Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Мар 2009, 0:23

При мен също... и крайния резултат беше нов компютър...
Разглобих всмукателните колектори да изчистя, свалих бубините със свещи и после.... парче... почна се ходенето по мъките.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 24 Мар 2009, 0:27

И на мен така сякаш нямаше и после почна да претриса дали от проверката на свещи или не (ама само докато е сравнително студена на газ) - какви ли не настройки бяха по газовата, ама не се оправя и поне от това, което изчетох като материали останах с впечатление за лули - свалих и ги прегледах обстойно - тръгнали са си горките всичките (само като ги стисна леко и се пукват по дължина) - така, че когато имам възможност заделям за едни нови Беру примерно и надявам се решавам проблема.
... при високите обороти няма никакви проблеми и топла и студена, ама до 3К даже се опитва да ми загасне ако съм на 1-ва с малко газ.
... и бобините се затягат хубаво... и свещите да са добри...абе малко са си ни капризни каляските, ама иначе да си караме лади...(търсиш в гаража, намираш стара свещ и сменяш пробилата вече - и готово :) )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 0:45

Стига де, много ме отчаяхте, ако сменя още нещо скъпо и ще мина пак на Голф честно ви казвам :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Мнение от ***BMW-FEN*** » 24 Мар 2009, 1:10

не, не се отчайвай ... колега от София ли си, защото ако си, ще те пратя при един приятел много кадърен има сервиз на околовръстното
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 12:47

Русе :( Пратете ме в Русе при някой....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 14:35

Ново 20... махайки кабела на всяка бобина при работеща кола - работата на мотора се влошава.. с други думи проблема не е накрая...ми някъде в началото, дебитомер....комп?? Какво може да е...
Не знам дали ще помогна с предисловието защо изобщо започнах да проверявам свещите... Започна да патка при палене на моменти и то когато е угасена преди малко...а не примерно сутрин или като е стояла повече време..и въпреки че има клапи на кутията на дебитомера и на колекторите две.. дали пък не е станало нещо с дебитомера в един момент и ако е това как може да се оправи? :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Мар 2009, 15:12

Свали дебитомера и погледни дали жичката вътре е здрава-трябва да не е прекъсната никъде! Това поне е лесно, а относно компа-можеш да разбереш с подмяната му от на някой колега... Русе поне сте голям град. :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 24 Мар 2009, 15:46

net_master написа:Ново 20... махайки кабела на всяка бобина при работеща кола - работата на мотора се влошава.. с други думи проблема не е накрая...ми някъде в началото, дебитомер....комп?? Какво може да е...
Не знам дали ще помогна с предисловието защо изобщо започнах да проверявам свещите... Започна да патка при палене на моменти и то когато е угасена преди малко...а не примерно сутрин или като е стояла повече време..и въпреки че има клапи на кутията на дебитомера и на колекторите две.. дали пък не е станало нещо с дебитомера в един момент и ако е това как може да се оправи? :(
Като смениш дебитомера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 24 Мар 2009, 17:46

Ходи на една диагностика да ти изчистят грешки на компа това постепенно влошаване и при мене го имаше - компа бе6е натрупал грешки ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 17:47

Свалих дебитомера....поне на око изглежда добре..не че съм виждал друг през живота си как трябва да изглежда вътре... Ако намеря на кой да дам да го пробва..предполагам ще разберем дали е от него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Мар 2009, 19:20

Е толкова ли няма някой друг с Е34 там и да пробвате... :roll: в крайна сметка така сам няма да се оправиш, трябва чрез подмяна да го хванеш кое се дъни...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 24 Мар 2009, 19:31

Добре сега като откачиш буксата на дебитомера има ли разлика в работата на двигателя ? и ако не ходиш на диагностика пробвай да свалиш акумолатора за 10 мин . и след това го сложи карай 50-60 км. да се настрой и виж как е колата ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 20:48

Ами...свалих клемата за около 10-тина мин...обаче после не се сетих да карам, само запалих замалко ама нямаше никаква разлика...А дебитомера го свалих да го дам на едно френдче да го пробва на неговото Е36...ама той като го видя и са опули, вика че неговия дебитомер бил доста по-различен и по-малък...а неговия мотор е М50Б20 :).....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 24 Мар 2009, 21:11

Лулите на свещите провери ли ги?
Относно компа,ако е от него ще е драбен проблема и има едни майсторчета в Пловдив дето ги ремонтират ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от net_master » 24 Мар 2009, 21:15

Е...проверих ама кво видях..изглеждат добре, няма нагари...освен че някой са поначупени долу ама не са чак толкова зле според мен, че да прай проблеми, а и те си бяха такива и преди да стане проблема..

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook