Здрасти банда

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Chakal
Аватар

Здрасти банда

Мнение от Chakal » 15 Мар 2004, 13:37

в най скоро време ми се очертава покупка на Е34 93-94г.
от доста време си мечтая за такъв автомобил , бихте ли ми дали някакъв съвет защото много се колебая м-у 520i и 525 TDS
но везните клонят доста към TDS-a кажете ми , че не бъркам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 15 Мар 2004, 14:07

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7134

Нямам думи да опиша красотата на този автомобил, едва ли ще съжеляваш ако го закупиш!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Re: Здрасти банда

Мнение от Vasilen » 15 Мар 2004, 15:39

Chakal написа:в най скоро време ми се очертава покупка на Е34 93-94г.
от доста време си мечтая за такъв автомобил , бихте ли ми дали някакъв съвет защото много се колебая м-у 520i и 525 TDS
но везните клонят доста към TDS-a кажете ми , че не бъркам.

Аз съм пристрастен, но ако искаш икономична кола то ти трябва TDS-а иначе 520 с един вал е доста мудна, с двата вала е доста по добре но и харчи повече.
Въпрос на приоритети!
Във всички случаи Enjoy!
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 15 Мар 2004, 16:11

Аз съм за 520 v24 обаче. 525 също е много добро. Но все пак е дизел а до колкото съм чувал БМВ имали проблеми с главите на дизелите.
Колкото до икономията - слагаш метан и нямаш проблем. Тои се слага и на дизел и на Бензин. при бензина обаче икономията е много по-голяма ;)

Което и да вземеш няма да сгрешиш

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Мар 2004, 16:16

Тва за едноваловия и за двувалката не е ного сигурно особено ако втория вариант е с ванус да не говорим с двоен.Аз карам е36м52в20 верно е по лека от е34ката ама аконе я пържиш което е забранено за нашата марка :lol: разхода е направо смешен:10л/100км като съм го мерил с доливане казвам го шото ше има нападки за разхода ама ако искате вярвайте 8) .

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 15 Мар 2004, 17:58

krika написа:Тва за едноваловия и за двувалката не е ного сигурно особено ако втория вариант е с ванус да не говорим с двоен.Аз карам е36м52в20 верно е по лека от е34ката ама аконе я пържиш което е забранено за нашата марка :lol: разхода е направо смешен:10л/100км като съм го мерил с доливане казвам го шото ше има нападки за разхода ама ако искате вярвайте 8) .

смешен:10л/100км
e това ако е смешно :wink: колега повечето коли се движат около 8 градско а най икономичните слизат до 5-6 градско :wink: за двигатели като тези на BMW си е нормално, даже добре! При мен с доста газ съм около 13 но ако карам нормално до 2500 оборота може и аз да стигна твойте висоти :lol: 10л/100км
[/quote]
May the BMW force be with you!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 15 Мар 2004, 20:13

Legba написа:слагаш метан и нямаш проблем. Т

еми много добре ама 4овека си тръгва към моренцето и оппп каде да заредя??? :roll: ако от мене зависи аз 6е си я оставя на бенц. или на дизел 6тото за метана не навсякъде има а с газово при тея цени едва ли 6е спе4ели6 много...а пък и е по бавна :evil:
Изображение
8.32

Chakal
Аватар

Мнение от Chakal » 15 Мар 2004, 21:34

10X to all за инфото , но не ме плаши , че дизелите пукат (кривят) глави .Имал съм 4 дизела - не баварци де :) , и съм свикнал да пазя .

:D

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Мар 2004, 22:01

Ако ми покажеш м50-52в20 който да харчат 5-6л градско ше ти стисна ръката аз поне не съм чувал за такива а май и хората от BMW AG незнаят :wink: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 16 Мар 2004, 0:47

PIONEER написа:
Legba написа:слагаш метан и нямаш проблем. Т

еми много добре ама 4овека си тръгва към моренцето и оппп каде да заредя??? :roll: ако от мене зависи аз 6е си я оставя на бенц. или на дизел 6тото за метана не навсякъде има а с газово при тея цени едва ли 6е спе4ели6 много...а пък и е по бавна :evil:

В София има вече 3 метан-станции. Има една в Пловдив и една в Клокотница. Скоро ще има една във Варна и една в Русе.
Пък и аз да мина 300-400 км с 9-12 лева пък после може и на бензин ;)
Ако става дума за икономия разбирасе. Иначе просто бенз и тва е :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 16 Мар 2004, 8:33

еми да така е ама като гледам много хора харесват пове4е южното 4ерноморие,а доколкото знам в бургас такова гориво няма...даже съм сигурен щото съм от бургас и и се интересувам от такива работи.
:wink:
а това дето 4увам 4е разхода пада на половина???пъргавостта на колата намяла ли както на газ???
Изображение
8.32

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 16 Мар 2004, 18:19

krika написа:Ако ми покажеш м50-52в20 който да харчат 5-6л градско ше ти стисна ръката аз поне не съм чувал за такива а май и хората от BMW AG незнаят :wink: .

Май не съм се изразил правилно :wink: 10/100 л е нормално а не е смешно!Други коли визирам че харчат по 5-6 л, но с друга емблема :lol:
May the BMW force be with you!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 16 Мар 2004, 22:33

Тука се изповядва 100%БМВ фанатизъм :twisted: мани ги тия други марки :wink: .

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 17 Мар 2004, 10:45

krika написа:Тука се изповядва 100%БМВ фанатизъм :twisted: мани ги тия други марки :wink: .

Едваааааааам ме убеди :D :D :D
:bowdown: BMW :bowdown:
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 18 Мар 2004, 10:41

Legba написа: до колкото съм чувал БМВ имали проблеми с главите на дизелите.

"Проблем" с главите имат както дизелите така и бензиновите,само че като превърти водната помпа а това е едно от слабите места на БМВ.Някой собственици си мислят че като е БМВ макар и дизел трябва да върви нон-стоп с 200км.Представете си кара си човечеца с 160 и водната помпа свършва курса,да ама кой ти гледа температурата а пък и да гледа май докато спре главата е вече цепната.Проблема не е с колите а със собствениците им.Приятелски съвет като си купиш дизел вземи му смени водната помпа ама с оригинална по-възможност.Не е задължително а препоръчително.Нали знаете поговорката-НЕ ПИТАИ СТАРИЛО А ПАТИЛО.По отношение на разхода всичко е в плюс на TDS_a.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook