Проблем със загряване ... Помогнете

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

Проблем със загряване ... Помогнете

Мнение от mafffff » 16 Май 2007, 19:19

Здравейте приятели и колеги днес ми се наложи да патувам до София(От градана тепетата съм) та нататъка си джиткам без ядове влизам в София около 9 часа сутринта и захапвам яките задръствания и температурата на антифриза започна да скача лудо ... без проблеми си подминава второто деление след вертикалната стрелка за 90 градуса ... Ок както и да е започнах да мисля че е от горещината и задръстването но на връщане от София на магистралата както си стоеше стрелката в нормалните граници пак започна да да покачва температурата и ми направи впечатление че като спра климатика и оставя вентилатора, температурата не пада а в момента в който спра и вентилатора и тя веднага се сваля с малко....след около 20 километра температурата пак се стабилизира и така беше до Пловдив .. В момента в който влязох в града и пак стрелката застана на следващото деление след вертикалната и така до нас ... чак пред нас изчках на празех ход да се нормализира и тогава спрях колата ... Колата е М50Б20 Е34 .... помагайте че започнх да се шашкам яко какво може да и е .... Благодаря ви предварително ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ре

Мнение от krasi_bmw » 16 Май 2007, 19:34

аз имах този проблем преди и се оказа боклук между двата радиатора .беше се замазало с кал и др. ако не те марзи в тази жега свали си водния радиатор и ще видиш м-у ламелите за кво иде реч.това пречи на въздуха да охлажда а и радиатора на климата отделя много топлина и се получава прегряване .ОСВЕМ ако не ти прави мизерии термостата или нещо друго ....дано да е тва .ААААААААне не измивай радиатора с водоструйка че се мачка ,само с вода отзад напред с маккуч , и пиши кво е станало че идват жеги :lol:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 16 Май 2007, 21:25

ами провери си и виското :?: :?: да не би да имаш въздух в системата или да иска доливка на антифриз....аз оня ден щях да изтърва Астролета така карам си в града и кат гледам :shock: 100градуса бах маааму пък то 2 кила антифриз долях.Ужас -щях да си прееба работното магаре Астрата :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Май 2007, 22:38

аз тея дни ки панаири имам с тва загряванее :roll:
о6те малко остана да свалям главата пак да и сменям гарнитурата
мислех 4е надува и сам я изкривил пак 4е малко я прегрях
сложих една киселина да 4истя радиатора те карто се отделиха едни 6упли и кат се нахакаха в тръби4ките на радиатора и пълен спек хвърлих го не ми се занимава6е да го 4истя
4е имам друг от 524тд 4е него сложих
а маи се оказа 4е не съ го обезвъздушил както трябва
а тоа м30 бил голям панаяир тва обезвъздушаване
та накрая се опраи без поражения
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 16 Май 2007, 22:40

никъв панаир не е :!: М50 се обезвъздушава много потрудно...ясно ли ти е :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 16 Май 2007, 22:52

не не не течност си има достатъчно ...а по тоя повод да попитам никъде не виждам приливник за течност и винаги течността ми е на 4-5 см надолу от капачката ... аз си доливам и след 2-3 дена пак си е до там и не пада по надолу а радиатора не тече от никъде .... преди малко разджътках колата из града мамицата му закожа си на 90 градуса и не помръдна нагоре ............нещо се базика тая кола с мен ама ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 16 Май 2007, 23:03

въздух в системата е според мен и аз бях така миналата седмица ебаваше ме яко ама и разказах играта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 17 Май 2007, 8:41

Колега,както писа bmwfena, провери си воското. Много вероятно е от там да ти идва проблема. Има доста писано по тези въпроси как се проверява дали е здраво. :idea:
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 17 Май 2007, 14:20

А как става обезвъздушаването на системата ?? доколкото знам си е бая играчка ....

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 17 Май 2007, 15:28

ако не е обезвъздушена постоянно ще ти загрява..не е там проблема изкам да ми кажеш за виското...как е то и сутрин като идеш до колата не я пали и развърти капачката на антифриза ако има черно масло полепнало по нея .................. :(
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 11.03.2007
Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa

Мнение от danislav_qmghp » 17 Май 2007, 16:20

как се проверява виското??? и как се обезвъзду6ава системата :help: :uups: :roll: :?:
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от pain » 17 Май 2007, 17:16

Братле,същите ядове имах миналата година....смених виското-нищо,нова капачка и обезвъздошаване-пак нищо и накрая подкарах радиаторите-яко чистене/кви боклуци наизлязаха,не си е за разправяне/нов термостат и цялата работа заспа......от тогава като загрее в тоя трафик стига 1мм преди средата!!!Бе-сичко на куп и ще е ок!!!
Hack The World

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от pain » 17 Май 2007, 17:25

Ми за виското-кат е загряла отваряш капака и и даваш гас душманската-ако е ок,шума от перката е уникален :twisted: и възд. струя трябва да те издуха/ако се върти бавно и не си променя оборотите значително....сменяш виско/.А за обезвъздушаването-има едно като глава на болт-до капачката за антифриза-на радиатора-но там по добре на сервиз...щот не става лесно!!!
Hack The World

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 17 Май 2007, 22:29

колегата е прав тва обезвъздушаване е голям проблем-не можешго направи ама мисля че не е от там.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Мнение от texudo » 18 Май 2007, 16:10

абе що шашкате човека обезвъздушаването на М50 изобщо не е толкова трудно работа е за 5 мин. и е най-добре от него да почне.
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook