Смяна на дюзи.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 18 Май 2009, 9:46

махаш капака на клапаните и после мъкнеш дюзичките
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 19 Май 2009, 0:17

днес с колегата acorp сменихме дюзите на моята м20б25 без да сваляме смукателите и капака на клапаните но ако кажа че беше лесно ще излъжа беше си игра общо взето а и дъжда не ни прости

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 19 Май 2009, 0:20

бах тия м20 как са ги набили. Двигателя на колегата светна от толкова ръчкане под колектора :)
И да знаете алпинскич колектор няма дупка за вентилация на картерните газове :О

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 19 Май 2009, 2:51

AcOrP написа:бах тия м20 как са ги набили. Двигателя на колегата светна от толкова ръчкане под колектора :)
И да знаете алпинскич колектор няма дупка за вентилация на картерните газове :О


вие пък от къде избарахте алпински колектор?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 20 Май 2009, 20:30

:D :D :D съвсем случайно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Смяна на дюзи.

Мнение от GRINGO » 04 Ное 2009, 23:00

Колеги най-после отстраних проблема с тресенето.
Един ден пътувах към Габрово като изкачвах Шипка при едно изпреварване
изведнъж се появи едно цъкане с честота правопорпорционална на оборотите.
Също така и съединителят спря да отделя и неможех да включвам скоростите.
Като се прибрах в Пловдив и разглобих колата да сменям съединитела кво да вида :shock:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
При онази дръпка при която се появи тва тресене явно се е скъсала едната от трите ламаринки,
който държат огледалния диск и той се е изместил от центробежната сила и е
разбалансирал двигатела.
После на Шипка се е скъсала втората ламаринка и е спрял да отделя хубаво съединителя.
Като смених съединитела и претискатела всичко се оправи. :lalala:

пп. Тука малко се възползвах от момента и запалих двигатела без гърне. :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=a4CQKKVwWpU
The power is nothing without control.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook