Нов проблем - пали и гасне - дебитомер - стъпково моторче ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 31 Май 2009, 19:29

Колега извинявай за кучето, дето те хапна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 31 Май 2009, 20:25

Kakви кучета бре... пфффф :help: Какво стана с колата-оправи ли се след подмяна на стъпковото?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 01 Юни 2009, 18:34

Няма ядове така значи смених моторчето и сега двигаеля работи добре обаче мени обороти от 1 до 2 хиляди тия дни ще свалим колекторите и ще огледаме всичко що е маркучета и после пак ще пиша
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юни 2009, 19:43

Ти преди да смениш моторчето почисти ли моето, защото от както съм го свалил не съм го пипал. Може леко да е замърсено и от стоенето да е клеясало.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юни 2009, 20:21

Moмчета, нещо не ми харесва как ги чистите тия моторчета... сваляте, чистите с някакви спрейове, бензин.. и после все изпрягат :roll: Аз моето като купих колата беше пълен леш..едвам работеше и от тогава 50 000км и си е бетон... вярно е -стари са вече и всичко става, ама... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 01 Юни 2009, 20:30

Е то аз с ВД 40 го чистя ще видя тия дни как е положението - нали с ВД40 се чисти ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юни 2009, 20:58

saint85 написа:Е то аз с ВД 40 го чистя ще видя тия дни как е положението - нали с ВД40 се чисти ?


Точно така,но почисти ли моето,защото ако не си го почистил напълно вероятно е да е от него проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юни 2009, 21:33

Колега пробвай колата да загрее до работна температура и ако спре да мени оборотите значи е от стъпковото моторче.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 02 Юни 2009, 20:01

Колеги значи имаше един маркуч за въздох който се беше нацепил оправихме го и сега идват още проблеми почистихме моторчето и колата заработи обаче пак леко играят между 500 и 800 и нещо не ми харесва как работи дървено ще сменя дебитомера пак че имам съмнения и ще сложа друго стъпково и пак ще пиша
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 03 Юни 2009, 19:35

Така смених пак дебитомера и вече не глъхне и не губи мощност обаче пак почна да гасне по светофарите :roll: и да мени обороти :banghead: :dunno: значи сутринта беше идеална сичко си беше наред и върви и двигателя работи равномерно - довечера се качвам и греда - започнаха да играят обороти и да гасне по светофарите


П.С. забравих да добавя и дава голям разход :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 03 Юни 2009, 20:54

Дебитомера който сложи сименс лие, за6тото ако не е може да трупа гре6ки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 03 Юни 2009, 20:56

Да същия е като моя - обаче и набарах един кабел който беше прекъснат на буксата на дебито и го опражих и после пак тествах и сега вече незнам обърках се :roll:

Едно е сигорно не е от дебитомера друго е
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 03 Юни 2009, 21:38

Какво стана бе колега :?: Ако имаш нужда обади ми се, имам повечето от датчиците по двигателя, които са работещи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Юни 2009, 22:14

смени си вакуумните маркучи с нови
единственото условие е да са масло и бензино устойчиви
можеш да си вземеш от магазин за лада такива за бензинопровод.
евтини са, а единственото условие е да пасват плътно на щуцерите, и да са с максимално дебела стена за да не се смачкват от вакуума който се образува когато ги напече мотора.
Като цяло бих ти препоръчал да си вземе едни нови гарнитурки (може и да си изрежеш от картон) за всмукателите и дросела, да махнеш всичките масрафи и да ревизираш всичко по въздушната система.
Имам в предвид почистване, смяна на вакумните маркучи, почистване на стъпковото моторче + дросел клапата и всмукателите...
ще усетиш брутална разлика
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 03 Юни 2009, 22:19

Имам почти всички вакумни маркучи.Ако искаш ми се обади.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook