Само до знаещите

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Само до знаещите

Мнение от slavianko » 27 Окт 2006, 19:17

Имам един много странен проблем и се надявам да го разрешим тук.
Колата ми е Е34 М50 В25. От няколко дена ми тресе тая кола със скорост около 60км та викам да погледна от какво е и....
Оказа се че имам някакви странни интервенции по кардана. Обадих се на предният собственик и какво научих:
Оказва се че колата ми преди е била автоматик. Но понеже кутията се понаакала малко и той решил че я сменил с ръчна. Така ама не намерил от 525 ами взел от 520 че била съшата. обаче захващането към кърдана не ставало. Наложило се да го режат заварят и какво още не знам. Каза че го били балансирали и тн. Но да ви кажа мен тая франкенщайнщина хич не ми харесва.
Та въпросът ми е. Идентична ли е кутията на 520-ката с мойто 525 или... Не знам сега какво трябва да направя. Да сменя кърдана само или трябва и кутията сущо. В крайна сметка еднакви ли са кутиите или има разлика това е въросът ми
Във вас ми е надеждата :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

к

Мнение от ian190 » 27 Окт 2006, 19:20

коя кутия авт. или ръчната.
автоматичната е същата само управлението е различно.
за ръчната ако е била същата що ще го променят захващането?
и на мене ми се чини да е същата.
а къде ти тресе?отпред,отзад,по средата, скоростите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: к

Мнение от slavianko » 27 Окт 2006, 19:26

ian190 написа:коя кутия авт. или ръчната.
автоматичната е същата само управлението е различно.
за ръчната ако е била същата що ще го променят захващането?
и на мене ми се чини да е същата.
а къде ти тресе?отпред,отзад,по средата, скоростите?
За ръчната имам в предвид. Щото сега съм със сменената ръчна.
Тресе ми някъде по средата. Не е много но ме притеснява все пак. Искам да знам дали са еднакви и ако. Да сменям ш-ят кърдан и да си карам спокоино.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

a

Мнение от ian190 » 27 Окт 2006, 19:59

oбикновено тресе или от висящият лагер и тампони?
ако е от кардана ще ти тресе на всякаква скорост
или е балансиран или не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: a

Мнение от slavianko » 27 Окт 2006, 20:10

ian190 написа:oбикновено тресе или от висящият лагер и тампони?
ако е от кардана ще ти тресе на всякаква скорост
или е балансиран или не
Съгласен съм с теб обаче аз твърдо съм решил да си направя нещата както трябва. Ти би ли карал с рязън заварян и не знам още какво, кърдан. искам да си е сток и тогава ще си сменя тампони и лагери ако има нужда. Но първо искам да знам какъв да търся
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 27 Окт 2006, 20:14

ама и тея които са го правили са били едни ъкъли...
попринцип има места където го правят това заваряване с то4ност до микрометри... там заваряват рамената на разтяга6тите се кранове,а както си4ки знаем та влизат едно в друго с доста голяма то4ност... преди време понеже аз сменях диференциал и се оказа разли4но захва6тането и ми го предложиха това но намерих друго ре6ение...
вместо да режа и да съединявам просто разглобих дифа и изкарах фланеца на които се хва6та кардана... 6тото на 520-ката е с 4 болта а на 525-цата е с 6 мисля 4е.. и те само отвън са разли4ни вътре е едно и съ6то и ги размених и си стана кардана.. та така е трябвало да го направи и тои и да сложи кардан за 525 просто да го нагоди на дифа... та понатам ако така те дразни направи го по този на4ин и проблеми няма да има,си4ко си е като фабри4но...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: .

Мнение от slavianko » 27 Окт 2006, 20:24

DEO написа:ама и тея които са го правили са били едни ъкъли...
попринцип има места където го правят това заваряване с то4ност до микрометри... там заваряват рамената на разтяга6тите се кранове,а както си4ки знаем та влизат едно в друго с доста голяма то4ност... преди време понеже аз сменях диференциал и се оказа разли4но захва6тането и ми го предложиха това но намерих друго ре6ение...
вместо да режа и да съединявам просто разглобих дифа и изкарах фланеца на които се хва6та кардана... 6тото на 520-ката е с 4 болта а на 525-цата е с 6 мисля 4е.. и те само отвън са разли4ни вътре е едно и съ6то и ги размених и си стана кардана.. та така е трябвало да го направи и тои и да сложи кардан за 525 просто да го нагоди на дифа... та понатам ако така те дразни направи го по този на4ин и проблеми няма да има,си4ко си е като фабри4но...
:roll: Аз мислех че захващането към кутията е различно не знаех че е от към дифа. В такъв случай ако взема кърдан от 525 трябва да пасне на кутията от 520-ка така ли?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 27 Окт 2006, 20:31

не то има разлика и там.. просто 6те вземе6 кардан от 520-ка и го слага6 на кутията и тои си пасва.. но няма да ти пасне на дифа 6тото този кардан завър6ва с 4 дъпки а на дифа ти има6 за 6... и сменя6 там то4но това.. отвърта се там една гаика(много яко е затегната) изважда се фланеца с 6 дупки и слага6 такъв с 4 от диф за 520-ка и така си пасва кардана и от двете страни...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 27 Окт 2006, 20:34

при мен напрвавих не6то подобно само 4е аз съм с 520-ка и понеже сложих диф от 525 и тои бе6е с фланец с 6 дупки,размених фланеца и сложих такъв с 4 от миналия ми диф и си4ко си пасна...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: .

Мнение от slavianko » 27 Окт 2006, 20:40

DEO написа:при мен напрвавих не6то подобно само 4е аз съм с 520-ка и понеже сложих диф от 525 и тои бе6е с фланец с 6 дупки,размених фланеца и сложих такъв с 4 от миналия ми диф и си4ко си пасна...
Е да но при мен кърдана вече е оакан и ще се наложи да сменя целият кърдан май. Ако обаче кутиите са еднакви щото не ми стана ясно още дали е така.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Окт 2006, 20:41

Предавателните кутии на 2 и 2,5 литра са различни :!:

Цялото силово предаване е различно,кардан,каре на кардана към деференцияла (при 2,5 литра) ,деференциял и захващането му към купето,полуоси :idea:

От 2,5 литра нагоре са с това силово предаване а 518,520 и 525 ТДС са друго нещо :idea:

Търси кардан от 2 литра и действай по на ДЕО идеята :yes:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 28 Окт 2006, 0:07

Скоростните кут. на 520 и 525 с М50 мотори са еднакви! Трябва ти само кардан от 520 не-автоматик! УСПЕХ!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Окт 2006, 10:34

еднакви са със сигурност
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Окт 2006, 14:45

Fakiro написа:Скоростните кут. на 520 и 525 с М50 мотори са еднакви! Трябва ти само кардан от 520 не-автоматик! УСПЕХ!
А тогава в моят случай не е ли по добре да си взема кърдан от 525 и тъкмо ще ми пасне и към дифа. Щото нали от там е дошъл проблема. Сложили са кутия и кърдан от 520 и когато той не е паснал към дифа са решили да го заварят и да го нагаждат. Извинявам се за тъпите въпроси но искам да съм сигурен преди да почна да давам пари и да правя ремонти.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 28 Окт 2006, 16:53

немога да кажа дали са съ6тите 6тото аз го правех тва от 525-ца автоматик... незнам как е при ръ4ните дали са еднакви с 520-ката...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook