Идват топли дни,а профилактика на климатика правихте ли?
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
georgipass написа:Още ли е така, така като гледам темата е старичкаИли да си карам и да не се притеснявам
Само не се е оправило

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Значи колега сега пак се зачетох в темичката и при мен по-скоро поведението е такова като при колегата NeoPoint
A при вас колеги, които сте с климатици, пуска ли ви се отпред електрическата перка при повишаване на градусите на охл. течност? При мен има датчик и като работи повече време на място примерно се включва посредством термо-датчик на радиатора 


- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
При включен климатик, ел.перката също е включена.По-често работи на първа степен /бавни обороти/, когато автомобила е в движение.При спиране примерно на светофар или в други случаи когато колата е в покой,след минута-две максимум се включва втората степен /бързи обороти/.Когато отново потеглиш, минава на бавни обороти.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
tahsinov написа:При включен климатик, ел.перката също е включена.По-често работи на първа степен /бавни обороти/, когато автомобила е в движение.При спиране примерно на светофар или в други случаи когато колата е в покой,след минута-две максимум се включва втората степен /бързи обороти/.Когато отново потеглиш, минава на бавни обороти.
Да това го знам, но не се изразих правилно , имах предвид когато не е пуснат климатика


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Вече е май, но като пробвах климатика през април, всичко беше ок. Може да изкарам и без да сменям филтъра това лято. Кой знае 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
georgipass написа:tahsinov написа:При включен климатик, ел.перката също е включена.По-често работи на първа степен /бавни обороти/, когато автомобила е в движение.При спиране примерно на светофар или в други случаи когато колата е в покой,след минута-две максимум се включва втората степен /бързи обороти/.Когато отново потеглиш, минава на бавни обороти.
Да това го знам, но не се изразих правилно , имах предвид когато не е пуснат климатика, тогава също ми се пуска въпросната перка
Колега, за да ти се включва перката отпред когато не е пуснат климатика -тя е само за авариен режим и по принцип никога не трябва да се включва щом не ти е включен климатика . Явно си за смяна на виско ...Смени си го,че ще береш ядове ...
Иначе за перката отпред-тя е за климатика . Включва се на първа степен и много рядко на втора когато работи климатика и почти никога на трета- която е аварийната . Колега , стрелката на температурата като пуснеш климата и колата стой на място подминава ли ти средата ?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Postman написа:georgipass написа:......
И при мен е така, ето в ТАЗИ тема съм го описал как точно се случва компресора на климатика да се включва на къси сесии.
Колега, аз имам същия проблем, само че при мен работи минута, спира за 10-15 секунди и така, иначе студено си има, вентилатора на радиатора си работи както трябва, радиаторите са измити основно преди 10 дена. Много е дразнещо на свтофарите и задръстванията, понеже постоянно се усеща зацепването и спирането, ама като гледам че темата ти е от преди 2 години и не си оправил проблема, направо ме отчая. Аз съм с Е39, но мисля че няма голяма разлика в IHKA-та на двата модела, и все повече ме съмнява да е прецакан датчик на налягането или дехидратор.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
при мене профилактиката ще започне със смяна на всичките О-пръстени и на водата и на фреона
другата седмица ги поръчвам, свалям таблото и разглабям всичко за да се почисти и ревизира.
другата седмица ги поръчвам, свалям таблото и разглабям всичко за да се почисти и ревизира.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги , според мен спомагателната ел.перка на климатика освен ,че се включва паралелно с пускането на климатика се включва и в случаите когато охладителната течност в радиатора превиши 99 Целзиеви градуса
датчика е отстрани на водния радиатор от към страната на съда с течноста за чистачките , хубаво си е да я има защото си е една допълнителна осигуровка.
Преди 3 години когато смених виското , на края на живота му ставаше така ,че докато се движа лятото (без вкл. климатик) и се охлажда водния радиатор ел.перката не се въртеше , както и стрелката на температурата на двигателя стоеше точно на 12 часа а когато спра , 5 секунди след това тя започваше да се движи към следващата чертичка на уредна и в един момент перката се включваше на втора скорост и стрелката започваше да се връща към нормалното й положение.После при потегляне отново изключваше заради струята въздух която охлажда радиатора , но не успява толкова бързо да охлади целия двигател и пак при спиране стрелката тръгваше нагоре по градусите и пак се включваше спомагателната перка на 2-ра скорост и т.н.
Тогава се убедих ,че си е хубаво да си я има и човек да е сигурен и спокоен при положение ,че функциониура де
Лошо е когато има запушен воден радиатор ,който поради тази причина не може да се загрее напълно така ,че да повлияе на виско съединителя и той да блокира за да изсмуква въздуха с необходимата сила и скорост .Виско съединителя от своя страна е много чувствителен на топлина и човек хуква да си купува вискота ,т ермостати, водни перки и да се вижда в приключения а нито двигателя в крайна сметка се охлажда ,нито вижда нещо насреща след всичките разходи и ходене по мъките ... Затова ако някой/и от вас вървите по този мъчителен път , тръгнете първо от водния радиатор ,който е нужно да се промие хубаво , да се провери с въздух под налягане и тогава да се качва на автомобила.Според мен най-често проблема идва там където системата е била пълна с вода а не с разтвор от антифриз и вода ...
Георги Пенчев

Преди 3 години когато смених виското , на края на живота му ставаше така ,че докато се движа лятото (без вкл. климатик) и се охлажда водния радиатор ел.перката не се въртеше , както и стрелката на температурата на двигателя стоеше точно на 12 часа а когато спра , 5 секунди след това тя започваше да се движи към следващата чертичка на уредна и в един момент перката се включваше на втора скорост и стрелката започваше да се връща към нормалното й положение.После при потегляне отново изключваше заради струята въздух която охлажда радиатора , но не успява толкова бързо да охлади целия двигател и пак при спиране стрелката тръгваше нагоре по градусите и пак се включваше спомагателната перка на 2-ра скорост и т.н.
Тогава се убедих ,че си е хубаво да си я има и човек да е сигурен и спокоен при положение ,че функциониура де

Лошо е когато има запушен воден радиатор ,който поради тази причина не може да се загрее напълно така ,че да повлияе на виско съединителя и той да блокира за да изсмуква въздуха с необходимата сила и скорост .Виско съединителя от своя страна е много чувствителен на топлина и човек хуква да си купува вискота ,т ермостати, водни перки и да се вижда в приключения а нито двигателя в крайна сметка се охлажда ,нито вижда нещо насреща след всичките разходи и ходене по мъките ... Затова ако някой/и от вас вървите по този мъчителен път , тръгнете първо от водния радиатор ,който е нужно да се промие хубаво , да се провери с въздух под налягане и тогава да се качва на автомобила.Според мен най-често проблема идва там където системата е била пълна с вода а не с разтвор от антифриз и вода ...
Георги Пенчев
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани