Шум от клапаните?!
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
значи на валволин последната пълна синтетика за бмв бензиново я дават 30000км същото масло за турбо дизел му дават 7500км може ли някой да каже защо
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Абе да Ви питам, ако си следя лампите за маслото трябва да го сменям на 12-15 000 км. тия лампички на км. ли изгасват или нещо следи маслото, ми е интересно това, песледния път бях минал 10 000 км, а имаше още 2 зелени да светят
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
E34 520i написа:абе братлета каде го праите тоя ребилд?за 12 клапановия мотор кол 6а ми вземат?
Ти къде живееш ? Ако си в София,ще ти пратя Л.С.
Георги Пенчев
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Мога да благодаря за отговорите
DD Значи излиза че колата ми има още около 100 хил.км. живот, маслото което е от Дару е горе-долу добро.Интересно че много от вас ползват и други масла, може би няма много разлика.Май е въпрос на вкус тук.
Я кажете, наистина,лампичките ли са по-верни или е твърд принципа на 10 хил. да сменяме. Аз на 10 хил. км. имам 2 зелени лампи, мога ли да карам още???
Май не, а
?

Я кажете, наистина,лампичките ли са по-верни или е твърд принципа на 10 хил. да сменяме. Аз на 10 хил. км. имам 2 зелени лампи, мога ли да карам още???

Май не, а

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
има отделна обширна тема за маслата прочети я .. в общи линии всяко което не е менте и е с правилния вискозитет е подходящо .. а за км от смяна до смяна мисля че 10к е максимума с синтетично масло ,с полусинтетично и минерално - 8к .. с нашите горива е така ..
popai написа:Абе да Ви питам, ако си следя лампите за маслото трябва да го сменям на 12-15 000 км. тия лампички на км. ли изгасват или нещо следи маслото, ми е интересно това, песледния път бях минал 10 000 км, а имаше още 2 зелени да светят
До колкото знам аз компа гаси лапичките като взима в предвид обороти на които се кара, изминати килиметри ,стартове и т.н. простотии. Според мен от лампите по вярно няма.
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
До колкото знам аз компа гаси лапичките като взима в предвид обороти на които се кара, изминати килиметри ,стартове и т.н. простотии. Според мен от лампите по вярно няма.[/quote]
ok,мерси следващия път ще ги чакам да си угаснат
ok,мерси следващия път ще ги чакам да си угаснат
rebuild означава смяна на:
бутала,ризи,сегменти,биели хвърляш всичко освен главата и блока....аз на зор го направих тъй като веригата се скъса и клапаните се срещнаха с буталата
даже като го блокирах имаше и бая звуков ефект ама карай...колата остана в бокса един месец докато се вземе решение какво ще се направи...двигатели 2ра ръка бол ама колко ще ти вървят??При условие че съм студент тук още 3 години и не ми се играе с мотори и такива работи нито пък да си сменя колата...Направих простата математика...Сменям мотор,оправям наляво-надясно продавам я купувам друга айде пак оправяй всичко и какво става накрая??И няма да карам това което найстина искам или скачам на една кола която не познавам...Т.е. бюджета намалява с никаква файда...Купихме на Мале бутала които идват в комплект с ризите и сегментите,24 клапана не знам каква фирма една торба неща да не ви приказвам много и една седмица търсех цилиндрова глава тъй като се оказа че старата има 12 цепнатини!
Намерих от Гърция една цилиндрова глава на 520 която била само на 100.000 км перфектна взех я за 500 евро.Докараха ми я с рейс вътре в един куфар и започнахме...
След като затворихме мотора и свършихме останалите работи (реглаж клапани и т.н.) сработвах мотора...около 10.000 от които смених 2 пъти маслото с БП Виско 10-40 щото било евтино...цялата работа ми отне грубо сметнато 4500 лв...После заредихме колата с Кастрол РС и оттогава джиткам...Блокът беше в перфектно състояние...Не се наложи да го шлайфаме и буталата не са така наречените "1-ви ремонтни" и т.н.
За 4500 можеш да си купиш един Форд Ескорт 94-95 1.4 на газ...
След това проблемите нямаха край..На магистрала както си карах гледам стрелката на температурата да се качва яваш-яваш до следващото деление преди червеното...Спирам направо,пускам парно малко се оправи положението и гася...Следва смяна на водна помпа,термостат и виско...дадох към 600-700 лв за всичко...И накрая дойде черешката на сладоледа...Горивната помпа и помпата на инжекционна нок-аут!
Купувам нова горивна помпа пък помпата на инжекционна втора употреба ми я даде един познат...От тогава освен че залепих радиатора и смених всичко по предницата слава-Богу нищо не съм направил щото много просто НЯМА ВЕчЕ КАКВО ДРУГО ДА СЕ РАЗВАЛИ!
Кажи-речи че съм дал досега 7000 лв в разходи ама какво карам?!? Ще ми кажете стара е трябваше да я продаваш да вземеш някаква тройка или петица Е39...Да добре ,съгласен съм!Ама кой ми гарантира че Италянецът или Германецът или може би Българинът не му таковал таковата и я продал и после да има изпълнения от рода на " плащай ся тъпан!" Затова реших да оправям МОЯТА кола макар че в момента става непродаваема ама какво ме интересува??
Преди дни ме беше завладяло чувството да си продам талигата да взема нещо друго и хубаво че един приятел ме "шамароса" и ми теглил 3-4 майни и се приземих малко...
Сега да Ви питам ,уважаеми колеги,това не ме ли прави ентусиаст???
Трябва да си луд,откачен или просто много влюбен в твоята кола за да даваш постоянно пари ама си заслужава брат....Както беше описал бат' Ати: "....запалих колата и потеглихме незнайно къде...само аз и моята любима количка..." Друг пример Мегофф! Семеен с деца още кара 325тицата даже я направила страшна както видях по снимките или пък на МАДПЕТЬО колата 325 от мотора до окачване пълен рибилд....
Пенчев,МадПетьо,Мегофф РЕСПЕКТ или казано по друг начин: "Лудите сме на свършване"
ПП:Малко оффтопик се получи де ама ми дойде отвътре...сорри за дългия и малко оффтопик пост
бутала,ризи,сегменти,биели хвърляш всичко освен главата и блока....аз на зор го направих тъй като веригата се скъса и клапаните се срещнаха с буталата


След като затворихме мотора и свършихме останалите работи (реглаж клапани и т.н.) сработвах мотора...около 10.000 от които смених 2 пъти маслото с БП Виско 10-40 щото било евтино...цялата работа ми отне грубо сметнато 4500 лв...После заредихме колата с Кастрол РС и оттогава джиткам...Блокът беше в перфектно състояние...Не се наложи да го шлайфаме и буталата не са така наречените "1-ви ремонтни" и т.н.
За 4500 можеш да си купиш един Форд Ескорт 94-95 1.4 на газ...


Кажи-речи че съм дал досега 7000 лв в разходи ама какво карам?!? Ще ми кажете стара е трябваше да я продаваш да вземеш някаква тройка или петица Е39...Да добре ,съгласен съм!Ама кой ми гарантира че Италянецът или Германецът или може би Българинът не му таковал таковата и я продал и после да има изпълнения от рода на " плащай ся тъпан!" Затова реших да оправям МОЯТА кола макар че в момента става непродаваема ама какво ме интересува??

Преди дни ме беше завладяло чувството да си продам талигата да взема нещо друго и хубаво че един приятел ме "шамароса" и ми теглил 3-4 майни и се приземих малко...
Сега да Ви питам ,уважаеми колеги,това не ме ли прави ентусиаст???

Пенчев,МадПетьо,Мегофф РЕСПЕКТ или казано по друг начин: "Лудите сме на свършване"

ПП:Малко оффтопик се получи де ама ми дойде отвътре...сорри за дългия и малко оффтопик пост
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Еваларка батка карай си фюнфъра и дано да няма развалянката повече че ми става жал за тебе
.Но най интересното е че тия наште баварии колкото повече се развалят толкова повече ги обичаме(тва ми напомня за жените).Сигорно нямаше толкова необратимо да изпляскам
ако е30ката небеше такава трагедия като я взех....


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
krika написа:Еваларка батка карай си фюнфъра и дано да няма развалянката повече че ми става жал за тебе.Но най интересното е че тия наште баварии колкото повече се развалят толкова повече ги обичаме(тва ми напомня за жените).Сигорно нямаше толкова необратимо да изпляскам
ако е30ката небеше такава трагедия като я взех....
това не е обич а по-точно садомазохизъм...медицински термин точно определящ ситуацията

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Прав си
DD Точната диагноза трябва да бъде: "БМВ САДОМАЗОХИЗЪМ"

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Лашкане
Когато подам леко газ и веднага след това отнема газта се получва едно лашкане с неприятен звук (чък, чък ...) много е гадно.
Това го има и при мен, аз пък мислех, че е от масло на скоростна кутия-смених го, преди това смених съединител-комплект.
Много ще бъда благодарен ако кажете защо се клати, "сеца" (дък-дъг) колата на 1-2-3, сякаш си на 5 скорост с 20км?
Това го има и при мен, аз пък мислех, че е от масло на скоростна кутия-смених го, преди това смених съединител-комплект.
Много ще бъда благодарен ако кажете защо се клати, "сеца" (дък-дъг) колата на 1-2-3, сякаш си на 5 скорост с 20км?
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани