ангренажен ремък ? ---> отг: да
Модератор: Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
За мен kraininski даде абсолютно точна диагностика.
Но ми е интересно защо е загаснал моторът в локвата?
Бендиксът е ясен, но мотора да загасне от локва...? Може повредите да са две...
Поздрави,
Д
Но ми е интересно защо е загаснал моторът в локвата?
Бендиксът е ясен, но мотора да загасне от локва...? Може повредите да са две...
Поздрави,
Д

ddddk написа:За мен kraininski даде абсолютно точна диагностика.
Но ми е интересно защо е загаснал моторът в локвата?
Бендиксът е ясен, но мотора да загасне от локва...? Може повредите да са две...
Поздрави,
Д
Не беше и голяма локвата



Но според мен,ако се е скъсал ремакат нормално колата да изгасне

То вярно,че само гадаеме така и трябва да се погледне,после като се прибера от работа ще пробвам да завъртя на скорост да видиме... Не съм го мъчил на скорост или на дърпане щото си реших,че е ремака и да не прецакам нещо още повече

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
недей да проверяваш стартера на скорост!
Това е като да проверяваш клечка кибрит дали е влажна, като пробваш да я запалиш... хм, това май вече го писах на скоро
Вземи някой с теб и му кажи да завърти ключа на стартер, а пък ти вдигни капака и гледай дали се въртят ролките и ремъците отпред на двигателя... до радиатора. Ако не се въртят докато въртиш стартер, то тогава сменяй бендикс... или го поправи, ако може... и пак пробваш да запалиш и ако пак не пали, то тогава търсиш проблем в ангренажа или още един куп други места.
Ако въртейки стартера предните ролки и ремъци се въртят, то тогава отваряш въпросната капачка за маслото и гледаш дали се върти разпределителния вал (не съм сигурен, че се вижда...) и ако той (разпределителният вал) не се върти докато се въртят стартера и предните ролки и ремъци, то тогава спираш веднага да го мъчиш и си купуваш билет за филма "ремък, разпределителен вал, клапани, евентуално бутала, шлайф на глава и т.н."
Много сложно го описах, но дано си разбрал.
Поздрави и успех,
Д
Това е като да проверяваш клечка кибрит дали е влажна, като пробваш да я запалиш... хм, това май вече го писах на скоро

Вземи някой с теб и му кажи да завърти ключа на стартер, а пък ти вдигни капака и гледай дали се въртят ролките и ремъците отпред на двигателя... до радиатора. Ако не се въртят докато въртиш стартер, то тогава сменяй бендикс... или го поправи, ако може... и пак пробваш да запалиш и ако пак не пали, то тогава търсиш проблем в ангренажа или още един куп други места.
Ако въртейки стартера предните ролки и ремъци се въртят, то тогава отваряш въпросната капачка за маслото и гледаш дали се върти разпределителния вал (не съм сигурен, че се вижда...) и ако той (разпределителният вал) не се върти докато се въртят стартера и предните ролки и ремъци, то тогава спираш веднага да го мъчиш и си купуваш билет за филма "ремък, разпределителен вал, клапани, евентуално бутала, шлайф на глава и т.н."
Много сложно го описах, но дано си разбрал.
Поздрави и успех,
Д

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
я , тука весело цела сутрин
...
и си купи кора под мотора, ще избегнеш некои форумни теми и гениалности

и си купи кора под мотора, ще избегнеш некои форумни теми и гениалности

Владо написа:я , тука весело цела сутрин...
и си купи кора под мотора, ще избегнеш некои форумни теми и гениалности
Ей секи си "говори" за нещо и никой не иска да ми каже какво следва, ако се е скъсал ремака и колко пари ще заминат

Кора незнам ама май няма от долу


Веселите се Вие на чужд гръб

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?
///peter написа:Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?
ей вие сичко иската да знаете бе

Исках някаква информативна цифра,то е ясно,че без да се види какво и колко е счупено няма да се знае и колко пари,интересуваше ме да речем (примерно)
Шлайфане на главата 100 лв
ремък 60 лв ролки еди колко си (цените са примерни нямам понятие кое колко е)
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
lucky7o написа:///peter написа:Колега, как да ти кажем цени?
Знаем ли колко клапана са отишли?
Знаем ли колко бутала?
Знаем ли надран ли е цилиндъра?
Знаем ли майстора ти колко взима за труд?
А знаем ли всъщност какво е станало?
ей вие сичко иската да знаете бе![]()
Исках някаква информативна цифра,то е ясно,че без да се види какво и колко е счупено няма да се знае и колко пари,интересуваше ме да речем (примерно)
Шлайфане на главата 100 лв
ремък 60 лв ролки еди колко си (цените са примерни нямам понятие кое колко е)
ами примерно около 500 лева ако е скъсала ремъка и не е поломила много неща!
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
извинявам се че не съм обърнал внимание на подробността със локвата....в такъв случай повредата ми се струва че е още по минимална дори и от бендикс....значи да преговорим - минаваме през локва двигателя гасне и в последствие бендикса не изхвърля....сега колегите ел техници да кажат кой е модула/предпазителя/или каквото и да било което има връзка по някакъв начин с ел захранването на мотора и стартера едновременно.да кажем че някакъв такъв елемент от ел инсталацията се е намокрил или изгорял и като краен резултат не достига електричество до свещите и бендикса.
принципно до стартера ходят 2 кабела - за + и сигнален от контактния ключ който предизвиква затварянето на шалтера(съответно завъртане на ротора) и изхвърляне на бендикса...от тук не ми се вижда възможно ако до стартера не стига ток той въобще да върти(това ако приемем че заради това бендикса не изхвърля) обаче както знаем в бмв са направили по тази кола доста неща които често ни изненадват.
и за последен път да кажа на колегата с проблема - увери се дали стартера въобще върти маховика->коляновия вал->шайбите отпред на мотора.ако не ги върти то оправи стартера и тогава пак ще говорим...
макар че разбира се за скъсан ремък можем да направим проба и без стартер - на 4 скорост един или двама твои приятели бутат колата и тогава вече гледаме през капачката за маслото дали разпределителния вал се върти(за колегата който попита, да вижда се и вала и кобилиците)
принципно до стартера ходят 2 кабела - за + и сигнален от контактния ключ който предизвиква затварянето на шалтера(съответно завъртане на ротора) и изхвърляне на бендикса...от тук не ми се вижда възможно ако до стартера не стига ток той въобще да върти(това ако приемем че заради това бендикса не изхвърля) обаче както знаем в бмв са направили по тази кола доста неща които често ни изненадват.
и за последен път да кажа на колегата с проблема - увери се дали стартера въобще върти маховика->коляновия вал->шайбите отпред на мотора.ако не ги върти то оправи стартера и тогава пак ще говорим...
макар че разбира се за скъсан ремък можем да направим проба и без стартер - на 4 скорост един или двама твои приятели бутат колата и тогава вече гледаме през капачката за маслото дали разпределителния вал се върти(за колегата който попита, да вижда се и вала и кобилиците)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
kraininski написа:...
Айде за колегите елтехници


Разбрах за сега какво да направя

Отивам първо проба върти ли се нещо друго или само стартера,ако нищо освен стартера не работи най-вероятно в него е проблема,не изхвърля бендикса



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
10 минути ровене в интернет (RealOEM и Дару кар) ми отне събирането на информацията, за която ти цял ден настояваш:
За мен абсолютно излишна и излишно плашеща информация, защото считам, че ще минеш с един бушон, както ти е написано по-горе.
Ама, ти... дай та дай! Еми, на! 6 бона! Най-малко!
И го смени тоз ремък, та да не се стигне до тук наистина!
Поздрави и успех с колата.
Д
10 минути ровене в интернет (RealOEM и Дару кар) ми отне събирането на информацията, за която ти цял ден настояваш:

За мен абсолютно излишна и излишно плашеща информация, защото считам, че ще минеш с един бушон, както ти е написано по-горе.
Ама, ти... дай та дай! Еми, на! 6 бона! Най-малко!
И го смени тоз ремък, та да не се стигне до тук наистина!
Поздрави и успех с колата.
Д

61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани