Сваляне на стартера на е34 как?
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Сваляне на стартера на е34 как?
Здравейте колеги, от няколко седмици имам следния проблем: Качам се в колата пъхам ключа, въртя..... нищо! Не иска да върти стартера.... Бутат ме или ме дърпат пали без проблем след това 1-2 дена без проблеми пали и пак същия проблем.
Смятам, че проблема е във стартера и ми се иска да го сваля за диагностика, почистване смяна на четките, обаче стартера се оказа на много коварно място.... от шофьорската страна и преди да го сваля има цял куп други маркучи и тн. преди изобщо да отворя път до него. Въпроса ми е някой, свалял ли е стартера си и ако да как!? Моля да обясни на кратко има ли по лесен начин или ще трябва да разхвърля половината двигател!?
Вие как мислите дали проблема е във стартера!?
Смятам, че проблема е във стартера и ми се иска да го сваля за диагностика, почистване смяна на четките, обаче стартера се оказа на много коварно място.... от шофьорската страна и преди да го сваля има цял куп други маркучи и тн. преди изобщо да отворя път до него. Въпроса ми е някой, свалял ли е стартера си и ако да как!? Моля да обясни на кратко има ли по лесен начин или ще трябва да разхвърля половината двигател!?
Вие как мислите дали проблема е във стартера!?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
като за начало сподели с къв мотор е колата.. аз лично на моята го свалях като махах колекторите но мотора е м50б20 автоматик /беше де/ сега както е ръчка го свалям на канал за 10 мин ..
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
О,да! Извинявам се! М50Б20 не е автоматик!
Значи трябва да свалям и колектори!? Малко ме притеснява, че там всичко е ръжда и ще има скъсани болтове и тн....!?
Значи трябва да свалям и колектори!? Малко ме притеснява, че там всичко е ръжда и ще има скъсани болтове и тн....!?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
Всъщност не съм запознат дали има разлики при стартера на М50 с ръчка или автомат, но в общи линии - развиваш трите болта, които го държат, след това кабелите (ВАЖНО Е да откачиш акумулатора или да ги изолираш, защото дебелия кабел е постоянно захранен, и не е много красиво да го окъсиш), след което стартера с малко старание излиза надолу.

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
cod-cdbp написа:Всъщност не съм запознат дали има разлики при стартера на М50 с ръчка или автомат, но в общи линии - развиваш трите болта, които го държат, след това кабелите (ВАЖНО Е да откачиш акумулатора или да ги изолираш, защото дебелия кабел е постоянно захранен, и не е много красиво да го окъсиш), след което стартера с малко старание излиза надолу.
стартера сам по себе си няма разлика но има разлика в кутийките колега... при автомата е 99% невъзможно да отвиеш болтовете... /пробвано е / при ръчката имаш много повече пространство да ровиш там

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
Вариантите са два.
1. Сваляш смукателните колектори, и всичко ти се изяснява веднага.
2. На канал или подемни.Три болта го крепят към кутията, развиваш ги, махаш кабелите, и стартера е долу.
1. Сваляш смукателните колектори, и всичко ти се изяснява веднага.
2. На канал или подемни.Три болта го крепят към кутията, развиваш ги, махаш кабелите, и стартера е долу.
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
0. проверяваш дали всъщност не ти пада акумулатора заради утечка
1. откачаш акумулатора
2. сваляш гофрето след дебитомера
3. повдигаш на крик шофьорското страна, слагаш и подпора
4. пъхаш се отдолу и развиваш, ползваш жокер помощ от приятел да ти държи контра за горните 2 болта
5. псуваш много ако имаш АБС, защото ще си надереш ръцете
6. псуваш 2 пъти повече ако си с газова и маркучите минават над/под колектора откъм купето
7. носиш стартера на майстор за ревизия
8. осъзнаваш, че за 20 лева при майстор за монтаж и демонтаж си можел да си спестиш много време и нерви
недей да сваляш колектора, защото ще трябва да купуваш гарнитурки за него...
1. откачаш акумулатора
2. сваляш гофрето след дебитомера
3. повдигаш на крик шофьорското страна, слагаш и подпора
4. пъхаш се отдолу и развиваш, ползваш жокер помощ от приятел да ти държи контра за горните 2 болта
5. псуваш много ако имаш АБС, защото ще си надереш ръцете
6. псуваш 2 пъти повече ако си с газова и маркучите минават над/под колектора откъм купето
7. носиш стартера на майстор за ревизия
8. осъзнаваш, че за 20 лева при майстор за монтаж и демонтаж си можел да си спестиш много време и нерви
недей да сваляш колектора, защото ще трябва да купуваш гарнитурки за него...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
Утре, вечерта се мятам да видим какво ще стане. След това ще опиша моя начин, ако е увенчан с успех разбира се! 

BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
biem_w написа:като за начало сподели с къв мотор е колата.. аз лично на моята го свалях като махах колекторите но мотора е м50б20 автоматик /беше де/ сега както е ръчка го свалям на канал за 10 мин ..
На автомата съм го свалял без да свалям нищо.Просто използвах 3 гедорета за удължения и готово.Бърка се от зад през кутията до стартер.

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
[quote="cod-cdbp"] но в общи линии - развиваш трите болта,
Ако има три болта обикновено са два ,третия почива нейде из калта на някой сервиз

Ако има три болта обикновено са два ,третия почива нейде из калта на някой сервиз





- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
fox1981 написа:biem_w написа:като за начало сподели с къв мотор е колата.. аз лично на моята го свалях като махах колекторите но мотора е м50б20 автоматик /беше де/ сега както е ръчка го свалям на канал за 10 мин ..
На автомата съм го свалял без да свалям нищо.Просто използвах 3 гедорета за удължения и готово.Бърка се от зад през кутията до стартер.
3 удължения и едно чупещо се и на майка му в тва ... и заставаш под средното гърне и целиш у кьоравото ...

Успокоява ме само, че на 30ска е по-зле


Много като тебе вече плакаха ...
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
недей да сваляш колектора, защото ще трябва да купуваш гарнитурки за него...
Това задължително ли е?
Ако 'ДА''-защо?....защо едно висококачествено гумено уплътнение ще загуби свойствата си,поради спада на напрежение към него?

Просто ми е интересно ,щото аз ги свалям около 5 пъти без да ги сменям,та ако съм грешка да ги махам....то ако е дърпало въздух(паразитен) сигурно щях да го усетя


by ''kompleksa''
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
ivan. написа:недей да сваляш колектора, защото ще трябва да купуваш гарнитурки за него...
Това задължително ли е?
Ако 'ДА''-защо?....защо едно висококачествено гумено уплътнение ще загуби свойствата си,поради спада на напрежение към него?![]()
Просто ми е интересно ,щото аз ги свалям около 5 пъти без да ги сменям,та ако съм грешка да ги махам....то ако е дърпало въздух(паразитен) сигурно щях да го усетя
Въобще не мисля, че е задължително.Свалял съм си колекторите много пъти, но никога не съм имал проблеми след това.Когато кажете задължително, поне се обосновете, защо?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Сваляне на стартера на е34 как?
И аз ги свалих днес.Щях да си ги сменям от чиста проба ентусиазъм но забравих да си ги купя преди това.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани