ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Фев 2009, 16:12

Може проблема да се окаже и тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%E4+20%EB
;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 18 Фев 2009, 16:57

dinozab написа:Може проблема да се окаже и тук http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%E4+20%EB
;)
Даи повече инфо за тази помпа,че и на мен ми предстои смяна. Как се сваля от къде да я купя как да пробвам дали работи???


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Фев 2009, 17:24

Откачаш маркуча след горивния филтър и на студен мотор т.е. когато греят свещите трябва да тръгне помпата и съответно да протече нафта.Ако не текне проверяваш бушон,реле и ако и те са наред помпата е пътник ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Фев 2009, 21:11

..... или последната спирка - сега с оя студ нашата парафинова нафта - да ти е клеясала (станала на маргарин) цедката на помпата в резервоара - често ми се случваше като карах на олио :mhihi:

Сега, Митак незнам за нашите печки, но за малаката печка (318) за резервоара става помпа от пежо ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 18 Фев 2009, 21:32

Wenzy написа:..... или последната спирка - сега с оя студ нашата парафинова нафта - да ти е клеясала (станала на маргарин) цедката на помпата в резервоара - често ми се случваше като карах на олио :mhihi:

Сега, Митак незнам за нашите печки, но за малаката печка (318) за резервоара става помпа от пежо ;)
А как мога да проверя тази цедка на комбито,зад седалката ли е помпата или другаде :confused:
Обичай ближния,ближи обичания!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Фев 2009, 22:01

Отваряш багажника, вдигаш кичето, има една ламарина с видийки, после буксата- вади се с чалъм, капака за бидона, сондата, помпата е на щипки, и цедката й е съответно в най - ниската част -(застели си с мръсни парцали) освобождаваш всичко, вадиш го и разглеждаш подробно
Приятна работа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 19 Фев 2009, 11:13

Wenzy написа:Отваряш багажника, вдигаш кичето, има една ламарина с видийки, после буксата- вади се с чалъм, капака за бидона, сондата, помпата е на щипки, и цедката й е съответно в най - ниската част -(застели си с мръсни парцали) освобождаваш всичко, вадиш го и разглеждаш подробно
Приятна работа
:yes: Благодаря
Обичай ближния,ближи обичания!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от mitko525tds » 19 Фев 2009, 14:09

ivan. написа:
\MITETO\ DSB написа:
mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават. ;) При мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.
Мите :shock:какво говориш-здрава ли ти е помпата в резервоара
Колега, мисля че е здрава помпата. Един път я вадих и все се каня да ви питам - има една букса, която си седи хей така, без да е закачена никъде. Знаете ли откъде може да е?
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 6.03.2009

Мнение от rosenlasi » 17 Мар 2009, 11:54

Такааааааааааааааааааааа,не се залъгвай повече,имаш проблем с ГНП-то (да ме извиняват всички колеги),имах го същия проблем ,даже и до днес.Това е електрониката на помпата,но понеже моята е от първите с номер 992 и не може да се ремонтира самата електроника не я пражя и си карам така,амо номера ти е различен от 992, а е следващите без проблем се отремонтира телефона ми е 0888767006-Росен


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Мар 2009, 13:45

rosenlasi написа:Такааааааааааааааааааааа,не се залъгвай повече,имаш проблем с ГНП-то (да ме извиняват всички колеги),имах го същия проблем ,даже и до днес.Това е електрониката на помпата,но понеже моята е от първите с номер 992 и не може да се ремонтира самата електроника не я пражя и си карам така,амо номера ти е различен от 992, а е следващите без проблем се отремонтира телефона ми е 0888767006-Росен
Колега какво те кара да мислиш,че е от гнп?
Колегата по-нагоре е написал,че колата му се е оправила след като е сипал повече гориво-какво общо има нивото на резервоара с ''електрониката'' на помпата :roll: :?:
..........992 каква им е разликата от другите?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 6.03.2009

Мнение от rosenlasi » 17 Мар 2009, 15:07

Ами електрониката се ебава,работи когато пожелае и както си пожелае,разликата е че единстжено 992 е капсулована и не се сменяват отделните елементи,а на останалите се сменят,на мой приятел е 994-смихи нещо вътре в електронния блок на помпата и вече около 50000,няма никакъв проблем,това си е заводски дефект на тдс-ките,изчел съм много за тях и не искам и да чувам за тях,така се прекарах с моята,ел.блока ми струва 1500и така я карам сега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Re: ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!

Мнение от ***BMW-FEN*** » 17 Мар 2009, 16:22

mitko525tds написа:Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа :roll:

Колега аз имах същия проблем преди около месец и ме пратиха в един сервиз на околовръстното "ДИЗЕЛ ЦЕНТЪР BOSH" където се оказа, че проблема е в някакво реле. за 10лв ми го смениха и от тогава нямам проблеми с паленето.
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Мар 2009, 19:27

rosenlasi написа:Ами електрониката се ебава,работи когато пожелае и както си пожелае,разликата е че единстжено 992 е капсулована и не се сменяват отделните елементи,а на останалите се сменят,на мой приятел е 994-смихи нещо вътре в електронния блок на помпата и вече около 50000,няма никакъв проблем,това си е заводски дефект на тдс-ките,изчел съм много за тях и не искам и да чувам за тях,така се прекарах с моята,ел.блока ми струва 1500и така я карам сега
Колега,извинявай ама нищо свързано с възстановяването(ремонта)на ''електрониката''плопчката на гнп няма в отговора ТИ.Извинявай ама бош номер свършваш на ...992 май няма,не съм сигурен,няма значение....
кое е капсуловано?
ако ти пратя плочка от гнп с номер накрая 995 и ти ми я върнеш работеща ,тук пред всички казвам,че ще ти подаря цяла е34-ка с мотор тдс
Аиде,че ми е болна тема това с ремонта на плочките.............

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook