цена за Е34
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
ей приятел по спокойно и кой ти говори за кола на 1 000 000км кой е казал че мотора е лош просто земи поинтересвай се малко и после трупай излишни мнения
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: -
White 1913 Power написа:ей приятел по спокойно и кой ти говори за кола на 1 000 000км кой е казал че мотора е лош просто земи поинтересвай се малко и после трупай излишни мнения
..... немам думи, ние от село си караме "печките" и неискаме да знаем такива "разбирачи" дето само от форуми черпят мнения... Купи си читава кола, независимо каква, сменяй консумативите редовно и ще видим как во става... Когато някой тук ми каже, че е купил читава кола, тогава ще го питам за мнение по самата кола, а иначе баба чула от стринка, дето била видела как дедо казва и е сигурна в казаното, защото "онзи" бил само на 800 метра зад баира и ...
Абе, с една дума "слухове".
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
а вие от село дето си карате печките влезнете в търсачката и потърсете подобни теми и си отговорете на въпроса дали баба е казала на стринка или некои хора си избиват комплексите
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
dj_ennsy_1 написа:По принцип избора е М50В25, но ако нафтата ти идва без пари, просто недей да се чудиш. Това е мое менение разбира се... но ако си намериш читав 525TDS ще си доволен! 524 недей.
+ 1

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте господа,
Мине се не мине месец и завъртаме пак плочата бензин-дизел и газ-бензин.
Абсолютно безмислени спорове и полемики.
Ако си обслужваш колата по сервизната книжка и си подменяш детайлите точно съгласно пробега даден в сервизната книжка и това го правиш в оторизирания от производителя сервиз и влагаш само оригинални (уж, за България важи това "уж") части, то тогава няма да усетиш никаква финансова и друга разлика между бензинов и дизелов агрегат.
Относно газ-бензин работата е същата - плюсовете са точно колкото са и минусите. Ако е качествено устройството и е монтирано качествено и се поддържа според предписанията и въобще целия агрегат се поддържа съгласно новите характеристики на гориво-въздушната смес, то тогава ценова разлика в поддръжката няма да се усети съществено.
Проблема при нас е, че всеки гледа "тънката лайсна" независимо какъв агрегат има: дизелов, бензинов или газов.
А, BMW не е автомобил за "тънка лайсна" и затова си патим тук всички и затова пишем тук и се оплакваме и търсим помощ един от друг. То и оторизираните ни сервизи в България търпят критика и това още повече влошава положението.
В заключение: С какъвто и двигател да е 15 годишния автомобил, който си вземеш ще си патиш еднакво. Само да караш без да плащаш с BMW не става. Дори не става с коя да е друга марка... А! става с Жигули 21011 и Москвич 412Д.
Поздрави,
Д
Мине се не мине месец и завъртаме пак плочата бензин-дизел и газ-бензин.
Абсолютно безмислени спорове и полемики.
Ако си обслужваш колата по сервизната книжка и си подменяш детайлите точно съгласно пробега даден в сервизната книжка и това го правиш в оторизирания от производителя сервиз и влагаш само оригинални (уж, за България важи това "уж") части, то тогава няма да усетиш никаква финансова и друга разлика между бензинов и дизелов агрегат.
Относно газ-бензин работата е същата - плюсовете са точно колкото са и минусите. Ако е качествено устройството и е монтирано качествено и се поддържа според предписанията и въобще целия агрегат се поддържа съгласно новите характеристики на гориво-въздушната смес, то тогава ценова разлика в поддръжката няма да се усети съществено.
Проблема при нас е, че всеки гледа "тънката лайсна" независимо какъв агрегат има: дизелов, бензинов или газов.
А, BMW не е автомобил за "тънка лайсна" и затова си патим тук всички и затова пишем тук и се оплакваме и търсим помощ един от друг. То и оторизираните ни сервизи в България търпят критика и това още повече влошава положението.
В заключение: С какъвто и двигател да е 15 годишния автомобил, който си вземеш ще си патиш еднакво. Само да караш без да плащаш с BMW не става. Дори не става с коя да е друга марка... А! става с Жигули 21011 и Москвич 412Д.
Поздрави,
Д

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани