Странно държане на 2.5 Тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 04 Апр 2014, 22:20

Здравейте колеги , напоследък забелязах че като настъпя на 2-ра примерно започва да боксува на 4К оборота спира и започва да тъпче на място някак си а оборотите отиват в червеното , много странно преди не съм се заглеждал и при смяна на скорости има забиване и дори и когато е на високи обороти, това е ясно че е защото е дизел и не е с променлива геометрия но може ли да се избегне това забавяне.Колата е 525 тдс е34 комби с чип.
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от vladobate » 05 Апр 2014, 14:50

Буксува какво значи , подаваш газ да ускорява и оборотите скачат рязко , а не дърпа адекватно . Ако е това може да обвиниш съединителя , пробвай на 3-та или 4-та като натиснеш педала до долу ако почне да дига обороти бързо , а не ускорява добре ще да е съединител заминаващ си . Забиването при превключване почти не трябва да го има ако си с чип еле е дизел .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 05 Апр 2014, 19:59

Колега съединителя няма никакви проблеми нито боксува нито тресе , да оборотите скачат но няма този ряз както е от 2 до 3.5К обороти не знам на какво се дължи примерно на 2-ра до долу съм пробвал пускам газта 3-та веднага натискам и едно циклене 2,3 секунди и започва пак да се наема но не чак толкова много .Маркуча от турбото до кулера е сменен с метален имах подозрения че е спукан подобри се но не се оправи напълно, колата е само с първи катализатор който е след турбото и средно резонаторно гърне.
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от vladobate » 06 Апр 2014, 12:30

Добре не е съединителя , кое тогава буксува , не става ясно . Това че не наема след 3.5 хил. об. толкова като преди това е нормално защото пада въртящия момент , но си е все пак субективно усещане. Замислянето както го описваш 2-3 сек. е много за кола с чип , погледни си мап сензора и по-точно маркучлето от него до колектора , продухай го . Като я натискаш пуши ли отзад много или само в началото и след това изчиства .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 06 Апр 2014, 16:04

Изпушва леко и изчиства след това , мап сензора и маркуча до него съм ги чистил вече но постоянно се затлачва 2 пъти го чистих и почти няма разлика ами колега не може до 3.500 да върти гумите и след като мине 3.500 спира да боксува и отива в червено ... и включвам 3-та натискам замисля се и започва да ускорява и пак не с лекота за оборотите си за мен има нещо нередно, може ли да е от това че е със спортен филтър не изолиран от топлината на мотора и да го души нещо не знам и аз .
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от vladobate » 06 Апр 2014, 16:59

stoil.k написа:Изпушва леко и изчиства след това , мап сензора и маркуча до него съм ги чистил вече но постоянно се затлачва 2 пъти го чистих и почти няма разлика ами колега не може до 3.500 да върти гумите и след като мине 3.500 спира да боксува и отива в червено ... и включвам 3-та натискам замисля се и започва да ускорява и пак не с лекота за оборотите си за мен има нещо нередно, може ли да е от това че е със спортен филтър не изолиран от топлината на мотора и да го души нещо не знам и аз .

Тоз филтър както разбирам е тип гъба, а не панелен и освен завишен разход и топъл въздух да вкараш в двг добро няма да видиш. Сори ама този филтър така оголен само спъва., това не е бензинов двг да му доставяш уж повече въздух. Ако искаш добър тунинг обърни внимание на турбинката и читав чип с динотест.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 06 Апр 2014, 18:57

С оригинален филтър панелен колата е пълен асматик ! Чипа е на лъчо замервана е с друг тдс е39 с чип на маднес и вървят еднакво.Днес изолирах филтъра много по- добре е вече чувства се утре пак ще свалям маркуча на мап сензора да го изчистя или направо да го сменя.Имаше една врътка четох на един колега темата за 325 тдс разменява местата на маркучите на МАП сенсора и Турбото обаче той е с турбо митсубиши аз съм с гарет не знам дали е възможно при мен :)
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от zvetiko » 07 Апр 2014, 8:15

Точка №6- viewtopic.php?f=7&t=61238

Щуцера на колектора е добре да го запушиш отдолу и изведеш отстрани, в горната част.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 07 Апр 2014, 19:51

Снощи говорих с Августин с 325 тдс (Лудата тдс-ка) той ми обясни всичко и направих разменяването на маркучите бутнах и плочката на гнп-то колата не е същата още в начало лепи за седалката а след това е много ама много по -добре от преди и вече си има пълни обороти не тъпче на място.Благодаря на всички!Колега може ли снимка как да се изведе щуцера от колектора и да е изведен от страни.
жълтото кони, дупките гони

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от No0k » 07 Апр 2014, 20:55

stoil.k написа:Снощи говорих с Августин с 325 тдс (Лудата тдс-ка) той ми обясни всичко и направих разменяването на маркучите бутнах и плочката на гнп-то колата не е същата още в начало лепи за седалката а след това е много ама много по -добре от преди и вече си има пълни обороти не тъпче на място.Благодаря на всички!Колега може ли снимка как да се изведе щуцера от колектора и да е изведен от страни.


На колко мг е направи или на око. Моята е на 3.0-3.2 иии нз дали не е много хаха

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 07 Апр 2014, 21:45

Не знам колега направих няколко белега и я мръднах с около 2 косъма както се вика много малко предполагам може още но за сега съм предоволен :)
жълтото кони, дупките гони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от vladobate » 07 Апр 2014, 22:08

Астматик , тоз лаф на бензинджия ми мяза . Що на коли с турбо с променлива геометрия пак ли са астматици и кат им сложиш гъба хващат вятъра , а :mhihi: . Пак казвам топъл въздух на тоз дизел не му трябва , а вместо таз гъба сложи си манометър с бустконтролерче да дигнеш максималния надув на турбината , че сега караш само на "мускули" ( нафта ) . Мойта ( бившата ) с чип на Лъчо не се замисляше и въртеше гуми на 2-ра , говоря за малкия тдс , големия и него съм го карал въртеше гъза на 2-ра кат включа . Тъй че помисли за това колко въздух вкарваш в двг . На магистрално със 150 ми дигна разхода на 15 само щото бях забравил да напъхам човката преди кутията на въздушния филтър и смучеше близо до двигателя . ПС: Сега сигурно Маднес си скубят косите щото вече не могат те бият въобще :mhihi: . Успех .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 17.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e30
Мечтае да кара: e30
Детайли за колата: e30 320i

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от stoil.k » 08 Апр 2014, 14:15

"vladobate" разбрахме голям си комик много ми помогна , моята ако ти кажа че харчи адски малко за тдс ще кажеш че филтъра съм го сложил в хладилна чанта....
жълтото кони, дупките гони

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от No0k » 08 Апр 2014, 15:31

stoil.k написа:"vladobate" разбрахме голям си комик много ми помогна , моята ако ти кажа че харчи адски малко за тдс ще кажеш че филтъра съм го сложил в хладилна чанта....


7.8 в Пловдив! :D

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.04.2012
Местоположение: габрово
Пол: Мъж
Кара: бмв е34 525tds

Re: Странно държане на 2.5 Тдс

Мнение от rachnata » 08 Апр 2014, 22:15

колеги и аз имам подобен проблем колата е същата 2.5тдс в ниските до 2-2.5 оборота върви без проблеми след 2.5 има голямо забиване , към 3 почва да тръгва но е мудна , ако може съвети какво да направя

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook