ще купувам БМВ520
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Евала последните две мнения са много креативни
Единия искаше и модератор да го раздава
)
Колега гледай за луфт във волана, това е от кормилната кутия, често се развалят.
Гледай дали от всякъде духа равномерно студено.
Гледай дали превключва от топло към студено и обратно както трябва.
Трябва да я закарате и на проверка за изгорели газове в охладителната система, че често пукат глави...
Огледай пластмасовата част на радиатора дали не е омазана с антифриз, ако да... 250лв минимум.

Единия искаше и модератор да го раздава

na4ko13 написа:Мерси много!В момента карам ситроен ксантия.Няма такава возия но и там частите не са от евтините.Трябва да се вземат само "оргинални" но франсетата са много скъпчии.Разхода ми в града с газов инжекцион е 16-17 а извън 9/100 със 140-150км./ч и кломатроник.Просто при ситрото трябва да се гледат някой слаби места като тампоните на макверсона които са по215лв. единия и др.тънкости.Въпроса ми беше и при бмв-то ли е така и не е зле да ги знам предварително.Забравих че мисля да правя бартер.
Колега гледай за луфт във волана, това е от кормилната кутия, често се развалят.
Гледай дали от всякъде духа равномерно студено.
Гледай дали превключва от топло към студено и обратно както трябва.
Трябва да я закарате и на проверка за изгорели газове в охладителната система, че често пукат глави...
Огледай пластмасовата част на радиатора дали не е омазана с антифриз, ако да... 250лв минимум.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
JIKI_RACER написа:Stanchev написа:dokie написа:VesoPesa написа:dj_ennsy_1 написа:Че може да кара и на газ бе колега... на 80ст.
точно защото няма смисъл да кара на гас го написах това
ако ще му е скъпо да кара на бензин, да си купи една фиестичка, или корсичка или нещо от сорта
Нека не го превръщаме в спор... просто мнение: не мога да карам при 15-16 на бензин, но можах да си позволя газова инжекция и сега съм гъзар за 11-12лв на 100км - почти колкото комшийката с 1.4 дизел пежо 206 а и колата върви като на бензин (тествано е на драг).
По темата накратко:
Гледай външно и отдолу най-вече за ръжди и дефекти по боята, под калниците и праговете................
Иван Иванов.
Колега, тука си писал една камара глупости, явно имаш впечетления само от твоята кола
Станчев , те много хора и от техните си коли немат впечатления , ама пишат , кво да правят по цял ден?
Интересно ми става - кое точно са глупостите при положение, че повечето от написаното са съвети какво да гледа, а не констатации...
А за фаровете - ако ви светят добре - радвам се за вас - аз не съм видял досега е34 с хубави стари фарове. Плюс това някой неща са от проблеми във форума конспектирано - да го насоча къде да гледа... и да - нямам какво да правя и гледам да си убия времето с безсмислени коментари по темите...
Истината е някъде там...
Поздрави!
Иван Иванов.
- 24vintila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
Re: ще купувам БМВ520
Хваща ли ти окото копувай,а после дали,ще ревеш никой неможе да каже.na4ko13 написа:Здравейте пичове.Винаги съм мечтал да карам БМВ но винаги ми е било скъпо.Сега обаче виждам че цените са по приемливи и реших да се пробвам.Ще ви помоля да ми напишете някой по характерни неща които да гледам за да не рева после.Четох но май не намерих тема "Какво да гледаме на автомобила на старо БМВ"Мерси предварително.



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
na4ko13 написа:Мерси много!бяхте ми от полза и ще внимавам какво вземам до колкото може.При тези условия(бартер)все пак трябва да предвидя около 500-1000лв.за издокусурване.
п.с. Намерих едно в Монтана за 1300лв. но е без клима и е на голям зор за пари.(то кой не е )
Колега , мен лично такава цена би ме накарала да се засмея и да продължа с търсенето ... Следи подфорум "Продава" , незнам от колко време четеш нашия форум ,но има колеги ,които много си държат на автомобилите , незнам и какви средства си отделил за покупката ,но никой няма да се раздели с хубавата и стегната Е34-ка за по-малко от 5000 лв според мен (говоря за наистина много добър автомобил ,такъв какъвто ще ти напълнби душата от всякъде и ще ти покаже комплексна возия ,каквато не може да ти предложи Ситроена

Георги Пенчев
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
колега общо взето ситуацията е такава тея коли за вече остаряли(годишно)не е нова така, дали ше земеш някоя 5000-6000лв или 3000-4000 дали ще се улучи здрава и без проблемна това е късмет,кола не се избира или се улучва или не,съвета ми е следния отиваш гледаш ако ти хареса взимаш ако не на другата,а и от много избиране файда никва....отиваш гледаш външен вид-що годе приличен,влизаш вътре гледаш интериор тва онова,палиш слушаш ако работи добре на теб да ти хареса-взимаш....ВИНАГИ,АМА ВИНАГИ КОГАТО ВЗЕМЕШ КОЛАТА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НЯКОЯ ПО-ДОБРА И ПО-ЛЪСКАВА-по закона на Мърфи.....Всичките коли дето сме ги имали в нашата къща са купувани така.....ТОВА Е МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
golov_bg написа:ВИНАГИ,АМА ВИНАГИ КОГАТО ВЗЕМЕШ КОЛАТА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ НЯКОЯ ПО-ДОБРА И ПО-ЛЪСКАВА-по закона на Мърфи.....ТОВА Е МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ
По-да-ми-напълни-душата от мойта (същия клас) още не съм видял, а и на събор ходих... Вярно, иска едни жантоци, ама де да ми бяха само те на главата >.<
К'вото ти каже сърцето, т'ва треа да е. Ако ти харесва - става твоя, ще си я гледаш, стягаш, каквото и когато изскочи за ремонт (а то ще и няма да е едно) ще си я оправяш и всеки път като я погледнеш на паркинга, такава палавница, чакаща следващия път, когато ще пъхнеш в нея ключ и ще го завъртиш, за да ти измърка доволно, всеки път като я погледнеш ще ти пълни душата. Дет' имаше една приказка, душевна чекия.
Бих ти продал мойта, ако не бях сигурен, че ще ми липсва адски много.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Много зависи и какъв двигател ще е дали старие М20Б20 или М50
щото при втория бая ще се озорваш да пълниш резервоара въпреки че просто ще си ти човека на пътя.
Газ не е много подходящо да му слагаш.
Та затова си търси кола с година на производство преди април 90-та.
На нея и газ можеш да му слагаш и така.Има прилично ускорение.Частите също се търпят.
Надявам се в скоро време да ни се похвалиш със снимчици.
щото при втория бая ще се озорваш да пълниш резервоара въпреки че просто ще си ти човека на пътя.

Газ не е много подходящо да му слагаш.
Та затова си търси кола с година на производство преди април 90-та.
На нея и газ можеш да му слагаш и така.Има прилично ускорение.Частите също се търпят.
Надявам се в скоро време да ни се похвалиш със снимчици.

RealDex написа:Много зависи и какъв двигател ще е дали старие М20Б20 или М50
щото при втория бая ще се озорваш да пълниш резервоара въпреки че просто ще си ти човека на пътя.![]()
Газ не е много подходящо да му слагаш.
Та затова си търси кола с година на производство преди април 90-та.
На нея и газ можеш да му слагаш и така.Има прилично ускорение.Частите също се търпят.
Надявам се в скоро време да ни се похвалиш със снимчици.
Колега, какви глупости наговори не е истина.
Аз съм на мнение, че трябва задължително да си вземе по-новия двигател. Мисля, че ако не по-здрав то е поне толкова здрав колкото и М20-ката , върви повече и харчи по-малко от М20-ката. Незнам как е с нормална газова уредба на този двигател, но има доста колеги, които са сложили такава. Моя съвет е да му сложи газов инжекцион, ако държи да кара на газ, за да няма много проблеми.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
и аз мисля че М50 особено вануса ако е гледан е доста икономичен мотор. Не случайно е сложен по късно, защото е много по добър.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
М50 е в пъти е по-добър избор от 20-ската... газта не е нещото което трябва да те притеснява, но мое мение че В25 е по-добре от В20... Ако имаш финансовата възможност за инжекцион-слагай! Ако нямаш си сложи обикновена газова и си карай. Имам го кораба от година и половина... струваше ми 90лв да го газифицирам... навъртял съм 50К км и не съм имал проблеми заради газта до сега!
Относно вануса... мененията са противоречиви. Факт е че след толкова години моторите с ванус дават повече дефекти... в ниските "дърпа" повече и ако се кара кротичко намаля леко разхода, но ако я юркаш разхода си е същия.

Относно вануса... мененията са противоречиви. Факт е че след толкова години моторите с ванус дават повече дефекти... в ниските "дърпа" повече и ако се кара кротичко намаля леко разхода, но ако я юркаш разхода си е същия.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:и аз мисля че М50 особено вануса ако е гледан е доста икономичен мотор. Не случайно е сложен по късно, защото е много по добър.
да бе



- 24vintila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
Абсолютно си прав капитане_65536_kb_sec_ написа:и аз мисля че М50 особено вануса ако е гледан е доста икономичен мотор. Не случайно е сложен по късно, защото е много по добър.


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:и аз мисля че М50 особено вануса ако е гледан е доста икономичен мотор. Не случайно е сложен по късно, защото е много по добър.
да бе![]()
![]()
да ти дам М30-ката да я караш седмица две пък после да те питам.
като се каже Е34 и Е32 това означава сериозен автомобил, а не въшка.
Голяма кола - голям разход. Единствено М60Б40 и Б30 бих казал че имат относително нисък разход в София - 12-16 според настъпването и задръстванията, което за кубатурата им е доста добро постижение.
Просто М30ката си е назад във времето, както и М20. Замислете се - механични клапани VS хидравличните повдигачи. запалване бобина свещи VS всяка бобина със свещ. Също и всмукателите са доста различни като конфигурация на М20 и на М50. И много много други такива иновации.

- 24vintila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 17.04.2009
- Местоположение: софия-Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M42 купе
- Мечтае да кара: BMW самолет M power пакет
Ето това е истината,Истината_65536_kb_sec_ написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:и аз мисля че М50 особено вануса ако е гледан е доста икономичен мотор. Не случайно е сложен по късно, защото е много по добър.
да бе![]()
![]()
да ти дам М30-ката да я караш седмица две пък после да те питам.
като се каже Е34 и Е32 това означава сериозен автомобил, а не въшка.
Голяма кола - голям разход. Единствено М60Б40 и Б30 бих казал че имат относително нисък разход в София - 12-16 според настъпването и задръстванията, което за кубатурата им е доста добро постижение.
Просто М30ката си е назад във времето, както и М20. Замислете се - механични клапани VS хидравличните повдигачи. запалване бобина свещи VS всяка бобина със свещ. Също и всмукателите са доста различни като конфигурация на М20 и на М50. И много много други такива иновации.



53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани