tds - Губи мощност при загряване и тресе
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Vlados написа:Днес сменихме виското, перката, термостата (всичките BEHR), както и датчика на перката на климатика и ...резултат няма. Майсторът ми каза това, което беше предположил и предния път - прецакан радиатор (както между другото ми каза и колегата Павел (E34PSH)). След като я обезвъздуши, пуснах климатика и загря яко, а виското даже не се включи. Перката на климата пак се включва и не спира. Долната ясна част на радиатора си е направо ледена, както и маркуча към термостата, в резултат на което същия не отваря поради липса на налягане и топлина. Човека ми обясни, че виското не включва, защото радиатора не загрява достатъчно и пластината, която трябва да се нагрее на виското не може да стопли, за да се включи. Перката на климатика се включва, не защото датчика й дава сигнал, че водата е загряла, а защото се лъже, че виското не може да смогне.
И така, следва смяна на радиатор (не ми се мисли какви пари ще е...) някой ако е сменял, да ме довърши с цена.![]()
![]()
Владо къв е тоя майстор дето обездувашава кола преди да е отворил термостата бре.Никой двигател като не отвори термостата не може да се обездуваши.Имаш въздух в системата и затова прави тия работи.Отвори капачката и я остави да работи на празен ход досато не загреее на цяло при ТДС-а моге и 30 мин да я чакаш врътките на парното на мах и вентилатора на 1.Като загрее до работна температура ще земе да топли полека радиатора и след това я изфорсирай на място 3-4 пъти кратковременно до 4800 оборота и ще видиш как всичко ще си дойде на място.Не си правете майтап с тия работи ако трябва иди до Дару да ти я обездувашат.Едно време на старото М50 ме бяха пощурили с тва загряване та гарнитури ли не бяха та глави ли небяха.Хак колата в БМВ хоп обездувашиха я и сичко стана ток и жици после никъв проблем със загряване.Маниги тия пишман майстори

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Колата работеше много дълго време на място с отворена капачка. Държах оборотите на около 2500-3000 докато загрее. После пуснах и климатика на 4, като капачката си беше отворена и човека доливаше постоянно вода. След около 30 мин. работа я изгасих и като пипнах радиатора отдолу в дясно беше направо леден (както и маркуча към термостата).
П.С. Мисля в събота да сваля радиатора, да го накисна в нещо, евентуално да го отворя и да го прошомполирам целия - в случай, че има боклуци в долния край или пък при миенето, ако са ми изкривили нещо, да се оправи.
П.С.2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 93#1091893

П.С. Мисля в събота да сваля радиатора, да го накисна в нещо, евентуално да го отворя и да го прошомполирам целия - в случай, че има боклуци в долния край или пък при миенето, ако са ми изкривили нещо, да се оправи.

П.С.2 http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 93#1091893
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Първо на дизела радиатора е доста по-голям от бензинките плюс това няма на оня как да фанеш кулера отдолу освен ако не си някой баш алхимик
Така писах ти веднъж вече иди до дару да ти я обездувашат тая кола ако беше в Пловдив щеше да ти кажа да дойдеш при мене ма на 




- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Ходих не в Дару, а в един друг сервиз и ужким пак я обезвъздушиха, ама нъц... същата работа.
Днес свалих радиатора и го отворих - оказа се, че наистина е запушен - шомпола първоначално мина само през един ред от всичките 42. Досега съм го шомполирал (вече над 3 часа) и има напредък - като вдигна радиатора срещу светлина, вече има просвет, а шомпола почти не се запъва. Ако не съм го пробил някъде при ръчкането, би трябвало да си реша проблемите... но ще видим.
Днес свалих радиатора и го отворих - оказа се, че наистина е запушен - шомпола първоначално мина само през един ред от всичките 42. Досега съм го шомполирал (вече над 3 часа) и има напредък - като вдигна радиатора срещу светлина, вече има просвет, а шомпола почти не се запъва. Ако не съм го пробил някъде при ръчкането, би трябвало да си реша проблемите... но ще видим.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
С тоя радиатор нищо не стана - оказа се, че пластмасата от страната, където влиза водата в него, отвътре е яко нагоряла и се е напукала. Ходих да я подлепят, но ми казаха, че няма да стане, затова ...
... взех нов радиатор и мисля, че вече всичко е точно - след като обезвъздуших, долния маркуч си загря, съответно си отвори термостата и най-накрая чух виското да включва на мах. Остава теста с баира, но мисля, че ще издържи.
... взех нов радиатор и мисля, че вече всичко е точно - след като обезвъздуших, долния маркуч си загря, съответно си отвори термостата и най-накрая чух виското да включва на мах. Остава теста с баира, но мисля, че ще издържи.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани