Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от PornoMANo » 25 Юли 2011, 15:17

Виското ми не е в час. Като съм карал колата, загрее нормално, оставя я и след 5-10 минути да речем се кача пак, дам на контакт и стрелката подминава 12 и стига и до другата чертичка, като тръгна, се оправя, ако карам бавно из дупки, пак леко-леко се насочва към червеното. Мисълта ми е, нормално ли е, като я изгасиш при нормална температура и после се качиш, да е отишла към червеното. Виското ще го сменям, но се чудя, дали и другаде няма проблем. Преди няколко дни измих радиаторите отвън. Нямам възможност да сменя термостат и водна помпа просто профилактично, ако не съм сигурен че има проблем там. И въобще, имам ли проблем или при всички е така?

M50B20
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от vladobate » 25 Юли 2011, 22:38

Колега смени си виското че после хич няма да имаш възможност за оправяне. Това което описваш е нормално при отсъствие на охлаждане ( няма обдухване на радиатора при ниска скорост и неработещо виско ) . И най-лошото е че се събира цялата топлина горе на главата щом изгасиш и няма циркулация на охлаждаща течност , а преди това не се е охлаждала достатъчно поради скапаното виско.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от alchohol » 26 Юли 2011, 13:03

Сменяй го колега, не си прави експерименти, да не сцепиш главата. Моето виско си е постоянно зацепено, което много ме радва, защото си охлажда винаги. Казват, че за зимата не било хубаво, не можела да загрее както трябва, но аз досега не съм имал никакъв проблем.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от golov_bg » 26 Юли 2011, 13:54

те и на мен ми говореха за бавно загряване и ред други неща ама вече 4та година нямам никви дертове с завареното ми виско,а звука му е неставним в комбинация със спортен филтър(говоря за 524тд) иначе ако пробвай да го завариш ако се съмняваш от него
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от cherrypopper » 26 Юли 2011, 16:39

Колеги и аз съм със постоянно зацепено виско и резултата е смяна на водна помпа ... Не експериментирайте, сменяйте .
Изображение Elegance is the key to success ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от PornoMANo » 26 Юли 2011, 17:17

Освен водната помпа, като знам 20-ката как не ги обича ниските обороти, ше трябва и капак да си купувам ако го направя постоянно зацепено. :lol:

Виското ще го сменя, мисълта ми е, нормално ли е случващото се и има ли причина да имам опасения, че водната помпа не е в час? Термостата мисля си е в час, щото маркучите и радиатора са топли, тоест отваря.

А филма с цепенето на тиквата, не знам дали има някой да не го е играл. Аз тва М50 за консуматив го имам, баси... :dummy: :ranting: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от @2bar » 26 Юли 2011, 20:08

нормално не е. за да не гадаеш, прочети през диагностична програма температурата на мотора. двата датчика (за таблото и за комп.) се намират един до друг. ако и другият показва температура над 90 чак тогава се впускай в смяна на помпа, термостати и т.н. (то не че е лошо да се смени помпата,ама след като нема пари...).

освен всичко, което си изброил може да е и самият датчик, таблото или щекера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от alchohol » 27 Юли 2011, 21:27

cherrypopper написа:Колеги и аз съм със постоянно зацепено виско и резултата е смяна на водна помпа ... Не експериментирайте, сменяйте .

Аз не съм съгласен, че помпата ще се прецака. Според мен това е било съвпадение. Моята бабка отдавна е така, а помпата си е жива и здрава. То това виско ново струва една камара пари-заварка му е майката. Е поне на малкия самолет (524-та) нищо му няма от тази интервенция, за капризните бензинки не мога да кажа....

На колегата пожелавам успех с ремонта и да внимава с диагностиките, че много измислени герои се навъдиха по родните сервизи :bchug:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от dobromir » 27 Юли 2011, 21:33

Сменяй виското :)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 9.06.2006
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: Е30/325I, E24/650
Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от BMW/E21 Varna » 28 Юли 2011, 0:07

Съжелявам за Оф-а .... но Една помпа не е чак толкова скъпа,
преди неколко дни добавих една прекрасна Е34 в колекцията ....
М50Б20ТУ та сменях всичко и се интересувах от цени ......
има Помпи от 45 до 145 лв средно качество 60лв с метална перка
е много по сигурно от прегорялата 16-20 годишна пластмаса
а термостат на Берх е 30лв виско ти е 60-100 ,
мисалта ми е Че,това са си консумативи и не бива да се прави компромис с тях,
Да неква си 20ска ..... но читаво вече трудно се намира , и колко ще е ефтина ....
после разправи и главоболия в кат заради новия двигател .......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от PornoMANo » 28 Юли 2011, 11:28

Кат лесно ше го преживеем, 800-те лева ше ми е по-трудно. :lol:

t.i.p. аха, добре. :lol:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.11.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 318tds e34 524td
Мечтае да кара: x5 3000d

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от Zarko nikolov 524td » 09 Ное 2011, 22:51

Имам питане кьде стои стрелката на таблото когато загрее 524 тд и дали трябва да се вьрти водата в казанчето когато загрее?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от golov_bg » 10 Ное 2011, 17:52

12без1 или 12 точно,в смисъл как да я върти?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от Stoqnov_ » 10 Ное 2011, 19:32

Та, колеги- да, виското се сменя с ново и пее , та фръка....
Ами ако не е виско?
Аз лично тоя филм го играх.

Сложи едно старо, заварено виско, ако искаш да си сигурен. /става за десет минути/
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Колеги, терзае ме проблем с опити за прегряване.

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Ное 2011, 7:32

Смени виското, поне знаеш със сигурност, че не работи. Като загрее колата до нормална температура, в ниските обороти има ли хубаво парно? Или се засилва с оборотите? Ако е така - помпата е тръгнала, понеже не прави добра циркулация. Но според мен всичко ще свърши с едно ново виско.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook