100%-во Възстановяне на работата на ''Умната'' дюза на тдс-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Яну 2009, 19:02

Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега :mhihi: Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга :shock: Чат-пат козата си иска пръч.
Колега прав си ,че всичко си иска неговото.Аз се чудя защо тази бобина в дюзата не се продава като резервна част ,като разпръсквача например.
Ремонта на тази дюза е винаги сполучлив-като смяна на четки на стартера например.
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Яну 2009, 19:05

Ple6ivia написа:а от къде се знае че е допустимо за електрониката :?: това по малко съпротивление :confused:
Пепка при ремонта на дюзата,която ми е на колата се беше разпоил единия край на бобината и размотахме 2,3 навивки за да се спои по-лесно,като я сложихме на колата имаше лека промяна към добро и немаше грешки при диагностоката.
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 11 Яну 2009, 19:25

Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега :mhihi: Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга :shock: Чат-пат козата си иска пръч.
Колега, изпробвано е на моята кола. Ти вместо да си доволен правиш намеци за циганий. Не си прав . Нова дюза е 350 + а Ванката ми я направи за без. Ползваш ноу-хау без пари.....
    Плюс това някои неща са заменят все пак . Примерно лагери ,задни амортесьори и т.н. На 525и сме ковали и феродо на съединителя ... стана перфектно .
И ако се срещнем някои път ще видиш ,че не съм човек правещ компромиси с колата си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 11 Яну 2009, 19:50

колеги и по скоро Иван - искам да попитам, няма ли някакъв по културен начин за разглабяне на дюзата???
предполагам че просто двете и части са "закопчани" по някакъв начин една за друга и затова и питам.
Смятам че едно разглабяне би било много по успешно отколкото разтапяне с поялника
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 11 Яну 2009, 20:14

И аз вече пробвах това с поялника и стана. Имах една прецакана дюза и с поялника стопих пластмасата и при мен също единия край на бобинката беше разпоен. Трябва се запои и е готова и друг начин за разглабяне няма, само така с поялника :D
Последна промяна stefan_bmw7 на 15 Яну 2009, 8:30, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 11 Яну 2009, 23:02

Замислих се и реших да предложа на господата админи да направят темите по които се изказва Иван от П****ч да бъдат скрити и да могат да се разглеждат само от хора които имат парола, която да се получава срещу снимка и препоръка поне от 5 души които ги познават и то хора от форума, иначе рискуваме да го "загубим" ЩЕ ГО ЗАСТРЕЛЯТ ПРОДАВАЧИТЕ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИИИИ :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: ...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Яну 2009, 18:58

_65536_kb_sec_ написа:колеги и по скоро Иван - искам да попитам, няма ли някакъв по културен начин за разглабяне на дюзата???
предполагам че просто двете и части са "закопчани" по някакъв начин една за друга и затова и питам.
Смятам че едно разглабяне би било много по успешно отколкото разтапяне с поялника
Има по-културен начин ,но тази изолация неможе да я ползваш след това ,затова няма смисъл да се мъчи човек да я запази
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 12 Яну 2009, 20:48

ivan. написа:
Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега :mhihi: Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга :shock: Чат-пат козата си иска пръч.
Колега прав си ,че всичко си иска неговото.Аз се чудя защо тази бобина в дюзата не се продава като резервна част ,като разпръсквача например.
Ремонта на тази дюза е винаги сполучлив-като смяна на четки на стартера например.

Нищо лично евала за находчивостта :) Просто съм предубеден към всезнанието по нашта географска ширина :( Иначе ако закъсам ще ти звънна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 12 Яну 2009, 20:53

klintan66 написа:
Иван Стоянов написа:Пичове евала за всичко ама вие сте бетер немците бе!Ако всичко е о.к. супер но все си мисля че има разни работи дето не се получават в гаража!Как после чавек да си купи Баварка от БГ и да остане доволен от марката?!Да не се разсърдите сега :mhihi: Но из форумите има теми за взаймозаменяеми части с Волга :shock: Чат-пат козата си иска пръч.
Колега, изпробвано е на моята кола. Ти вместо да си доволен правиш намеци за циганий. Не си прав . Нова дюза е 350 + а Ванката ми я направи за без. Ползваш ноу-хау без пари.....
    Плюс това някои неща са заменят все пак . Примерно лагери ,задни амортесьори и т.н. На 525и сме ковали и феродо на съединителя ... стана перфектно .
И ако се срещнем някои път ще видиш ,че не съм човек правещ компромиси с колата си.

Малко си противоречиш.Нямам против заменките но много рядко стават по-читави работи отколкото с оригинала :) Иначе кой както си прецени.Важно е колицата да върви и да е сигурна ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 12 Яну 2009, 23:09

Здравейте,
predel написа:Замислих се и реших да предложа на господата админи да направят темите по които се изказва Иван от П****ч да бъдат скрити и да могат да се разглеждат само от хора които имат парола, която да се получава срещу снимка и препоръка поне от 5 души които ги познават и то хора от форума, иначе рискуваме да го "загубим" ЩЕ ГО ЗАСТРЕЛЯТ ПРОДАВАЧИТЕ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИИИИ :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: ...

:mhihi:
то аз си правя направо книга от писанията на Ванка'та.
Евала за труда който полагаш.
Поздрави


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Мар 2009, 20:29

Това ,което искам да добавя е снимков материал на цялата работа-колеги да видите колко е прост тоя голям разход при ТДС-а.В СНИМКИТЕ ИМА и профилактика на ''долната'' част на дюзата-разпръсквача. :uups: Снимките утре :uups:
Надявам се да съм бил поне малко полезен :D Снимал съм самото пренавиване на бубината на умната дюза(МАГНИТНОТ ПОЛЕ СЕ ЗАПАЗВА
След консултация с Валери(предел) за сечението на проводника-вече няма неизвестни(Валери е човек,на който може да се разчита :!: )
Тука няма как всички(поне аз) да не изкажем благодарност на колегата Клинтън66(Пламен),чиято втора умна дюза е в мене от миналата година и човека нито ме знае ,нито ме познава -дума не е казал-тука го моля да се включи за да си направя извода за смолата.
Няма как да не изкажа благодарности и на адаша от Силистра,който ми прати изгоряла дюза на доверие само за идеята
И ТОЙ И ПЛАМЕН щЕ ИМАТЕ РАБОТЕщИ УМНИ ДюЗИ В РЕЗЕРВА-ГОТОВИ СА :!:
КАЗАХ си болката -утре по същество :D
Успех на всички :!: :D )
Последна промяна ivan. на 17 Мар 2009, 20:45, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Мар 2009, 20:43

_65536_kb_sec_ написа:колеги и по скоро Иван - искам да попитам, няма ли някакъв по културен начин за разглабяне на дюзата???
предполагам че просто двете и части са "закопчани" по някакъв начин една за друга и затова и питам.
Смятам че едно разглабяне би било много по успешно отколкото разтапяне с поялника
Стояне -уважам те и държа да ти отговоря-именно човек с твоите познания по електроника,би свършил много по-добре работата от мене(като се има предвид че основното ми занимание е като на бивш член на ТКЗС................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 17 Мар 2009, 21:31

Ванка , какво да кажа ,брат ? Не смея да се похваля за да не я урочасам .С ремонтираната от теб дюза колата е като изтребител . Старт , ускорение , висока скорост , равен ход на мотора . Както ти казах след като я сложих ,след 3-4 дни, като я огледах ми се стори, че е леко влажна . Но от тогава не съм отварял капака . Утре ще я погледна . А тази която е в теб съм я обещал вече на един приятел.
    На борда ми показва разход 8 градско и 7,7 извънградско . Каране в културно темпо .От мен слагам още половин литър .
      Много съм доволен , нямаш грешка .

      старши ентусиаст
      Аватар
      Мнения: 3647
      Регистриран на: 25.06.2007
      Местоположение: София
      Пол: Мъж
      Кара: Кенеф за великани
      Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

      Мнение от Zubcho » 17 Мар 2009, 21:57

      klintan66 написа:Ванка , какво да кажа ,брат ? Не смея да се похваля за да не я урочасам .С ремонтираната от теб дюза колата е като изтребител . Старт , ускорение , висока скорост , равен ход на мотора . Както ти казах след като я сложих ,след 3-4 дни, като я огледах ми се стори, че е леко влажна . Но от тогава не съм отварял капака . Утре ще я погледна . А тази която е в теб съм я обещал вече на един приятел.
        На борда ми показва разход 8 градско и 7,7 извънградско . Каране в културно темпо .От мен слагам още половин литър .
          Много съм доволен , нямаш грешка .


          ivan. :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

          Още малко и батко се вдига, минава през Била купува 5 кг. паржоли и тръгвам посока Петрич. Там на място ще купувам пиене и още ядене според случея. Искам Иван да ми пипне мотора, да ми почисти помпата и да ми я центрова и после да го наям и напия лично! Каня се от много време и все не стигат парите (бях безработен, вече не) Още на първа заплата се изстрелвам, посока Петрич, да правим мотора. Това е за мен човека за моя ТДС.

          Естествено Иван трябва да каже дали е удобно да му досаждам един уикенд с проблемите си.

          Иване много ме кефиш и трябва да има повече хора като теб.
          Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

          Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


          Аватар
          Мнения: 2330
          Регистриран на: 6.10.2005
          Местоположение: Пловдив
          Пол: Мъж
          Кара: от моабет на моабет

          Мнение от dinozab » 18 Мар 2009, 15:35

          Ето снимките на Иван коментарите оставям на него.

          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение
          Изображение

          ;)

          ПредишнаСледваща

          Назад към E34

          Кой е на линия

          Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

          Последни теми
          Facebook