Гарнитура на капака на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от Diavollo » 06 Фев 2012, 9:52

Привет,

Колеги моля за съдействие относно:

Проблем: Теч на масло около гарнитурата на капака на двигателя (М50В20).

Сменям вече втора гарнитура в рамките на 3 г. (първата я смених преди 3 г., а втората - септември 2011). Не знам дали това е нормално???
Сега отново има омасляване и двигателят не работи добре (липса на мощност и бавно ускорение - вероятно вече има масло при свещите и прекъсва, макар да не се усеща "зверски"). Есента преди да сменя гарнитурата имах същите проблеми, но след смяната се оправи.

Въпроси:
1. Каква гарнитура използвате (аз слагах ELRING) и колко често сменяте гарнитурата?
2. Слагате ли силикон при монтажа (аз не съм слагал) и какъв?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 06 Фев 2012, 10:27

Слагаме , черен, червен , какъвто има :) .

Намазваш металната част на мотора и капака със силикона , тънко , почистваш отстрани . Оставаш малко да изсъхне 30 минути и тогава слагаш гарнитурата и стягаш равномерно. Ако стегнеш с мек силикон няма да направиш нищо и пак ще протече.Идеята на тоя силикон е да изсъхне и да действа като гарнитура и той. Друга тема е деформацията на капака с времето.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от stambo_81dg » 06 Фев 2012, 11:22

Ползваи силикон на "Виктор реинц" синьо бяла тубичка, или "Курил" и двете държат добре особено първото.
Има ги в Ауто плюс :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от bat_gosho » 06 Фев 2012, 11:23

На моята сложих Victor Reinz гарнитурка с Victor Reinz черния силиконец - стана бетон

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от crazy_d » 06 Фев 2012, 12:17

Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e34 520i
Мечтае да кара: Машината на времето !
Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от dagger » 06 Фев 2012, 12:22

crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от crazy_d » 06 Фев 2012, 12:30

dagger написа:
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?

Ако е нова гарнитурата да :yes: ,но преди барт ми като имаше е36ца като се беше разтекла само сложих шайби 1.5мм. и я стегнах докато упрат без да сменяме гарнитура. ;)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.03.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: E30, E46

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от vankata8384 » 06 Фев 2012, 13:32

Сложи Victor Reinz гарнитура без силикон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e34 520i
Мечтае да кара: Машината на времето !
Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от dagger » 06 Фев 2012, 14:02

crazy_d написа:
dagger написа:
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?

Ако е нова гарнитурата да :yes: ,но преди барт ми като имаше е36ца като се беше разтекла само сложих шайби 1.5мм. и я стегнах докато упрат без да сменяме гарнитура. ;)


Благодаря ! Като се има в предвид, че предпочитам да не се ползват силикони при подобна работа, този вариант е чудесен. Ще се пробва :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 06 Фев 2012, 14:13

crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


Ама страхотно решение :mhihi: , аз като видя шайби и ми се доаква , може би с динамометричен ключ ще стягаме?

Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от crazy_d » 06 Фев 2012, 15:24

JIKI_RACER написа:
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


Ама страхотно решение :mhihi: , аз като видя шайби и ми се доаква , може би с динамометричен ключ ще стягаме?

Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.

Честно казано съм изненадан от това което си написал при положение че си в час с нещата но няма значение! :yes: .......За вътрешните гарнитурки нали не си забравил че и там има болтове да ги стягат,и не не пълнят свещите направени по тоя начин (не говорим за гарнитури които като ги хванеш се трошат ,както казваш на ‘’кокал’’).
п.с.……..намерих снимк. от старата е34ка и тук е със шайби,като погледнеш болтовете на моторетката кое те кара да ти се ‘’доаква’’? ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 06 Фев 2012, 15:34

crazy_d написа:
JIKI_RACER написа:
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече! ;) ....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони! :mhihi:


Ама страхотно решение :mhihi: , аз като видя шайби и ми се доаква , може би с динамометричен ключ ще стягаме?

Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.

Честно казано съм изненадан от това което си написал при положение че си в час с нещата но няма значение! :yes: .......За вътрешните гарнитурки нали не си забравил че и там има болтове да ги стягат,и не не пълнят свещите направени по тоя начин (не говорим за гарнитури които като ги хванеш се трошат ,както казваш на ‘’кокал’’).
п.с.……..намерих снимк. от старата е34ка и тук е със шайби,като погледнеш болтовете на моторетката кое те кара да ти се ‘’доаква’’? ;)
Изображение


Безмислен спор се заформя , слагал съм и без силикон- протичат , Елринг , Реинц....незнам.предпочитам да намажа черния силикон , да си забърша и да си стане ок.
Когато се остави да изсъхне НЕ цапа гарнитуратаи може да си го свалиш и качиш пак капака. + това гарнотурата отдолу има едни зъбчета дет уж тряя да държат да не излиза масло ама ми държат едно нещо :)...
П.С. Не съм в час с нещата , чета просто форума много .Ако знаеш за веригите на ТДС колко мога да напиша и за плочката :mhihi:
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от crazy_d » 06 Фев 2012, 16:09

Да :yes: ;)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Фев 2012, 14:23

Най-добре сложи силикон. Явно имаш неравна повърхнина на главата или капака, и затова протича. Аз и по предавания съм гледал - силикон слагат, така че това изобщо не е "нашенски тунинг".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Re: Гарнитура на капака на двигателя

Мнение от jullydjs » 09 Фев 2012, 2:53

Въпросните шаиби за които говореше колегата са лееко гумени и ако не са сменяни никога, квато и гарнитура да турнеш пак ше тече, таа ако не ти се клепа със силикон бегай за гумените шаибички (неса скъпички) може даже и на цената на силикона да ти стъпят и все пак ако слагаш силиконче после не забравяй секача ако решиш да демонтираш за нещо ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook