протече ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

протече ГНП-то

Мнение от kumo82 » 04 Апр 2008, 1:13

Колеги най напред се извинявам че пускам тема за която е казано всичко и има доста подобни теми :uups: скоро видях че тече ГНП-то ама не мога да разбера откаде тече и коя беше причината да протече.дали защото давах на колата да гори спирачна течност или си протече защото му дойде времето незнам ама теча вече е факт :bcry: :bcry:прочетох темата в която колегата zcvetiko описва най-подробно как се ремонтира ГНП-то обаче ми кажете за да сменя гарнитурите така ли трябва да разпръсна помпата или може и на място да се сменят :help: :?: а като го карам така с този теч има ли някяква опасност за ГНП-то или не защото ако няма да го карам така "пък каквото сабя покаже"ходих в BMW и ми казаха че ремонта струва около 500лв. а тук като чета като че ли не е толкова сложно а и някъде във форума видях че гарнитурите струват около 30лв. Моля ви дайте ми някакъв съвет какво да правя :help: :bcry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Апр 2008, 8:45

Зависи откъде ти тече помпата.
Ако е гарнитурка на капака (най - горе) или плочката (под капака/преди хидравличното бутало) всичко се сменя на място.
Ако имаш теч отдолу някъде - пиши ЛС на Стамбето да ти разясни как да свалиш ГНП-то и къде да гледаш за белезите...
Комплекта гарнитури на БОШ са 20лв и стотинки мисля
Дано да е лесен и малък теч.

Успех


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 04 Апр 2008, 10:41

Купи си гарнитуруте и инветираи малко нафта за да доидеш до петри4,ще ги сменим,обади си преди да тръгнеш,само да не съм на работа

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Ганчо » 04 Апр 2008, 11:47

А защо си слагал спирачна течност в резервоара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Апр 2008, 11:48

Това е най - интересният въпрос :)
Може би си прави алпин дизел :mhihi: 10л нафта + 0.5л. антифриз/спирачна течност :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 04 Апр 2008, 13:05

Wenzy написа:Това е най - интересният въпрос :)
Може би си прави алпин дизел :mhihi: 10л нафта + 0.5л. антифриз/спирачна течност :mhihi:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 04 Апр 2008, 16:27

сега ще ви разкажа за спирачната течност :arrow: колата си работеше както трябва докато не и сложих 50л.нафта от един камион,след като минах 30км.двигателя започна силно да тресе и да мени обороти :arrow: колата не можеше да върви :!: ходих вBMW четаха я с компютъра и ми казаха че няма проблем по електрониката и най-вероятно е горивото :arrow: ама аз не можех да повярвам че е от горивото имам форд фиеста и и слагам от същата нафта и няма проблем :arrow: сетих се обаче че веднъж и фиестата ми направи същия номер защото я карах на олио и тогава един дизелджия ми каза да и пусна да гори спирачна течност :arrow: невероятно но форда си заработи както трябва и след това вече не е имало проблем :arrow: та за това реших да го пробвам тоя номер и на BMW-то да ви кажа имаше ефект след сато почна да гори спирачната течност колата пастепенно започна да си работи нормално и след около 5минути колата вече си работеше както трябвя :arrow: като и закачих обаче горивопроводите и захапа от нафтата в резервоара работата пак си стана същата :arrow: тогава разбрах че от нафтата идва проблема :arrow: източих резервоара но най-интересното беше когато източих горивния филтър :arrow: от него се източи някаква червена гъста течност която имаше мирис на масло :arrow: казаха ми че е парафин ама и до сета незнам със сигурност :arrow: заредих си гориво от ШЕЛ и вече нямаше проблем с оборотите :D ама пък протече помпата :arrow: та това е историята на спирачната течно :bgflag: ст

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Апр 2008, 17:12

Еми да Алпин дизел е станала работата :mhihi: .... стига с шегите ;)
..... брат вече разбра как - сваляш колектора и отвърташ капака и плочката на ГНП-то и сменяш гарнитурите на всичките елементи/пластове на помпата - ако тече отдолу там вече е друга работа.
Успех ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 04 Апр 2008, 21:21

Wenzy написа:Еми да Алпин дизел е станала работата :mhihi: .... стига с шегите ;)
..... брат вече разбра как - сваляш колектора и отвърташ капака и плочката на ГНП-то и сменяш гарнитурите на всичките елементи/пластове на помпата - ако тече отдолу там вече е друга работа.
Успех ;)
как да я разбера каде тече :?: тя цялята е в нафта :bcry: мих я с водоструйката и като запаля и гледам не тече затварам капака правя едно кръгче :arrow: цялата в нафта :help: а що се онася до пластовете тя май като я гледам само 2 пласта има :arrow: между капака и плочката и между плочката и тялото ама гледам по снимките и че се разглобява и главата там откъдето излизат тръбичките за дюзите:?: а отдолу откаде може да тече :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 04 Апр 2008, 23:07

Колега само нема да се косиш ...щото е късно вече :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И аз си патих обаче от добавка радех. Значи нека колата да е студена, няма да я палиш, подсушаваш хубаво помпата и подаваш захранване на бушона на подкачващата помпа (незнам кой е при петицата) и гледаш от къде почва да сълзи! Първо си насочи вниманието към капака и плочката (пластовете дето си ги писал ) а после и към двете капачки от страни на помпата (лява и дясна, тази откъм двигателя е много шибана- огледалце ще ти трябва)...абе ако питаш мен сменявай всички възможни това са : на капака, на плочката, двете капачки, и на соленоида за прекратяване на нафтата. Казвам така защото мисля че тази гняс дето си я сипал е разяла всичката гума дето я има, при мене сега сълзи и от соленоида, защото когато трябваше не го погледнах, хубавото е че това е само на студена помпа, като загрее се оправя.
Сега то има и още няколко гумени гарнитури- нека иван каже колко на брой и дали са заминали всички.
Последно ако нямаш време, инструменти и познания, то намери някой да ти я оправи ;)
Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 04 Апр 2008, 23:11

Предпазителя за горивната помпа в багажника - 16 (крафт - нещо си - помпе)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 04 Апр 2008, 23:33

ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигне :arrow: без да гледам и да гадая откаде тече :D иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта :arrow: на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 04 Апр 2008, 23:46

ivan. написа:Купи си гарнитуруте и инветираи малко нафта за да доидеш до петри4,ще ги сменим,обади си преди да тръгнеш,само да не съм на работа
колега ти нали щеше да се обадиш като дойдеш :?: какво стана :?: хубаво щеше да е да дойда ама вече сам свалил смукателните колектори и разчитам да помагаш през форума :lol: пък ако успея дя я оправя ще доида до Петрич да почерпя :bchug: и да регулираме че и регулирането е голяма тънкост :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 05 Апр 2008, 18:37

kumo82 написа:ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигне :arrow: без да гледам и да гадая откаде тече :D иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта :arrow: на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа :?:


Номера по бош е 2 467 010 003 (за целият комплект гарнитури...даже в пликчето има и някои които не ти трябват).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 05 Апр 2008, 21:06

pit55 написа:
kumo82 написа:ами косих се ама файда няма ами май трябва да се хващам на работа и да сменя както казваш всички гарнитури до които може да се стигне :arrow: без да гледам и да гадая откаде тече :D иначе инструменти имам повече от сервиз а и помпи съм разглобявал ама такива с жило за газта :arrow: на тази ме притеснява електрониката обаче ще разчитам на дадените от Вас съвети и смело напред.утре ще ида до бош да питам за гарнитурите ама дали да запиша номера на ГНП-то или само номера на рамата ще свърши работа :?:


Номера по бош е 2 467 010 003 (за целият комплект гарнитури...даже в пликчето има и някои които не ти трябват).
благодаря колега днес ходих до бош обаче беше затворено ще запиша номера и в понеделник ще видим какво ще излезе :ok:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook