помощ - диагностика на проблема???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

помощ - диагностика на проблема???

Мнение от bonbonev » 25 Фев 2006, 13:06

Зан4и от преди 1 месец забелязах 4е стрелката за температурата на водата не се държи много адекватно... колата не загрява бързо до работна температура, стрелката се дига бавно , по някое вереме се мръдва на някъде с 20тина градуса...В4ера се качвам паля - свети "инспекшън" надписа... помислих 4е е маслото нещо - ама не беше - си4ко си беше ок...та тъгвам аз из софия... отивам от стерлбище до руски паметник..колата позагра почти нормално...седях на паметника на запален двигател около 30-40 мин...и стрелката си показваше нормална работна температура.....Идва девойката, тръгваме да се връщаме обратно към стрелбище и близо до ндк гледам :shock: Стрелката се сили с всичка сила към 4ервената зона....
Сдухах се ...стрелката влиза в 4ервената зона - викам е са си ...майката ..и спирам до тротоара на аварийки да изстине копелето...:) Гася колата - отивам пипам радиатора - студен, тръбата за излаз на водата от радиатора и тя не беше се претоплила...И седя и се 4удя какво става...тествам уредите на таблото - работят...През това време за около 30 минути стрелката благоволява да се върне в средата...Викам ибал съм го ..паля и газ на 1500 оборота кротко пускам се по Бул. България и фащам 5км задръстване....до светофара стрелката не даде признаци да ходи към 4ервеното...4ак ве4е влизам към квартала и започва небрежно да отива към прегряване..паркирах я и ся се чудя.... ТЕРМОСТАТ, ВОДНА ПОМПА, ВИСКО или ДАТЧИК ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА....


:help: :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 25 Фев 2006, 14:01

залагам на термостата :!: може и гарнитура да не дава господ :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 23.02.2006

Мнение от kuche » 25 Фев 2006, 23:26

аэ имах същия проблем и беше от пеката но смених и термостата :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Фев 2006, 0:15

Водната помпа е сдала багажа.Но като сменяш,сменяй и термостат.
И задължително водна помпа с метално витло!!!
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

Мнение от bonbonev » 26 Фев 2006, 15:34

мом4ета 4акам още предположения, защото ще я карам на доктор чак понеделник или вторник....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Фев 2006, 12:11

пич пробвай да тупнеш таблото "като на москвич".Ако рязко се мръдне стелката отиди просто да ти притегнат едно или две болтчета вътре в таблото и всичо и ОК.
Мойта така ми изкара акъла като и отварях скоростомера.

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 27 Фев 2006, 14:20

маречков написа:пич пробвай да тупнеш таблото "като на москвич".Ако рязко се мръдне стелката отиди просто да ти притегнат едно или две болтчета вътре в таблото и всичо и ОК.
Мойта така ми изкара акъла като и отварях скоростомера.

Може и студена спойка да е, на мен по същия начин ми изкара акъла стрелката ;)
May the BMW force be with you!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

благодаря за съдействието и помощта

Мнение от bonbonev » 27 Фев 2006, 14:43

Проблема се оказа - поне за сега - Виско съединител и можеше да се сетя по-рано да долея 2 л антифризец ;)

Виското до толкова беше сдухало , 4е спираш перката с ръка на работещ двигател загрял до нормална работна температура и завърташ перката на обратно :shock:

М/у другото ако някой реши да пробва да си спре перката да не земе да си нахака рязко пръстите вътре, че ще си остане без тях! - много внимателно и леко с върховете на пръстите, под наклона на лопатката в горния край на перката оказваш съпротивление - ако спре без съпротива ,а недай си Боже да я завъртиш като мойта на обратно :mhihi: - ВИСКО съединител!!!

Сложиха ми ново виско - 140лв. ми излезе вси4ко/ при един приятел/

Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ 8) :mhihi:

П.С. Таблото си е наред - тестват се уредите и работят нормално! Това което ме смая най-много е , че колата ми съобщи че има проблем преди да съм си помислил даже :shock: Ибах тия датчици на 93 година кола :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 27 Фев 2006, 15:12

е добре че отстрни проблема преди да затопли времето :lalala: сега остава да я поръчкаш - в обороти :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: благодаря за съдействието и помощта

Мнение от JANI » 27 Фев 2006, 17:36

[

Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ 8) :mhihi:

тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Re: благодаря за съдействието и помощта

Мнение от JANI » 27 Фев 2006, 17:37

[

Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ 8) :mhihi:

тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 27 Фев 2006, 20:04

bonbonev мисля че инспекшъна ти е светнал не заради виското просто са съвпаднали, иначе на самия силикон то нема датчици на него все пак се върти :)
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: благодаря за съдействието и помощта

Мнение от TheBoss » 27 Фев 2006, 22:30

JANI написа:[
тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината


Аз си сложих перка от Е32. При нея около гнездото на силиконовия съединител (т.н. виско) има един ред от отвори, приблизително 6-8 мм. Та тези отвори са зачепразени и като засмукват въздух излиза СТРАХООООООООТЕН звук. Даже на моменти звучи като "охлюва" на Василен. :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

Мнение от bonbonev » 27 Фев 2006, 22:33

grunge_is_dead написа:bonbonev мисля че инспекшъна ти е светнал не заради виското просто са съвпаднали, иначе на самия силикон то нема датчици на него все пак се върти :)



Ми батка сигурно си прав....занулихме го надписа днес...възможно е да е заради липсващите 2л антифриз в системата....от 10.5л това са си 20% ...ще следя дали няма да светне пак нещо..,но не е от маслото...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 1.02.2005
Местоположение: София - най-голямото село...

Re: благодаря за съдействието и помощта

Мнение от bonbonev » 27 Фев 2006, 22:46

JANI написа:[

Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ 8) :mhihi:

тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината



Значи пича в сервиза дето бачка приятелчето...ми обясни така - вика - това бучене трябва да го чуваш сутрин като запалиш колата и евентуално, когато тръгне да отваря втория кръг от термостата...също ми каза че ако спре да се върти перката /най-вероятно имаше предвид с оборотите на двигателя/ - значи е сдухал термостата - дмек ако не бучи от време на време когато би трябвало термостата да отвори втория кръг на охлаждането...

Аз нали съм си любознателен разпитах го ;)

А щях да забравя..- елементарна диагностика за термостат :
) Гледам аз докато ми гледаха влюбено перката - си говорят /че аз отидох мераклия термостат да сменям :)/ - та си говорят работи термостата, работи термостата - гледам пипат нещо - и пак работи та работи - аз най-накрая се издразних и му викам - е хубууу как разбра че работи???!?? - А тои ми се смее и вика - ми като ти е загряла колата до работна температура нали отваря втория кръг...маркуча който влиза горе в ляво /гледано от към шофьорското място/ и маркуча който влиза долу в дясно в радиатора - трябва да са с еднаква температура на пипане с ръка :)


Надявам се да съм бил полезен :)

П.С. Боссс кога ша пием бирааа ??? :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook