Спор около ремонта на TDS-овата ГНП
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ivan. написа:Колега всички ли видове плочки ремонтираш
Защо си мисля,че говориш за другите плочки![]()
![]()
иначе спор няма 600>150
Тука в тази тема -последното мнение-още ли държиш на него![]()
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=15
Вече ремонтирам всички, на колегата от Ловеч, който се изказа беше с излишното гориво отгоре... Ето му отново изказването...
cvetoslav написа:Здравейте колеги пиша отново в темата но вече като горд собственик на прекрасно работещо БМВ без тресене, менене на обороти и гаснене по 100 пъти на час. Та свързах се чрез форума разбира се с едни момчета от Монтана свестни пичове, отидох до там, около час чакане, връщане и около час събиране(понеже им занесох само главата на помпата) и още не мога да повярвам двегодишните ми мъки свършиха за миг и срещу определената сума разбира се. И аз бях убеден, че някой все пак трябва да може да ги ремонтира тия глави но две години само на камък удрям а сега резултата е на лице, ще видим за колко време дано да е за повече. Майстора ми вика 5 години гаранциявикам не може ли поне 6
. Искам да ви кажа, че който бере тия ядове вече има решение просто са супер пичовете. Сега ще питате какво са правили къде са търкали какво са наслоявали да ви кажа почти виждам какво са правили и от дългогодишните ми ядове и четене горе долу имам представа но отидох и си платих и знам, че те с това се занимават и ако стане нещо могат да си поправят грешката та си запазвам излишните коментари относно ремонта кое как. Пожелавам на всички хиляди безаварийни километри и да си оправят колите защото сега все едно, че карам друга кола абе кеф
![]()
. Поздрави на Дани от Монтана ще изпием някой път по бира (абе май уиски) като дойда някой път.
Дани още един въпрос-
Наслояваш ли нещо върху износените писти(не ми казвай как и какво)
интересно ми е само дали е възможно ,за да си реша спора с мой познат златар,който беше убеден,че може да ги позлати тези писти
Може да ми отговориш с ''ДА'' или ''НЕ''
Благодаря ти предварително за отговора
Наслояваш ли нещо върху износените писти(не ми казвай как и какво)

Може да ми отговориш с ''ДА'' или ''НЕ''
Благодаря ти предварително за отговора

by ''kompleksa''
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
kirililiev написа:виждам че дори и на теория тдс-а създава проблеми
ХА ХА ХА ХА
Недейте да се докаказвате пред цяла България, нека DANI да си пусне една реклама и ще чакаме отзиви от доволни клиенти
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Цялата работа прилича на ВС Телешоп-един предлага някакъв безумен продукт,направен от тайнствени билки от амазонските джунгли, а друг обяснява колко е доволен и какъв тарикат е ,че го е ползвал само за 150лв.
Цяла ГНП струва 350лв.


Цяла ГНП струва 350лв.

ivan. написа:Дани още един въпрос-
Наслояваш ли нещо върху износените писти(не ми казвай как и какво)интересно ми е само дали е възможно ,за да си реша спора с мой познат златар,който беше убеден,че може да ги позлати тези писти
Може да ми отговориш с ''ДА'' или ''НЕ''
Благодаря ти предварително за отговора
Не и с позлатяване няма да си решиш проблема...
zvetiko написа:Цялата работа прилича на ВС Телешоп-един предлага някакъв безумен продукт,направен от тайнствени билки от амазонските джунгли, а друг обяснява колко е доволен и какъв тарикат е ,че го е ползвал само за 150лв.![]()
![]()
Цяла ГНП струва 350лв.
За да не говоря празни приказки, донасяш ми една електоника на помпа която вече освен че е прекъсвала, колата е угаснала, и вече не може да се запали освен чрез дърпане. Последно издихание... Отремонтирам електронният блок, и давам 5 години гаранция... Но нито един от тези способи няма да използвам... Ремонта се състой в съвсем други работи... Ти стоиш до мен и гледаш, и ако колата след моята намеса, запали от 1/4 оборот, и работи равномерно, а съответно разхода на гориво е спаднал с поне 1 литър, а съответно вървежа се е покачил поне с 20%, ще ми дължиш да го кажем 5000лв, ако не се случи така както го казах, аз ще ти ги дам... Ако си съгласен можем да се обзаложим...
Заповядай - 0886064448 Дани
Това стига ли ти... Идваш до мен, стоиш и гледаш, слагам ел. блока на автомобила, насторйвам го, и ако даде тези данни за които съм описал ми бройш 5000лв., но ако не ги даде аз ти давам 5000 и си отиваш поживо- по здраво и с пара в джоба...
Не ме изкарвай моженник, защото съм изключително точен и коректен, и съм си изградил име от години... От форума на БМВ, са идвали още доста хора при мен, но не са се изказвали, ако го направят, отново ли ще изглежда като реклама???
И последен въпрос... Като си купиш от моргата цяла помпа за 350лв. с поставянето коло пари ти излиза и колко гаранция ти дават???
Успех колеги...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Бих пуснал една тема: ЩО Е ТО МОДЕРАТОР И ИМАЛИ ПОЧВА У НАС?
А относно "ремонта" на "плочки" мога да Ви дам адресите на няколко майстора дет "ремонтират" та пушек се вдига. Е ремонта им се състои в следното:
1. Оглеждат как са се пукнали или "изрисели" плочките;
2. С чук и длето отделят тези "непослущни" плочки;
3. С някакво лепило (например) "ТЕРАЗИТ" залепват нови по тези места.
Така "изяснен" въпроса с плочките приключва най-коректно.
Що се отнася до ремонт и потдръжка на ГНП за определена марка автомобили (по-специално за БМВ), набори на 86-96 година си задавам няколко интересни въпроса:
1. Как така не разбрах дали се ремонтира нещо или просто се "лъже" друго нещо
2. Защо ли по някъкви неизясними за мен причини, вакуума създал се около едно монтанско училище (техникум по електртехника) от бързото преминаване на ТДС-и "ремонтирани" там, привлича само "финикийските" знаци на улични рейсъри ("бегачи"), ходещи да се доказват на някъкви писти около Монтана и губещи "спора" с най обикновенни (сток) коли, но иначе съвсвм оспешно "размазващи" се по стълбове, кръстовища и бордюри.
3. И вече почвам да си мисля, дали да не си регистрирам например 3-4 акаунта и да почна да се хваля сам себе си и да обявя една цена от ХХХХХ лева за оправяне на бръчки по кожата създали се от бързата автоезда на тези "космически кораби" ТДС-ите със свръхсложната апаратура от "трети вид" (интилигентни компютри, които ти правят св..ки докато караш) и които компютри могат да се "оправят" само от такива начетени "крадци" на занаят.
4. Как така след обстоен оглед на няколко "плочки" не успяхме да видим никава електроника там... Лично представител на БАН от катедрата по роботика разглежда една такава повече от час с лупа за да "намери" електрониката и накрая заяви, че сигурно е изпулнена електрониката с наносхеми и се виждат само под микроскоп, но в Монтана неуспях да му осигуря такъв.
ЩЕ ЗАЛОЖА 5000 лв. АКО "КОЛЕГАТА" ДАНИ ОТ МОНТАНА ПОСТНЕ ТУК ВЪВ ФОРУМА СНИМКА НА ПЛОЧКАТА И ПОСОЧИ НА ТАЗИ СНИМКА "ЕЛЕКТРОНИКАТА" КАТО СЕ АБСТРАХИРА ОТ ТЕРМИСТОРА И ЕЛЕКТРОМАГНИТА....
Малиии - излезе цял роман...





А относно "ремонта" на "плочки" мога да Ви дам адресите на няколко майстора дет "ремонтират" та пушек се вдига. Е ремонта им се състои в следното:
1. Оглеждат как са се пукнали или "изрисели" плочките;
2. С чук и длето отделят тези "непослущни" плочки;
3. С някакво лепило (например) "ТЕРАЗИТ" залепват нови по тези места.
Така "изяснен" въпроса с плочките приключва най-коректно.
Що се отнася до ремонт и потдръжка на ГНП за определена марка автомобили (по-специално за БМВ), набори на 86-96 година си задавам няколко интересни въпроса:
1. Как така не разбрах дали се ремонтира нещо или просто се "лъже" друго нещо
2. Защо ли по някъкви неизясними за мен причини, вакуума създал се около едно монтанско училище (техникум по електртехника) от бързото преминаване на ТДС-и "ремонтирани" там, привлича само "финикийските" знаци на улични рейсъри ("бегачи"), ходещи да се доказват на някъкви писти около Монтана и губещи "спора" с най обикновенни (сток) коли, но иначе съвсвм оспешно "размазващи" се по стълбове, кръстовища и бордюри.
3. И вече почвам да си мисля, дали да не си регистрирам например 3-4 акаунта и да почна да се хваля сам себе си и да обявя една цена от ХХХХХ лева за оправяне на бръчки по кожата създали се от бързата автоезда на тези "космически кораби" ТДС-ите със свръхсложната апаратура от "трети вид" (интилигентни компютри, които ти правят св..ки докато караш) и които компютри могат да се "оправят" само от такива начетени "крадци" на занаят.
4. Как така след обстоен оглед на няколко "плочки" не успяхме да видим никава електроника там... Лично представител на БАН от катедрата по роботика разглежда една такава повече от час с лупа за да "намери" електрониката и накрая заяви, че сигурно е изпулнена електрониката с наносхеми и се виждат само под микроскоп, но в Монтана неуспях да му осигуря такъв.



ЩЕ ЗАЛОЖА 5000 лв. АКО "КОЛЕГАТА" ДАНИ ОТ МОНТАНА ПОСТНЕ ТУК ВЪВ ФОРУМА СНИМКА НА ПЛОЧКАТА И ПОСОЧИ НА ТАЗИ СНИМКА "ЕЛЕКТРОНИКАТА" КАТО СЕ АБСТРАХИРА ОТ ТЕРМИСТОРА И ЕЛЕКТРОМАГНИТА....
Малиии - излезе цял роман...



Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

predel написа:Бих пуснал една тема: ЩО Е ТО МОДЕРАТОР И ИМАЛИ ПОЧВА У НАС?![]()
![]()
![]()
![]()
А относно "ремонта" на "плочки" мога да Ви дам адресите на няколко майстора дет "ремонтират" та пушек се вдига. Е ремонта им се състои в следното:
1. Оглеждат как са се пукнали или "изрисели" плочките;
2. С чук и длето отделят тези "непослущни" плочки;
3. С някакво лепило (например) "ТЕРАЗИТ" залепват нови по тези места.
Така "изяснен" въпроса с плочките приключва най-коректно.
Що се отнася до ремонт и потдръжка на ГНП за определена марка автомобили (по-специално за БМВ), набори на 86-96 година си задавам няколко интересни въпроса:
1. Как така не разбрах дали се ремонтира нещо или просто се "лъже" друго нещо
2. Защо ли по някъкви неизясними за мен причини, вакуума създал се около едно монтанско училище (техникум по електртехника) от бързото преминаване на ТДС-и "ремонтирани" там, привлича само "финикийските" знаци на улични рейсъри ("бегачи"), ходещи да се доказват на някъкви писти около Монтана и губещи "спора" с най обикновенни (сток) коли, но иначе съвсвм оспешно "размазващи" се по стълбове, кръстовища и бордюри.
3. И вече почвам да си мисля, дали да не си регистрирам например 3-4 акаунта и да почна да се хваля сам себе си и да обявя една цена от ХХХХХ лева за оправяне на бръчки по кожата създали се от бързата автоезда на тези "космически кораби" ТДС-ите със свръхсложната апаратура от "трети вид" (интилигентни компютри, които ти правят св..ки докато караш) и които компютри могат да се "оправят" само от такива начетени "крадци" на занаят.
4. Как така след обстоен оглед на няколко "плочки" не успяхме да видим никава електроника там... Лично представител на БАН от катедрата по роботика разглежда една такава повече от час с лупа за да "намери" електрониката и накрая заяви, че сигурно е изпулнена електрониката с наносхеми и се виждат само под микроскоп, но в Монтана неуспях да му осигуря такъв.![]()
![]()
ЩЕ ЗАЛОЖА 5000 лв. АКО "КОЛЕГАТА" ДАНИ ОТ МОНТАНА ПОСТНЕ ТУК ВЪВ ФОРУМА СНИМКА НА ПЛОЧКАТА И ПОСОЧИ НА ТАЗИ СНИМКА "ЕЛЕКТРОНИКАТА" КАТО СЕ АБСТРАХИРА ОТ ТЕРМИСТОРА И ЕЛЕКТРОМАГНИТА....
Малиии - излезе цял роман...![]()
![]()
Бате, звъни да се срещнем и да ми носиш 5000лв., щото не говоря празни приказки... Защо ми пишеш SMSи по нощите от компа, а не от телефона си??? Ела поне да се запознаем и да те заведа поне при 10 човека, само от нашият град с отремонтирани ел. блокове...
Незнам защо, когато се яви някой който може да ви помогне, вие го плюете... Ще почета още малко, и ако продължават нападките от ваша страна, ще преостановя работа по марката БМВ, а тук ще следя форума и когато излезе юзер с такива симптоми, само ще ви се подигравам... В некой от форумите, вече го практикувам с други симтоми...
Услех колеги...
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Еб*х му и форума, като карах ТДС-ката киснех в тази част на форума почти постоянно, някой направил това, друг онова ... все нещо ново. Винаги ми беше интересно!
А напоследък, или онзи с китениците в колата или някой друг. Мен ми писна и няма да отварям поне за седмица под-форума Е34/Е32.
Шегуват се че Е36 форума бил за пубери, а този на какъв се превърна?
На озазими работа е кой знае повече от всичките дето сте в този спор.
Без поздрав,
Александър Георгиев
А напоследък, или онзи с китениците в колата или някой друг. Мен ми писна и няма да отварям поне за седмица под-форума Е34/Е32.
Шегуват се че Е36 форума бил за пубери, а този на какъв се превърна?
На озазими работа е кой знае повече от всичките дето сте в този спор.
Без поздрав,
Александър Георгиев
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани