е34 загрява,въпрос?
Модератор: Технически модератори
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
LiTtLeRoCk написа:...Това е вярно ако мембраната на изпарителя е спукана вкарва газ във водната система...
Изпарител разглобявал ли си ? Мембраната е изолирана от водата. Друг е въпроса, че изпарителя наистина може да е повреден, но не точно мембраната.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Има възможност да надува от запушен радиатор също. Като гледам каква гняс е излязла нищо чудно
Помии хубаво преди да сложиш новия

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
ре
Колега може да надува и от капачката на радиатора
- 30лв. от Дарукар ако имаш кинти направо я смени
Необходими инструменти - бутилка от Ариана 2л. - режеш дъното и става като фуния която точно оплътнява отвора на радиатора от кадето се налива
1. Като почистиш радиатора и почнеш да обезваздошаваш закачи системата свържи всички маркучи и наливай вода и антифриз през фунията докато прелее обилно от пробката - остави отворена капачката и пробката на радиатора
2. Запали мотора, пусни си леко парното да работи и наливай през фунията по малко и бавно топла вода или антифриз там каквото имаш да не е студена оти може да направиш беля (студено на топъл двигател
)
3. Изчакай колата хубаво да загрее и наливай докато почне да изхвърля само вода без мехури въздох
4. Като си сигурен че нямаш течове и не прегрява и от парното требе да духа яко жега ако не духа хубаво топло може да има въздох някаде и гледаш пак сичко след това завърташ пробката махаш бързо фунията и докато извира топлата вода от разширителния съд завиваш капачката и стягаш ама не прекалено много оти е пластмаса
Последствия
1. Обезвъздошен автомобил
2. Тук там изгаряния 3та степен

Необходими инструменти - бутилка от Ариана 2л. - режеш дъното и става като фуния която точно оплътнява отвора на радиатора от кадето се налива
1. Като почистиш радиатора и почнеш да обезваздошаваш закачи системата свържи всички маркучи и наливай вода и антифриз през фунията докато прелее обилно от пробката - остави отворена капачката и пробката на радиатора
2. Запали мотора, пусни си леко парното да работи и наливай през фунията по малко и бавно топла вода или антифриз там каквото имаш да не е студена оти може да направиш беля (студено на топъл двигател

3. Изчакай колата хубаво да загрее и наливай докато почне да изхвърля само вода без мехури въздох
4. Като си сигурен че нямаш течове и не прегрява и от парното требе да духа яко жега ако не духа хубаво топло може да има въздох някаде и гледаш пак сичко след това завърташ пробката махаш бързо фунията и докато извира топлата вода от разширителния съд завиваш капачката и стягаш ама не прекалено много оти е пластмаса
Последствия
1. Обезвъздошен автомобил
2. Тук там изгаряния 3та степен

Re: ре
saint85 написа:
Последствия
1. Обезвъздошен автомобил
2. Тук там изгаряния 3та степен![]()
Tочка едно може и да не се получи,но две със сигурност

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Tочка едно може и да не се получи,но две със сигурност
Ако следваш указанията и няма други проблеми клата точка 1 и 2 са задължителни последствия от личен опит го знам даже мога да добавя и още некой и друг инструмент
2ри спомагателен инструмент - Голем Лиген под колата за да може да си налееш това което е изтекло при свалянето на радиатора и да си го сипеш обратно

3ти уред сито или цедка като връщаш обратно водата да не се напъхат лайната които са в лигена

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Първо послушай колегата по-горе - промий ХУБАВО цялата система - радиатора най-вече! Иначе сеедно нищо не си направил.
ще прочистя системата и ще видиме какъв ще е резултата... А принципно ми се беше спукал един друг мъркуч (малък) и го смених и тогава оставих капачката на радиатора отворена (не беше пълен радиатора) и като почна да загрява колата и от радиатора почна да излиза тази гадост... На "голфа" като направех така и водата си "циркулираше" не излизаше от "казанчето" Явно нещо е запушен като гледам какви "гадости" излезнаха от мъркуча 

това не е голф и тук системата е под налягане ако е отворена капачката може да изхвърли водата, то и затова казанчето не се пални до горе на студен двигател. първия признак за добре обезвъздушен е парното няма ли го има въздух, а и докато обезвъздушаваш отвори клапите на парното и да си работи на топло, че може там да ти задържи въздух ако са затворени. като гледам май е като мойто двигателче, 129 коня ли е м20. преди и аз го имах този проблем има и тема, при мен се оказа гарнитура и счупен сегмент на 2-ри цилиндър, ще разбереш дали има проблем когато обезвъздушиш и запалиш двигателя, ако много издува маркучите от някаде вкарва въздух, има тестери дали това не са изгорели газове, но са малко скъпички. на мен ми загряваше и изхвърляше водата за 5-10 минути.
п.с. - когато загрее перката върти ли се по-бързо, че и това е от значение, ако е виско може да е заминало и тогава също не охлажда хубаво
п.с. - когато загрее перката върти ли се по-бързо, че и това е от значение, ако е виско може да е заминало и тогава също не охлажда хубаво
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
lucky7o написа:ще прочистя системата и ще видиме какъв ще е резултата... А принципно ми се беше спукал един друг мъркуч (малък) и го смених и тогава оставих капачката на радиатора отворена (не беше пълен радиатора) и като почна да загрява колата и от радиатора почна да излиза тази гадост... На "голфа" като направех така и водата си "циркулираше" не излизаше от "казанчето" Явно нещо е запушен като гледам какви "гадости" излезнаха от мъркуча
Тия гадости излизат когато колата се кара само с вода, а ако е стояла така цяла зима пораженя може и по големи да има. Прочисти хубаво цялата система, а радиатора накисни с Меглио и го постави легнал да престои поне един час, а относно счупеното пърче от гърловината - ако не ти се дават пари за радиатор, там дето влиза маркуча има едни малки ръбчета, запили ги леко с една пиличка и ще можеш да мушнеш маркуча до край

пп. Като човек си купи кола която е последна грижа стават и такива работи, после яко наливаш пара и пак курник си остава
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Изпарител съм разглобявал и мембраната разделя водата от газта при ловато е така при БРЦ мисля че изпарителите бяха по друг начин.Chapai написа:LiTtLeRoCk написа:...Това е вярно ако мембраната на изпарителя е спукана вкарва газ във водната система...
Изпарител разглобявал ли си ? Мембраната е изолирана от водата. Друг е въпроса, че изпарителя наистина може да е повреден, но не точно мембраната.
тая раждива вода не е на добре....
Аз на голфа малко след като го купих имах такива проблеми, че направооооо..... накрая се оказа че раждата се е получила от метални стружки в системата, които в Италия били сложили да спрат някакав теч предполагам на радиатора на парното. Голям го ядох, свалях всичко, отварях главата, имаше запушени канали, абе направо ужасссс
Дано и при теб да не е такъв мача...

Аз на голфа малко след като го купих имах такива проблеми, че направооооо..... накрая се оказа че раждата се е получила от метални стружки в системата, които в Италия били сложили да спрат някакав теч предполагам на радиатора на парното. Голям го ядох, свалях всичко, отварях главата, имаше запушени канали, абе направо ужасссс

Дано и при теб да не е такъв мача...

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Леле леле леле, охладителната системае изключително мръсна, за пръв път виждам толкова мръсна течност, а съм виждал доста. Тоя радиатор не знам как ще го правиш, дали ще може да се хване маркуча, дето се е откъснало част от радиатора. А това навитото на мястото на пробката свещ ли е? Мале колко неграмотни хора има. Тази пробка на радиатора струва 4-5 лева. Но сигурно вече не можеш да еизползваш на този радиатор. Върни колата ако можеш, ако не, трябва освен ремонта да промиеш охладителната система

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани