Окачване на е34 - вьпрос и мнение!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Ное 2008, 0:26

Манчев73 написа:ако иска6 да разгледа6 просто за инфо tirerack.com


Няма проблем...еееее но има нема го моето скромно моделче 525 TDS :( :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 10 Ное 2008, 3:06

Манчев73 написа:6те ти са нужни и къси амортисиори аз съм с билстеин има и ги и в БГ


ако сваляш малко не са нужни,аз съм с къси сини пружини оригинални на бмв и със стандартни амортисьори,няма проблем никакъв,тествани са в екстремни условия даже :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 10 Ное 2008, 9:57

Манчев73 написа:6те ти са нужни и къси амортисиори аз съм с билстеин има и ги и в БГ


Разглобявал съм сток е34 с червени пружини, и амортесиорите му бяха съвсем нормални :shock: , не бяха по ниски от стандартните, та и аз не съм смениял амортесиори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Ное 2008, 11:29

jullydjs написа:
Манчев73 написа:6те ти са нужни и къси амортисиори аз съм с билстеин има и ги и в БГ


Разглобявал съм сток е34 с червени пружини, и амортесиорите му бяха съвсем нормални :shock: , не бяха по ниски от стандартните, та и аз не съм смениял амортесиори


Здрасти, аз пъво трябва да разбера точно цветовета на прожините че има черни, сини, червени и т.н. Вчера говорих с един приятел и той ми каза че е трудно да се разбере дали с червени прожини ще падне по ниско тъй като моя мотор е 525 TDS смисъл че не тежи като един M5 мотор и ми каза че можело да трябват сини прожини и от там да се взема останалото и че най добре е да се купи цял кит за дадения модел! А най големия майтап е че кит или само прожини за мотор 525 TDS почти не виждам да има :mhihi: Аи при мен проблема е че искам да добия естетически вид не толкова спортен....

Ако резна моите предни прожини кво ли ще се получи :roll: Да не вземе да се клати като пате в калчишта....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 10 Ное 2008, 13:43

Цвета няма значение при спортните пружини.
Пружини се поръчват според модела на автомобила.
За твоя Тдс например комплект пружини на ДТС -40/-30мм
е 270лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Ное 2008, 13:59

Breyton написа:Цвета няма значение при спортните пружини.
Пружини се поръчват според модела на автомобила.
За твоя Тдс например комплект пружини на ДТС -40/-30мм
е 270лв.


Здрасти, благодаря за мнението! Но може ли да ми кажеш какво ще се получи с тея прожини? И какво друго ще е необходимо...

P.S. Това е колата в момента е така......

http://picbg.net/u/31064/20507/225083.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 10 Ное 2008, 14:26

Отпред ще слезе с 40мм а отзад с 30мм.
Обикновенно на повечето е34 задните пружини са омекнали и промяната в нивото на задницата е много малка.
Като цяло колата ще вози по-твърдо тъй като пружините са освен по-къси и по-твърди.
При монтажа просто се сменят старите с новите пружини.
Колата ти трябва да е без нивомат обаче.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 10 Ное 2008, 14:29

Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Ное 2008, 14:51

pesho написа:Давам ти един изключително приятелски съвет и силно те съветвам да
го приемеш навътре. Евтиното накрая излиза скъпо.
Прави нещата като хората сменяш пружини сменяи и аморт. Пъзарауваи
доказани марки по възможност директно от производител.
Не вярвам някои да ти откаже шипинг до Б-я.
За ТДС а по добре се ориентираи към немски фирми че в щатско тоя
двигател е.......

Успех.


Здрасти, да така си е!! И аз съм на това мнение и нищо случайно не слагам по нея то мисля че си и личи! До момента на 100% съм оригинал BMW :) Само дето нямам добра представа за фирмите по отношение на прожини, дискове, аморт. и т.н. Ако имаш някаква идея сподели или тук или на лична :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 10 Ное 2008, 15:28

Аз се ориентирах от Тук

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 10 Ное 2008, 21:50

pesho написа:Аз се ориентирах от Тук


Здрасти, най накрая имам време да погледна за какво става въпрос....
Благодаря за сайта! Ти принципно от него ли си вземал.... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 10 Ное 2008, 23:28

мойто си е оригиналише баварише със М-спорт окачване и пружините са лъскави нямат цвят сменях амортисьорите нямат разлика
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от pesho » 11 Ное 2008, 1:11

Peter Angelov написа:.....


Не от този саит просто погледнах какви са най разпространените вариянти
в САЩ просто щото с немския и шведския не съм много добър :mhihi:
Най елементарното е да изкопираш нещо вече направено ..... пък и ти
излиза най евтино.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 11 Ное 2008, 1:50

pesho написа:
Peter Angelov написа:.....


Не от този саит просто погледнах какви са най разпространените вариянти
в САЩ просто щото с немския и шведския не съм много добър :mhihi:
Най елементарното е да изкопираш нещо вече направено ..... пък и ти
излиза най евтино.


Аз харесах вариянти:
1.
Bilstein sport shocks and H&R springs
I have a 92 525 with H&R Sport/Bilstein Sport w/ 3mm low profile spring pads and yeah it's a little bumpy over rough roads but for the most part it gives a real good "connected with road" feeling.

Price: Around $660
Where to buy: Turnermotorsport

2.Koni Sport shocks and Eibach springs
A lot of my friends have complimented me on how well
my car rides. The suspension is definitely firmer
than stock, however, not jaw breaking. It's a nice
sporty ride. For regular everyday driving, I have the
Koni's in the front set at 1-2 turns from full soft.
I feel at full soft, the Koni's give the E34 too
floaty of a ride.

Price: Around $790
Where to buy: shox.com

само дето незнам дали ще стане за моята TDS-ка..... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 12 Ное 2008, 0:14

Здрасти на всички :D

Искам да споделя някой проучвания с вас и да си кажете мнението и евентуално съветите :D

Та значи днес съм проверил KONI това е едия вариянт на който съм се спрял най вероятно 60/40 но в действителност не знам какво ще се получи също за сега не ми е известна и цената знам я горе долу.

Другия вариянт е кит на FK:

http://www.fk-automotive.de/websale7/FK ... 5%2fmd5%7d

който мога да взема на добра цена но реално не ми е позната много марката.

друг вариянт е Bilstein Sport за който също ще разбера повече утре.

Проблем възниква по отношение на спирачните дискове до колкото разбирам няма винтилирани дискове за 525 TDS макар че днес получих оферта тук от форума за марката OTTO ZIMMRMANN но нямам точна представа, дали в действителност ще станат и в крайна сметка какво ще се получи.

А какво ще кажете за този кит:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 240%3A1318

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KYB-GR-2 ... otohosting

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 240%3A1318

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 240%3A1318

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 240%3A1318

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook