Прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

-

Мнение от White 1913 Power » 30 Апр 2009, 21:38

и аз имах абсолютно същите ядове и се оказа че маркучето което свързва стъпковия мотор със смукателите се беше разцъфтяло

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: -

Мнение от cod-cdbp » 30 Апр 2009, 21:41

White 1913 Power написа:и аз имах абсолютно същите ядове и се оказа че маркучето което свързва стъпковия мотор със смукателите се беше разцъфтяло


Ти снощи как ме подмина на пощата, една бибитка не пусна :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 30 Апр 2009, 22:52

Всичко от сорта на маркучите е чук.Нови свещи,лоли,филтри и ламбада.Стъпковия го свалях двапъти за почистване.Съмнение имам за гарнитура на смукателния колектор.Къде да ходя да го пръснат със спрея и да си покаже ?И каква е ролята на така наречения "ping sensor"?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 06 Май 2009, 16:58

:arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 06 Май 2009, 17:56

Колеги така и така зачекнахте темата имам подобен проблем даже и по-лош...на бензин не работи както трябва-не държи обороти,мени ги, гасне като я оставя на празен ход,в движение 1-ва и втора придърпва здраво колата, след 3-та скорост всичко е ок върви на стрела.
Изгорял ми беше датчика на коляновия вал, сменил съм го.
На какво може да се дължи това?М20Б20.
На КТС съм я качвал нищо освен датчика не ми даде.
Възможно ли е някъде по горивопроводите да има въздух?Щото ми разправяха че това бил проблема с идентични признаци?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 06 Май 2009, 18:07

И как ще има въздух... нали помпата прави налягане... маркучите на бензина здрави ли са ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 06 Май 2009, 18:26

И аз изпаднах в шок от цялата таз история :shock:
Тя неква мацка ама с М50 и на нея също така й правело и я закарала на майстор,който тоз мастор й казал че имало мехурчета въздух в някакъв маркуч и бла-бла :!: :!: :?: което няма логика.
Аз незнам дюзите като са запушени такива ли са признаците?
Бензиновия филтър е на 1500 километра.Въздушния на 400.
Есента карах на диагностите-свещите и те са наред.
Има ли вариант да е запушена цедката/филтъра пред бензиновата помпа и тя самата да няма достатъчен дебит на ниски обороти? :confused:
маркучите са здрави.
Последна промяна RealDex на 06 Май 2009, 18:28, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Май 2009, 18:28

има я и тази възможност и по този повод аз ще я свалям.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Май 2009, 18:29

От карането на газ са отишли инжекторите ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 06 Май 2009, 18:35

Мда логично е щото горивата във България са чистички като планинско ручейче.
На няколко пъти я вкарвах яко в резервата и ако е засмукала утайката по дъното е станало мазало.
Да добавя също,че й слагах неква добавка за инжекциона за прочистване на STP.Лично аз не почуствах разлика, незнам някои колеги дали са я ползвали и дали има ефект.Ако има ефект значи не са запушени дюзите и остава помпата.
Нещо с регулатора на положението на дроселовата клапа дали не може да даде такова отражение, ако бърка нещо компютъра и да му подава грешна инфо за количеството гориво?
Петер и това е вариант нищо че съм я карал колкото на газ толкова и на бензин.Изведнъж както си карам и започна да пуши като дизеларка и да хвърля капки бензин от ауспуха. :shock: Това явление се оказа от датчика на коляновия вал.80 лева-проблема решен, остана само това, че на ниски колата я няма.И така си остана от тогава.Карам я само на газ и чат-пат по Цариградско на бензин.
Добре че колегата отвори тази тема, за да не трупаме форума с много теми.
Последна промяна RealDex на 06 Май 2009, 18:40, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Май 2009, 18:39

Ако си виждал цедката на резервоара ще разбереш, ще няма как да се запуши. Проблема ти е в дюзите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 06 Май 2009, 19:46

Ми тва е че не съм я виждал.Ако знаех конкретната причина да съм я отстранил досега и затова само гадая. :roll:
Най-вероятно са дюзите-те са най-съмнителните.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Май 2009, 20:23

То с гадане няма да стане ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 06 Май 2009, 20:24

Има възможност да смуче въздух.При мен всички маркучи са в ред,ама ми се чува леко свирене откъм колекторите.Та може да се окаже гарнитурка на колектора.Къде мога да отида и да я проверят с ония спрейове за вакумите?

Поздрави
Мариян

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 06 Май 2009, 20:42

Мда ама след 3000 оборота се оправя и си върви нормално? :confused:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook