изгорели клапани-защо?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
изгорели клапани-защо?
разреших един проблем
преди време ми изгоряха клапаните изпускателните само един а другите с нагар доста.
сменихме ги,оправихме колата но въпроса беше защо.
говорих с том на морето и му споменах
причината е в бензиновата помпа.
просто не е давала достатъчното количество и се е получавала бедна горивна смес и от там горене без охлаждане.
и като я покарах 30 минути със 190 на 5500об/мин и умря.
сега смених и бензиновата помпа която също ме остави и което показва че наистина не е била в ред.
е това е
преди време ми изгоряха клапаните изпускателните само един а другите с нагар доста.
сменихме ги,оправихме колата но въпроса беше защо.
говорих с том на морето и му споменах
причината е в бензиновата помпа.
просто не е давала достатъчното количество и се е получавала бедна горивна смес и от там горене без охлаждане.
и като я покарах 30 минути със 190 на 5500об/мин и умря.
сега смених и бензиновата помпа която също ме остави и което показва че наистина не е била в ред.
е това е

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
радваме се, че сподели с нас 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Ами явно който може си го може или да го перефразираме "който знае си го знае"




Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Това с не достатачното гориво нещо не ми се вързва. По скоро ако караш на Газ по има вероятност макар и на Газ, БМВ не прегарят клапани. По ми се струва , че са на много километри и им е дошло времето.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
бедна смес -> висока темп на изгорелите газове- проблема на атмосферките с чипове, примерно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здарве да е
Според мен проблемът ти е на друго место.Клапаните не прогарят от липса на гориво.Въпросът е комплексен.
На първо место нормалното е износване, с изминаването да доста работни часове, при постоянна работа и високи температури.
Друга причина е неправилна/неподходяща хлабина на клапаните, /износване на гърбици, омекване на пружини и др./
Неправилна работа на мотора/изрязване ха ограничителните характеристики на мотора/
Липса на въздух/забит смукателен филтър-липса на надув от турбо компресор-принципно пиша/
Работа на мотора на по високи температури/въвъ високите обороти, неподходяш термостат за климатичните условия, забита охлаждаща система, недостатъчна циркулация ан водната помпа/
Забиване на изпускателната система/катализатори, ауспуси, и проблеми в системата за рециркулация на изгорелите газове.
Износване на седлото ще допринесе за постоянен поток на изгорели газове и нагряване на клапаните.
И не на последно место натрупване на нагар по клапаните което създава не добро затваряне, и наличие на гориво по клапана/карбон/
ЗА това при доста мотори се слагат тъка наречените търномати, и ротокапи които завъртат клапана при всяко негово движение надолу нагоре,/ една малка врътка/
И не на последно место кофти дюзи, немашли добро разпръскване на горивоти се качват температурите- в повечето случаи горенето става и в изпускателния колектор.
Не търси проблема според мен в горивната помпа, освен ако не ти подава повече, гориво.
Good luck
p.s.
Не ти изгаря джоба ако жена ти не харчи много по магазините
http://www.aa1car.com/library/ar1192.htm
http://www.indiacar.com/index2.asp?page ... hqa/53.htm
Според мен проблемът ти е на друго место.Клапаните не прогарят от липса на гориво.Въпросът е комплексен.
На първо место нормалното е износване, с изминаването да доста работни часове, при постоянна работа и високи температури.
Друга причина е неправилна/неподходяща хлабина на клапаните, /износване на гърбици, омекване на пружини и др./
Неправилна работа на мотора/изрязване ха ограничителните характеристики на мотора/
Липса на въздух/забит смукателен филтър-липса на надув от турбо компресор-принципно пиша/
Работа на мотора на по високи температури/въвъ високите обороти, неподходяш термостат за климатичните условия, забита охлаждаща система, недостатъчна циркулация ан водната помпа/
Забиване на изпускателната система/катализатори, ауспуси, и проблеми в системата за рециркулация на изгорелите газове.
Износване на седлото ще допринесе за постоянен поток на изгорели газове и нагряване на клапаните.
И не на последно место натрупване на нагар по клапаните което създава не добро затваряне, и наличие на гориво по клапана/карбон/
ЗА това при доста мотори се слагат тъка наречените търномати, и ротокапи които завъртат клапана при всяко негово движение надолу нагоре,/ една малка врътка/
И не на последно место кофти дюзи, немашли добро разпръскване на горивоти се качват температурите- в повечето случаи горенето става и в изпускателния колектор.
Не търси проблема според мен в горивната помпа, освен ако не ти подава повече, гориво.
Good luck
p.s.
Не ти изгаря джоба ако жена ти не харчи много по магазините

http://www.aa1car.com/library/ar1192.htm
http://www.indiacar.com/index2.asp?page ... hqa/53.htm
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
как са се натегнали клапаните като са с хидравлични повдигачи?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
бат жеко:
прав си че въпросът е комплексен.
и ремонта на главата беше такъв
принципно колата я взех от италия
и се оказа след като я разглобихме (главата), че е прегрявана, има м50 мотори с пластмасови турбинки на водната помпа, които от своя страна излизат от оста и тя се върти сама, т.к самата водна помпа е проектирана с някакъв живот както и всяка автомобилна част.
Прегрявана и набързо затворена. Което от своя страна е довело до повторният ремонт доста по комплексен:шлайф на глава, легла клапани, смяна на всички изпускателни 12 клапана, гумички, и всички видове гарнитури.
но все пак това с бензиновата помпа също е вариант който, може да допринесе.
а пак казвам, това го казвам за да не се отлагат ремонти на неща, които си ги знаеме.
прав си че въпросът е комплексен.
и ремонта на главата беше такъв

принципно колата я взех от италия
и се оказа след като я разглобихме (главата), че е прегрявана, има м50 мотори с пластмасови турбинки на водната помпа, които от своя страна излизат от оста и тя се върти сама, т.к самата водна помпа е проектирана с някакъв живот както и всяка автомобилна част.
Прегрявана и набързо затворена. Което от своя страна е довело до повторният ремонт доста по комплексен:шлайф на глава, легла клапани, смяна на всички изпускателни 12 клапана, гумички, и всички видове гарнитури.
но все пак това с бензиновата помпа също е вариант който, може да допринесе.
а пак казвам, това го казвам за да не се отлагат ремонти на неща, които си ги знаеме.
а
при горене момчета и момичета,
или при сгъстяването на бензино-въздушната смес в цилиндрите преди започването на истинското горене, се образуват много предварителни съединения, повечето от които са химически нестабилни. Тези процеси известни с названието "студени пламъци" и всъщност съдържат предпоставки за ДЕТОНАЦИИ-образуването на големи количества силно реакционноспособни прекиси и хидропрекиси
(генчо я вземи един учебник и по химия) .
Нарастването на температурата и налягането в цилиндрите води до определена критична стойност вследствие изгарянето на част от сместа води до спонтанна детонация на останалата част от сместа, в която са натрупани пределни количества прекиси. Скороста на горене става огромна и се образува механична вълна, която отвън звучи като удар метал в метал. При такъв тип горене мощността на експлозията в цилиндрите не може да бъде използвана по никакъв начин и води единствено до разрушаване на двигателя.
отварям нова тема
Състав и горене на бензина.
или при сгъстяването на бензино-въздушната смес в цилиндрите преди започването на истинското горене, се образуват много предварителни съединения, повечето от които са химически нестабилни. Тези процеси известни с названието "студени пламъци" и всъщност съдържат предпоставки за ДЕТОНАЦИИ-образуването на големи количества силно реакционноспособни прекиси и хидропрекиси
(генчо я вземи един учебник и по химия) .
Нарастването на температурата и налягането в цилиндрите води до определена критична стойност вследствие изгарянето на част от сместа води до спонтанна детонация на останалата част от сместа, в която са натрупани пределни количества прекиси. Скороста на горене става огромна и се образува механична вълна, която отвън звучи като удар метал в метал. При такъв тип горене мощността на експлозията в цилиндрите не може да бъде използвана по никакъв начин и води единствено до разрушаване на двигателя.
отварям нова тема
Състав и горене на бензина.
а
просто ми омръзна да гледам малоумници, които отявлено живеят на слухове, и преразказват нечии друг живот.
които се присмиват на всичко истинско и раждат единствено злоба и ненавист, които не са притурили и капчица знание с откровение в мизерния си живот, а на всичкото отгоре и хулят без да знаят какво точно, те хулят защото са пиявици които не са изработили и един лев през мизерният си живот а само смучат и разрушават всичко дори и класики като е36 купе.
Бог да ги прости.
амин
които се присмиват на всичко истинско и раждат единствено злоба и ненавист, които не са притурили и капчица знание с откровение в мизерния си живот, а на всичкото отгоре и хулят без да знаят какво точно, те хулят защото са пиявици които не са изработили и един лев през мизерният си живот а само смучат и разрушават всичко дори и класики като е36 купе.
Бог да ги прости.
амин
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Извинявам се за офтопика, но искам да попитам бензиновата помпа как мога да я проверя дали е ОК. Бях 4ел преди 4е може да засе4еш за 30 секунди колко гориво изпомпва и така да разбереш ама не знам то4но колко и т.н. Ако някой може да обясни ще съм много благодарен

Ина4е готина тема. Много се кефя да 4ета когато някой споделя ноухау





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
относно проверката на помпата наи-точно става със завит манометър
с троиник и се мери налягането на помпата докато е натоварена,инач
е в другия начин мериш количеството /дебита/ на помпата
за определено време , но това не е много точно защото помпата работи без натоварване
с троиник и се мери налягането на помпата докато е натоварена,инач
е в другия начин мериш количеството /дебита/ на помпата
за определено време , но това не е много точно защото помпата работи без натоварване

а
за помпата се мерят баровете по описаният начин от напстер.
но иначе трябва да се действа интуитивно
радвам се че има поне един човек като зак, на който да му харесва темата
но иначе трябва да се действа интуитивно

радвам се че има поне един човек като зак, на който да му харесва темата
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: а
Мерси много за отговорите. Като се прибера в БГ ще търся някъде да ми я премерят да видим дали е ОК
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани