Нов проблем - пали и гасне - дебитомер - стъпково моторче ??
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Няма ядове така значи смених моторчето и сега двигаеля работи добре обаче мени обороти от 1 до 2 хиляди тия дни ще свалим колекторите и ще огледаме всичко що е маркучета и после пак ще пиша
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Moмчета, нещо не ми харесва как ги чистите тия моторчета... сваляте, чистите с някакви спрейове, бензин.. и после все изпрягат
Аз моето като купих колата беше пълен леш..едвам работеше и от тогава 50 000км и си е бетон... вярно е -стари са вече и всичко става, ама... 


- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колеги значи имаше един маркуч за въздох който се беше нацепил оправихме го и сега идват още проблеми почистихме моторчето и колата заработи обаче пак леко играят между 500 и 800 и нещо не ми харесва как работи дървено ще сменя дебитомера пак че имам съмнения и ще сложа друго стъпково и пак ще пиша
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Така смених пак дебитомера и вече не глъхне и не губи мощност обаче пак почна да гасне по светофарите
и да мени обороти
значи сутринта беше идеална сичко си беше наред и върви и двигателя работи равномерно - довечера се качвам и греда - започнаха да играят обороти и да гасне по светофарите
П.С. забравих да добавя и дава голям разход



П.С. забравих да добавя и дава голям разход

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Да същия е като моя - обаче и набарах един кабел който беше прекъснат на буксата на дебито и го опражих и после пак тествах и сега вече незнам обърках се
Едно е сигорно не е от дебитомера друго е

Едно е сигорно не е от дебитомера друго е
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
смени си вакуумните маркучи с нови
единственото условие е да са масло и бензино устойчиви
можеш да си вземеш от магазин за лада такива за бензинопровод.
евтини са, а единственото условие е да пасват плътно на щуцерите, и да са с максимално дебела стена за да не се смачкват от вакуума който се образува когато ги напече мотора.
Като цяло бих ти препоръчал да си вземе едни нови гарнитурки (може и да си изрежеш от картон) за всмукателите и дросела, да махнеш всичките масрафи и да ревизираш всичко по въздушната система.
Имам в предвид почистване, смяна на вакумните маркучи, почистване на стъпковото моторче + дросел клапата и всмукателите...
ще усетиш брутална разлика
единственото условие е да са масло и бензино устойчиви
можеш да си вземеш от магазин за лада такива за бензинопровод.
евтини са, а единственото условие е да пасват плътно на щуцерите, и да са с максимално дебела стена за да не се смачкват от вакуума който се образува когато ги напече мотора.
Като цяло бих ти препоръчал да си вземе едни нови гарнитурки (може и да си изрежеш от картон) за всмукателите и дросела, да махнеш всичките масрафи и да ревизираш всичко по въздушната система.
Имам в предвид почистване, смяна на вакумните маркучи, почистване на стъпковото моторче + дросел клапата и всмукателите...
ще усетиш брутална разлика

59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани