За късите светлини и КАТ
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: За късите светлини и КАТ
А какво правят тез с монтрана допълнителна система дневни светлини, сигурно само се качват в колата, палят и заминават и се виждат от далече колко са сърдити 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: За късите светлини и КАТ
Баси киселяците, аз пък ще си цъкам копчето
(не се заяждайте за глупости, молим )

(не се заяждайте за глупости, молим )

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: За късите светлини и КАТ
NikiNikolov написа:А какво правят тез с монтрана допълнителна система дневни светлини, сигурно само се качват в колата, палят и заминават и се виждат от далече колко са сърдити
дай да измислим как да се направи една по-проста схема за включване на 30% от силата на дългите за дневни светлини

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: За късите светлини и КАТ
Turbo_Ted написа:NikiNikolov написа:А какво правят тез с монтрана допълнителна система дневни светлини, сигурно само се качват в колата, палят и заминават и се виждат от далече колко са сърдити
дай да измислим как да се направи една по-проста схема за включване на 30% от силата на дългите за дневни светлини
To e измислено вече отдавна.
http://smartdrl.com/index2.html
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: За късите светлини и КАТ
http://drl.viewbg.net/auto-drl-system.htm
Цени от 25 до 45 лв. Лично аз не виждам причина да се мята човек на скъпите варианти. Мисля, че е достатъчно да пали дългите на 30% и като изгасиш контакта, фаровете да светят 20-30 секунди.
Всъщност аз отдавна се каня да сложа такова нещо, ама няма кой да го монтира. А аз съм скаран с тоците. Навремето по "Електротехника и радиотехника" едва вързах тройка. Чак на изпита научих, че Кирхов бил написал 2 закона. А 20 години по-късно научих, че законите били даже ТРИ.
Цени от 25 до 45 лв. Лично аз не виждам причина да се мята човек на скъпите варианти. Мисля, че е достатъчно да пали дългите на 30% и като изгасиш контакта, фаровете да светят 20-30 секунди.
Всъщност аз отдавна се каня да сложа такова нещо, ама няма кой да го монтира. А аз съм скаран с тоците. Навремето по "Електротехника и радиотехника" едва вързах тройка. Чак на изпита научих, че Кирхов бил написал 2 закона. А 20 години по-късно научих, че законите били даже ТРИ.


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: За късите светлини и КАТ
TheBoss написа:http://drl.viewbg.net/auto-drl-system.htm
Цени от 25 до 45 лв. Лично аз не виждам причина да се мята човек на скъпите варианти. Мисля, че е достатъчно да пали дългите на 30% и като изгасиш контакта, фаровете да светят 20-30 секунди.
Всъщност аз отдавна се каня да сложа такова нещо, ама няма кой да го монтира. А аз съм скаран с тоците. Навремето по "Електротехника и радиотехника" едва вързах тройка. Чак на изпита научих, че Кирхов бил написал 2 закона. А 20 години по-късно научих, че законите били даже ТРИ.
точно от този не взимай.... взех от него и изгоря на 8мия месец... обадих му се че е дефектирал и повече не ми вдига телефона....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За късите светлини и КАТ
Кой ли не си мечтае за някакво приспособление към фаровете.
Лошото е ,че обикновено поради икономически причини или пък от нежелание за разправия със закупуването и монтирането си остава само мечта,а ония винаги дебнат.
По гореописаната методика вече съм с 4-ри Е34-ки и 1-на Е36-ца.
Не съм имал никакви проблеми,отначало просто пъхах парче кабел в съответните пинове,но понеже ме домързя един път в годината да го слагам,
сега съм направил мост с ключе, два пъти в годината го цъквам и изобщо не мисля за фаровете. 


По гореописаната методика вече съм с 4-ри Е34-ки и 1-на Е36-ца.



- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: За късите светлини и КАТ
С едно реле и два диода става перфектно светят само когато колата е запалена 

- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: За късите светлини и КАТ
///MILEN написа:С едно реле и два диода става перфектно светят само когато колата е запалена
браво, точно за тая схема не се бях сетил !!!



- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: За късите светлини и КАТ
///MILEN написа:С едно реле и два диода става перфектно светят само когато колата е запалена
я дай на лично повече информация относно тая техника

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: За късите светлини и КАТ
Добре де, при положение, че има хора, който разбират, защо не измислите нещо, което хем е елементарно, хем лесно осъществимо от лаици? Направете схемичка, пуснете картинката с обяснение "кое-къде и как" Пък все да намерим някой да ни сглоби схемата от реле с диоди примерно. И е хубаво да се направи и за къси и за дълги светлини. Защото има доста хора с ксенони и при тях си трябва да са на дългите. Ей го Цветко
, обяснил как да си направиш елементарна схема. Но тя е функционираща само за късите светлини. А за дългите? Помислете, моля ви, върху моята идея!


- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: За късите светлини и КАТ
За ксеноните може да се направи закъснител за 5 секунди (при дизелите повечко
) след контакт да светнат фарките. Преди години бях правил такава на любителски начала (ТНТМ) с потенциометър за време. Сега съм малко далече от тези неща, затова давам само идея.

- mModo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 18.04.2008
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: WBS
- Детайли за колата: Е34 М50Б20+чип-ванус
Е39 М52Б25ТУ (с две цици за мачкане :))
Re: За късите светлини и КАТ
по първообраза на zvetiko и по мое предложение може да се закачи реле за време, като по този начин фаровете ще се запалят със закъснение от няколко секунди, когато двигателят вече работи. В нета намерих http://hobby.neomontana-bg.com/kit88.htm само че не знам дали наистина се продава за 2,30 лв. (Монтана)
Всъщност, има много схеми (http://www.bgaudioclub.org/forum/viewto ... 2%E0%ED%E5 и т.н.
За съжаление повече с поялник не се занимавам, но ще ми е интересно ако някой направи каквото и да е по въпроса.
Всъщност, има много схеми (http://www.bgaudioclub.org/forum/viewto ... 2%E0%ED%E5 и т.н.
За съжаление повече с поялник не се занимавам, но ще ми е интересно ако някой направи каквото и да е по въпроса.

49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани