помощ - диагностика на проблема???
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
помощ - диагностика на проблема???
Зан4и от преди 1 месец забелязах 4е стрелката за температурата на водата не се държи много адекватно... колата не загрява бързо до работна температура, стрелката се дига бавно , по някое вереме се мръдва на някъде с 20тина градуса...В4ера се качвам паля - свети "инспекшън" надписа... помислих 4е е маслото нещо - ама не беше - си4ко си беше ок...та тъгвам аз из софия... отивам от стерлбище до руски паметник..колата позагра почти нормално...седях на паметника на запален двигател около 30-40 мин...и стрелката си показваше нормална работна температура.....Идва девойката, тръгваме да се връщаме обратно към стрелбище и близо до ндк гледам
Стрелката се сили с всичка сила към 4ервената зона....
Сдухах се ...стрелката влиза в 4ервената зона - викам е са си ...майката ..и спирам до тротоара на аварийки да изстине копелето...
Гася колата - отивам пипам радиатора - студен, тръбата за излаз на водата от радиатора и тя не беше се претоплила...И седя и се 4удя какво става...тествам уредите на таблото - работят...През това време за около 30 минути стрелката благоволява да се върне в средата...Викам ибал съм го ..паля и газ на 1500 оборота кротко пускам се по Бул. България и фащам 5км задръстване....до светофара стрелката не даде признаци да ходи към 4ервеното...4ак ве4е влизам към квартала и започва небрежно да отива към прегряване..паркирах я и ся се чудя.... ТЕРМОСТАТ, ВОДНА ПОМПА, ВИСКО или ДАТЧИК ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА....


Сдухах се ...стрелката влиза в 4ервената зона - викам е са си ...майката ..и спирам до тротоара на аварийки да изстине копелето...




- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Водната помпа е сдала багажа.Но като сменяш,сменяй и термостат.
И задължително водна помпа с метално витло!!!
И задължително водна помпа с метално витло!!!
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
пич пробвай да тупнеш таблото "като на москвич".Ако рязко се мръдне стелката отиди просто да ти притегнат едно или две болтчета вътре в таблото и всичо и ОК.
Мойта така ми изкара акъла като и отварях скоростомера.
Мойта така ми изкара акъла като и отварях скоростомера.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
маречков написа:пич пробвай да тупнеш таблото "като на москвич".Ако рязко се мръдне стелката отиди просто да ти притегнат едно или две болтчета вътре в таблото и всичо и ОК.
Мойта така ми изкара акъла като и отварях скоростомера.
Може и студена спойка да е, на мен по същия начин ми изкара акъла стрелката

May the BMW force be with you!
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
благодаря за съдействието и помощта
Проблема се оказа - поне за сега - Виско съединител и можеше да се сетя по-рано да долея 2 л антифризец
Виското до толкова беше сдухало , 4е спираш перката с ръка на работещ двигател загрял до нормална работна температура и завърташ перката на обратно :shock:
М/у другото ако някой реши да пробва да си спре перката да не земе да си нахака рязко пръстите вътре, че ще си остане без тях! - много внимателно и леко с върховете на пръстите, под наклона на лопатката в горния край на перката оказваш съпротивление - ако спре без съпротива ,а недай си Боже да я завъртиш като мойта на обратно
- ВИСКО съединител!!!
Сложиха ми ново виско - 140лв. ми излезе вси4ко/ при един приятел/
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ
П.С. Таблото си е наред - тестват се уредите и работят нормално! Това което ме смая най-много е , че колата ми съобщи че има проблем преди да съм си помислил даже
Ибах тия датчици на 93 година кола 

Виското до толкова беше сдухало , 4е спираш перката с ръка на работещ двигател загрял до нормална работна температура и завърташ перката на обратно :shock:
М/у другото ако някой реши да пробва да си спре перката да не земе да си нахака рязко пръстите вътре, че ще си остане без тях! - много внимателно и леко с върховете на пръстите, под наклона на лопатката в горния край на перката оказваш съпротивление - ако спре без съпротива ,а недай си Боже да я завъртиш като мойта на обратно

Сложиха ми ново виско - 140лв. ми излезе вси4ко/ при един приятел/
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ


П.С. Таблото си е наред - тестват се уредите и работят нормално! Това което ме смая най-много е , че колата ми съобщи че има проблем преди да съм си помислил даже


Re: благодаря за съдействието и помощта
[
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ
тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ


тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
Re: благодаря за съдействието и помощта
[
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ
тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ


тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
bonbonev мисля че инспекшъна ти е светнал не заради виското просто са съвпаднали, иначе на самия силикон то нема датчици на него все пак се върти 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: благодаря за съдействието и помощта
JANI написа:[
тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
Аз си сложих перка от Е32. При нея около гнездото на силиконовия съединител (т.н. виско) има един ред от отвори, приблизително 6-8 мм. Та тези отвори са зачепразени и като засмукват въздух излиза СТРАХООООООООТЕН звук. Даже на моменти звучи като "охлюва" на Василен.


- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
grunge_is_dead написа:bonbonev мисля че инспекшъна ти е светнал не заради виското просто са съвпаднали, иначе на самия силикон то нема датчици на него все пак се върти
Ми батка сигурно си прав....занулихме го надписа днес...възможно е да е заради липсващите 2л антифриз в системата....от 10.5л това са си 20% ...ще следя дали няма да светне пак нещо..,но не е от маслото...
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
Re: благодаря за съдействието и помощта
JANI написа:[
Разликата беше очевидна , и сега колата от време на време бучи като ЗИЛ![]()
тва фу4ене от перката съм го 4увал от много е34 а на6та с нов вискосъединител на загряла кола не ще да фу4и въобще каква може да е при4ината
Значи пича в сервиза дето бачка приятелчето...ми обясни така - вика - това бучене трябва да го чуваш сутрин като запалиш колата и евентуално, когато тръгне да отваря втория кръг от термостата...също ми каза че ако спре да се върти перката /най-вероятно имаше предвид с оборотите на двигателя/ - значи е сдухал термостата - дмек ако не бучи от време на време когато би трябвало термостата да отвори втория кръг на охлаждането...
Аз нали съм си любознателен разпитах го

А щях да забравя..- елементарна диагностика за термостат :
) Гледам аз докато ми гледаха влюбено перката - си говорят /че аз отидох мераклия термостат да сменям


Надявам се да съм бил полезен

П.С. Боссс кога ша пием бирааа ???

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани