GAZ t.e AGU

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 20 Мар 2008, 23:27

Добре, каква е - обикновена ли? Щото само компютъра е 500.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 20 Мар 2008, 23:38

атоматик написа:Добре, каква е - обикновена ли? Щото само компютъра е 500.

Ти за кой комп говориш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 20 Мар 2008, 23:41

На газовата, той работи заедно с комп. на колата.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 20 Мар 2008, 23:43

по това което казваш трябва да си обикновена газова с ламбда контрол-или бъркам?
А каква марка е компа и газовата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 20 Мар 2008, 23:45

Ланди Ренцо, мисля, че се води от второ поколение по описанието във форума. Има ламда контрол. Но е инжекцион.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 20 Мар 2008, 23:54

а къде си я карал да я гледат?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Мнение от pepo_520i » 21 Мар 2008, 0:12

SaSo написа:
pepo_520i написа:Колега Жигулките и Ладите са едно и също нещо, защо само хабиш редове... :D


Пепо... Не ми казвай на мене дали хабя редове или не, да се разберем на първо време... Другото което е брат повярвай ми не си патрон като караш на бензин 16-17 годишна кошница... Каквото и да я правиш все си е кола на прилична възраст... Другото което е... Нека ти обясня една чиста механика... Газта е гориво по-полезно за мотора от колкото самия бензин...Първа причина : Състоянието в което влиза в горивната камера. Газообразна фаза... Кажи ми според тебе за образуването на горивната смес? Кое се смесва по добре? Два газа или газ и течна фаза...Айде помисли си сега кое прави по равномерна горивна смес...
Втора причина : Газта гори при по-ниска температура. При горенето се отделя вода в газообразна фаза и СО (В далеч по малки количества)... Което помага при необразуването на нагар...
Трета причина : Очевадно кола карана на газ , като и източиш маслото е по-бистро от колкото на бензин... Очевидно защо...

Та доста колеги като мене примерно си карат БМВто като ежедневна кола... Изкам да си я карам като такава и ще си я карам... Мога да я издържам и на бензин ама НЕ искам да си давам парите за това де що излиза от ауспуха после... И повярвай ми приятел колата ти е М50В20 това е тромава кола...Ко ще на киросин да я караш все е бавна кола...
Единственото което правиш с тия изказвания е да дразниш... Повярвай ми има много хора тук които си карат колите на газ и имат доста доста големи възможности...Това си е чисто тяхно решение на какво ще си ги карат...Така че остани си със здраве карай си колата, отнасяй се с уважение към хората тук и не си навличай излишни негативни емоции...


Ами приятел, я и аз да ти кажа, че хич, ама хич не ме интересува на колко години е колата. Един човек, уважаващ автомобила си не би го квалифицирал, като "кошница". Такива са Ладите и Жигулите, за които стана вече въпрос (нищо лично към руското автомобилостроене). За мене това е прецизна кола. Това е човешки труд и ресурс. Научен съм да уважавам. Повярвай ми, въпреки че споря уважавам и мнението на останалите, които карат на газ. Само, че ти, явно непрочел всички мнения, пишеш и ми разпореждаш какво да казвам и какво не. Нито ме интересува кой с колко разполага, нито кой как харчи. Всеки мери спроед своя собствен аршин. Когато говориш нещо, значи ти го знаеш. Лично за мен това не е алтернатива, вече казах защо ("асансьорните" цени на горивата). Ако за теб е ОК. Само не се опитвай да ме убеждаваш в нещо, което за мен не е така. Пак повтарям, радвам се на способностите да караш на газ. За мен обаче, немската инжинерна мисъл е много по-велика от българската. Или казано друго яче, нещо, което е измислено веднъж, за мен не подлежи на разфасовка. Просто уважение. А относно това дали съм патрон или не, не разбирам какво те засяга. Нито аз те познавам, нито ти мене. Моите уважения, но не смятам, че карането на бензин е нещо геройско, така че :dunno:
И друго. С това ти мнение, че дразня, колегите, от каква трибуна го казваш? Може би си адвокат на общноста? Ако е така, то би трябвало да се извиня най-официално. Това е форум, не виждам какъв е проблема да се чуват и различните мнения, не сме само газаджии.
Моите уважения към теб, просто разбери че монетата има две страни.
Последна промяна pepo_520i на 21 Мар 2008, 0:34, променена общо 2 пъти
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 21 Мар 2008, 0:26

Информацията за цените и вариантите получих от предстаитеолство на Ланди Ренцо. Ходих и другаде, но казват: отиди при предст. на Ланди Ренцо.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 21 Мар 2008, 0:26

атоматик написа:Ланди Ренцо, мисля, че се води от второ поколение по описанието във форума. Има ламда контрол. Но е инжекцион.

Колега, нали нещо за Фобос пишеше преди малко? Последно какво ще е, Ланди или Фобос? Защото Ланди Ренцо ГИ за 4 цилиндъра е колкото Фобос-а мисля. Могат да ти направят цена 1200-1300лв, като това е цялата цена, без да ти оставят стари части. Тоя ламбда контрол е за обикновена газова и първото поколение ГИ (който вече не се пройзвежда), не знам дали го има в последните ГИ. Те работят с компутера на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от sivkotarak » 21 Мар 2008, 0:41

колеги понеже съм още зелен в средите искам да попитам дали е по-добре да се кара на газ БМВ или не? чувал съм кви ли не отзиви по тая тема и вече търся прост и кратък отговор от гледна точка доброто на колата и естествено финанси... гледам че е много сериозна дискусия и много страсти и нерви влизат на скорост, но искам да инвестирам малко за доброто за джоба ми и колата ми и до колкото разбирам от цените за които говорите не е проста тая работа така че искам да помоля за ясно и кратко мнение... :help: :help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 21 Мар 2008, 0:44

Колега, хаусът стана, наистина, пълен. Значи: старата ми е Ланди Ренцо, поставена преди 7 години в Италия. Има 2 стъпкови двигателя и газовата фаза се всмуква от налягането. Води се ГИ от най-стария тип и вече не се произвежда. Могат да се намерят части, но са много скъпи. Тя също си има собствен компютър. Наблюдава и ламдата. Не знам точно по какъв начин. Искам да махна стъпковите двигатели и компютъра и да сложа дюзи и нов компютър Фобус. Приспадат ми за това бутилката, изпарителя, клапаните и маркучите. И се получава цената от 1000. Иначе казано преминавам от всмукателен тип ГИ към такъв с принудително впръскване :roll: (тук се замислих как точно се впръсква газова фаза). Да кажем, че се доставя :P
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 21 Мар 2008, 0:50

Колега, Сивкотарак, погледни колко усилия полагам да подкарам колата отново на газ :mhihi: Достатъчно кратко и ясно ли беше. Колегата Пепо има друго виждане, уважавам го.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от sivkotarak » 21 Мар 2008, 1:02

викаш малко риск си пада,а? ми не знам бе честно ти казвам не знам и за тва се и чудя и се мая дали-или... има време де не бързам да си харча парите а и нека видиме и другите колеги какво ще кажат. :confused: :confused: :confused: :confused: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Русе-Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: БМВ 520i
Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
Детайли за колата: Simply the best

Мнение от pepo_520i » 21 Мар 2008, 10:18

атоматик написа: Колегата Пепо има друго виждане, уважавам го.



За което благодаря... :yes:
"Не се срамувай да кажеш онова, което не се срамуваш да си помислиш!"

Изображение

http://bg.netlog.com/groups/presiyan

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 21 Мар 2008, 14:24

sivkotarak написа:викаш малко риск си пада,а? ми не знам бе честно ти казвам не знам и за тва се и чудя и се мая дали-или... има време де не бързам да си харча парите а и нека видиме и другите колеги какво ще кажат. :confused: :confused: :confused: :confused: :help:

колега колкото и да не ми се иска да го казвам от всички коли който съм имал най тегаво стават на гас БМВ но съм луд фен на тея кочини и си ги харесвам единсвения вариянт да получиш добър расход на гас е с ГИ иначе сега карам с обикновена и нещо не ме радва и май и аз ще скачам на ГИ но още не съм решил какъв точно мой познати ми казаха че най добрия ГИ за сега е Easy Jet!

Поздрави и успех!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook