проблем с мощноста на 524тд
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
проблем с мощноста на 524тд
купих си 524тд ама нещо неще да вьрви
нему стига горивото смених горивен филтър и въздушния смених и се тааа на 5та като стигне 3000об. и забива свършва му горивото
не може да вдигне повече от 140
не пали от раз а иска малко повече въртене като е загряло.( а като е студено няма проблем с паленето.
нему стига горивото смених горивен филтър и въздушния смених и се тааа на 5та като стигне 3000об. и забива свършва му горивото
не може да вдигне повече от 140
не пали от раз а иска малко повече въртене като е загряло.( а като е студено няма проблем с паленето.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Да с ремък е.Най-вероятно имаш въздух в системата,щом си сменил филтера провери маркучетата за излишно гориво да няма някое скъсано,а също и цедката на подкачващата помпа(тая в резервуара) Аз съм имал съшия проблем на старата ми кола и след като извадих помпата, на цедката имаше доста боклуци от там недостиг на нафта и трудно палене
Дано съм ти бил полезен
Дано съм ти бил полезен
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ако дебита на подкачващата помпа е намален(тази в резервоара)
мерих го за 30 сек. беше 500мл а покнига е875мл. за 30сек.
дали може да е от това??
мерих го за 30 сек. беше 500мл а покнига е875мл. за 30сек.
дали може да е от това??
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Стамбо честито за колата .
Ще се опитам да ти отговоря на част от въпросите , но не гарантирам че от там ще ти е болката но ще си кажа.
От помпата в резервоара не ти е проблема с мощноста.Тя и да я няма пак ще ти работи колата стига да ти идва на самотек горивото.
Проблема ти е според мен 4та дюза.
Тя ти определя режима на работа на мотора.Добре е да си я замериш.
Ето тук малко за тази дюза
На четвъртат дюза е „надянат” един соленоид, до които идва постоянно напрежение от компютъра.
По този начин се създава елктомагнитно поле.
Иглата на 4-та дюза е издължена и се явява сърцевина за елктомагнита. Движенито на иглата променя магнитното поле, и се получава изкривяване на постоянния ток подаден към соленоида. Компютъра калкулира времето от започването на издигането на иглата(началото на впръскването) до карая на впръскването(иглата в краино горно положение) както и сигнала получен от сензора заоборотите (калколира се кога буталото ан 4 ти цилиндър е в ГМТ ).
Компютъра сравнява началото на подаването с това което му е зададено като setpoint, и при нужда корегира всяка разлика(даваики сигнал на помпата за промяна на горивоподаването).
Ако четвъртата дюза не подава коретна информация ,се стартира авариен режим на работа на мотора.По време на тази програма началото на горивоподаването се контролира според setpoint-а зададен на картата за авариен режим.трябва да се има в предвид че горивоподаването в този случаи е намалено.
Ремонта на тази дюза е нерентабилен ,, замяната с нова е препоръчително.Дано да съм бил полезен.
Good luck
Стамбо честито за колата .
Ще се опитам да ти отговоря на част от въпросите , но не гарантирам че от там ще ти е болката но ще си кажа.
От помпата в резервоара не ти е проблема с мощноста.Тя и да я няма пак ще ти работи колата стига да ти идва на самотек горивото.
Проблема ти е според мен 4та дюза.
Тя ти определя режима на работа на мотора.Добре е да си я замериш.
Ето тук малко за тази дюза
На четвъртат дюза е „надянат” един соленоид, до които идва постоянно напрежение от компютъра.
По този начин се създава елктомагнитно поле.
Иглата на 4-та дюза е издължена и се явява сърцевина за елктомагнита. Движенито на иглата променя магнитното поле, и се получава изкривяване на постоянния ток подаден към соленоида. Компютъра калкулира времето от започването на издигането на иглата(началото на впръскването) до карая на впръскването(иглата в краино горно положение) както и сигнала получен от сензора заоборотите (калколира се кога буталото ан 4 ти цилиндър е в ГМТ ).
Компютъра сравнява началото на подаването с това което му е зададено като setpoint, и при нужда корегира всяка разлика(даваики сигнал на помпата за промяна на горивоподаването).
Ако четвъртата дюза не подава коретна информация ,се стартира авариен режим на работа на мотора.По време на тази програма началото на горивоподаването се контролира според setpoint-а зададен на картата за авариен режим.трябва да се има в предвид че горивоподаването в този случаи е намалено.
Ремонта на тази дюза е нерентабилен ,, замяната с нова е препоръчително.Дано да съм бил полезен.
Good luck
Да, ама ако не му е наред умната дюза, ще свети една жълта лампичка! Освен ако не е изгоряла.
Нека колегата да напише по-подробно: как ускорява колата, на различните предавки различно поведение ли има (т.е. на едни и същи обороти ли забива муцуна?), колко са му оборотите на празен ход, как се форсира на празен ход и при каране и т.н.
Нека колегата да напише по-подробно: как ускорява колата, на различните предавки различно поведение ли има (т.е. на едни и същи обороти ли забива муцуна?), колко са му оборотите на празен ход, как се форсира на празен ход и при каране и т.н.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
ако дюзата има теч(не е херметична и се разтоварва)нема да свети лампата при работа на мотора.
Good luck
ако дюзата има теч(не е херметична и се разтоварва)нема да свети лампата при работа на мотора.
Good luck
Е да, ама то тогава ще му оплеска с нафта около тая дюза и той ще го види!
Има вариант и да е от разтоварващия вакуумен клапан на турбото.
Има вариант и да е от ГНП.
Затова да опише по-подробно симптомите, иначе си приказваме приказки от 1001 нощ.
Има вариант и да е от разтоварващия вакуумен клапан на турбото.
Има вариант и да е от ГНП.
Затова да опише по-подробно симптомите, иначе си приказваме приказки от 1001 нощ.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
здраве да е
Точно тъка ще е изцапана дюзата.
Автомобила е доста натоварен от страна на електроника за годината си на производство, това го прави еластичен, икономичен но и доста сложен за диагностика.
има си и детски болести , и такива дети си идват с времето,тък аче за дистанционна диагностика требват повече данни.Тъка че пиши.
Good luck
Точно тъка ще е изцапана дюзата.
Автомобила е доста натоварен от страна на електроника за годината си на производство, това го прави еластичен, икономичен но и доста сложен за диагностика.
има си и детски болести , и такива дети си идват с времето,тък аче за дистанционна диагностика требват повече данни.Тъка че пиши.
Good luck
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И според мен това е от четвъртата дюза. Провери кабелите които отиват към нея дали са цели или надени. Много често при някой ремонти за по лесно ги режат за да я извадят. После ги изолират но... Аз бях се разболял 3-месеца точно от такъв проблем. Колата неще да върви и това е. Във сервиз Даскалов в Русе уж най добрите специализирани само за БМВ ми казаха че било от помпата. Та замалко да сменя и нея. После едно приятелче което се занимава с жичкажийски истории ме светна че тези кабели трябвало да се изолират по специален начин и не с обикновен изолирбанд, защото тои бил за високоволтови проводници. А в нашият случай действал като проводник. Колко е вярно това... незнам. Ама човека ги изолира там някакси и проблема си изчезна. Та така 2 години докато я продам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
проблема не е в турбото то си е наред.
в горивоподаването сас сигурност е но не знам каде точно е.
на празен ход двигателя си таботи нормално 800 об. не ги мени и ми се струва че си се форсира добре пални оборотомера.
на скорост; до 2000об. двигателя е много муден колкото и газ да му подам
едвам едвам набира на всички скорости след 2000об. изтегля много барзо до около 3200об. и там някаде забива в зависимост на коя скорост е 1ва може да стигне 3800 5та повече от 3000 неможе да вдигне забива.прави ми впечатление че много лесно гасне като трагвам трябва да го правя с около х1500 об. за да не огасне
дизела по принчип е с голиам вартящ момент не би трябвало да гасне
изобщо не пуши от аспуха квото и да го правя не излиза черен пушек.
като дам контакт святка жалтата лампа с дузата; за подгряването в зависимост дали е загряла и зелената лампа с крагчето тя не знам за кво е и като запали всички си гаснат.
като е загряла не пали о раз като другите дизели
в горивоподаването сас сигурност е но не знам каде точно е.
на празен ход двигателя си таботи нормално 800 об. не ги мени и ми се струва че си се форсира добре пални оборотомера.
на скорост; до 2000об. двигателя е много муден колкото и газ да му подам
едвам едвам набира на всички скорости след 2000об. изтегля много барзо до около 3200об. и там някаде забива в зависимост на коя скорост е 1ва може да стигне 3800 5та повече от 3000 неможе да вдигне забива.прави ми впечатление че много лесно гасне като трагвам трябва да го правя с около х1500 об. за да не огасне
дизела по принчип е с голиам вартящ момент не би трябвало да гасне
изобщо не пуши от аспуха квото и да го правя не излиза черен пушек.
като дам контакт святка жалтата лампа с дузата; за подгряването в зависимост дали е загряла и зелената лампа с крагчето тя не знам за кво е и като запали всички си гаснат.
като е загряла не пали о раз като другите дизели
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
с каква нафтова помпа си?ако си с електрическата, има един датчик на двигателя ти до маховика,понякога пражи големи мизерии и от там и неправилно подаване на гориво от помпата(един приател имаше524 на 3000 оборота понякога му забиваше колата и направо гаснеше,казаха му или сменяш датчик или помпа,но от механичната-тои смени помпа за да не рискува с датчик втора употреба(много скъп е нов) и познаи свършиха му проблемите.
надявам се да съм ти бил от полза





- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега и при мен забива моцуна горе долу при същите симптоми!
Я сподели когато достигне оборотите и прекъсне после продължава ли или до там.Аз примерно когато я изцедя на 3-та 3200-3300об/мин.
прекъсва за малко после ускорява до към 4000++ после пак прекъсва ,и след това обръща оборотомера.
на втора тези обороти са по късно и съответно на 4 и 5-та по рано.
Но колата си има мощ върви си нормално в ниските пали си нормално не тресе.Прави ми впечатление на загрял мотор като задържа на място около 1800 оборота и мдвигателя ппочва да се клати цели тресе точни там малко нагоре пимерно 2000 или малко надолу 1600 оборота няма никакви вибрации работи много равномерно.
Напиши дали въпросното прекъсване и при теб е така?
Иначе при мен като и давам газ на скорост над 2000 оборота си чади стабилно е не като на kam_tod(Тя неговата чади заради чипа) ама пак си е стабилно.
Я сподели когато достигне оборотите и прекъсне после продължава ли или до там.Аз примерно когато я изцедя на 3-та 3200-3300об/мин.
прекъсва за малко после ускорява до към 4000++ после пак прекъсва ,и след това обръща оборотомера.
на втора тези обороти са по късно и съответно на 4 и 5-та по рано.
Но колата си има мощ върви си нормално в ниските пали си нормално не тресе.Прави ми впечатление на загрял мотор като задържа на място около 1800 оборота и мдвигателя ппочва да се клати цели тресе точни там малко нагоре пимерно 2000 или малко надолу 1600 оборота няма никакви вибрации работи много равномерно.
Напиши дали въпросното прекъсване и при теб е така?
Иначе при мен като и давам газ на скорост над 2000 оборота си чади стабилно е не като на kam_tod(Тя неговата чади заради чипа) ама пак си е стабилно.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани