M50B20 S2
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
M50B20 S2
Преди 2 годинки докарана от Германия...доста върви за 150 коня яко ама яко упъва ...изключва на 6800рпм, сядам в друга 150 коня... не върви така..нещо по въпроса...Ако има чип как мога да разбера че има?? Чирпан - Плодовитово не на сегашния път а на стария..една бубина издумкала 235км/ч Какво става тогава..???
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: M50B20 S2
ми то си е така..М52 си едруга бира--и по вървене и по разход на гориво--не търси чипове--чисто и просто тоа матор много бега--две стоковици 320ки едната с М50 другата с м52-на 3 км разлика 250мBMWMHartge написа:Преди 2 годинки докарана от Германия...доста върви за 150 коня яко ама яко упъва ...изключва на 6800рпм, сядам в друга 150 коня... не върви така..нещо по въпроса...Ако има чип как мога да разбера че има?? Чирпан - Плодовитово не на сегашния път а на стария..една бубина издумкала 235км/ч Какво става тогава..???







- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
мотора не е М52 алуминиевия блок дето е на Е36, а е М50Б20 С2 по стария
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аха--ми пак е по добър естествено--искаш дакажеш с ванус ли щото моя гущер е без ванос и си е умрял конBMWMHartge написа:мотора не е М52 алуминиевия блок дето е на Е36, а е М50Б20 С2 по стария



- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
еми малко повече отколкото трябва ама може оборотомера и километража да те послъгва-да знаешBMWMHartge написа:да ванус е..трябва ли да изключва на 6800?


- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Аве що говорите глупости...М50В20 S2е моя мотор... Не е вАНУС... Електрониката е различна от на другите М50В20ки... Мойта е на Сименс с един такъв малък дебитомер...А последно като ходих при Никола и ми каза че ми е супер куца електрониката на мотора... Той ще каже защо аз съм по карането..
Иначе няма разлика във вървенето по принцип...Мойта дори е със шпер на 50% от Мка и дори си е тромава... Вдига верно повече набримчвал съм я на 225-230км/ч ама има и чип сменен изключва на 6500-6800оборота( не гледам много щото идва много адреналин )....Дори последно сток Е34ка М50В20 без вАНУС пак ме би на стар и права отсечка... Незнам сигурно е от скоростите...
Не се заблуждавайте с това S2 ... Нищо особенно не е освен няква лимитирана преходна серия между без и с вАНУС..Мотора М50В20 с вАНУС се казва с точното име M50B20 TU....Нататък вече М52В20 с алумина и М52В20 TU с двоен ванус... Последния е е.ати звяра много върви...

Не се заблуждавайте с това S2 ... Нищо особенно не е освен няква лимитирана преходна серия между без и с вАНУС..Мотора М50В20 с вАНУС се казва с точното име M50B20 TU....Нататък вече М52В20 с алумина и М52В20 TU с двоен ванус... Последния е е.ати звяра много върви...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
То дори в номера на мотора си го пише : моя примерно е 206S230317356... Първите цифри според мене 2000кубика, 6 цилиндъра, после модификация S2...Може и да греша...
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
he BMW M50 is an I6 piston engine. It was introduced in March 1989 to replace the BMW M20 and was replaced by the BMW M52 in 1994. Displacement ranges from 2.0 L to 3.2 L. It is a DOHC 24-valve engine. A Technical Update or M50TU version from 1992 introduced VANOS variable valve timing.
Да не съм голословен за М50...Утре ше ти снимам моя мотор да видиш дали има ванус гърбица или прежда в него...
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
И споко не карам БМВта от оня ден..Знам какво е ванус какво е без ванус...Тоя мотор се казва М50В20 TU! ( Виж го в горния ми пост кво значи TU- Technical Update )....Демек ванус...М50В20 S2 е моя мотор показах ти номера на мотора и другаде съм го гледал че е S2...Има и още малко разлики между моторите...Примерно ЕСЕ ...Това пък значи завишена компресия на мотора...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Всъщност чаки да ти пусна една статийка да си я изчетеш цялата...
VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing.
Single VANOS
VANOS is a combined hydraulic and mechanical camshaft control device managed by the car's DME engine management system. The VANOS system is based on a discrete adjustment mechanism that can modify the position of the intake camshaft versus the crankshaft. Double-VANOS adds continuous adjustability to the intake and outlet camshafts.
VANOS operates on the intake camshaft in accordance with engine speed and accelerator pedal position. At the lower end of the engine-speed scale, the intake valves are opened later, which improves idling quality and smoothness. At moderate engine speeds, the intake valves open much earlier, which boosts torque and permits exhaust gas re-circulation inside the combustion chambers, reducing fuel consumption and exhaust emissions. Finally, at high engine speeds, intake valve opening is once again delayed, so that full power can be developed.
VANOS significantly enhances emission management, increases output and torque, and offers better idling quality and fuel economy. The latest version of VANOS is double-VANOS, used in the new M3.
VANOS was first introduced in 1992 on the BMW M50tu engine used in the 5 Series.
Double VANOS
Later, BMW added "double" VANOS to its M52tu series of inline 6-cylinder engines, which changed the mechanism from fixed position operation to continuously variable, and added the same functionality to the exhaust camshaft, on a number of its cars. Double-VANOS (double-variable camshaft control) significantly improves torque and emissions since valve timing on both the intake and outlet camshafts is adjusted to the power required from the engine as a function of gas pedal position and engine speed. On most BMW engines that use single VANOS, the timing of the intake cam is only changed at two distinct rpm points, while on the double-VANOS system, the timing of the intake and exhaust cams is continuously variable through a range of ~40 crankshaft degrees for the intake, and 25 degrees for the exhaust. The advantage of double-VANOS is that the system controls the flow of hot exhaust gases into the intake manifold individually for all operating conditions. This is referred to as "internal" exhaust gas re-circulation, allowing very fine dosage of the amount of exhaust gas recycled.
Ако искаш мога и да я преведа...Ама мисля че ше се справиш и сам...
VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing.
Single VANOS
VANOS is a combined hydraulic and mechanical camshaft control device managed by the car's DME engine management system. The VANOS system is based on a discrete adjustment mechanism that can modify the position of the intake camshaft versus the crankshaft. Double-VANOS adds continuous adjustability to the intake and outlet camshafts.
VANOS operates on the intake camshaft in accordance with engine speed and accelerator pedal position. At the lower end of the engine-speed scale, the intake valves are opened later, which improves idling quality and smoothness. At moderate engine speeds, the intake valves open much earlier, which boosts torque and permits exhaust gas re-circulation inside the combustion chambers, reducing fuel consumption and exhaust emissions. Finally, at high engine speeds, intake valve opening is once again delayed, so that full power can be developed.
VANOS significantly enhances emission management, increases output and torque, and offers better idling quality and fuel economy. The latest version of VANOS is double-VANOS, used in the new M3.
VANOS was first introduced in 1992 on the BMW M50tu engine used in the 5 Series.
Double VANOS
Later, BMW added "double" VANOS to its M52tu series of inline 6-cylinder engines, which changed the mechanism from fixed position operation to continuously variable, and added the same functionality to the exhaust camshaft, on a number of its cars. Double-VANOS (double-variable camshaft control) significantly improves torque and emissions since valve timing on both the intake and outlet camshafts is adjusted to the power required from the engine as a function of gas pedal position and engine speed. On most BMW engines that use single VANOS, the timing of the intake cam is only changed at two distinct rpm points, while on the double-VANOS system, the timing of the intake and exhaust cams is continuously variable through a range of ~40 crankshaft degrees for the intake, and 25 degrees for the exhaust. The advantage of double-VANOS is that the system controls the flow of hot exhaust gases into the intake manifold individually for all operating conditions. This is referred to as "internal" exhaust gas re-circulation, allowing very fine dosage of the amount of exhaust gas recycled.
Ако искаш мога и да я преведа...Ама мисля че ше се справиш и сам...
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани