Пресечено масло ...???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 9:38

Postman написа:Бобби, хайде поне реглажа да го оставим на хидравличните повдигачи ;).

Може и да си прав....но като шлйфаш леглата и напаснеш клапаните...няма ли да се разтрака..... :roll: ...няма ли ремонтни комплекти пулове.... :roll: ...ако останат същите, май трудно маслото ще обере луфтовете!
п.с. нека да не става спор...казах си мнението...но съм сигурен от опит че при други мотори с хидравлични повдигачи не се получава .....а за този мотор...незнам, но се надявам да разбера!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Апр 2009, 11:47

Бобби написа:Колегите забравиха и реглажа на клапани...и там са пари... :roll:
Най добре си направи цялостна ревизия на главата, за да ти е мирна главата ;) ....иначе на другото дигане на щеката за маслото, има вариант пак на ново ;)
Това да не ти е на дядо жужата че да и регулираш клапаните има много теми по които не разбирам затова не се и обаждам.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Апр 2009, 11:50

Бобби написа:
Postman написа:Бобби, хайде поне реглажа да го оставим на хидравличните повдигачи ;).

Може и да си прав....но като шлйфаш леглата и напаснеш клапаните...няма ли да се разтрака..... :roll: ...няма ли ремонтни комплекти пулове.... :roll: ...ако останат същите, май трудно маслото ще обере луфтовете!
п.с. нека да не става спор...казах си мнението...но съм сигурен от опит че при други мотори с хидравлични повдигачи не се получава .....а за този мотор...незнам, но се надявам да разбера!
Напасването се състои в това да се изчисти получилия се нагар по леглата на клапаните и по самите клапани чистиш само нагара освен ако няма язви по самите клапани и легала им.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 13:45

LiTtLeRoCk написа:
Бобби написа:Колегите забравиха и реглажа на клапани...и там са пари... :roll:
Най добре си направи цялостна ревизия на главата, за да ти е мирна главата ;) ....иначе на другото дигане на щеката за маслото, има вариант пак на ново ;)
Това да не ти е на дядо жужата че да и регулираш клапаните има много теми по които не разбирам затова не се и обаждам.

Щом казаваш.... :roll: ...но не вярвам с парцалчето да опрайш нещата :shock:
п.с. казах, че на други мотори с хидравлични повдигачи не стоят така нещата...чети...преди да се ояждаш...попитах при този как е!!?...но колега ти едва ли можеш да ми отговориш, щом заби на дядо при жигулата ;)
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Апр 2009, 14:07

С парцалчето не става но с това да Изображение

Повдигача си има ход който обира хлабината или луфта който се е получил от износването на леглото или на самия клапан.Но какво ли разбирам аз разглобил съм има няма 10-15 двигателя голяма работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 14:26

LiTtLeRoCk написа:С парцалчето не става но с това да Изображение

Повдигача си има ход който обира хлабината или луфта който се е получил от износването на леглото или на самия клапан.Но какво ли разбирам аз разглобил съм има няма 10-15 двигателя голяма работа.

Когато е износен повдигача(пула)...какво правим... :?: ..оставаме го да си трака... :roll: ...ако е износен ...нали и леглото няма да е читаво... :roll:
п.с. пак, ще повторя!!..при този мотор незнам дали има различни размери пулове...но преди време регулирах на алфата ми, която е пак с хидравлични клапани ремонт...и там се ргулират точно с тези пулове.....едно смятане , едно изчисление..не ми се говори...но се успива мотора....та въпроса ми е тук неможе ли по същият начин да се регулира...и защо...нищо лично ;) ...просто трупам познания! :D
п.с. не говоря за шлайфане на клапани а за регулиране!!!!...та тая паста не ми върши работа ;)
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Апр 2009, 14:35

Алфата ти с 16 клапана ли е или с 8.Лично съм разглабял 16 клапанов мотор и знам какъв к.р е и е най скапания двигател на алфа да не говорим че детска болест им е коляновия вал.
Леглото на клапана може да се прецака ако водача на клапана е износен
това е една тръбичка в която се движи клапана.Като се износи повдигача се сменя не съм чувал да се ремонтира.Не знам какви изчисления ти е правил този майстор но за ремонтни пулове също не съм чувал.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 14 Апр 2009, 14:41, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 14 Апр 2009, 14:38

Колега Бобби, когато е износен повдигача и трака, просто се отива в магазина и се купува нов, хлабината не се регулира с набор от пулове. За съжаление обаче е малко трудно да се определи кой точно повдигач тропа (трака, чука) и често се купуват и сменят всичките 24, освен ако не е очевидно кой е след разглобяването.

П.П. Придъжайте се към темата, ако премине в дискусия за двигателя на Алфа Ромео ще трия без предупреждение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 14:50

LiTtLeRoCk написа:Алфата ти с 16 клапана ли е или с 8.Лично съм разглабял 16 клапанов мотор и знам какъв к.р е и е най скапания двигател на алфа да не говорим че детска болест им е коляновия вал.
Леглото на клапана може да се прецака ако водача на клапана е износен
това е една тръбичка в която се движи клапана.Като се износи повдигача се сменя не съм чувал да се ремонтира.Не знам какви изчисления ти е правил този майстор но за ремонтни пулове също не съм чувал.

8- винтила е....не говоря за водача ...а за различни размери пулове, който съществуват ;) при този мотор....е сега Чу, има рразлични размери(ремонтен комплект)..и за това мога да споря!...но темата е за баварката и попитах дали няма такава възможност за реглаж....!!!
Последна промяна Бобби на 14 Апр 2009, 15:04, променена общо 1 път
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 14 Апр 2009, 14:52

Postman написа:Колега Бобби, когато е износен повдигача и трака, просто се отива в магазина и се купува нов, хлабината не се регулира с набор от пулове. За съжаление обаче е малко трудно да се определи кой точно повдигач тропа (трака, чука) и често се купуват и сменят всичките 24, освен ако не е очевидно кой е след разглобяването.

П.П. Придъжайте се към темата, ако премине в дискусия за двигателя на Алфа Ромео ще трия без предупреждение.

Е тва вече е отговор... ;) Мерси ;)
п.с. ни най малко, ще дискотирам за алфа в този форум....взимам си забележка ;)
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook