Само до знаещите
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Само до знаещите
Имам един много странен проблем и се надявам да го разрешим тук.
Колата ми е Е34 М50 В25. От няколко дена ми тресе тая кола със скорост около 60км та викам да погледна от какво е и....
Оказа се че имам някакви странни интервенции по кардана. Обадих се на предният собственик и какво научих:
Оказва се че колата ми преди е била автоматик. Но понеже кутията се понаакала малко и той решил че я сменил с ръчна. Така ама не намерил от 525 ами взел от 520 че била съшата. обаче захващането към кърдана не ставало. Наложило се да го режат заварят и какво още не знам. Каза че го били балансирали и тн. Но да ви кажа мен тая франкенщайнщина хич не ми харесва.
Та въпросът ми е. Идентична ли е кутията на 520-ката с мойто 525 или... Не знам сега какво трябва да направя. Да сменя кърдана само или трябва и кутията сущо. В крайна сметка еднакви ли са кутиите или има разлика това е въросът ми
Във вас ми е надеждата
Колата ми е Е34 М50 В25. От няколко дена ми тресе тая кола със скорост около 60км та викам да погледна от какво е и....
Оказа се че имам някакви странни интервенции по кардана. Обадих се на предният собственик и какво научих:
Оказва се че колата ми преди е била автоматик. Но понеже кутията се понаакала малко и той решил че я сменил с ръчна. Така ама не намерил от 525 ами взел от 520 че била съшата. обаче захващането към кърдана не ставало. Наложило се да го режат заварят и какво още не знам. Каза че го били балансирали и тн. Но да ви кажа мен тая франкенщайнщина хич не ми харесва.
Та въпросът ми е. Идентична ли е кутията на 520-ката с мойто 525 или... Не знам сега какво трябва да направя. Да сменя кърдана само или трябва и кутията сущо. В крайна сметка еднакви ли са кутиите или има разлика това е въросът ми
Във вас ми е надеждата

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
к
коя кутия авт. или ръчната.
автоматичната е същата само управлението е различно.
за ръчната ако е била същата що ще го променят захващането?
и на мене ми се чини да е същата.
а къде ти тресе?отпред,отзад,по средата, скоростите?
автоматичната е същата само управлението е различно.
за ръчната ако е била същата що ще го променят захващането?
и на мене ми се чини да е същата.
а къде ти тресе?отпред,отзад,по средата, скоростите?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: к
За ръчната имам в предвид. Щото сега съм със сменената ръчна.ian190 написа:коя кутия авт. или ръчната.
автоматичната е същата само управлението е различно.
за ръчната ако е била същата що ще го променят захващането?
и на мене ми се чини да е същата.
а къде ти тресе?отпред,отзад,по средата, скоростите?
Тресе ми някъде по средата. Не е много но ме притеснява все пак. Искам да знам дали са еднакви и ако. Да сменям ш-ят кърдан и да си карам спокоино.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
a
oбикновено тресе или от висящият лагер и тампони?
ако е от кардана ще ти тресе на всякаква скорост
или е балансиран или не
ако е от кардана ще ти тресе на всякаква скорост
или е балансиран или не
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: a
Съгласен съм с теб обаче аз твърдо съм решил да си направя нещата както трябва. Ти би ли карал с рязън заварян и не знам още какво, кърдан. искам да си е сток и тогава ще си сменя тампони и лагери ако има нужда. Но първо искам да знам какъв да търсяian190 написа:oбикновено тресе или от висящият лагер и тампони?
ако е от кардана ще ти тресе на всякаква скорост
или е балансиран или не
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
.
ама и тея които са го правили са били едни ъкъли...
попринцип има места където го правят това заваряване с то4ност до микрометри... там заваряват рамената на разтяга6тите се кранове,а както си4ки знаем та влизат едно в друго с доста голяма то4ност... преди време понеже аз сменях диференциал и се оказа разли4но захва6тането и ми го предложиха това но намерих друго ре6ение...
вместо да режа и да съединявам просто разглобих дифа и изкарах фланеца на които се хва6та кардана... 6тото на 520-ката е с 4 болта а на 525-цата е с 6 мисля 4е.. и те само отвън са разли4ни вътре е едно и съ6то и ги размених и си стана кардана.. та така е трябвало да го направи и тои и да сложи кардан за 525 просто да го нагоди на дифа... та понатам ако така те дразни направи го по този на4ин и проблеми няма да има,си4ко си е като фабри4но...
попринцип има места където го правят това заваряване с то4ност до микрометри... там заваряват рамената на разтяга6тите се кранове,а както си4ки знаем та влизат едно в друго с доста голяма то4ност... преди време понеже аз сменях диференциал и се оказа разли4но захва6тането и ми го предложиха това но намерих друго ре6ение...
вместо да режа и да съединявам просто разглобих дифа и изкарах фланеца на които се хва6та кардана... 6тото на 520-ката е с 4 болта а на 525-цата е с 6 мисля 4е.. и те само отвън са разли4ни вътре е едно и съ6то и ги размених и си стана кардана.. та така е трябвало да го направи и тои и да сложи кардан за 525 просто да го нагоди на дифа... та понатам ако така те дразни направи го по този на4ин и проблеми няма да има,си4ко си е като фабри4но...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: .
DEO написа:ама и тея които са го правили са били едни ъкъли...
попринцип има места където го правят това заваряване с то4ност до микрометри... там заваряват рамената на разтяга6тите се кранове,а както си4ки знаем та влизат едно в друго с доста голяма то4ност... преди време понеже аз сменях диференциал и се оказа разли4но захва6тането и ми го предложиха това но намерих друго ре6ение...
вместо да режа и да съединявам просто разглобих дифа и изкарах фланеца на които се хва6та кардана... 6тото на 520-ката е с 4 болта а на 525-цата е с 6 мисля 4е.. и те само отвън са разли4ни вътре е едно и съ6то и ги размених и си стана кардана.. та така е трябвало да го направи и тои и да сложи кардан за 525 просто да го нагоди на дифа... та понатам ако така те дразни направи го по този на4ин и проблеми няма да има,си4ко си е като фабри4но...

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
.
не то има разлика и там.. просто 6те вземе6 кардан от 520-ка и го слага6 на кутията и тои си пасва.. но няма да ти пасне на дифа 6тото този кардан завър6ва с 4 дъпки а на дифа ти има6 за 6... и сменя6 там то4но това.. отвърта се там една гаика(много яко е затегната) изважда се фланеца с 6 дупки и слага6 такъв с 4 от диф за 520-ка и така си пасва кардана и от двете страни...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
.
при мен напрвавих не6то подобно само 4е аз съм с 520-ка и понеже сложих диф от 525 и тои бе6е с фланец с 6 дупки,размених фланеца и сложих такъв с 4 от миналия ми диф и си4ко си пасна...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: .
Е да но при мен кърдана вече е оакан и ще се наложи да сменя целият кърдан май. Ако обаче кутиите са еднакви щото не ми стана ясно още дали е така.DEO написа:при мен напрвавих не6то подобно само 4е аз съм с 520-ка и понеже сложих диф от 525 и тои бе6е с фланец с 6 дупки,размених фланеца и сложих такъв с 4 от миналия ми диф и си4ко си пасна...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Предавателните кутии на 2 и 2,5 литра са различни
Цялото силово предаване е различно,кардан,каре на кардана към деференцияла (при 2,5 литра) ,деференциял и захващането му към купето,полуоси
От 2,5 литра нагоре са с това силово предаване а 518,520 и 525 ТДС са друго нещо
Търси кардан от 2 литра и действай по на ДЕО идеята
Георги Пенчев

Цялото силово предаване е различно,кардан,каре на кардана към деференцияла (при 2,5 литра) ,деференциял и захващането му към купето,полуоси

От 2,5 литра нагоре са с това силово предаване а 518,520 и 525 ТДС са друго нещо

Търси кардан от 2 литра и действай по на ДЕО идеята

Георги Пенчев
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Скоростните кут. на 520 и 525 с М50 мотори са еднакви! Трябва ти само кардан от 520 не-автоматик! УСПЕХ!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
А тогава в моят случай не е ли по добре да си взема кърдан от 525 и тъкмо ще ми пасне и към дифа. Щото нали от там е дошъл проблема. Сложили са кутия и кърдан от 520 и когато той не е паснал към дифа са решили да го заварят и да го нагаждат. Извинявам се за тъпите въпроси но искам да съм сигурен преди да почна да давам пари и да правя ремонти.Fakiro написа:Скоростните кут. на 520 и 525 с М50 мотори са еднакви! Трябва ти само кардан от 520 не-автоматик! УСПЕХ!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
.
немога да кажа дали са съ6тите 6тото аз го правех тва от 525-ца автоматик... незнам как е при ръ4ните дали са еднакви с 520-ката...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани