Компютър ерор?
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Pesho_1 написа:добре бе колеги никой ли не се е зблъсквал с тази грешка???
вместо да "сереш" в темата на човека, пусни си една твоя, опиши точните симптоми, какво си забелязал, какво се получава, после напиши с каква точно програма е установена/прочетена тази грешка пък може и да стане нещо.
план Б - google
нищо лично, но при положение, че те мързи да напишеш 5 реда, защо очакваш някой да ти отговори?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Незнам дали и има нещо на колата, но на тази кола се возих и имам доста натрупан опит от други коли, моите впечатления са:
1. Когато работи на тихи обороти, не можеш да разбереш че работи!
2. Не мени обороти и за мен си работи съвсем прекрасно да не кажа перфектно!
3. Не виждам какво толкова може да се очаква от този мотор, върви си нормално определено тромав в ниските обороти и в градски условия!
4. Все пак са стари коли и е нормално да има промяна в показателите и характеристиките на автомобила минимални.
5. Определено Дамян ще го нашамаря, приятелче е разбирасе се закачам!
Мисля че просто в повече я мисли а и няма натрупан опит от към тези мотори и коли...
Успех Дамяне и загорката те чака друже...
P.S. Не сме се виждали 10 дена ако в този период се случва нещо по колата и аз не знам е друг въпрос....
1. Когато работи на тихи обороти, не можеш да разбереш че работи!
2. Не мени обороти и за мен си работи съвсем прекрасно да не кажа перфектно!
3. Не виждам какво толкова може да се очаква от този мотор, върви си нормално определено тромав в ниските обороти и в градски условия!
4. Все пак са стари коли и е нормално да има промяна в показателите и характеристиките на автомобила минимални.
5. Определено Дамян ще го нашамаря, приятелче е разбирасе се закачам!
Мисля че просто в повече я мисли а и няма натрупан опит от към тези мотори и коли...
Успех Дамяне и загорката те чака друже...
P.S. Не сме се виждали 10 дена ако в този период се случва нещо по колата и аз не знам е друг въпрос....
Последна промяна Peter Angelov на 21 Май 2009, 11:52, променена общо 1 път
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
@2bar написа:Pesho_1 написа:добре бе колеги никой ли не се е зблъсквал с тази грешка???
вместо да "сереш" в темата на човека, пусни си една твоя, опиши точните симптоми, какво си забелязал, какво се получава, после напиши с каква точно програма е установена/прочетена тази грешка пък може и да стане нещо.
план Б - google
нищо лично, но при положение, че те мързи да напишеш 5 реда, защо очакваш някой да ти отговори?
Ок!Мойте теми винаги са неподходящите!Сорри за Срането!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега не съм много запознат, но ще ти кажа при мен как са нещата и аз съм с електроника Сименс - просто някой програми вообще не се връзват към нея и не виждат компа освен това на мене ми беше замърсена буксата - там пръскаш с ВД 40 и забърсваш
- моята кола я лови Карсофт програмката, ако някаде си намериш диагностик с такава пробвай там ако не както казаха колегите огледай връзките между компа и буксата да няма прекъснато някаде

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Просто правило - колата може да е купена от автокъща където са върнали километража, но са резнали кабелите за диагностика на компа за да не могат да се прочетат оригиналните километри.
Възможно е просто да са зацапани букси, но ме съмнява точно в оторизиран сервиз да не се сетят за това точно.
Възможно е просто да са зацапани букси, но ме съмнява точно в оторизиран сервиз да не се сетят за това точно.

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
saint85 написа:Колега не съм много запознат, но ще ти кажа при мен как са нещата и аз съм с електроника Сименс - просто някой програми вообще не се връзват към нея и не виждат компа освен това на мене ми беше замърсена буксата - там пръскаш с ВД 40 и забърсваш- моята кола я лови Карсофт програмката, ако някаде си намериш диагностик с такава пробвай там ако не както казаха колегите огледай връзките между компа и буксата да няма прекъснато някаде
Tочно така колега, и аз за това говорех

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Върнах се!
И почвам да отговарям по ред.
Първо благодаря на всички за активното участие.
Сега:
dj_ennsy_1, прекалено сложно и опасно ми се струва размяната на компютри... ами ако издумкам и другия компютър по някаква причина... ще купувам два... просто този вариант не ми се нрави.
Postman, да откачих акумулатора. Това е задължително при смяна или поне така пише в книгата. Иначе с новата сонда изминах 1500 км
NikiNikolov, колега не знам какво е ЕТМ
Петьо, За ушите приемам критиката, но ако си спомняш на теб ти направи впечатление едно придърпване и ме пита за съединителя, а той е на 4000 км и като я настъпах колата се държеше на ниво. Съгласен съм, че колата е в кондиция по-добра от много други, но просто се дразня, че преди това придърпване на студено и липсата на еластичност ги нямаше. Може да се кара и така, но се влудявам, че само преди месец не беше така!
@2bar, спри с колата си на лек баир и се опитай на я задържиш на място без да натискаш спирачка, нито крачна, нито ръчна. Само на полусъединител, но колата да стои твърдо, стабилно на място. Ето ти напрегнат двигател. Трябва да уточня, че това състояние може да се направи и при 1500 об, но и при по-малко. Моята кола поддържаше добри обороти (по оборотомер) но бучеше повечко (не трака, а бучи). С новата сонда утихна, както също написа Петьо на 2 метра от колата не се разбира, че мотора работи. Но пък за сметка на това се изгуби въртящия момент в ниските обороти и като е студена забива муцуната. Сякаш беше по-добре с бучащ но вървящ мотор. То затова в неделя и понеделник ще ми дърпат ушите
_65536_kb_sec_, колата я взех "по учебник" на 101000 км
. Със сигурност е пипана яко. Но километража ми е от старите, не е дигитален и много ми се иска да са пипали таблото, а не компа...
В заключение:
Първо ще изпия няколко загорки в неделя и понеделник, ще ми издърпат ушите
после почвам да търся добър диагностик във Варна и да видим какво ще става. Премам варианта, че във Варна Карс не са си дали много зор...
Междувременно, ако може NikiNikolov да напише по-подробно за ЕТМ и теста му, ще съм благодарен.
Твърдо съм решен да разбера причината за "забиване на муцуната", защото това е проблем не само на моята кола
Дори като избирах колата това беше един от тестовете, които и направих и ако тогава се държеше така както сега просто нямаше да я взема
Поздрави,
Д
Върнах се!
И почвам да отговарям по ред.
Първо благодаря на всички за активното участие.
Сега:
dj_ennsy_1, прекалено сложно и опасно ми се струва размяната на компютри... ами ако издумкам и другия компютър по някаква причина... ще купувам два... просто този вариант не ми се нрави.
Postman, да откачих акумулатора. Това е задължително при смяна или поне така пише в книгата. Иначе с новата сонда изминах 1500 км
NikiNikolov, колега не знам какво е ЕТМ

Петьо, За ушите приемам критиката, но ако си спомняш на теб ти направи впечатление едно придърпване и ме пита за съединителя, а той е на 4000 км и като я настъпах колата се държеше на ниво. Съгласен съм, че колата е в кондиция по-добра от много други, но просто се дразня, че преди това придърпване на студено и липсата на еластичност ги нямаше. Може да се кара и така, но се влудявам, че само преди месец не беше така!
@2bar, спри с колата си на лек баир и се опитай на я задържиш на място без да натискаш спирачка, нито крачна, нито ръчна. Само на полусъединител, но колата да стои твърдо, стабилно на място. Ето ти напрегнат двигател. Трябва да уточня, че това състояние може да се направи и при 1500 об, но и при по-малко. Моята кола поддържаше добри обороти (по оборотомер) но бучеше повечко (не трака, а бучи). С новата сонда утихна, както също написа Петьо на 2 метра от колата не се разбира, че мотора работи. Но пък за сметка на това се изгуби въртящия момент в ниските обороти и като е студена забива муцуната. Сякаш беше по-добре с бучащ но вървящ мотор. То затова в неделя и понеделник ще ми дърпат ушите

_65536_kb_sec_, колата я взех "по учебник" на 101000 км




В заключение:
Първо ще изпия няколко загорки в неделя и понеделник, ще ми издърпат ушите

Междувременно, ако може NikiNikolov да напише по-подробно за ЕТМ и теста му, ще съм благодарен.
Твърдо съм решен да разбера причината за "забиване на муцуната", защото това е проблем не само на моята кола


Поздрави,
Д

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
За да приключа с отговорите:
За колегата Pesho_1:
http://www.scribd.com/doc/1703639/BMW-ERROR-CODES
Това е.
Поздрави,
Д
За колегата Pesho_1:
http://www.scribd.com/doc/1703639/BMW-ERROR-CODES
Това е.
Поздрави,
Д

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
1-не пий загорка,боли глава!
2-във варна карс нали има едно момче,жоро мисля,дето е най-в час,търси него
3-има и други къде се занимават само с бмв
2-във варна карс нали има едно момче,жоро мисля,дето е най-в час,търси него

3-има и други къде се занимават само с бмв
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
ddddk написа:.....Твърдо съм решен да разбера причината за "забиване на муцуната", защото това е проблем не само на моята колаДори като избирах колата това беше един от тестовете, които и направих и ако тогава се държеше така както сега просто нямаше да я взема
![]()
Поздрави,
Д
определено трябва да се подготвиш с дебели нерви и доста пари. само да не се окаже, че търсиш под вола теле.
това "напрегнато състояние" както го описваш звучи типично на повишени обороти на празен ход.
придърпването на студено - почти 100% е свещ или бобина, обикновено си остава и на топъл двигател,но не е толкова осезаемо. разбира се ако няма газова уредба. ако има - там вече се намесват и други работи.
забиването на студено - много субективна работа. не знам, как забива при теб. факт е, че и аз усещам разлика при мен, но според мен това си е съвсем нормално. все пак идеята е, че и при топъл и при студен мотор сместа се регулира да е 1, защото в противен случай катализатора ще замине доста бързо. предполагам, че до 5 - 8% може би обогатяват сместа при първоначално палене и следващите няколко минути, но мисля, че това е всичко. все пак цялата история с достигането на работна температура е няколко минути.
интересно е, дали старата ти сонда изобщо работи. както ти писах, бих я върнал и проверил дали работи.
а линка, който си постнал е за коли, предназначени за Америка и съответно оборудвани с OBD и MIL. активирането на лампата става като натиснеш няколко пъти педала на газта. виждал съм и коли за европейският пазар, на които лампата е добавяна допълнително и работи и такива, при които не работи, но не съм се задълбочавал повече. самите кодове за грешки са също само за OBD. затова и написах на адаша да каже, с каква програма изобщо е четена колата, защото при различнте програми и номерата на грешките са различни.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани