проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gymp
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e34;e39
- Детайли за колата: td;tds
проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
здравеите колеги! след доста ровене не открих подобен проблем като моя. имам от 8 години 524тд,от 1 годона е39 тдс и преди 2 седмици взех едно 325тд и се видях в приключение.оказа се че мотора му е сменен от е34 525тдс но компа и помпата и турбото си е от325тд. като я купих работеше като фуражомелка .смених алтернатора всички ролки и ремъци .масло и всички филтри+ почистване на резервоара и горивната система .почистих и плочката на гнп-то и му смених гарнитурите на плочката .но остана наи сериозния проблем при
набиране колата си върви нормално но при 2500 оброта и на горе се чува един звук звантене като на растегната верига на интервали ,пали и топла и студена ,помпата не е до краи към двгателя.свалих капака на клапаните всичко изглежда на ред освен веригата.от дясно ми се струва много хлабава ама много хлабава!!! а и самия двигадел работи доста твърдо.проблема на тая кола е бил стария собственик защото кадето е пипал си е оставил ръчичките.едвам се здържам да не му ги счупя.....а иначе колата е права и здрава купето и салона де !!! моля за помощ колеги които са си сменяли веригите сами и могат да ми дадът савет дали е от веригата или от нещо друго ...няма да изброявам какво още съм сменил по колата че ще стана за срам каде съм гледъл като я копувах??
набиране колата си върви нормално но при 2500 оброта и на горе се чува един звук звантене като на растегната верига на интервали ,пали и топла и студена ,помпата не е до краи към двгателя.свалих капака на клапаните всичко изглежда на ред освен веригата.от дясно ми се струва много хлабава ама много хлабава!!! а и самия двигадел работи доста твърдо.проблема на тая кола е бил стария собственик защото кадето е пипал си е оставил ръчичките.едвам се здържам да не му ги счупя.....а иначе колата е права и здрава купето и салона де !!! моля за помощ колеги които са си сменяли веригите сами и могат да ми дадът савет дали е от веригата или от нещо друго ...няма да изброявам какво още съм сменил по колата че ще стана за срам каде съм гледъл като я копувах??
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Зацепена ли е правилно? Но и да е какво и се чудиш,разхвьрляи агренажа и сменяи на воля.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- gymp
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e34;e39
- Детайли за колата: td;tds
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
колега на там отиват нещата .след ровене с търсачката във всички форуми не открих решение на проблема.отам отидох в супер дизел на диагностика ,обесних им подробно за маниполациите по колицата те приеха колата и ми казаха че ако е разтегната веригата ще я хванат на компа .след 1 час ръчкане и потене ми казаха че неможели да я оправят щото веригата била много разтегната и губела центровка а и се съмнявали за тресенето на ниски обороти че е от маховика.до тук нищо ново и без да ходя до тях си знаех че е от веригата,но наи ме издразни един келеш от сервиза като ми каза че всичко било почвало от хиляда лева на горе за ремонта и едва ли не съм ебати балъка че съм го купил .може при тях и 2 хиляди лева да не ми стигнат но аз ще я направя тая кола независимо колко време и нерви и пари ще ми струва .за сега и върнах плочката на гнп-то колкото да върви горедолу до като се запролети щото условията за работа са ми лоши .темата я пуснах в е34 форум защото счетам че тук са наи компетентните колеги .
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Колега, доста неща ще чуеш за твоя проблем, но докато не си изцапаш сам ръцете и не провериш всичко няма оправия. Сервизите в БГ са на ВИЕ с тоя мотор, лично съм се убедил. Великия проблем с плочката и помпата е едно добро обяснение, но е измислян от някой неразбиращ и в 90% от случаите е просто оправдание.
По твоя проблем, не мисля, че еверига. Ако беше толкова разтегната нямаше да можеш да запалиш когато колата е топла. Това със звука може и да не е от двигатела, огледай всичко по колата, което може да вибрира и да те притеснява. Другото, за което се сещам е, че ако е от веригата при различните обороти звукът ще има различна честота, но ще го чуваш и при ниските обороти, а не само във високите.
По твоя проблем, не мисля, че еверига. Ако беше толкова разтегната нямаше да можеш да запалиш когато колата е топла. Това със звука може и да не е от двигатела, огледай всичко по колата, което може да вибрира и да те притеснява. Другото, за което се сещам е, че ако е от веригата при различните обороти звукът ще има различна честота, но ще го чуваш и при ниските обороти, а не само във високите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
пали и топла и студена ,помпата не е до краи към двгателя
...не говорят за разтеглени вериги тези неща,освен ако си завъртял агренажа на обратно

повдигачите на тдс са доста звучни,дюзите също когато не работят.
щом не знаеш какви ги е вършил предният собственик ,провери демферната шайба да няма някоя заварка случайно.Сложи клина на маховика и виж разпределителният вал дали си идва точно.
пушека от ауспуха какъв цвят е?
- gymp
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e34;e39
- Детайли за колата: td;tds
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
шаибата я проверих още като смемях водната помпа при свален в.радиатор .днес я карах повечко сега откакто върнах плочката не върви но и не тресе мотора на ниски обороти .вазможно ли е това звънтене което се чува нат 2000 оборота да е от маховика.?.
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Проверявай го навреме това звънтене, да не стане белята на пичканци
Пътната помощ е скъпа!
Успех!

Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
друже ако найстина са ти толкова разтегнати веригите не я карай тая кола!
Има голяма вероятност да запознаеш отблизо клапани и бутала!
А от комплекта веригите не са толкова скъпи по скъпи са зъбните колела!
Има голяма вероятност да запознаеш отблизо клапани и бутала!
А от комплекта веригите не са толкова скъпи по скъпи са зъбните колела!
BMW Service Team
- gymp
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e34;e39
- Детайли за колата: td;tds
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
колега интересува ме може ли да се смеят само веригите или се сменя всичко ? мися да я правя на пролет а до тогава ще я карам само като се наложи.след като и върнах плочката към радиатора не върви ,по тромава е но като я карам до 2500 оборота няма проблеми,.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
То не е невъзможно да се сменят само веригите,но не е препоръчително .Друг въпрос е ,че пак ще свърши работа.
Въпроса е ,че най вероятно в момента синхрона между ГНП,разпрделителен и колянов вал е някъде около никъде и затова издава такива звуци!
Поздрави!
Въпроса е ,че най вероятно в момента синхрона между ГНП,разпрделителен и колянов вал е някъде около никъде и затова издава такива звуци!
Поздрави!
BMW Service Team
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Сменят се вериги и обтегачи. Зъбните колела за да са износени не знам какво трябва да се случи.
Успех!
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
Зъбните колела на мойта са на 380 000 км,а веригите не знам ,но са сменяни.Имат износване което кара веригата да луфти около 2 мм и нямам проблем с центровката.Другото което се получава е че веригата влиза по-дълбоко в колелото което я удължава малко което също не е проблем защото обтегачите имат голям работен диапазон.
Извода:няма нужда от смяна на колелата освен ако веригата не е прескочила и наранила зъбите или изкривила нещо.
ЧНГ на всички.
Извода:няма нужда от смяна на колелата освен ако веригата не е прескочила и наранила зъбите или изкривила нещо.
ЧНГ на всички.
- gymp
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e34;e39
- Детайли за колата: td;tds
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
чнг много здраве щастие на всички колеги. благодаря за информацията ,на пролет ще я разглобя и тогава ще се види в какво състояние са зъбните колела.но мисля да извадя мотора за да няма изненади после.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с 325тд със сменен мотор от е34 тдс
gymp написа:чнг много здраве щастие на всички колеги. благодаря за информацията ,на пролет ще я разглобя и тогава ще се види в какво състояние са зъбните колела.но мисля да извадя мотора за да няма изненади после.
Да де ,ама до напролет пеш ли ще ходих бре.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани