модели нямам инфо) се намира на предно дясно колело, а колегата точно на него е бил с различна и по голяма гума и съответно за това колата е правела магарията да включва 5-та при 120км/ч а не при 100км/ч както би трябвало да е нормално. Въпроса е че той не си е и помислял че това може да причини такъв проблем изобщо, както и аз лично самия.
В последния разговор се оказа че при последното му ходене в сервиза на Вари 2000, още "от вратата" майстора като е разбрал за какво иде реч без да гледа колата само е казал - "...и предна дясна гума ти е различен размер нали?". Евала правя на такива майстори които от раз просто се сещат за такива дреболии, които "преобръщат" колата.


33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани