златните предници
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
t_andonov написа:колега какво ще рече капсуловане те отзад са с пластмасово капаче мисля че не подлежат на такива процедуриdokie написа:Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас![]()
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
За предните "стабилизиращи щанги" (май така се водят) става дума, а как точно ги правят - нямам и идея (като методика на изработването). Правели и накрайници и шарнири и нз още какво...

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
dokie написа:t_andonov написа:колега какво ще рече капсуловане те отзад са с пластмасово капаче мисля че не подлежат на такива процедуриdokie написа:Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас![]()
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
За предните "стабилизиращи щанги" (май така се водят) става дума, а как точно ги правят - нямам и идея (като методика на изработването). Правели и накрайници и шарнири и нз още какво...
правят се по същия начин по който се рециклират шарнирите и накрайниците,разтопена пласмаса се вкарва под налягане със шприц.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ако щете ми вярвайте колеги ,но всичко без носачите ,абсолютно всичко останало съм сменил по предницата преди поне 4 години (мин 200 000 км пробег) и тая кола не се чува да тропне
Носачите ги смених с купуването на колата MOOG и на мойта експлоатация издържаха не много , втория кит са Лемфьордер и нямат умиране
Предниците им наистина са златни ,само човек да може на куп да смени всичко с ново поне Лемфьордер ,като започват да гърмят оригиналните железа
Аз тази година със сигурност ще мина границата от 70 000 км и вероятно в началото на другата ще навляза в 700 000 (седемстотин хиляди километра) ,всичко в колата се случва както преди ,невероятни автомобили , просто няма сила да ме мръдне по-напред от това поколение БМВ
Георги Пенчев

Носачите ги смених с купуването на колата MOOG и на мойта експлоатация издържаха не много , втория кит са Лемфьордер и нямат умиране


Аз тази година със сигурност ще мина границата от 70 000 км и вероятно в началото на другата ще навляза в 700 000 (седемстотин хиляди километра) ,всичко в колата се случва както преди ,невероятни автомобили , просто няма сила да ме мръдне по-напред от това поколение БМВ

Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Ако щете ми вярвайте колеги ,но всичко без носачите ,абсолютно всичко останало съм сменил по предницата преди поне 4 години (мин 200 000 км пробег) и тая кола не се чува да тропне![]()
Носачите ги смених с купуването на колата MOOG и на мойта експлоатация издържаха не много , втория кит са Лемфьордер и нямат умиранеПредниците им наистина са златни ,само човек да може на куп да смени всичко с ново поне Лемфьордер ,като започват да гърмят оригиналните железа
![]()
Аз тази година със сигурност ще мина границата от 70 000 км и вероятно в началото на другата ще навляза в 700 000 (седемстотин хиляди километра) ,всичко в колата се случва както преди ,невероятни автомобили , просто няма сила да ме мръдне по-напред от това поколение БМВ![]()
Георги Пенчев


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа:Ако щете ми вярвайте колеги ,но всичко без носачите ,абсолютно всичко останало съм сменил по предницата преди поне 4 години (мин 200 000 км пробег) и тая кола не се чува да тропне![]()
Носачите ги смених с купуването на колата MOOG и на мойта експлоатация издържаха не много , втория кит са Лемфьордер и нямат умиранеПредниците им наистина са златни ,само човек да може на куп да смени всичко с ново поне Лемфьордер ,като започват да гърмят оригиналните железа
![]()
Аз тази година със сигурност ще мина границата от 70 000 км и вероятно в началото на другата ще навляза в 700 000 (седемстотин хиляди километра) ,всичко в колата се случва както преди ,невероятни автомобили , просто няма сила да ме мръдне по-напред от това поколение БМВ![]()
Георги Пенчев
Жорка всичко е до качеството на стоките.Много се радвам че намираш истински Лемфьордер щото аз тука в Пловдив вече два пъти фърлям горните криви носачи барабар с тампоните уж ги купувам за Лемфьордер.Сега уж пак са такива само дето тампоните ги взех от М кар оригинални за 750 да видим колко ще изкарат тоя път.Не съм трошач винаги внимавам и някой път ако уцеля некоя яма ме боли сърцето но тва е пазара за части е залят с боклуци и небива да ви учудва че колите ви си разбиват.Да не казвам какво се ми разправяли и за масла и за всичко друго идва насипно и го слагат в кутия на квато марка иска да си купи клиента и готово а маслата дирекно от шлепа в тубите и си мислите че като сложите 5в40 и карате синтетика к**а ми янко




- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
То и аз съм на това мнение само незнам като свършат читавите 34-ки какво ще караме.Penchev написа:Ако щете ми вярвайте колеги ,но всичко без носачите ,абсолютно всичко останало съм сменил по предницата преди поне 4 години (мин 200 000 км пробег) и тая кола не се чува да тропне![]()
Носачите ги смених с купуването на колата MOOG и на мойта експлоатация издържаха не много , втория кит са Лемфьордер и нямат умиранеПредниците им наистина са златни ,само човек да може на куп да смени всичко с ново поне Лемфьордер ,като започват да гърмят оригиналните железа
![]()
Аз тази година със сигурност ще мина границата от 70 000 км и вероятно в началото на другата ще навляза в 700 000 (седемстотин хиляди километра) ,всичко в колата се случва както преди ,невероятни автомобили , просто няма сила да ме мръдне по-напред от това поколение БМВ![]()
Георги Пенчев

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
биалетите които са по магазините от 16+ лева не могат да се рециклират понеже отзад са псастмасови лично съм питалkirililiev написа:dokie написа:t_andonov написа:колега какво ще рече капсуловане те отзад са с пластмасово капаче мисля че не подлежат на такива процедуриdokie написа:Интересен съвет получих от човек (мой познат) карал такава кола още преди 13 години: "да не сменявам биалетите, а да ги дам да ги капсуловат (правели ги)" - като цяло съм против такива "правения" особено покрай окачването, но ми бе обяснено, че са сменяни много често, дори в официалното представителство за марката и със същия резултат до момента на "капсуловането" - след което проблемът бил решен. Моите са сменяни преди 3-4 хил. км. но след зимния сезон ще минат една ревизия и... и аз кат' вас![]()
Та ... кажете ... някой правил ли ги е на своята кола и има ли опит с такива?
За предните "стабилизиращи щанги" (май така се водят) става дума, а как точно ги правят - нямам и идея (като методика на изработването). Правели и накрайници и шарнири и нз още какво...
правят се по същия начин по който се рециклират шарнирите и накрайниците,разтопена пласмаса се вкарва под налягане със шприц.

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
та по въпроса със "златната" ми предница - като ритам предната си лява гума назад дава отклонение с голяма амплитуда - от тампона на кривия носач ли е, или някой друг се е разбил (само от ляво е - дясното колело не помръдва). - да не ми излезе много златна, че сега май и този "среден накрайник" (май тъй се води) ще трябва да се прави - поразбил се е малко...
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Колата ми уж на реалните 187539 км (за момента) по сервизна книжка и километраж. Всичките части са оригиналните. Лятото в насрещното за да заобиколи дупка в неговото платно, влезе в моето срещу мен, аз карах с около 50 ... и паника (все пак съм неопитен)= спирачка + отбиване в дясно на висок бурдюр и с натискането на спирачката амортисьора вече беше обрал основния си ход и при качването на бурдюра все едно нямах амортисьор. Та както и да е амортисьорите издъхнаха смених ги със Закс газови червени(+пружини), по предницата нищо друго не се случи. И колата все още е топка в дупките ни трак ни щрак. Просто.. без забележки..

E34, E38
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
тампона на носача еdokie написа:та по въпроса със "златната" ми предница - като ритам предната си лява гума назад дава отклонение с голяма амплитуда - от тампона на кривия носач ли е, или някой друг се е разбил (само от ляво е - дясното колело не помръдва). - да не ми излезе много златна, че сега май и този "среден накрайник" (май тъй се води) ще трябва да се прави - поразбил се е малко...
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дино ,прав си за стоките на пазара - всичко е пълен боклук ,аз поне не мога да си го обясня как така уцелих на части
Май човек трябва да си направи сметката колко време ще кара Е34-ката ,защото ако е още дълго и все не може да намери читава част ,май най-добре да започне с оригинални полека според възможностите си или ако има някой който да ги рециклира наистина много добре.Аз един носач пробно го бях дал за рециклиране на Роко преди непомня колко време точно а той го занесе при един човек по пътя за Троян от главния път София - Варна.До ден днешен не е мръднал ,но човека възстановява части за всякакви машини (камиони,автомобили,състезателни такива от цялата област) и всички го носят на ръце.Тогава когато ми дойде носача видях за пръв път почти максимално пълно с грес маншонче на болта на носача
самата изработка ,ми се виждаше невероятна ... Лошото е ,че той е в една къща до самия път и не е никак близо до Ловеч а и не е съвсем до Троян
Георги Пенчев

Май човек трябва да си направи сметката колко време ще кара Е34-ката ,защото ако е още дълго и все не може да намери читава част ,май най-добре да започне с оригинални полека според възможностите си или ако има някой който да ги рециклира наистина много добре.Аз един носач пробно го бях дал за рециклиране на Роко преди непомня колко време точно а той го занесе при един човек по пътя за Троян от главния път София - Варна.До ден днешен не е мръднал ,но човека възстановява части за всякакви машини (камиони,автомобили,състезателни такива от цялата област) и всички го носят на ръце.Тогава когато ми дойде носача видях за пръв път почти максимално пълно с грес маншонче на болта на носача

самата изработка ,ми се виждаше невероятна ... Лошото е ,че той е в една къща до самия път и не е никак близо до Ловеч а и не е съвсем до Троян
Георги Пенчев
- nikavashnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 30.01.2007
Аз откакто си взех колата, не съм я карал да й гледат окачването но напоследък ми се струва че доста се е разхлопала и раздрънкала. Човека от който я взех твърдеше че е сменил всичко, но... не знам. Като мине зимата отивам да ми я оправят, вече съм се примирил с мисълта че ще олекна поне 1к 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани