Странен проблем - Тресе при работа - М50Б20 ?!
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
При мен също... и крайния резултат беше нов компютър...
Разглобих всмукателните колектори да изчистя, свалих бубините със свещи и после.... парче... почна се ходенето по мъките.
Разглобих всмукателните колектори да изчистя, свалих бубините със свещи и после.... парче... почна се ходенето по мъките.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
И на мен така сякаш нямаше и после почна да претриса дали от проверката на свещи или не (ама само докато е сравнително студена на газ) - какви ли не настройки бяха по газовата, ама не се оправя и поне от това, което изчетох като материали останах с впечатление за лули - свалих и ги прегледах обстойно - тръгнали са си горките всичките (само като ги стисна леко и се пукват по дължина) - така, че когато имам възможност заделям за едни нови Беру примерно и надявам се решавам проблема.
... при високите обороти няма никакви проблеми и топла и студена, ама до 3К даже се опитва да ми загасне ако съм на 1-ва с малко газ.
... и бобините се затягат хубаво... и свещите да са добри...абе малко са си ни капризни каляските, ама иначе да си караме лади...(търсиш в гаража, намираш стара свещ и сменяш пробилата вече - и готово
)
... при високите обороти няма никакви проблеми и топла и студена, ама до 3К даже се опитва да ми загасне ако съм на 1-ва с малко газ.
... и бобините се затягат хубаво... и свещите да са добри...абе малко са си ни капризни каляските, ама иначе да си караме лади...(търсиш в гаража, намираш стара свещ и сменяш пробилата вече - и готово

- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
не, не се отчайвай ... колега от София ли си, защото ако си, ще те пратя при един приятел много кадърен има сервиз на околовръстното


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ново 20... махайки кабела на всяка бобина при работеща кола - работата на мотора се влошава.. с други думи проблема не е накрая...ми някъде в началото, дебитомер....комп?? Какво може да е...
Не знам дали ще помогна с предисловието защо изобщо започнах да проверявам свещите... Започна да патка при палене на моменти и то когато е угасена преди малко...а не примерно сутрин или като е стояла повече време..и въпреки че има клапи на кутията на дебитомера и на колекторите две.. дали пък не е станало нещо с дебитомера в един момент и ако е това как може да се оправи?
Не знам дали ще помогна с предисловието защо изобщо започнах да проверявам свещите... Започна да патка при палене на моменти и то когато е угасена преди малко...а не примерно сутрин или като е стояла повече време..и въпреки че има клапи на кутията на дебитомера и на колекторите две.. дали пък не е станало нещо с дебитомера в един момент и ако е това как може да се оправи?

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Свали дебитомера и погледни дали жичката вътре е здрава-трябва да не е прекъсната никъде! Това поне е лесно, а относно компа-можеш да разбереш с подмяната му от на някой колега... Русе поне сте голям град. 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Като смениш дебитомера.net_master написа:Ново 20... махайки кабела на всяка бобина при работеща кола - работата на мотора се влошава.. с други думи проблема не е накрая...ми някъде в началото, дебитомер....комп?? Какво може да е...
Не знам дали ще помогна с предисловието защо изобщо започнах да проверявам свещите... Започна да патка при палене на моменти и то когато е угасена преди малко...а не примерно сутрин или като е стояла повече време..и въпреки че има клапи на кутията на дебитомера и на колекторите две.. дали пък не е станало нещо с дебитомера в един момент и ако е това как може да се оправи?
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Ходи на една диагностика да ти изчистят грешки на компа това постепенно влошаване и при мене го имаше - компа бе6е натрупал грешки 

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Свалих дебитомера....поне на око изглежда добре..не че съм виждал друг през живота си как трябва да изглежда вътре... Ако намеря на кой да дам да го пробва..предполагам ще разберем дали е от него
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Е толкова ли няма някой друг с Е34 там и да пробвате...
в крайна сметка така сам няма да се оправиш, трябва чрез подмяна да го хванеш кое се дъни...

- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Добре сега като откачиш буксата на дебитомера има ли разлика в работата на двигателя ? и ако не ходиш на диагностика пробвай да свалиш акумолатора за 10 мин . и след това го сложи карай 50-60 км. да се настрой и виж как е колата 

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ами...свалих клемата за около 10-тина мин...обаче после не се сетих да карам, само запалих замалко ама нямаше никаква разлика...А дебитомера го свалих да го дам на едно френдче да го пробва на неговото Е36...ама той като го видя и са опули, вика че неговия дебитомер бил доста по-различен и по-малък...а неговия мотор е М50Б20
.....

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Лулите на свещите провери ли ги?
Относно компа,ако е от него ще е драбен проблема и има едни майсторчета в Пловдив дето ги ремонтират
Относно компа,ако е от него ще е драбен проблема и има едни майсторчета в Пловдив дето ги ремонтират

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Е...проверих ама кво видях..изглеждат добре, няма нагари...освен че някой са поначупени долу ама не са чак толкова зле според мен, че да прай проблеми, а и те си бяха такива и преди да стане проблема..
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани