Шум от клапаните?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2004

Мнение от bozi_bmw » 09 Ное 2004, 16:10

krika написа:40хиляди ти що си мразиш колата :?:

Aбе нея мразя ама я караме двама и аз и вуи4оми тои кара и мисли 4е аз съм го сменил ама аз не съм и аз го карам и мисля 4е той го е сменили без да се питаме един друг, малко тъпо но факт :dummy: :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 09 Ное 2004, 17:19

значи на валволин последната пълна синтетика за бмв бензиново я дават 30000км същото масло за турбо дизел му дават 7500км може ли някой да каже защо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 09 Ное 2004, 18:28

абе братлета каде го праите тоя ребилд?за 12 клапановия мотор кол 6а ми вземат?
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 09 Ное 2004, 18:41

Абе да Ви питам, ако си следя лампите за маслото трябва да го сменям на 12-15 000 км. тия лампички на км. ли изгасват или нещо следи маслото, ми е интересно това, песледния път бях минал 10 000 км, а имаше още 2 зелени да светят

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Ное 2004, 18:45

E34 520i написа:абе братлета каде го праите тоя ребилд?за 12 клапановия мотор кол 6а ми вземат?

Ти къде живееш ? Ако си в София,ще ти пратя Л.С.

Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Мнение от Kala » 09 Ное 2004, 20:48

Мога да благодаря за отговорите :DDD Значи излиза че колата ми има още около 100 хил.км. живот, маслото което е от Дару е горе-долу добро.Интересно че много от вас ползват и други масла, може би няма много разлика.Май е въпрос на вкус тук.
Я кажете, наистина,лампичките ли са по-верни или е твърд принципа на 10 хил. да сменяме. Аз на 10 хил. км. имам 2 зелени лампи, мога ли да карам още??? :!:
Май не, а :? ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 09 Ное 2004, 22:23

има отделна обширна тема за маслата прочети я .. в общи линии всяко което не е менте и е с правилния вискозитет е подходящо .. а за км от смяна до смяна мисля че 10к е максимума с синтетично масло ,с полусинтетично и минерално - 8к .. с нашите горива е така ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 10 Ное 2004, 11:00

popai написа:Абе да Ви питам, ако си следя лампите за маслото трябва да го сменям на 12-15 000 км. тия лампички на км. ли изгасват или нещо следи маслото, ми е интересно това, песледния път бях минал 10 000 км, а имаше още 2 зелени да светят


До колкото знам аз компа гаси лапичките като взима в предвид обороти на които се кара, изминати килиметри ,стартове и т.н. простотии. Според мен от лампите по вярно няма.
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 10 Ное 2004, 21:15

До колкото знам аз компа гаси лапичките като взима в предвид обороти на които се кара, изминати килиметри ,стартове и т.н. простотии. Според мен от лампите по вярно няма.[/quote]

ok,мерси следващия път ще ги чакам да си угаснат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 10 Ное 2004, 22:23

rebuild означава смяна на:
бутала,ризи,сегменти,биели хвърляш всичко освен главата и блока....аз на зор го направих тъй като веригата се скъса и клапаните се срещнаха с буталата :? даже като го блокирах имаше и бая звуков ефект ама карай...колата остана в бокса един месец докато се вземе решение какво ще се направи...двигатели 2ра ръка бол ама колко ще ти вървят??При условие че съм студент тук още 3 години и не ми се играе с мотори и такива работи нито пък да си сменя колата...Направих простата математика...Сменям мотор,оправям наляво-надясно продавам я купувам друга айде пак оправяй всичко и какво става накрая??И няма да карам това което найстина искам или скачам на една кола която не познавам...Т.е. бюджета намалява с никаква файда...Купихме на Мале бутала които идват в комплект с ризите и сегментите,24 клапана не знам каква фирма една торба неща да не ви приказвам много и една седмица търсех цилиндрова глава тъй като се оказа че старата има 12 цепнатини! :shock: Намерих от Гърция една цилиндрова глава на 520 която била само на 100.000 км перфектна взех я за 500 евро.Докараха ми я с рейс вътре в един куфар и започнахме...

След като затворихме мотора и свършихме останалите работи (реглаж клапани и т.н.) сработвах мотора...около 10.000 от които смених 2 пъти маслото с БП Виско 10-40 щото било евтино...цялата работа ми отне грубо сметнато 4500 лв...После заредихме колата с Кастрол РС и оттогава джиткам...Блокът беше в перфектно състояние...Не се наложи да го шлайфаме и буталата не са така наречените "1-ви ремонтни" и т.н.

За 4500 можеш да си купиш един Форд Ескорт 94-95 1.4 на газ... ;) След това проблемите нямаха край..На магистрала както си карах гледам стрелката на температурата да се качва яваш-яваш до следващото деление преди червеното...Спирам направо,пускам парно малко се оправи положението и гася...Следва смяна на водна помпа,термостат и виско...дадох към 600-700 лв за всичко...И накрая дойде черешката на сладоледа...Горивната помпа и помпата на инжекционна нок-аут! :evil: Купувам нова горивна помпа пък помпата на инжекционна втора употреба ми я даде един познат...От тогава освен че залепих радиатора и смених всичко по предницата слава-Богу нищо не съм направил щото много просто НЯМА ВЕчЕ КАКВО ДРУГО ДА СЕ РАЗВАЛИ!

Кажи-речи че съм дал досега 7000 лв в разходи ама какво карам?!? Ще ми кажете стара е трябваше да я продаваш да вземеш някаква тройка или петица Е39...Да добре ,съгласен съм!Ама кой ми гарантира че Италянецът или Германецът или може би Българинът не му таковал таковата и я продал и после да има изпълнения от рода на " плащай ся тъпан!" Затова реших да оправям МОЯТА кола макар че в момента става непродаваема ама какво ме интересува?? 8)

Преди дни ме беше завладяло чувството да си продам талигата да взема нещо друго и хубаво че един приятел ме "шамароса" и ми теглил 3-4 майни и се приземих малко...

Сега да Ви питам ,уважаеми колеги,това не ме ли прави ентусиаст??? :D Трябва да си луд,откачен или просто много влюбен в твоята кола за да даваш постоянно пари ама си заслужава брат....Както беше описал бат' Ати: "....запалих колата и потеглихме незнайно къде...само аз и моята любима количка..." Друг пример Мегофф! Семеен с деца още кара 325тицата даже я направила страшна както видях по снимките или пък на МАДПЕТЬО колата 325 от мотора до окачване пълен рибилд....

Пенчев,МадПетьо,Мегофф РЕСПЕКТ или казано по друг начин: "Лудите сме на свършване" :lol:

ПП:Малко оффтопик се получи де ама ми дойде отвътре...сорри за дългия и малко оффтопик пост

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Ное 2004, 3:39

Еваларка батка карай си фюнфъра и дано да няма развалянката повече че ми става жал за тебе :( .Но най интересното е че тия наште баварии колкото повече се развалят толкова повече ги обичаме(тва ми напомня за жените).Сигорно нямаше толкова необратимо да изпляскам :help: ако е30ката небеше такава трагедия като я взех....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 11 Ное 2004, 15:55

pencev ne sam ot sofia ama moi6 li d mi kaje6 nqkakva suma?????

P.S
sorr ama tuka nema kirilica
P.S
KADE MI IZ4EZNA AVATARA :evil: i ot kade moga da si namerq drug
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Ное 2004, 18:31

krika написа:Еваларка батка карай си фюнфъра и дано да няма развалянката повече че ми става жал за тебе :( .Но най интересното е че тия наште баварии колкото повече се развалят толкова повече ги обичаме(тва ми напомня за жените).Сигорно нямаше толкова необратимо да изпляскам :help: ако е30ката небеше такава трагедия като я взех....


това не е обич а по-точно садомазохизъм...медицински термин точно определящ ситуацията :lol:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Ное 2004, 19:26

Прав си :DDD Точната диагноза трябва да бъде: "БМВ САДОМАЗОХИЗЪМ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 9.07.2004

Лашкане

Мнение от 5етко 5етицата » 16 Дек 2004, 10:04

Когато подам леко газ и веднага след това отнема газта се получва едно лашкане с неприятен звук (чък, чък ...) много е гадно.

Това го има и при мен, аз пък мислех, че е от масло на скоростна кутия-смених го, преди това смених съединител-комплект.

Много ще бъда благодарен ако кажете защо се клати, "сеца" (дък-дъг) колата на 1-2-3, сякаш си на 5 скорост с 20км?
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook