Окуражаване за покупка на 525TDS E34
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Окуражаване за покупка на 525TDS E34
Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат
.Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година стоеше в автокъщата една 725TDS ,защото беше с пукната глава
Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително


Последна промяна TDS_PoweR на 30 Авг 2007, 10:40, променена общо 1 път
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
недей си купува дизел БМВ ще патиш освен това нафтата е близо 1.90 и при разход 12/100 градско не виждам смисъл просто а пукната глава е=на над 1500лв разходи тва за 524тд ти говоря и като сметнеш съвсем се стопи икономията
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Мой колега от когото взех моята 520-ка дълго време търси тдс,и до 9000лв даваше и из половин БГ пътува да гледа прехвалени коли и пак не намери ЧИТАВА! Съвет и от мен вземай бензинка и си свиркай. На тези години и километри читаво БМВ тдс Е34 е по-скоро изключение отколкото правило.
- vectra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
TDS_PoweR написа:Ми нямам нищо против бензиновите,но разликата в разхода им не е ли двойна ? ТДС-са гори от 7-12/13 , а 520-ката между 12-20 литра.Поправете ме ако греша,но това ми се струва доста разлика...
аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Re: Окуражаване за покупка на 525TDS E34
[quote="TDS_PoweR"]Здр. на всички ! На прага съм пред купуване на въпросната кола,но ме притеснява единствено и най-много този слух (надявам се е само слух) за дизеловите БМВ-та ,който съм сигурен ,че ви е познат
.Става въпрос за прословутото пукане на глави.Та,това е най-мечтатана кола за мен и искам да си вложа трудно събраните пари в БМВ.Но бензинов не мога да си позволя,не за купуване,а за подджърка - най-вече от към разход.За това твърдо съм се насочил към дизелите и по-специално 524TDS/525TDS,но ме е страх от тези глави,защото гледах около година стоеше в автокъщата една 725TDS ,защото беше с пукната глава
Та какво ще ме посъветвате ? Изчетох много по темата с дизелите ,но все не мога да събера смелост .......кажете има ли някакъв начин да разбера дали дадена кола е "сполучлива" или всичко опира до късмет ? Вашата дума ще е решаваща за мен ! Благодаря предварително[/quoteк
Колега аз направих грешката да си взема тдс Е39... добре, че я продадох, сега карам 2ка бензин, тоя тдс много ще пуши и ще те е яд да му дадеш газ


Колега аз направих грешката да си взема тдс Е39... добре, че я продадох, сега карам 2ка бензин, тоя тдс много ще пуши и ще те е яд да му дадеш газ
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба.
Колега,извинявай ама на пета серия и от горе на всичко touring ,двигател ,който е слаб и за трета-какво означава стегната возия,особено по баир с 5 пътника и багаж.А ,ако пуснеш и климатик...
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба.

аз на скоро взех 518и touring ...супер доволен съм от колата, а на газ ми харчи средно 13...сметни си го като пари...колата е супер добра, стегната возия, перфектен мотор, отделно без никаква забележка по интериора...намират се много добри и то на доооста приемливи цени!успех
Колега,извинявай ама на пета серия и от горе на всичко touring ,двигател ,който е слаб и за трета-какво означава стегната возия,особено по баир с 5 пътника и багаж.А ,ако пуснеш и климатик...
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.
zvetiko написа:Значи според вас точно BMW ще направи най-големият боклук от дизеловите двигатели и отгоре на всичко ония идиоти от ОПЕЛ ще го харесат и ще го сложат на автомобилите си.
По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.Мойта вече и навъртях 20-на хиляди за половин година, на 310 000 и върви перфектно ,без никакъв проблем.Докато я карам,задминавам разни 520i ,които почват да пригасват когато си пуснат климатика или спират изобщо ,когато им гръмне газовата уредба.


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
днеска един тука уеше кат вълк
кипна му фасулчето---опять ТДС 93год иначе лъскач ама ......отиде..казах му само че болката ще е голяма
пък вие си ги хвалете ТДС сите...вече 1500км чакам мойто М50да гръмне на газ ама неще
не се заяждайте с бензиновите щото са по здрави ---










- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ще гръмне-само въпрос на време е.
И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.
Дано да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора










- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Поне според мен за да бъде едно BMW истинско ,долната граница на кубатурата му е 2500-без значение бензин или дизел.[/quote]


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///Vasko написа:zvetiko написа:По-принцип ,дизеловите двигатели винаги са били по-дълговечни от бензиновите и едва ли точно BMW ще направи изключение.
Приятел нищо лично ,но си доста заблуден
по тематане го купувай тоя дизел
Сега остава и да се обосновеш.

Дизеловите двигатели достигат максималната си мощност при почти два пъти по-малки обороти от бензиновите.При едни и същи километри един бензинов двигател е направил почти два пъти повече обороти от един дизелов и се е износил два пъти повече.Дизеловите двигатели притежават по-висок к.п.д. и от там по-голяма икономичност.Пазарният дял в момента на дизеловите автомобили в средният и над средният клас е 70% ,срещу скромните 30 за бензиновите.
Така ,че приятел имаш думата.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
няма да гръмне бъди сигурен а и дебитомера е доста по евтин от главатаzvetiko написа:Ще гръмне-само въпрос на време е.![]()
![]()
И от собствен опит знам-колкото по-късно,толкова по-лошо гърми.
![]()
![]()
Дано да няма и пламъци и бързо да успееш да си събереш частите на дебитомера и парчетата от колектора
![]()
![]()


49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани